Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
ik zat net te kijkenquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:24 schreef Muck het volgende:
ik zit 500 topics verkeer in de TT
kan een modje hem aanpassen?![]()
![]()
het is ook niet zo dat de 7 in de buurt zit van de 2 ofzoquote:
je moet dus vaker komenquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:24 schreef Muck het volgende:
ik zit er 500 topics naast in de TT
![]()
Maak er dan maar meteen [KSC #1793] Tijdreizen met Muck vanquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:24 schreef Muck het volgende:
ik zit er 500 topics naast in de TT
![]()
Back to the futurequote:Op woensdag 12 mei 2010 11:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Maak er dan maar meteen [KSC #1793] Tijdreizen met Muck van.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:28 schreef MPG het volgende:
[..]
dan krijg je een kopje koffie en een knuffel van mequote:Op woensdag 12 mei 2010 11:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor, deze TT geeft zo goed aan hoe mijn dag van vandaag is
Ik wil ookquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:36 schreef Muck het volgende:
[..]
dan krijg je een kopje koffie en een knuffel van me
en nu is muck aanwezig en het topic loopt gelijk snellerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er zijn geen vrouwen meer
daar komt het door![]()
weer een wetenschappelijk experiment afgesloten
dat word het volgende topicquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, want dan is er weer een TT_change nodigquote:
okee!quote:
goed he?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en nu is muck aanwezig en het topic loopt gelijk sneller
DWquote:
want?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, want dan is er weer een TT_change nodig.
Nummerquote:
thanksquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:36 schreef Muck het volgende:
[..]
dan krijg je een kopje koffie en een knuffel van me
Anytimequote:Op woensdag 12 mei 2010 11:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
thanks
Echt daar heb ik zo'n hekel aan, om 4 uur een giga wijziging mailen die dan de volgende ochtend klaar moet zijn. En gelukkig is het gen bak uitzoekwerk
dus jij zit 1 1/2 uur te wachten voor 20 minuten minder reistijdquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Anytime
Pff, dat is klote ja!
De baas van mijn broer heeft daar ook een handje van. Dan loop ik om half 5 het kantoor binnen om met hem mee te rijden (scheelt me 20 minuten reistijd) , komt ze nog met een wijziging, waardoor de hele maatvoering anders moet, en zit ik tot een uur of 6 tijdschriften te lezen
Verwarming aanmaken, of kluiven voor het 'roostertje' van je laptopper houden.quote:
ja, uiteindelijk welquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus jij zit 1 1/2 uur te wachten voor 20 minuten minder reistijd
OMGquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:05 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Valt wel mee toch? Het kan altijd maller!
staat aan, ik heb dikke sokken aan en heb de deken over mijn benen getrokkenquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Verwarming aanmaken, of kluiven voor het 'roostertje' van je laptopper houden.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:05 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Valt wel mee toch? Het kan altijd maller!
Jaquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:34 schreef Muck het volgende:
Jezus
http://nos.nl/artikel/156(...)-bij-vliegcrash.html
Inderdaad.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:34 schreef Muck het volgende:
Jezus
http://nos.nl/artikel/156(...)-bij-vliegcrash.html
het is nog steeds de veiligste manier van reizen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:48 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Inderdaad.
En ik ga over enkele weken vliegen...
Klopt. Ga er dan ook vanuit dat alles goed gaat heen en terug. Maar toch, als je zoiets leest krijg je toch weer even de herinnering dat het fout *kan* gaan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:54 schreef wel.o.k het volgende:
het is nog steeds de veiligste manier van reizen.
alleen als het mis gaat is de overlevingskans erg klein.
ik zie een autowrak tussen de brokstukken, hij is dus voor of na de landingsbaan op de grond gekomen. maar waarom?quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:58 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Klopt. Ga er dan ook vanuit dat alles goed gaat heen en terug. Maar toch, als je zoiets leest krijg je toch weer even de herinnering dat het fout *kan* gaan.
En vaak blijft er dan niet veel van je over inderdaad, als het dan ook echt fout gaat.
Ben ook zeer benieuwd naar de bevindingen omtrent de oorzaak van deze crash.
echt alleen maar piepkleine stukjesquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:51 schreef Symphonic het volgende:
Tering er is echt niets van over...
http://edition.cnn.com/20(...)sh/index.html?hpt=T2
is al minstens 2x eerder gebeurd.... vorig jaar nog en jaren geledenquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:06 schreef Muck het volgende:
Wonderlijk... de enige overlevende is een Nederlands kind van 10...
hier word gesproken van 9 jaarquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:06 schreef Muck het volgende:
Wonderlijk... de enige overlevende is een Nederlands kind van 10...
op nu.nl hadden ze het over 10quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier word gesproken van 9 jaar
ik snap het nietquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
ok...is dit bewust of onbewust gedaan
kijk dan in spoilerquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik snap het niet![]()
zijn gewoon 3 aanbiedingen die straks meer kosten dan nu
Sterker nog, LL NIET filmen mag niet!quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
over rare wetgeving/uitspraken gesproken![]()
Stiekem filmen van naakte vrouwen mag
whehehequote:Op woensdag 12 mei 2010 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sterker nog, LL NIET filmen mag niet!
Haar eerste goede besluit als bedrijfsleider?quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe![]()
LL word hier iig NIET gefilmd
quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haar eerste goede besluit als bedrijfsleider?
niet echt scherp vandaag.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
kijk dan in spoileren kijk goed naar middelste advertentie
geen wonder dat muntje is al 60 jaar oudquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
niet echt scherp vandaag.
maar hij is gevallen
[ afbeelding ]
Gij zult geen smakelijke blonde mokkels achter den toog filmen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
1 van de belangrijkste huisregels hier
en die waren er al voordat ze hier kwam werken.
gij zult helemaal niet binnen filmenquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gij zult geen smakelijke blonde mokkels achter den toog filmen?Dan kom ik niet
* wel.o.k pakt FOTOtoestelquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gij zult helemaal niet binnen filmen
whehequote:
quote:Het is ten strengste verboden om beeld- en/of geluidopname's te maken in de club.
Mooie regel, die waar het belangrijkste woord uit ontbreektquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehe
ik zat er al op te wachten
[..]
quote:Het is ten strengste aanbevolen om beeld- en/of geluidopname's te maken in de club
lekker niets zeggendquote:Het is ten strengste om beeld- en/of geluidopname's te maken in de club
bij jouw welquote:
Lijkt me duidelijk: Achteraf aangebrachte wijzigingen maken de regel ongeldig.quote:
Ik heb al afgesproken met je personeel dat dat wel magquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehe
ik zat er al op te wachten
[..]
ook zo een leuk regeltje,quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk: Achteraf aangebrachte wijzigingen maken de regel ongeldig.
Dat is overal zo namelijk
quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:21 schreef Darkwolf het volgende:
Nog 1,5 uur en dan 4 dagen weekend! w00t!
gelukkig heb ik geen personeelquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb al afgesproken met je personeel dat dat wel mag
nog 3,5 uur en ik mag weer 4 dagen werkenquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:21 schreef Darkwolf het volgende:
Nog 1,5 uur en dan 4 dagen weekend! w00t!
en hoe zit dat dan met Llquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gelukkig heb ik geen personeel
quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk: Achteraf aangebrachte wijzigingen maken de regel ongeldig.
Dat is overal zo namelijk
Die is mede-eigenaarquote:
Nee hoor. Allebei van de baas.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:23 schreef wel.o.k het volgende:
patser.
vrijdag is gewoon een werkdag hoor
ben 1 van de weinige die werken vrijdag, dat heeft dit als resultaat:quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:31 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Nee hoor. Allebei van de baas.
Er is gewoon wat geschoven zodat we een lekker lang weekend hebben i.p.v zo'n vage vrijdag er tussen!
als we een bordeel zouden hebben welquote:
heerlijk is dat, en dan gelijk door het bed inquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:38 schreef Muck het volgende:
zo, lekker warm douchen helpt wel tegen de kou
als het een zou kunnenquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heerlijk is dat, en dan gelijk door het bed in
noesquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:45 schreef Muck het volgende:
[..]
als het een zou kunnen
Maar helaas, ik ga vanavond naar mijn ouders toe, dus ik ga zo mijn tas inpakken en dan maar met mijn paraplu naar buiten
Ach, nu even lekker tutten met nagellakjes, dan kan ik er misschien beter tegenquote:
"And if you also could come in on Friday as well, that would be great. Myeahhhh..."quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:33 schreef wel.o.k het volgende:
ik ben 1 van de weinige die werken vrijdag, dat heeft dit als resultaat:
hé, jij bent er vrijdag he? kan jij voor mij.......
en dat al 6 keer vandaag
hier regent het gelukkig nietquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:45 schreef Muck het volgende:
[..]
als het een zou kunnen
Maar helaas, ik ga vanavond naar mijn ouders toe, dus ik ga zo mijn tas inpakken en dan maar met mijn paraplu naar buiten
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:54 schreef wel.o.k het volgende:
otrivin![]()
levensreddend, anders was ik verdronken in mijn eigen snot
wokquote:
5 jaar lang heeft er een afgebrand krot gestaan en nu is het weg. Of ik als eigenaar maar even met SPOED 3 achterstallige leidingwaterfacturen van 420 euro wil betalenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Zaterdag was het nog een maagdelijke zandvlakte met precies één grondwaterpeilbuis. Dat is de vordering sinds eind maart
huh?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
5 jaar lang heeft er een afgebrand krot gestaan en nu is het weg. Of ik als eigenaar maar even met SPOED 3 achterstallige leidingwaterfacturen van 420 euro wil betalenno izze gonna happen no
Net alsof ik ooit een contractmet ze gehad hebquote:
Dat wordt betalen dusquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
5 jaar lang heeft er een afgebrand krot gestaan en nu is het weg. Of ik als eigenaar maar even met SPOED 3 achterstallige leidingwaterfacturen van 420 euro wil betalenno izze gonna happen no
ze moeten het maar bij de vorige eigenaar gaan verhalenquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net alsof ik ooit een contractmet ze gehad hebze zijn gaan kijken en hadden wel gezien dat de boel afgefikt was, maar via het kadaster zijn ze toch maar bij mij terechtgekomen
Niet dat ze kunnen aantonen iets geleverd te hebben ook, de meterstanden zijn al die tijd "geschat". Kan me ook niet voortstellen dat er überhaupt sinds op z'n laatst 2005 ook maar één factuur betaald is, maar daar hoor ik ze niet over
Gare eppies
Verhalen? Denk je dat er ooit iets geleverd is dan?quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zemeten het maar bij de vorige eigenaar gaan verhalen
ze komen toch elk jaar de meterstand opvragenquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verhalen? Denk je dat er ooit iets geleverd is dan?Die kiet is in 2005 afgefikt. Met waterstandmeter en al waarschijnlijk. Het is best moeilijk voor mij om dan nu een stand van die meter af te lezen
Hebben ze gewoon geschat iedere keerquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze komen toch elk jaar de meterstand opvragen![]()
moet je even vragen wat de meterstand van vorig jaar was
mag ik dan een doosje eieren?quote:
Iquote:Duizend liter water (één kubieke meter, of 'kuub') kost u ongeveer 1,36 euro (de prijs verschilt per provincie en gemeente)
gevalletje ombudsmanquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hebben ze gewoon geschat iedere keer![]()
En op een gegeven moment zijn ze wel langs gegaan. En hebben ze gezien dat de boel uitgebrand was. Maar ja, ze schatten wel een meterstand.En nu moet ik betalen
snel
veel
anders billekoek
Oh, mocht ik prijs stellen op schuldhulpverlening, dan kunnen ze me daar ook mee van dienst zijn![]()
![]()
Lief he?Maar ik heb geld zat en nooit één drup water van ze gekregen dus ze kunnen me lekker de boom in
Ook wel gaaf: Ik heb gewoon een klantnummer. Nooit een contract getekend of klant geweest, maar wel een klantnummerLachen man
Welnee, ik heb ze de situatie duidelijk gemaakt, ik verwacht er niets meer van te horen. Lijkt me helderquote:
Verwacht je echt niets meer te horen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee, ik heb ze de situatie duidelijk gemaakt, ik verwacht er niets meer van te horen. Lijkt me helder
Nou, zuig maar een eind weg hoorquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verwacht je echt niets meer te horen?
Ik verwacht eerder dat je hier echt nog niet mee klaar bent. Het zijn wat dat betreft bloedzuigers zeg maar
Nee, maar nu hun dat nog op zo'n manier duidelijk gemaakt krijgen dat zij daar ook mee akkoord gaan. Het excuus gaat zijn: "u bent eigenaar, dus u moet betalen".quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, zuig maar een eind weg hoorIk heb niet eens een contract met ze, nooit gehad ook. De groeten
op de bekende flash manier.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee, ik heb ze de situatie duidelijk gemaakt, ik verwacht er niets meer van te horen. Lijkt me helder
Oh best. Misschien wil een rechter wel naar het hele verhaal luisteren dan, tzt. Of anders een consumentenprogramma.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, maar nu hun dat nog op zo'n manier duidelijk gemaakt krijgen dat zij daar ook mee akkoord gaan. Het excuus gaat zijn: "u bent eigenaar, dus u moet betalen".
tweetyquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 12-05-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 041 goldfinger1963
02. 033 wel.o.k
03. 025 Muck
04. 022 Dr_Flash
05. 015 Symphonic
06. 009 friemelaar
07. 009 Darkwolf
08. 009 MPG
09. 007 Knuffelzacht
10. 005 marcb1974
11. 002 MaleDuck
12. 001 --Tweety--
13. 001 DaMart
quote:Top 100 van woensdag 12 mei 2010
17. 144 Symphonic
81. 078 goldfinger1963
81. 078 Giertje
lees eens boven jequote:Op donderdag 13 mei 2010 10:09 schreef friemelaar het volgende:
Als er dan toch nog niemand wakker is ...............
Ga ik maar weer eens aan 't werk
hier is het droogquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:57 schreef BrandX het volgende:
ik ga in mijn huisje rommelen denk ik. Tis toch regen, regen en regen hier
morguh marcquote:
een voordeel dat je ziet dat ze smerig isquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:14 schreef Symphonic het volgende:
Goedemiddag
Zo weer even paardenknuffelen en opknappen.
Damn wat is ze smerig.. Wel een voordeel een wit paard
Witte paardenquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:14 schreef Symphonic het volgende:
Goedemiddag
Zo weer even paardenknuffelen en opknappen.
Damn wat is ze smerig.. Wel een voordeel een wit paard
vanavond gewoon werkenquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:56 schreef Giertje het volgende:
goeiemorgen koffie zuipers
fijne hemelvaartsdag
gaan jullie nog wat leuks doen
ik ga bandjes kieken in de stad
quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja koffieMaar even een potje gaan zetten zometeen.
Schijnbaar. Maar moet zeggen dat het mij ook niet erg trekt vandaagquote:
Fhaquote:
muckiequote:
quote:
of heeft een real lifequote:
het lijkt me ook sterkquote:
je hebt nog een week Fhaquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:54 schreef Fha het volgende:
Ik moet donderdag een paper af hebben en een tentamen maken. Maar volgens mij gaat het allebei niet echt een succes worden![]()
quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:41 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ien-in-je-beha.dhtml
Er was nog maar een (dat viel mij ook vies tegen)quote:
ohquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Er was nog maar een (dat viel mij ook vies tegen)En nu issie al in mijn buik
spekkoekquote:Maar je mag wel een stukkie spekkoek?![]()
Neequote:Hebbie nou al die ene bereikt over dat ene.. ?
Nou, pf. Achterlijk wijf. Zijn er nog andere opties?quote:
eentjequote:Op donderdag 13 mei 2010 15:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou, pf. Achterlijk wijf. Zijn er nog andere opties?
oehquote:Jaa SpekkoekHenry vond het gister bij Jumbo
Mijn school zoekt een nieuwe medewerkert voor bureau psychodiagnostiek. Dus als je toevallig nog een PDW diploma hebt liggen.. :pquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:53 schreef Muck het volgende:
eentje
ik ben dus hard verder aan het zoeken
Ik moet zo nog een hoop flessen gaan inleveren. Kan wel hamburgers mee terugnemen eigenlijkquote:
Nee man, gewoon voor in de panquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet zo nog een hoop flessen gaan inleveren. Kan wel hamburgers mee terugnemen eigenlijk
Van die kleffe magnetron-hamburgersOf echte voor in de pan, met een zak broodjes en zo
![]()
Hehehe, neequote:Op donderdag 13 mei 2010 15:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn school zoekt een nieuwe medewerkert voor bureau psychodiagnostiek. Dus als je toevallig nog een PDW diploma hebt liggen.. :p
Of uit de grillquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee man, gewoon voor in de panMet broodjes en schla en saus
Kan ook, maar in ieder geval niet magnetronquote:
kan ook lekker zijnquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Kan ook, maar in ieder geval niet magnetron
Die vind ik echt niet te vreten hahaquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:28 schreef Muck het volgende:
[..]
kan ook lekker zijn
van die el cheapo hamburgers uit de megatron
schla isch voor paardenquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee man, gewoon voor in de panMet broodjes en schla en saus
en voor konijnenquote:
Hoezo?quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
de planning met een buitenkat is toch niet zo gegaan als het de bedoeling was
hij zit liever binnen dan dat hij buiten looptquote:
Ja duh. Warm enzo.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
hij zit liever binnen dan dat hij buiten loopt![]()
Wie niet met dit weer?quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij zit liever binnen dan dat hij buiten loopt![]()
hij luistert trouwens beter dan me honden
Dan ga je toch lekker aan je paper werkenquote:
Nou gezellig is dat, in je eentje in een hok buiten. Ik zou het ook wel weten hoorquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
het hok wat ik buiten heb gemaakt voor hem is net zo warm als het hok waar hij hier binnen gaat zitten
whehehequote:Op donderdag 13 mei 2010 17:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou gezellig is dat, in je eentje in een hok buiten. Ik zou het ook wel weten hoor
Wel hoorquote:
de kippen willen dat welquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Wel hoorAlleen de vogels willen nooit spelen
quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:09 schreef friemelaar het volgende:
Heb je nou al die ketting vastgemaakt aan sonny's home?
friemelquote:
Mwah, is ook weer niet helemaal waar. Leeuwen zijn juist wel groepsdieren.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
katten zijn geen groepsdieren. Katten doen waar ze zelf zin in hebben. Dus "rondlopen met de andere katten"? uh-uh
Ja. En schapen ook. Nou en?quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, is ook weer niet helemaal waar. Leeuwen zijn juist wel groepsdieren.
Oeh oeh en stokstaartjes!!quote:
Ga een paper schrijven over stokstaartjes jijquote:
Dan kom ik ver over de 2000 woorden heen johquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga een paper schrijven over stokstaartjes jij
Ik heb de afwas gedaan. En de Giro gekeken. En de statiegeldflessen uit de keuken weggebrachtquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:27 schreef BrandX het volgende:
Deze dag is echt in lucht op gegaan. Ik heb he-le-maal niets gedaan vandaag. Ik zat vol plannen en ideeen, maar geen flikker uitgevoerd
Ik heb thee gedronken, hamburger gebakken en ik ben teksten aan het vertalen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:27 schreef BrandX het volgende:
Deze dag is echt in lucht op gegaan. Ik heb he-le-maal niets gedaan vandaag. Ik zat vol plannen en ideeen, maar geen flikker uitgevoerd
quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb thee gedronken, hamburger gebakken en ik ben teksten aan het vertalen.Dus nouja, ik snap het gevoel
Meer? Ik heb niet eens ontbeten johquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:34 schreef BrandX het volgende:
[..]dan heb je wel nog steeds een stukkie meer gedaan dan ik.
Ik ben op gestaan, ben koffie gaan drinken, beetje ontbijten met fruitrepen van de AH, puzzelspel gespeeld op de PC, af en toe een beetje hier rond hangen en gelunched met roti
En nu ga ik bedenken wat ik voor avondeten ga nemen
dat was het zeker niet neequote:Op donderdag 13 mei 2010 18:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Meer? Ik heb niet eens ontbeten johMaar roti is niet een verkeerde lunch trouwens
ik ook niet, uitgeslapen en lekker bij de paarden rondgehangen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:27 schreef BrandX het volgende:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook niet, uitgeslapen en lekker bij de paarden rondgehangen.
Heb overigens wel de sluitingen alle 51 staldeuren opnieuw afgesteld, dus toch nog een beetje productief.
Lijkt me maar vermoeiendquote:
koeien ookquote:
leren jijquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:07 schreef Fha het volgende:
Geen werk vannacht
Kut, nu moet ik dus met de paper bezig
Ja ja jaquote:
Goed zo. Aan de slagquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:07 schreef Fha het volgende:
Geen werk vannacht
Kut, nu moet ik dus met de paper bezig
Toeval!quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
...en stil is t.
Zie je GF, naar mij luistert ze wel
Hmhm jaquote:
Gooi ook eten als beloning danquote:
Etenquote:
* Dr_Flash slingert Fha zak aardappelen tegen de kanisquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:43 schreef Fha het volgende:
[..]
EtenSuiker telt niet als eten bij mij hoor
Jaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash slingert Fha zak aardappelen tegen de kanis
Hier dan, vreten godver
Ja maar die is verpestquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Boerenkool hmm. Staat daar niet een plaatje van in je fobo?
Ja boequote:
Poging is alweer afgebrokenquote:
hoftedullemequote:Op donderdag 13 mei 2010 21:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Poging is alweer afgebrokenStraks nog een doen.
Ik heb vandaag voornamelijk in de hobbykamer doorgebracht. Dat wil zeggen dat ik een dakgoot van een station heb gerepareerd, een omgevallen schoorsteen (gelukkig niet op omstandersquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:27 schreef BrandX het volgende:
Ik heb een OP geknutseld voor het haaktopic, gehaakt, dingetjes geschreven voor FOK!, vriendje bezig gehouden... Ook geen donder gedaan dusquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb vandaag voornamelijk in de hobbykamer doorgebracht. Dat wil zeggen dat ik een dakgoot van een station heb gerepareerd, een omgevallen schoorsteen (gelukkig niet op omstanders) heb hersteld, twee borden met de treinbestemming heb aangepast, waarvan ik bij de ene de gebroken paal meteen moest repareren,ik een wasmand rechtop heb gezet in een tuin en ik twee luie werknemers van het goederendepot die al weken lagen te slapen op het goederenperron weer rechtop heb (vast)gezet. En uiteraard heb ik ook wat uitvoering gegeven aan de dienstregeling.
En toen ik niet in de hobbykamer was, heb ik me vooral zitten vergapen op de banen die anderen aan het bouwen zijn en waarvan ze een verslag posten op een modelspoorforum. Dat ging weer niet zonder de nodige jaloezie uiteraard. Toch maar eens verhuizen, zodat ik meer modelspoorruimte krijg!.
Maar omdat ik qau ruimte niks kan, ben ik maar op zoek gegaan naar nieuw materieel. Vandaag alleen gekeken, van de week al wat besteld. Hopelijk is mijn nieuwe Zwitserse stoomloc er morgen of overmorgen al.
Dus ja, het was wat je noemt een nuttige en bewogen dag, zeker met al die bouwactiviteiten (best zwaar werk, een druppeltje lijm erop en een paar minuten vasthouden zodat het gelijmde niet direct weer van zijn plaats valt.
Hoezo OOK geen donder gedaan?quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb een OP geknutseld voor het haaktopic, gehaakt, dingetjes geschreven voor FOK!, vriendje bezig gehouden... Ook geen donder gedaan dus
Minimalisme is tofquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:50 schreef DaMart het volgende:
Maar omdat ik qau ruimte niks kan, ben ik maar op zoek gegaan naar nieuw materieel.
Heb je taart voor me gebakken dan?quote:
Nee, maar dat ziet er wel tof uit!quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Minimalisme is tof![]()
![]()
http://www.carendt.com/scrapbook/page49/index.html die ken je wel zeker?
Ook niet op schaal?quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik had het te druk met al die onderhoudswerkzaamheden die ik eerder beschreef.
Ik weet niet of ik je nog wel zo leuk vind hoorquote:
Ik heb je nog geroepen om je op het bord op de achtergrond te wijzen, maar zoals je ziet, was je te druk bezig met toeteren.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik je nog wel zo leuk vind hoor
Dat ziet toch niemand gek, met twee van die Bundespolizei muppets ervoorquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb je nog geroepen om je op het bord op de achtergrond te wijzen, maar zoals je ziet, was je te druk bezig met toeteren.
[ afbeelding ]
Ik ontken gewoon Duits te sprekenquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb je nog geroepen om je op het bord op de achtergrond te wijzen, maar zoals je ziet, was je te druk bezig met toeteren.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
...en stil is t.
Zie je GF, naar mij luistert ze wel
ik zie hetquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Toeval!Nu ga ik gewoon eerst eten
En dan zie ik wel weer verder
Die muppets zijn nog niets... volgens mij heb ik Herr Flick op het terras gespot!quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ziet toch niemand gek, met twee van die Bundespolizei muppets ervoor
En er was iemand jarig want ze hebben met confetti gegooidquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die muppets zijn nog niets... volgens mij heb ik Herr Flick op het terras gespot!
[ afbeelding ]
Er is wel gestrooid, maar dan met gras en bloemetjes en zoquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:33 schreef Fha het volgende:
[..]
En er was iemand jarig want ze hebben met confetti gegooid
ohw sorryquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er is wel gestrooid, maar dan met gras en bloemetjes en zo.
Confetti vind ik dan wel weer een goed alternatief. Dan hoef ik het ook niet zo snel op te ruimen!quote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:19 schreef Fha het volgende:
Chocoladeballen staan in de koelkast hard te worden
Maar deze moet je gewoon kauwen hoorquote:
Ik ook niet want ik heb kei lang geslapen omdat ik dacht dat ik moest werkenquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 13-05-2010
![]()
01. 035 Fha
02. 033 Dr_Flash
03. 025 goldfinger1963
04. 019 Muck
05. 011 DaMart
06. 011 BrandX
07. 004 marcb1974
08. 004 friemelaar
09. 003 Giertje
10. 003 Symphonic
11. 002 Kees80
12. 001 Knuffelzacht
13. 001 Nijns
Hoiquote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:01 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb het vermoeden dat ik tot 9:00 alleen zal zijn hier
quote:
helaas dat laatstequote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben niet alleen
![]()
brand
moet je ook werken of ben je klaar met slapen?
ik kan vaak ook niet uitslapen maar dat komt door de kinderenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
helaas dat laatste
Op de een of andere manier kan ik al een paar weken niet uitslapen. Vandaag uitgehouden tot 8 uur, maar lag er pas na 1-en inDus die 7 uur zijn nou niet bijster veel
Maar goed, elke tijd is goed genoeg voor koffie, dus ach ja.
![]()
En nee gelukkig niet werken, lekker vrij!Ik ga wel straks lekker rommelen in mijn huisje, en de zon schijnt, en ik voel me lekker, en nog twee dagen vrij hierna, en lekker boksen vanmiddag, en en en en .....
![]()
Moet jij wel werken?
balenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kan vaak ook niet uitslapen maar dat komt door de kinderen![]()
het is inderdaad zonnig in den haag![]()
en helaas, ik ben aan het werk
wat voor werk ik doequote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
balen
wat voor werk doe je eigenlijk (als ik vragen mag natuurlijk)?
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat voor werk ik doe![]()
1) volgens de mijn oudste dochter:
Papa maakt computers![]()
2) volgens mijn jongste dochter:
mijn papa is computernerd![]()
3) volgens mijn vrouw:
ja, eehh, iets met computers![]()
IT-er dus.
op dit moment systeem en netwerkbeheer bij het ministerie van landbouw
op mijn kaartje staat technisch consultant informatie beveiliging
wat dacht je van IST-Infra Delivery outsourcing team Den Haag ?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:51 schreef BrandX het volgende:
[..]Heerlijk die benamingen
Op mijn kaartje staat 'manager Realisatie Aansluitleidingen'
Ik kreeg het de eerste weken mn bek niet uitWe hebben het afgekort naar manager RAL in de wandelgangen
Wat het is: samen met mijn collega van hoofdleidingen leggen wij alle waterleidingen aan in ons verzorgingsgebied, ong. 1/3 van Zuid-Holland. Nieuw, reconstructie en sanering.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat dacht je van IST-Infra Delivery outsourcing team Den Haag ?
waar werkt u zegt u
nee, Rotterdam is van Evides, op Nesselande na, dat hoort weer bij onsquote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat dacht je van IST-Infra Delivery outsourcing team Den Haag ?
waar werkt u zegt u
1/3 van zuid holland, is dat de rotterdamse haven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |