SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:51 schreef Cklein het volgende:
welke site is dat, ik wil die nokial![]()
bij hi is ie 24.95 per maand
pmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
Wel gratis. Dat slaat namelijk op het toestel.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik dacht dat je bedoelt
Gratis --> 11,25 per maand
Gratis --> 27,95 per maand
Gratis --> 28,95 per maand
niks gratis dus
Niet gratis dus, je betaald gewoon voor het toestel.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Wel gratis. Dat slaat namelijk op het toestel.
Dat er maandelijkse abonnementskosten zijn is natuurlijk duidelijk.
Dit dusquote:
Dat is best wel dom van je.quote:
MET EEN Dquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:57 schreef Crimyclown het volgende:
Dit is waarschijnlijk bewust gedaan. Geen idee waarom ze het zo hebben gedaan, maar bij drukwerken van dit soort bedrijven worden advertenties meestal eerst tientallen keren beoordeelt en aangepast voordat ze naar de drukker/online mogen.
HALLO MENEER, IK BEN DE MOEDER VAN CRIMYCLOWN. HIER HEEFT U MIJN HANDTEKENING DAT MIJN ZOON TOESTEMMING HEEFT SPELFOUTEN TE MAKEN.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:54 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
MET EEN D
WORDEN BEOORDEELD
OOK WEL VOLTOOID DEELWOORD GENOEMD
JEZUS WAT ZIJN ZE DOM
Jézus.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:04 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
HALLO MENEER, IK BEN DE MOEDER VAN CRIMYCLOWN. HIER HEEFT U MIJN HANDTEKENING DAT MIJN ZOON TOESTEMMING HEEFT SPELFOUTEN TE MAKEN.
[ afbeelding ]
KUSJES,
Pics van je zusquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:05 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Nee die heeft geen voogdij over mij!!
dat dusquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |