abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 10 oktober 2010 @ 17:08:37 #151
249559 crew  Lavenderr
pi_87388094
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 16:21 schreef rats het volgende:
Een aantal mensen hebben inmiddels hun reading ontvangen.
De rest hoop ik komende week te kunnen doen.
Nogmaals bedankt Rats ^O^
pi_87545624
Ik ben nu al enige tijd aan het lezen hier in dit subforum (net ontdekt) en dit topic trekt mij heel erg aan.
Als ik , als iemand die volgens mij nog nooit hier te vinden is geweest ook mag "meedoen"hoor ik dat graag!
(Dus, als iemand een reading of whatever wil en kan doen )
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 08:03:59 #153
8372 Bastard
Persona non grata
pi_87560052
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 20:05 schreef Tammymara het volgende:
Ik ben nu al enige tijd aan het lezen hier in dit subforum (net ontdekt) en dit topic trekt mij heel erg aan.
Als ik , als iemand die volgens mij nog nooit hier te vinden is geweest ook mag "meedoen"hoor ik dat graag!
(Dus, als iemand een reading of whatever wil en kan doen )
Welkom *O*
The truth was in here.
pi_87570751
Als het goed is heeft iedereen nu de reading ontvangen.

Sta weer open voor nieuwe aanvragen :)
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:38:14 #155
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_87573981
Rats, dank je wel voor deze geweldige readings, ben erg onder de indruk, zeker die van mijn dochtertje, ben erg blij met het resultaat en ik kan er ook echt wat mee!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_87576533
Graag gedaan hoor, vind de reacties erg leuk die ik op de readings krijg (ga nog net niet naast mijn schoenen lopen lol).
Zonder gekheid, ben blij dat de meesten zich kunnen vinden in de uitleg die ik geef.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 18:13:40 #157
8372 Bastard
Persona non grata
pi_87579603
Nou, als iedereen geweest is.. wie wil mij dan leggen? :P Wat heb je nodig van me? Moet ik een vraag geven? :)
The truth was in here.
pi_87579735
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 18:13 schreef Bastard het volgende:
Nou, als iedereen geweest is.. wie wil mij dan leggen? :P Wat heb je nodig van me? Moet ik een vraag geven? :)
Kom maar op hoor ;p

Als je je naam en geboortedatum via pb door wil geven. Vraag mag, maar hoeft niet.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 18:27:28 #159
8372 Bastard
Persona non grata
pi_87580027
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 18:17 schreef rats het volgende:

[..]

Kom maar op hoor ;p

Als je je naam en geboortedatum via pb door wil geven. Vraag mag, maar hoeft niet.
Done :*
The truth was in here.
pi_87581221
Zijn hier ook mensen die iets met foto's lezen doen trouwens? (Gewoon benieuwd naar)
  zondag 17 oktober 2010 @ 07:31:08 #161
8372 Bastard
Persona non grata
pi_87624671
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 19:04 schreef Tammymara het volgende:
Zijn hier ook mensen die iets met foto's lezen doen trouwens? (Gewoon benieuwd naar)
Ik ben daar nog niet heel bedreven in, ik kan wat zeggen over de persoon, soms een gebeurtenis bij die persoon maar niet genoeg ontwikkeld :)
The truth was in here.
pi_87629218
Hallo Rats,

zou je voor mij ook een reading willen doen?
pi_87665015
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 12:55 schreef dokkie1958 het volgende:
Hallo Rats,

zou je voor mij ook een reading willen doen?
Ja hoor, geen probleem

Als je je naam en geboortedatum via pb door zou willen geven? Dan zal ik in de loop van de week de reading doen.
pi_87665186
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 19:04 schreef Tammymara het volgende:
Logician kan dat als het goed is. Maar die is al een tijdje niet geweest volgens mij.
  maandag 18 oktober 2010 @ 12:55:36 #165
8372 Bastard
Persona non grata
pi_87668349
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 18:17 schreef rats het volgende:

[..]

Kom maar op hoor ;p

Nogmaals bedankt he ;)
The truth was in here.
pi_87670691
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 12:55 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nogmaals bedankt he ;)
Graag gedaan hoor :)
pi_87671117
Hoi Rats,

k Volg dit topic al een tijdje,
Ik zou me graag achter Dokkie willen aansluiten in de rij voor een reading van jou.
Goed?
Ik ga je pm-en.

Groetjes,
pi_87677729
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 14:05 schreef Nightanimal het volgende:
Hoi Rats,

k Volg dit topic al een tijdje,
Ik zou me graag achter Dokkie willen aansluiten in de rij voor een reading van jou.
Goed?
Ik ga je pm-en.

Groetjes,
je hebt een berichtje terug :)
pi_87686570
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 11:21 schreef rats het volgende:

[..]

Ja hoor, geen probleem

Als je je naam en geboortedatum via pb door zou willen geven? Dan zal ik in de loop van de week de reading doen.
Heb je inmiddels net een pb gestuurd met de gevraagde gegevens.

bedankt alvast
pi_87711929
Iedereen heeft inmiddels de reading ontvangen als goed is.
pi_87731274
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 14:02 schreef rats het volgende:
Iedereen heeft inmiddels de reading ontvangen als goed is.
Yes, Bedankt!
Snelle service :s)
pi_87788778
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 21:46 schreef Nightanimal het volgende:

[..]

Yes, Bedankt!
Snelle service :s)
Haha je had geluk dat ik snel tijd had dit keer.
De ene keer moeten mensen iets langer wachten dan de andere keer :)
pi_87808325
Ik sta ook nog ergens onderaan een lijst geloof ik, dus als iemand voor mij tijd heeft - gaarne! O+
This ain't rock 'n roll. This is genocide!
pi_87809361
Als er nog iemand twijfelt aan Rats:

Ik ben er NU NOG stil van wat zij voor me "gelezen" heeft.
Met de mond vol tanden. Spijker op z'n kop.

Je hoort het vaker , mensen die zeggen "Maar dat kan ze helemaal niet weten"en daar geloofde ik nooit in, Nou geloof maar dat ze dingen weet die ze niet kan weten (Maar die 1000 procent kloppen)

Dank je wel Rats!!!!!!!!!
(Veel woorden voor iemand die sprakeloos is :D)
pi_87812683
Dank je Tammymara *ga er bijna van blozen*.

Heroine, als je je naam en geboortedatum pmt dan wil ik wel een reading doen voor je (zodra ik tijd heb)
pi_87816410
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 21:05 schreef Tammymara het volgende:
Als er nog iemand twijfelt aan Rats:

Ik ben er NU NOG stil van wat zij voor me "gelezen" heeft.
Met de mond vol tanden. Spijker op z'n kop.

Je hoort het vaker , mensen die zeggen "Maar dat kan ze helemaal niet weten"en daar geloofde ik nooit in, Nou geloof maar dat ze dingen weet die ze niet kan weten (Maar die 1000 procent kloppen)

Dank je wel Rats!!!!!!!!!
(Veel woorden voor iemand die sprakeloos is :D)
haha, welcome to the club *O*
pi_87929414
En de volgende readings zijn ook weer verstuurd

(gelijk een kickje omhoog ;))
  maandag 25 oktober 2010 @ 11:35:03 #178
8372 Bastard
Persona non grata
pi_87930391
Zouden de readings ook hier geplaatst mogen worden weer? :)
Dat deden 'we' eigenlijk om er een inhoud aan te geven, tenzij echt persoonlijke zaken natuurlijk. Anders word het zo'n " ja wie wil.. ikke.. is verzonden" topic..
The truth was in here.
pi_87931727
Ik wil die van mij en mijn dochtertje wel even hier plaatsen.

De eerste is die van mijn dochtertje, deze is echt heel erg herkenbaar!
D. is een kind wat heel nieuwsgierig kan zijn. Ze wil dan alles onderzoeken door te ruiken, proeven en voelen. Op het ene moment kijkt ze vol verwondering rond, maar op het andere moment kan ze gesloten zijn en in zichzelf keren. Het is dan moeilijk om hoogte van haar te krijgen. Er zijn ook momenten dat ze ineens een woede uitbarsting kan krijgen (bijvoorbeeld als een speeltje valt en ze er zelf niet bij kan). Af en toe heeft ze buien waarbij ze vreselijk eigenwijs kan zijn en lekker haar eigen dingetje doet. Wat je als ouder ook doet op dat moment om haar te overtuigen. Als ze alleen in haar kamertje is voelt ze zich soms eenzaam en verlaten, ze wordt dan boos op zichzelf omdat ze niet snapt wat er aan de hand is (bijvoorbeeld als ze wakker is en ze ligt alleen). D is een meisje wat dingen snel oppikt waardoor haar geestelijke ontwikkeling voorspoedig en goed verloopt, daarbij is ze ook nog heel zuiver en in een goede richting te ‘kneden’. Door de vele nieuwe indrukken die ze opdoet (nieuwe ervaringen, nieuwe dingen zien), verandert haar denkwijze regelmatig. Dit kan haar soms wat onzeker maken omdat ze niet snapt wat er gebeurd. Bij haar ontwikkeling krijgt ze veel hulp van familie en het spirituele die haar op weg helpen om te groeien. Bij het maken van keuzes krijgt ze ook alle hulp van jullie als ouders en familie, soms vraagt ze hier ook om al zal dat niet altijd even duidelijk zijn wanneer ze dit doet. Het liefst is ze in de huiselijke omgeving, daar voelt ze zich beschermt en veilig.

De tweede is voor mezelf. Minder herkenbaar als die van mijn dochtertje. Sommige stukken zijn wel herkenbare punten. Maar vooral het eerste en laatste zegt me niet zo heel veel
Het gedeelte over grote veranderingen daarintegen is wel erg herkenbaar :)
Je ergert je regelmatig aan zaken in de huiselijke sfeer. Waarschijnlijk heeft dit te maken met de financiën die niet helemaal gaan zoals je zou willen. Dit druk je echter wat naar de achtergrond waardoor je naar jezelf toe niet helemaal eerlijk ben in wat er daadwerkelijk mogelijk is.

Je wilt graag groeien en leren in zowel het echte leven, maar ook in het spirituele. Hierin voel je je niet altijd gesteund en kan je een eenzaam gevoel geven op bepaalde momenten dat je graag die steun zou willen krijgen.

Grote veranderingen vindt je maar eng en die ga je het liefst uit de weg. Als er zo’n verandering aan zit te komen dan ga je ook erg twijfelen en kan je lang volhouden tot je eindelijk eens een keuze maakt. Liefst hou je alles zoals het op dat moment is waar je je veilig bij voelt en wat voor jou vertrouwd is.

Regelmatig komt er een man bij je op bezoek (ik vermoed je vader of schoonvader, mannelijk familielid die dicht bij je staat ieder geval), die heel spiritueel is (religieus? –voor mijn gevoel-). Deze man probeert je vaak te helpen vanuit zijn kijk op de dingen, maar omdat het niet helemaal jouw ding is blijf je eigenwijs en koppig aan je eigen standpunten vasthouden. Toch als je eens naar deze man zou luisteren, kan hij je de dingen vanuit een ander manier laten bekijken, je zal dan zelf anders gaan denken en op die manier ook andere keuzes maken. Doordat je andere keuzes gaat maken zullen er wat dingen in je omgeving en bij jezelf veranderen (waar je zelf hard mee aan de slag zal moeten gaan). Deze veranderingen zullen uiteindelijk een oplossing voor je probleem geven.

[ Bericht 96% gewijzigd door Bla_Bla_Bla op 25-10-2010 12:20:51 ]
pi_87932499
Allemaal standaard dingen die bij de meeste mensen te plaatsen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')