Dan heeft dat dus ook geen haast meerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:59 schreef Symphonic het volgende:
Heee Friem
Ik zei een uur geleden al dat ik naar bed ging.
Mn lief slaapt al.....
het gaat wel goed met haar, ze slaat zich er aardig doorheen alleen. Mijn vader was vaak op zakenreis, dus op zich weet ze zichzelf wel heel goed te redden. Geen afhankelijk type gelukkig.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:07 schreef friemelaar het volgende:
Niet wijzer maken als noodzakelijk is (die baas).......
Goed dat je 't naar je zin gehad hebt daar in verwegistan![]()
Woont je moeder nog daar of is ze terug gekomen hierheen? en hoe is't met haar?
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 11-05-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 037 goldfinger1963
02. 027 wel.o.k
03. 025 Dr_Flash
04. 015 Symphonic
05. 012 MPG
06. 006 Darkwolf
07. 005 marcb1974
08. 004 DaMart
09. 003 Knuffelzacht
10. 002 friemelaar
11. 001 mr_t88
ik pas morgen me site weer aan zag nml dat er ook nog een spelfout in staatquote:
koop een fatsoenlijke pcquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:23 schreef friemelaar het volgende:
gedwongen reboot
![]()
zo ongeveer alles behalve chroom blijft nu hangen...........
Tot morgen later
we wonen zo dicht bij elkaar dat er geen directe noodzaak is. Het gaat lekker zo, we slapen geen nacht alleen, dus voor nu houden we het even lekker zoquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:18 schreef friemelaar het volgende:
Da's inderdaad alles onder handbereik hebben![]()
Zijn er trouwens al plannen om samen 1 huis te gaan delen met de meidenbende?
Die minderheid wordt nog wel enigszins rechtgetrokken als de meiden allemaal met vriendjes aan komen zettenquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we wonen zo dicht bij elkaar dat er geen directe noodzaak is. Het gaat lekker zo, we slapen geen nacht alleen, dus voor nu houden we het even lekker zoWe zijn er happy mee en de meiden ook. Ik ben wel heel zwaar in de minderheid trouwens...
daar wil ik het niet eens over hebbenquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Die minderheid wordt nog wel enigszins rechtgetrokken als de meiden allemaal met vriendjes aan komen zetten.
quote:
trusten Symquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar wil ik het niet eens over hebben
Ik ga nu echt slapen, om half zes gaat de wekker weer
quote:Op woensdag 12 mei 2010 08:59 schreef wel.o.k het volgende:
Gisteren bedacht ik mij opeens dat we nu weten waar pheno zijn bestellingen zijn gebleven
zeg duck, jullie doen toch in boorplatforms?quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zal die pinguin niet blij mee zijn denk ik...
weet je nog een goed adresje voor me danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Af en toe herstarten is ook wel wenselijk, zeker bij de manier waarop ik de pc gebruik......Open deuren, onweerstaanbaar !
Da's 't belangrijkste, en je hebt zo natuurlijk het voordeel van de extra ruimte .quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we wonen zo dicht bij elkaar dat er geen directe noodzaak is. Het gaat lekker zo, we slapen geen nacht alleen, dus voor nu houden we het even lekker zoWe zijn er happy mee en de meiden ook. Ik ben wel heel zwaar in de minderheid trouwens...
Same here...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
mij gaat het meer om het pinksterweekend
wokquote:
Het is sowieso kloteweer.quote:
mpgquote:
warm is idd andersquote:
en het dan nog raar vinden ookquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:14 schreef wel.o.k het volgende:
soms moet ik wel een beetje huilen om wat er hier voor meldingen worden gedaan.![]()
als ik mail naar lijst x dan krijgen leden van lijst y de mail niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |