Ik heb een OP geknutseld voor het haaktopic, gehaakt, dingetjes geschreven voor FOK!, vriendje bezig gehouden... Ook geen donder gedaan dusquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb vandaag voornamelijk in de hobbykamer doorgebracht. Dat wil zeggen dat ik een dakgoot van een station heb gerepareerd, een omgevallen schoorsteen (gelukkig niet op omstanders) heb hersteld, twee borden met de treinbestemming heb aangepast, waarvan ik bij de ene de gebroken paal meteen moest repareren,ik een wasmand rechtop heb gezet in een tuin en ik twee luie werknemers van het goederendepot die al weken lagen te slapen op het goederenperron weer rechtop heb (vast)gezet. En uiteraard heb ik ook wat uitvoering gegeven aan de dienstregeling.
En toen ik niet in de hobbykamer was, heb ik me vooral zitten vergapen op de banen die anderen aan het bouwen zijn en waarvan ze een verslag posten op een modelspoorforum. Dat ging weer niet zonder de nodige jaloezie uiteraard. Toch maar eens verhuizen, zodat ik meer modelspoorruimte krijg!.
Maar omdat ik qau ruimte niks kan, ben ik maar op zoek gegaan naar nieuw materieel. Vandaag alleen gekeken, van de week al wat besteld. Hopelijk is mijn nieuwe Zwitserse stoomloc er morgen of overmorgen al.
Dus ja, het was wat je noemt een nuttige en bewogen dag, zeker met al die bouwactiviteiten (best zwaar werk, een druppeltje lijm erop en een paar minuten vasthouden zodat het gelijmde niet direct weer van zijn plaats valt.
Hoezo OOK geen donder gedaan?quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb een OP geknutseld voor het haaktopic, gehaakt, dingetjes geschreven voor FOK!, vriendje bezig gehouden... Ook geen donder gedaan dus
Minimalisme is tofquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:50 schreef DaMart het volgende:
Maar omdat ik qau ruimte niks kan, ben ik maar op zoek gegaan naar nieuw materieel.
Heb je taart voor me gebakken dan?quote:
Nee, maar dat ziet er wel tof uit!quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Minimalisme is tof![]()
![]()
http://www.carendt.com/scrapbook/page49/index.html die ken je wel zeker?
Ook niet op schaal?quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik had het te druk met al die onderhoudswerkzaamheden die ik eerder beschreef.
Ik weet niet of ik je nog wel zo leuk vind hoorquote:
Ik heb je nog geroepen om je op het bord op de achtergrond te wijzen, maar zoals je ziet, was je te druk bezig met toeteren.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik je nog wel zo leuk vind hoor
Dat ziet toch niemand gek, met twee van die Bundespolizei muppets ervoorquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb je nog geroepen om je op het bord op de achtergrond te wijzen, maar zoals je ziet, was je te druk bezig met toeteren.
[ afbeelding ]
Ik ontken gewoon Duits te sprekenquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb je nog geroepen om je op het bord op de achtergrond te wijzen, maar zoals je ziet, was je te druk bezig met toeteren.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
...en stil is t.
Zie je GF, naar mij luistert ze wel
ik zie hetquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Toeval!Nu ga ik gewoon eerst eten
En dan zie ik wel weer verder
Die muppets zijn nog niets... volgens mij heb ik Herr Flick op het terras gespot!quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ziet toch niemand gek, met twee van die Bundespolizei muppets ervoor
En er was iemand jarig want ze hebben met confetti gegooidquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die muppets zijn nog niets... volgens mij heb ik Herr Flick op het terras gespot!
[ afbeelding ]
Er is wel gestrooid, maar dan met gras en bloemetjes en zoquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:33 schreef Fha het volgende:
[..]
En er was iemand jarig want ze hebben met confetti gegooid
ohw sorryquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er is wel gestrooid, maar dan met gras en bloemetjes en zo.
Confetti vind ik dan wel weer een goed alternatief. Dan hoef ik het ook niet zo snel op te ruimen!quote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:19 schreef Fha het volgende:
Chocoladeballen staan in de koelkast hard te worden
Maar deze moet je gewoon kauwen hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |