Nogmaals bedankt Ratsquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:21 schreef rats het volgende:
Een aantal mensen hebben inmiddels hun reading ontvangen.
De rest hoop ik komende week te kunnen doen.
Welkomquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:05 schreef Tammymara het volgende:
Ik ben nu al enige tijd aan het lezen hier in dit subforum (net ontdekt) en dit topic trekt mij heel erg aan.
Als ik , als iemand die volgens mij nog nooit hier te vinden is geweest ook mag "meedoen"hoor ik dat graag!
(Dus, als iemand een reading of whatever wil en kan doen )
Kom maar op hoor ;pquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:13 schreef Bastard het volgende:
Nou, als iedereen geweest is.. wie wil mij dan leggen?Wat heb je nodig van me? Moet ik een vraag geven?
Donequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:17 schreef rats het volgende:
[..]
Kom maar op hoor ;p
Als je je naam en geboortedatum via pb door wil geven. Vraag mag, maar hoeft niet.
Ik ben daar nog niet heel bedreven in, ik kan wat zeggen over de persoon, soms een gebeurtenis bij die persoon maar niet genoeg ontwikkeldquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:04 schreef Tammymara het volgende:
Zijn hier ook mensen die iets met foto's lezen doen trouwens? (Gewoon benieuwd naar)
Ja hoor, geen probleemquote:Op zondag 17 oktober 2010 12:55 schreef dokkie1958 het volgende:
Hallo Rats,
zou je voor mij ook een reading willen doen?
Logician kan dat als het goed is. Maar die is al een tijdje niet geweest volgens mij.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:04 schreef Tammymara het volgende:
Zijn hier ook mensen die iets met foto's lezen doen trouwens? (Gewoon benieuwd naar)
Nogmaals bedankt hequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:17 schreef rats het volgende:
[..]
Kom maar op hoor ;p
Als je je naam en geboortedatum via pb door wil geven. Vraag mag, maar hoeft niet.
je hebt een berichtje terugquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:05 schreef Nightanimal het volgende:
Hoi Rats,
k Volg dit topic al een tijdje,
Ik zou me graag achter Dokkie willen aansluiten in de rij voor een reading van jou.
Goed?
Ik ga je pm-en.
Groetjes,
Heb je inmiddels net een pb gestuurd met de gevraagde gegevens.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:21 schreef rats het volgende:
[..]
Ja hoor, geen probleem
Als je je naam en geboortedatum via pb door zou willen geven? Dan zal ik in de loop van de week de reading doen.
Yes, Bedankt!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:02 schreef rats het volgende:
Iedereen heeft inmiddels de reading ontvangen als goed is.
quote:Haha je had geluk dat ik snel tijd had dit keer.
quote:haha, welcome to the clubOp donderdag 21 oktober 2010 21:05 schreef Tammymara het volgende:
Als er nog iemand twijfelt aan Rats:
Ik ben er NU NOG stil van wat zij voor me "gelezen" heeft.
Met de mond vol tanden. Spijker op z'n kop.
Je hoort het vaker , mensen die zeggen "Maar dat kan ze helemaal niet weten"en daar geloofde ik nooit in, Nou geloof maar dat ze dingen weet die ze niet kan weten (Maar die 1000 procent kloppen)
Dank je wel Rats!!!!!!!!!
(Veel woorden voor iemand die sprakeloos is)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |