quote:Op woensdag 12 mei 2010 08:59 schreef wel.o.k het volgende:
Gisteren bedacht ik mij opeens dat we nu weten waar pheno zijn bestellingen zijn gebleven
zeg duck, jullie doen toch in boorplatforms?quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zal die pinguin niet blij mee zijn denk ik...
weet je nog een goed adresje voor me danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Af en toe herstarten is ook wel wenselijk, zeker bij de manier waarop ik de pc gebruik......Open deuren, onweerstaanbaar !
Da's 't belangrijkste, en je hebt zo natuurlijk het voordeel van de extra ruimte .quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we wonen zo dicht bij elkaar dat er geen directe noodzaak is. Het gaat lekker zo, we slapen geen nacht alleen, dus voor nu houden we het even lekker zoWe zijn er happy mee en de meiden ook. Ik ben wel heel zwaar in de minderheid trouwens...
Same here...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
mij gaat het meer om het pinksterweekend
wokquote:
Het is sowieso kloteweer.quote:
mpgquote:
warm is idd andersquote:
en het dan nog raar vinden ookquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:14 schreef wel.o.k het volgende:
soms moet ik wel een beetje huilen om wat er hier voor meldingen worden gedaan.![]()
als ik mail naar lijst x dan krijgen leden van lijst y de mail niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |