whehehequote:Op donderdag 13 mei 2010 17:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou gezellig is dat, in je eentje in een hok buiten. Ik zou het ook wel weten hoor
Wel hoorquote:
de kippen willen dat welquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Wel hoorAlleen de vogels willen nooit spelen
quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:09 schreef friemelaar het volgende:
Heb je nou al die ketting vastgemaakt aan sonny's home?
friemelquote:
Mwah, is ook weer niet helemaal waar. Leeuwen zijn juist wel groepsdieren.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
katten zijn geen groepsdieren. Katten doen waar ze zelf zin in hebben. Dus "rondlopen met de andere katten"? uh-uh
Ja. En schapen ook. Nou en?quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, is ook weer niet helemaal waar. Leeuwen zijn juist wel groepsdieren.
Oeh oeh en stokstaartjes!!quote:
Ga een paper schrijven over stokstaartjes jijquote:
Dan kom ik ver over de 2000 woorden heen johquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga een paper schrijven over stokstaartjes jij
Ik heb de afwas gedaan. En de Giro gekeken. En de statiegeldflessen uit de keuken weggebrachtquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:27 schreef BrandX het volgende:
Deze dag is echt in lucht op gegaan. Ik heb he-le-maal niets gedaan vandaag. Ik zat vol plannen en ideeen, maar geen flikker uitgevoerd
Ik heb thee gedronken, hamburger gebakken en ik ben teksten aan het vertalen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:27 schreef BrandX het volgende:
Deze dag is echt in lucht op gegaan. Ik heb he-le-maal niets gedaan vandaag. Ik zat vol plannen en ideeen, maar geen flikker uitgevoerd
quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb thee gedronken, hamburger gebakken en ik ben teksten aan het vertalen.Dus nouja, ik snap het gevoel
Meer? Ik heb niet eens ontbeten johquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:34 schreef BrandX het volgende:
[..]dan heb je wel nog steeds een stukkie meer gedaan dan ik.
Ik ben op gestaan, ben koffie gaan drinken, beetje ontbijten met fruitrepen van de AH, puzzelspel gespeeld op de PC, af en toe een beetje hier rond hangen en gelunched met roti
En nu ga ik bedenken wat ik voor avondeten ga nemen
dat was het zeker niet neequote:Op donderdag 13 mei 2010 18:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Meer? Ik heb niet eens ontbeten johMaar roti is niet een verkeerde lunch trouwens
ik ook niet, uitgeslapen en lekker bij de paarden rondgehangen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:27 schreef BrandX het volgende:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook niet, uitgeslapen en lekker bij de paarden rondgehangen.
Heb overigens wel de sluitingen alle 51 staldeuren opnieuw afgesteld, dus toch nog een beetje productief.
Lijkt me maar vermoeiendquote:
koeien ookquote:
leren jijquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:07 schreef Fha het volgende:
Geen werk vannacht
Kut, nu moet ik dus met de paper bezig
Ja ja jaquote:
Goed zo. Aan de slagquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:07 schreef Fha het volgende:
Geen werk vannacht
Kut, nu moet ik dus met de paper bezig
Toeval!quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
...en stil is t.
Zie je GF, naar mij luistert ze wel
Hmhm jaquote:
Gooi ook eten als beloning danquote:
Etenquote:
* Dr_Flash slingert Fha zak aardappelen tegen de kanisquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:43 schreef Fha het volgende:
[..]
EtenSuiker telt niet als eten bij mij hoor
Jaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash slingert Fha zak aardappelen tegen de kanis
Hier dan, vreten godver
Ja maar die is verpestquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Boerenkool hmm. Staat daar niet een plaatje van in je fobo?
Ja boequote:
Poging is alweer afgebrokenquote:
hoftedullemequote:Op donderdag 13 mei 2010 21:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Poging is alweer afgebrokenStraks nog een doen.
Ik heb vandaag voornamelijk in de hobbykamer doorgebracht. Dat wil zeggen dat ik een dakgoot van een station heb gerepareerd, een omgevallen schoorsteen (gelukkig niet op omstandersquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:27 schreef BrandX het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |