Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
banquote:
ik zat op de achterbank, waar belangrijke mensen horenquote:
Die snoepen eerder van SP en CDA denk ik. Feit is wel dat de PVDA stemmen kan winnen vanwege de opkomst van Wilders. Dat gaat ook de bikkelharde campagne worden van links. Stem Links, anders krijgt u dit en dit... Denk dat de verschillen tussen rechts en links groter worden dan ooit en zoals het er nu uitziet kan niemand een coalitie vormen op rechts of links... maar ik verwacht een historisch hoge opkomst op 9 juni.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, het lijkt er echt niet op dat dat gaat gebeuren.
Wat er wel gaande is, is dat hij de pvda mee omhoog trekt, die kunnen dus wel eens groter worden
zou niet verkeerd zijnquote:
Een historisch hoge opkomst verwacht ik dus weer zeker niet. Veel stemmers hebben totaal geen vertrouwen in de politiek meer. En het racistische gedrag van wilders of het angst aan jagen van links werkt daar alleen nog maar eens aan mee.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Die snoepen eerder van SP en CDA denk ik. Feit is wel dat de PVDA stemmen kan winnen vanwege de opkomst van Wilders. Dat gaat ook de bikkelharde campagne worden van links. Stem Links, anders krijgt u dit en dit... Denk dat de verschillen tussen rechts en links groter worden dan ooit en zoals het er nu uitziet kan niemand een coalitie vormen op rechts of links... maar ik verwacht een historisch hoge opkomst op 9 juni.
Maar ja, opkomst van D66 of PVDA zal me een zorg zijn...
[..]
zou niet verkeerd zijn
we moeten het hier ook invoeren, net als op de FPquote:Op maandag 8 maart 2010 11:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Die snoepen eerder van SP en CDA denk ik. Feit is wel dat de PVDA stemmen kan winnen vanwege de opkomst van Wilders. Dat gaat ook de bikkelharde campagne worden van links. Stem Links, anders krijgt u dit en dit... Denk dat de verschillen tussen rechts en links groter worden dan ooit en zoals het er nu uitziet kan niemand een coalitie vormen op rechts of links... maar ik verwacht een historisch hoge opkomst op 9 juni.
Maar ja, opkomst van D66 of PVDA zal me een zorg zijn...
[..]
zou niet verkeerd zijn
jaja, maar inhoudelijk reageren op mijn post over wilders doe je nietquote:
ik ken zoveel mensen die het stemmen beu zijn vooral omdat er dan gedacht word van het maakt niet uit wat je stemt het blijft een puinhoopquote:Op maandag 8 maart 2010 11:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een historisch hoge opkomst verwacht ik dus weer zeker niet. Veel stemmers hebben totaal geen vertrouwen in de politiek meer. En het racistische gedrag van wilders of het angst aan jagen van links werkt daar alleen nog maar eens aan mee.
Goed nieuws, de puinhoop zal alleen maar groter worden na de verkiezingenquote:Op maandag 8 maart 2010 11:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ken zoveel mensen die het stemmen beu zijn vooral omdat er dan gedacht word van het maakt niet uit wat je stemt het blijft een puinhoop
MPG dan toch maar evenquote:Op maandag 8 maart 2010 11:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jaja, maar inhoudelijk reageren op mijn post over wilders doe je niet
quote:Op maandag 8 maart 2010 11:47 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Moet je eens opletten hoe vaak hij het er over heeft en verwijst naar de aanslag op Pim.....
had ik dat gemist?quote:
daar ben ik wel bang voor jaquote:Op maandag 8 maart 2010 11:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goed nieuws, de puinhoop zal alleen maar groter worden na de verkiezingen![]()
![]()
Heb je gelezen wat ze over Wilders schreven in Duitse kranten?quote:Op maandag 8 maart 2010 11:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
had ik dat gemist?![]()
excuses dan
serieus?
heb je toevallig ook nog een soort van bron?
Dat is niet helemaal waar.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:59 schreef friemelaar het volgende:
Wat wil je verder horen LL ?
Alle andere dingen zijn al bij je bekend hoor....![]()
Dat ie haat predikt, generaliseert en grondwettelijke vrijheden wil inperken ...
quote:Op maandag 8 maart 2010 11:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
had ik dat gemist?![]()
excuses dan
serieus?
heb je toevallig ook nog een soort van bron?
nee, gek genoeg lees ik geen duitse tijdschriftenquote:Op maandag 8 maart 2010 11:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je gelezen wat ze over Wilders schreven in Duitse kranten?
gek genoeg zijn wel een hoop nederlanders niet tegen de manquote:Op maandag 8 maart 2010 11:59 schreef friemelaar het volgende:
Wat wil je verder horen LL ?
Alle andere dingen zijn al bij je bekend hoor....![]()
Dat ie haat predikt, generaliseert en grondwettelijke vrijheden wil inperken ...
oh okay, dan moet ik daar TZT maar eens terugzoekenquote:Op maandag 8 maart 2010 12:00 schreef friemelaar het volgende:
[..]
niet om zo te noemen anders dan de interviews die hij geeft op TV en waarin hij keer op keer die verwijzing maakt
Vrijheid van godsdienst is een Grondwet die hij wil inperkenquote:Op maandag 8 maart 2010 12:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar.
Hij wil de grondwet zo aanpassen dat zijn plannen wel mogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |