ook zo een leuk regeltje,quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk: Achteraf aangebrachte wijzigingen maken de regel ongeldig.
Dat is overal zo namelijk
quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:21 schreef Darkwolf het volgende:
Nog 1,5 uur en dan 4 dagen weekend! w00t!
gelukkig heb ik geen personeelquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb al afgesproken met je personeel dat dat wel mag
nog 3,5 uur en ik mag weer 4 dagen werkenquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:21 schreef Darkwolf het volgende:
Nog 1,5 uur en dan 4 dagen weekend! w00t!
en hoe zit dat dan met Llquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gelukkig heb ik geen personeel
quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk: Achteraf aangebrachte wijzigingen maken de regel ongeldig.
Dat is overal zo namelijk
Die is mede-eigenaarquote:
Nee hoor. Allebei van de baas.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:23 schreef wel.o.k het volgende:
patser.
vrijdag is gewoon een werkdag hoor
ben 1 van de weinige die werken vrijdag, dat heeft dit als resultaat:quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:31 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Nee hoor. Allebei van de baas.
Er is gewoon wat geschoven zodat we een lekker lang weekend hebben i.p.v zo'n vage vrijdag er tussen!
als we een bordeel zouden hebben welquote:
heerlijk is dat, en dan gelijk door het bed inquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:38 schreef Muck het volgende:
zo, lekker warm douchen helpt wel tegen de kou
als het een zou kunnenquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heerlijk is dat, en dan gelijk door het bed in
noesquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:45 schreef Muck het volgende:
[..]
als het een zou kunnen
Maar helaas, ik ga vanavond naar mijn ouders toe, dus ik ga zo mijn tas inpakken en dan maar met mijn paraplu naar buiten
Ach, nu even lekker tutten met nagellakjes, dan kan ik er misschien beter tegenquote:
"And if you also could come in on Friday as well, that would be great. Myeahhhh..."quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:33 schreef wel.o.k het volgende:
ik ben 1 van de weinige die werken vrijdag, dat heeft dit als resultaat:
hé, jij bent er vrijdag he? kan jij voor mij.......
en dat al 6 keer vandaag
hier regent het gelukkig nietquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:45 schreef Muck het volgende:
[..]
als het een zou kunnen
Maar helaas, ik ga vanavond naar mijn ouders toe, dus ik ga zo mijn tas inpakken en dan maar met mijn paraplu naar buiten
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:54 schreef wel.o.k het volgende:
otrivin![]()
levensreddend, anders was ik verdronken in mijn eigen snot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |