quote:
Op donderdag 13 mei 2010 18:27 schreef BrandX het volgende:Deze dag is echt in lucht op gegaan. Ik heb he-le-maal niets gedaan vandaag. Ik zat vol plannen en ideeen, maar geen flikker uitgevoerd

Ik heb vandaag voornamelijk in de hobbykamer doorgebracht. Dat wil zeggen dat ik een dakgoot van een station heb gerepareerd, een omgevallen schoorsteen (gelukkig niet op omstanders

) heb hersteld, twee borden met de treinbestemming heb aangepast, waarvan ik bij de ene de gebroken paal meteen moest repareren,ik een wasmand rechtop heb gezet in een tuin en ik twee luie werknemers van het goederendepot die al weken lagen te slapen op het goederenperron weer rechtop heb (vast)gezet. En uiteraard heb ik ook wat uitvoering gegeven aan de dienstregeling.
En toen ik niet in de hobbykamer was, heb ik me vooral zitten vergapen op de banen die anderen aan het bouwen zijn en waarvan ze een verslag posten op een modelspoorforum. Dat ging weer niet zonder de nodige jaloezie uiteraard. Toch maar eens verhuizen, zodat ik meer modelspoorruimte krijg!

.
Maar omdat ik qau ruimte niks kan, ben ik maar op zoek gegaan naar nieuw materieel. Vandaag alleen gekeken, van de week al wat besteld. Hopelijk is mijn nieuwe Zwitserse stoomloc er morgen of overmorgen al

.
Dus ja, het was wat je noemt een nuttige en bewogen dag, zeker met al die bouwactiviteiten (best zwaar werk, een druppeltje lijm erop en een paar minuten vasthouden zodat het gelijmde niet direct weer van zijn plaats valt.