whehehequote:Op donderdag 13 mei 2010 17:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou gezellig is dat, in je eentje in een hok buiten. Ik zou het ook wel weten hoor
Wel hoorquote:
de kippen willen dat welquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Wel hoorAlleen de vogels willen nooit spelen
quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:09 schreef friemelaar het volgende:
Heb je nou al die ketting vastgemaakt aan sonny's home?
friemelquote:
Mwah, is ook weer niet helemaal waar. Leeuwen zijn juist wel groepsdieren.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
katten zijn geen groepsdieren. Katten doen waar ze zelf zin in hebben. Dus "rondlopen met de andere katten"? uh-uh
Ja. En schapen ook. Nou en?quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, is ook weer niet helemaal waar. Leeuwen zijn juist wel groepsdieren.
Oeh oeh en stokstaartjes!!quote:
Ga een paper schrijven over stokstaartjes jijquote:
Dan kom ik ver over de 2000 woorden heen johquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga een paper schrijven over stokstaartjes jij
Ik heb de afwas gedaan. En de Giro gekeken. En de statiegeldflessen uit de keuken weggebrachtquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:27 schreef BrandX het volgende:
Deze dag is echt in lucht op gegaan. Ik heb he-le-maal niets gedaan vandaag. Ik zat vol plannen en ideeen, maar geen flikker uitgevoerd
Ik heb thee gedronken, hamburger gebakken en ik ben teksten aan het vertalen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:27 schreef BrandX het volgende:
Deze dag is echt in lucht op gegaan. Ik heb he-le-maal niets gedaan vandaag. Ik zat vol plannen en ideeen, maar geen flikker uitgevoerd
quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb thee gedronken, hamburger gebakken en ik ben teksten aan het vertalen.Dus nouja, ik snap het gevoel
Meer? Ik heb niet eens ontbeten johquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:34 schreef BrandX het volgende:
[..]dan heb je wel nog steeds een stukkie meer gedaan dan ik.
Ik ben op gestaan, ben koffie gaan drinken, beetje ontbijten met fruitrepen van de AH, puzzelspel gespeeld op de PC, af en toe een beetje hier rond hangen en gelunched met roti
En nu ga ik bedenken wat ik voor avondeten ga nemen
dat was het zeker niet neequote:Op donderdag 13 mei 2010 18:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Meer? Ik heb niet eens ontbeten johMaar roti is niet een verkeerde lunch trouwens
ik ook niet, uitgeslapen en lekker bij de paarden rondgehangen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:27 schreef BrandX het volgende:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook niet, uitgeslapen en lekker bij de paarden rondgehangen.
Heb overigens wel de sluitingen alle 51 staldeuren opnieuw afgesteld, dus toch nog een beetje productief.
Lijkt me maar vermoeiendquote:
koeien ookquote:
leren jijquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:07 schreef Fha het volgende:
Geen werk vannacht
Kut, nu moet ik dus met de paper bezig
Ja ja jaquote:
Goed zo. Aan de slagquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:07 schreef Fha het volgende:
Geen werk vannacht
Kut, nu moet ik dus met de paper bezig
Toeval!quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
...en stil is t.
Zie je GF, naar mij luistert ze wel
Hmhm jaquote:
Gooi ook eten als beloning danquote:
Etenquote:
* Dr_Flash slingert Fha zak aardappelen tegen de kanisquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:43 schreef Fha het volgende:
[..]
EtenSuiker telt niet als eten bij mij hoor
Jaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash slingert Fha zak aardappelen tegen de kanis
Hier dan, vreten godver
Ja maar die is verpestquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Boerenkool hmm. Staat daar niet een plaatje van in je fobo?
Ja boequote:
Poging is alweer afgebrokenquote:
hoftedullemequote:Op donderdag 13 mei 2010 21:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Poging is alweer afgebrokenStraks nog een doen.
Ik heb vandaag voornamelijk in de hobbykamer doorgebracht. Dat wil zeggen dat ik een dakgoot van een station heb gerepareerd, een omgevallen schoorsteen (gelukkig niet op omstandersquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:27 schreef BrandX het volgende:
Ik heb een OP geknutseld voor het haaktopic, gehaakt, dingetjes geschreven voor FOK!, vriendje bezig gehouden... Ook geen donder gedaan dusquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb vandaag voornamelijk in de hobbykamer doorgebracht. Dat wil zeggen dat ik een dakgoot van een station heb gerepareerd, een omgevallen schoorsteen (gelukkig niet op omstanders) heb hersteld, twee borden met de treinbestemming heb aangepast, waarvan ik bij de ene de gebroken paal meteen moest repareren,ik een wasmand rechtop heb gezet in een tuin en ik twee luie werknemers van het goederendepot die al weken lagen te slapen op het goederenperron weer rechtop heb (vast)gezet. En uiteraard heb ik ook wat uitvoering gegeven aan de dienstregeling.
En toen ik niet in de hobbykamer was, heb ik me vooral zitten vergapen op de banen die anderen aan het bouwen zijn en waarvan ze een verslag posten op een modelspoorforum. Dat ging weer niet zonder de nodige jaloezie uiteraard. Toch maar eens verhuizen, zodat ik meer modelspoorruimte krijg!.
Maar omdat ik qau ruimte niks kan, ben ik maar op zoek gegaan naar nieuw materieel. Vandaag alleen gekeken, van de week al wat besteld. Hopelijk is mijn nieuwe Zwitserse stoomloc er morgen of overmorgen al.
Dus ja, het was wat je noemt een nuttige en bewogen dag, zeker met al die bouwactiviteiten (best zwaar werk, een druppeltje lijm erop en een paar minuten vasthouden zodat het gelijmde niet direct weer van zijn plaats valt.
Hoezo OOK geen donder gedaan?quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb een OP geknutseld voor het haaktopic, gehaakt, dingetjes geschreven voor FOK!, vriendje bezig gehouden... Ook geen donder gedaan dus
Minimalisme is tofquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:50 schreef DaMart het volgende:
Maar omdat ik qau ruimte niks kan, ben ik maar op zoek gegaan naar nieuw materieel.
Heb je taart voor me gebakken dan?quote:
Nee, maar dat ziet er wel tof uit!quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Minimalisme is tof![]()
![]()
http://www.carendt.com/scrapbook/page49/index.html die ken je wel zeker?
Ook niet op schaal?quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik had het te druk met al die onderhoudswerkzaamheden die ik eerder beschreef.
Ik weet niet of ik je nog wel zo leuk vind hoorquote:
Ik heb je nog geroepen om je op het bord op de achtergrond te wijzen, maar zoals je ziet, was je te druk bezig met toeteren.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik je nog wel zo leuk vind hoor
Dat ziet toch niemand gek, met twee van die Bundespolizei muppets ervoorquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb je nog geroepen om je op het bord op de achtergrond te wijzen, maar zoals je ziet, was je te druk bezig met toeteren.
[ afbeelding ]
Ik ontken gewoon Duits te sprekenquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb je nog geroepen om je op het bord op de achtergrond te wijzen, maar zoals je ziet, was je te druk bezig met toeteren.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
...en stil is t.
Zie je GF, naar mij luistert ze wel
ik zie hetquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Toeval!Nu ga ik gewoon eerst eten
En dan zie ik wel weer verder
Die muppets zijn nog niets... volgens mij heb ik Herr Flick op het terras gespot!quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ziet toch niemand gek, met twee van die Bundespolizei muppets ervoor
En er was iemand jarig want ze hebben met confetti gegooidquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die muppets zijn nog niets... volgens mij heb ik Herr Flick op het terras gespot!
[ afbeelding ]
Er is wel gestrooid, maar dan met gras en bloemetjes en zoquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:33 schreef Fha het volgende:
[..]
En er was iemand jarig want ze hebben met confetti gegooid
ohw sorryquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er is wel gestrooid, maar dan met gras en bloemetjes en zo.
Confetti vind ik dan wel weer een goed alternatief. Dan hoef ik het ook niet zo snel op te ruimen!quote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:19 schreef Fha het volgende:
Chocoladeballen staan in de koelkast hard te worden
Maar deze moet je gewoon kauwen hoorquote:
Ik ook niet want ik heb kei lang geslapen omdat ik dacht dat ik moest werkenquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 13-05-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 035 Fha
02. 033 Dr_Flash
03. 025 goldfinger1963
04. 019 Muck
05. 011 DaMart
06. 011 BrandX
07. 004 marcb1974
08. 004 friemelaar
09. 003 Giertje
10. 003 Symphonic
11. 002 Kees80
12. 001 Knuffelzacht
13. 001 Nijns
Hoiquote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:01 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb het vermoeden dat ik tot 9:00 alleen zal zijn hier
quote:
helaas dat laatstequote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben niet alleen
![]()
brand
moet je ook werken of ben je klaar met slapen?
ik kan vaak ook niet uitslapen maar dat komt door de kinderenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
helaas dat laatste
Op de een of andere manier kan ik al een paar weken niet uitslapen. Vandaag uitgehouden tot 8 uur, maar lag er pas na 1-en inDus die 7 uur zijn nou niet bijster veel
Maar goed, elke tijd is goed genoeg voor koffie, dus ach ja.
![]()
En nee gelukkig niet werken, lekker vrij!Ik ga wel straks lekker rommelen in mijn huisje, en de zon schijnt, en ik voel me lekker, en nog twee dagen vrij hierna, en lekker boksen vanmiddag, en en en en .....
![]()
Moet jij wel werken?
balenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kan vaak ook niet uitslapen maar dat komt door de kinderen![]()
het is inderdaad zonnig in den haag![]()
en helaas, ik ben aan het werk
wat voor werk ik doequote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
balen
wat voor werk doe je eigenlijk (als ik vragen mag natuurlijk)?
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat voor werk ik doe![]()
1) volgens de mijn oudste dochter:
Papa maakt computers![]()
2) volgens mijn jongste dochter:
mijn papa is computernerd![]()
3) volgens mijn vrouw:
ja, eehh, iets met computers![]()
IT-er dus.
op dit moment systeem en netwerkbeheer bij het ministerie van landbouw
op mijn kaartje staat technisch consultant informatie beveiliging
wat dacht je van IST-Infra Delivery outsourcing team Den Haag ?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:51 schreef BrandX het volgende:
[..]Heerlijk die benamingen
Op mijn kaartje staat 'manager Realisatie Aansluitleidingen'
Ik kreeg het de eerste weken mn bek niet uitWe hebben het afgekort naar manager RAL in de wandelgangen
Wat het is: samen met mijn collega van hoofdleidingen leggen wij alle waterleidingen aan in ons verzorgingsgebied, ong. 1/3 van Zuid-Holland. Nieuw, reconstructie en sanering.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat dacht je van IST-Infra Delivery outsourcing team Den Haag ?
waar werkt u zegt u
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |