typen en denken tegelijk is moeilijk, ik ben dus geen vrouwquote:
LL heeft gewoon adhdquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:08 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Dat verklaart dan ook meteen het verschil in figuur tussen jou en Ll...
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
typen en denken tegelijk is moeilijk, ik ben dus geen vrouw
marcquote:
dat heb ik de hele dag al nietquote:
luxe paardquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:34 schreef marcb1974 het volgende:
gf
Ik had ook geen zin
Dus heb ook niet gewerkt
dat doet het hier al de hele middagquote:
niet met de regen hierquote:
Doe maar smorgens vroeg. Ik zt niet te wachten op brandende zon op mn raam om 7 uurquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat doet het hier al de hele middag
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:58 schreef DaMart het volgende:
GF, kwam ik nou jouw woning tegen op Funda?
[ afbeelding ]
dan is het goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Whehehequote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:58 schreef DaMart het volgende:
GF, kwam ik nou jouw woning tegen op Funda?
[ afbeelding ]
Als het dan maar droog is tegen de tijd dat ik er door moetquote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
De stuthut?Lijkt me niet goed zoiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zolang ik er gen last van hebquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Als het dan maar droog is tegen de tijd dat ik er door moet.
Blijf jij eens even lekker leuk fijn het Spaanse luchtruim teisteren ConchitaCervezaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:19 schreef Symphonic het volgende:
Tegen het weekend gaat het weer op knappen.
VOlgens mij zat er ook aardig weer wat as in de lucht. De wolken waren aardig rood.
ik ben allang weer aan het werkquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blijf jij eens even lekker leuk fijn het Spaanse luchtruim teisteren ConchitaCerveza
Vet slecht geregeldquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben allang weer aan het werk
Was vrijdag alweer thuis
als het volgend weekend maar goed weerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:19 schreef Symphonic het volgende:
Tegen het weekend gaat het weer op knappen.
VOlgens mij zat er ook aardig weer wat as in de lucht. De wolken waren aardig rood.
Zou niet erg zin idd, dan zit ik een weekendje in het Sauerland. In een heus Hotel nogalliefstquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als het volgend weekend maar goed weer
eigenlijk welquote:
Naja op zich moet je toch ooit een keer terug. Hoewel ik zelf niet zou opzien tegen 2600 spoorkilometers en een stuk of 20 bordjes wat je onderweg wel in de vingers looptquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
eigenlijk wel
Voor mij was het geen ramp geweest als ze het luchtruim hadden dichtgeflikkerd...
Makkelijk:quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:53 schreef Symphonic het volgende:
Ik vraag me af of je dat redt helemaal naar Lissabon met de trein. Denk wel dat het een relaxte manier van reizen is
Dat is niet eens verkeerd zeg....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Makkelijk:
Utrecht Centraal 11:02 V
Rotterdam Centraal 11:40 x 11:58 (Thalys)
Paris Nord 14:35 A
Paris Montparnasse 15:45 (TGV)
Irun 21:37 x 22:20
Lisboa Oriente 10:21 A
23 uur en 41 minuten
iets van 2400 kmquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooie kans voor een 24-uursrecordje. Dat is vast wel meer dan de 1968 km die ik nu heb staan
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
iets van 2400 km
Als ik weer eens ga geef ik wel een seintje, heb ik wel een plek voor je om te overnachten
wij hebben op de zondag de BBQ voor het personeel gepland dus regen zou niet leuk zijnquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou niet erg zin idd, dan zit ik een weekendje in het Sauerland. In een heus Hotel nogalliefst
van het weekend wordt het aardig weer dacht ikquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wij hebben op de zondag de BBQ voor het personeel gepland dus regen zou niet leuk zijn
Ja een weekend is ook net niet handig. Je zit altijd met 3 nachttreinen en het midden is dus ergens in de nacht van zaterdag op zondag. Maar als je het goed doet neem je zo-ma een slaap (en niet lig) plaats. Als je dan in de buurt van Arnhem werkt kom je ideaal uit zeg maarquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:10 schreef Symphonic het volgende:
Als je dan terugkomt ben je rijp voor de sloop
Ik wil er nog eens een website voor (laten) bouwen. Maar ik weenie hoe da moet / het mag niks kosten jeweettquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:23 schreef Symphonic het volgende:
Dat is ook niet verkeerd.
Vind het sowieso een hele gave hobby
En die verzameling bordjes vind ik ook best uniek.
mij gaat het meer om het pinksterweekendquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
van het weekend wordt het aardig weer dacht ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |