Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op maandag 1 maart 2010 13:53 schreef Pheno het volgende:
.
lapo hunterquote:Op maandag 1 maart 2010 13:53 schreef Pheno het volgende:
..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
wat willen ze doen dan?? mijn moeders heeft 2 wervels vast laten schroeven...resultaat: geen en bijna 50 en deels rolstoel/rollator afhankelijk..... ohja en ipv 1 zenuw waar ze last van heeft zijn het er nu 2quote:Op maandag 1 maart 2010 13:44 schreef Ladylike het volgende:
rugpatiententopic?
meldt
wat flesje heeft, heb ik al mijn hele leven, 2 wervels naar de klote
lang leve ibu
operatie is voor mij nu nog te riskant
woow okee dat is heftigquote:Op maandag 1 maart 2010 13:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wat willen ze doen dan?? mijn moeders heeft 2 wervels vast laten schroeven...resultaat: geen en bijna 50 en deels rolstoel/rollator afhankelijk..... ohja en ipv 1 zenuw waar ze last van heeft zijn het er nu 2
rechtzetten (zijn wigvormig) en opvullen.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wat willen ze doen dan?? mijn moeders heeft 2 wervels vast laten schroeven...resultaat: geen en bijna 50 en deels rolstoel/rollator afhankelijk..... ohja en ipv 1 zenuw waar ze last van heeft zijn het er nu 2
nee hoor, blij dat ze er zijn, zonder had mijn moeder nog langer pijn gehad, maar dankzij medicijnen hebben wij haar kunnen laten inslapenquote:
krijg je dan geen last van gewenningquote:Op maandag 1 maart 2010 14:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
rechtzetten (zijn wigvormig) en opvullen.
Mijn moeder heeft die operatie ook 2 keer gehad, zonder resultaat en idd na de operatie alleen maar meer ongemakken
vandaar dat ik het uitstel, zo lang ik nog genoeg heb aan Ibuprofen oid
Het gaat me meer om de arrogante houding van de meeste doktorenquote:Op maandag 1 maart 2010 14:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee hoor, blij dat ze er zijn, zonder had mijn moeder nog langer pijn gehad, maar dankzij medicijnen hebben wij haar kunnen laten inslapen
Het geslacht De' Medici was een machtige en invloedrijke familie, die in Florence als grondlegger van het internationale bankwezen gedurende de 15e eeuw op het gebied van kunst een toonaangevende rol speelde.quote:
dat wel toen ik in het ziekenhuis werkte ookquote:Op maandag 1 maart 2010 14:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het gaat me meer om de arrogante houding van de meeste doktoren
Voor de verpleging heb ik niets anders dan respect, die lui lopen echt de benen van hun kont vandaan, maar mijn ervaringen met doktoren is nou niet bepaald goed.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat wel toen ik in het ziekenhuis werkte ook
die lui gedroegen zich alsof ze god zelf waren
eentje liep rokend met zijn pijp over de afdelingen heen
quote:
ik zal er zaterdag wel 1 nieuwe meegevenquote:Op maandag 1 maart 2010 13:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die van onze zoon is kapotgeklapt gisteren
de hond heeft hem kapot gebeten
toen hebben we maar een nieuwe bal opgeblazen voor hem
uhuh ik weet er alles vanquote:Op maandag 1 maart 2010 14:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor de verpleging heb ik niets anders dan respect, die lui lopen echt de benen van hun kont vandaan, maar mijn ervaringen met doktoren is nou niet bepaald goed.
zolang je ze niet iedere dag en niet te veel slikt nietquote:
advocaten zijn ergerquote:Op maandag 1 maart 2010 14:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het gaat me meer om de arrogante houding van de meeste doktoren
dacht het welquote:
we hebben er nog 2 liggenquote:[..]
ik zal er zaterdag wel 1 nieuwe meegeven
sletjequote:
Geen ervaring mee. Al kan ik de mediageile advocaten niet uitstaan. Daar gaat het meer om vormfouten dan over de misdaad zelf, dat interesseert ze geen snars.quote:
en daar heb ik juist de ervaringen meequote:Op maandag 1 maart 2010 14:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen ervaring mee. Al kan ik de mediageile advocaten niet uitstaan. Daar gaat het meer om vormfouten dan over de misdaad zelf, dat interesseert ze geen snars.
pff dan nog lijkt het me erg vermoeiend om met pijn rond te lopenquote:Op maandag 1 maart 2010 14:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zolang je ze niet iedere dag en niet te veel slikt niet
er zijn dagen dat ik zonder doe, die pijn ben ik al gewend
hoelang heb je toen voor die ad vocaten kantoor gewerk?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en daar heb ik juist de ervaringen mee
en gelijk heb je, al geldt dat voor veel strafrecht advocaten zo
daarom deed de eerste advocaat waarvoor ik werkte ook alleen maar contractrechtdan heb je OF gelijk OF ongelijk
niet zoeken naar mazen in de wet. of hij was toegepast, of er was een fout gemaakt.
al is strafrecht 100 x interessanter
alleen de dossiers al, die bevatten tenminste foto's
je raakt eraan gewend, raar maar waarquote:Op maandag 1 maart 2010 14:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
pff dan nog lijkt het me erg vermoeiend om met pijn rond te lopen
ik ookquote:Op maandag 1 maart 2010 14:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dacht het wel
[..]
we hebben er nog 2 liggen
aah mja okee jij bent niet iemand die snel klaagtquote:Op maandag 1 maart 2010 14:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je raakt eraan gewend, raar maar waar
ik klaag ook echt zelden over mijn rug. Als ik klaag vraag ik meestal gewoon om een pijnstiller en dan heb ik die ook echt wel nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |