quote:haha, welcome to the clubOp donderdag 21 oktober 2010 21:05 schreef Tammymara het volgende:
Als er nog iemand twijfelt aan Rats:
Ik ben er NU NOG stil van wat zij voor me "gelezen" heeft.
Met de mond vol tanden. Spijker op z'n kop.
Je hoort het vaker , mensen die zeggen "Maar dat kan ze helemaal niet weten"en daar geloofde ik nooit in, Nou geloof maar dat ze dingen weet die ze niet kan weten (Maar die 1000 procent kloppen)
Dank je wel Rats!!!!!!!!!
(Veel woorden voor iemand die sprakeloos is)
quote:HelderOp maandag 25 oktober 2010 12:58 schreef rats het volgende:
Ik laat die keuze aan de mensen zelf bastard.
Voor mezellf heb ik de policy dat ik de readingen niet openbaar maak ivm met privecy, als ze zelf willen mogen ze het natuurlijk altijd plaatsen.
quote:vind ik niet erg sterk als ik heel eerlijk benOp het ene moment kijkt ze vol verwondering rond, maar op het andere moment kan ze gesloten zijn en in zichzelf keren
quote:Het kan wel net iets zijn voor de vraagsteller dat ze denken ja dat past duidelijk op mij.. maar goed, dit is nooit een discussietopic geweestOp woensdag 27 oktober 2010 02:50 schreef Flammie het volgende:
Zinnen zoals dit;
[..]
vind ik niet erg sterk als ik heel eerlijk ben
De kenners begrijpen ook wel waarom
quote:Als je mijn dochtertje zou kennen zou dat zeker iets zijn wat je zou herkennenOp woensdag 27 oktober 2010 02:50 schreef Flammie het volgende:
Zinnen zoals dit;
[..]
quote:Het is helaas geen discussietopic dus ik laat het in ere maar ik houd het erop dat je gewoon niet inziet waarom deze zin gewoon niet sterk isOp woensdag 27 oktober 2010 08:11 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Als je mijn dochtertje zou kennen zou dat zeker iets zijn wat je zou herkennen
En ik heb van mijn eigen reading ook aangegeven dat het niet helemaal bekend is. Dus het is niet zo dat ik maar overal in mee ga
quote:ehm, okeOp woensdag 27 oktober 2010 08:19 schreef Flammie het volgende:
Het is helaas geen discussietopic dus ik laat het in ere maar ik houd het erop dat je gewoon niet inziet waarom deze zin gewoon niet sterk is
Wat overigens geen probleem is als je daar zelf vrede mee hebt
quote:Hoe zit het dan met de niet kenners? Ik heb namelijk geen flauw idee wat je ermee bedoelt.Op woensdag 27 oktober 2010 02:50 schreef Flammie het volgende:
Zinnen zoals dit;
[..]
quote:mij of rats? Naja als je zin hebt mag je me wel in pm uitleggen wat je bedoeldOp donderdag 28 oktober 2010 10:43 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik wil het je best PM' en hoor als je dat ok vindHeb wel niet 24/7 tijd dus t kan ff duren
quote:Jammer dat je er niks in herkende, maar ook dat kan gebeuren, verkeerde interpretatie, of gewoon een slechte reading in jouw geval. Zal ook nooit zeggen dat ik een 100% gelijk zal halen.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:49 schreef Raug het volgende:
Rats, erg bedankt voor de moeite. Ik herken er helaas weinig tot niets in. Zal hem ook hier even plaatsen:
Normal 0 false false false EN-US X-NONE X-NONE De reading <----- [Wats dit?![]()
-knip-
Ja wil ik nog steeds doen hoor, ik PM je even.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:11 schreef Raug het volgende:
Bastard zou je voor mij ook een legging willen doen. Stond heel lang op een wachtlijst hier maar volgens mij is die inmiddels opgeheven. Heb je toen ook een foto gemailed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |