quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:53 schreef Cyntiaa het volgende:
Bastard & Flammie, heel erg bedankt! Ben een paar dagen ziek geweest en dus even niet echt online. Ik lees beide leggingen nu even door
Ik zal je wel voor mijn rekening nemen binnenkort wanneer ik weer tijd hebquote:Op zondag 23 mei 2010 00:45 schreef vamperotica het volgende:
Ik wil heul nie voordringen ofzo heur....
Mar ebn wel benieuwd
Ik heb geduld... en woei...Azie!quote:Op zondag 23 mei 2010 00:56 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik zal je wel voor mijn rekening nemen binnenkort wanneer ik weer tijd hebZit heel eventjes met voorbereiding van mijn verhuizing naar azie
Goh, wat ben jij grappig zeg.quote:Op zondag 16 mei 2010 01:52 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
vaag krijg elke keer autisme door bij haar foto!
heb de foto nu 4x bekeken
Geen idee hoe het zit met een lijstje of hoe actueel deze nog is eigenlijk.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:27 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Oh ik was dit topic alweer vergeten. maar ik zie dat ik ngo steeds op het lijstje sta
* Bla_Bla_Bla wacht geduldig af
ok, hier een foto dan.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:31 schreef Logician het volgende:
Ik bied mij ook aan, ik leg kaarten met het Osho Zen tarot (ik gebruik deze kaarten nu zo'n 14jr) het enige wat ik vraag is een foto, en verder 100% niets qua info of waarom je een legging wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door snakelady op 29-09-2010 14:21:45 ]"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
Gefeliciteerd!!!quote:Op woensdag 29 september 2010 13:48 schreef Logician het volgende:
Ik moet nu weg, mijn beste vriendin is net bevallenmaar ik zal vanavond en anders morgen van me laten horen. (heb de foto voor de zekerheid even opgeslagen)...
Dankje!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |