frutselquote:
En ik hou me nog wel inquote:Op maandag 8 maart 2010 11:32 schreef Ladylike het volgende:
ik vind het triest dat jullie zo op die man afgeven
maar goed
whehehequote:Op maandag 8 maart 2010 11:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat ie maar komt
koffie staat klaar...
ik zou hem niet gevenquote:Op maandag 8 maart 2010 11:32 schreef Ladylike het volgende:
ik vind het triest dat jullie zo op die man geven
maar goed
friemelquote:
en dan gaan ze excuses verzinnenquote:
zeker niet naar je weekend duitslandquote:
mja das tegenwoordig helemaal in hequote:Op maandag 8 maart 2010 11:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dan gaan ze excuses verzinnen
ik kots echt op die internetheldjes
Wie verzint excuses waarvoor?quote:Op maandag 8 maart 2010 11:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dan gaan ze excuses verzinnen
ik kots echt op die internetheldjes
eindelijk iemand die ziet dat niet iedereen de zelfde mening hoeft te hebbenquote:Op maandag 8 maart 2010 11:34 schreef Giertje het volgende:
mensen die wilders haten zijn net zo erg als wilders zelf
ik vind dat je haat niet met haat moet bestrijdenquote:Op maandag 8 maart 2010 11:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
eindelijk iemand die ziet dat niet iedereen de zelfde mening hoeft te hebben
niet dat ik die man ideaal vind, maar hem aanslagen min of meer toewensen e.d. gaat nog wel verder dan zeiken over hoofddoekjes.
ik ben onschuldigquote:Op maandag 8 maart 2010 11:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
teringzooi![]()
ik heb weer eens gruwelijk last van me rug
quote:Op maandag 8 maart 2010 11:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zeker niet naar je weekend duitsland
had je genoeg vaseline bij je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Sorry LL, beter lezen.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:32 schreef Ladylike het volgende:
ik vind het triest dat jullie zo op die man afgeven
maar goed
alsof hij een aanslag op zichzelf wilt, om 1 punt duidelijk te makenquote:Op maandag 8 maart 2010 11:43 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Sorry LL, beter lezen.
Ik zei dat ze hem die eer NIET moeten gunnen.....
Hij vergelijkt zichzelf heel graag met Pim Fortuyn,![]()
Hij komt nog niet in de buurt voor wat betreft idealen en zeker niet wat betreft uitstraling![]()
Voor Wilders zou het (als je hem bezig hoort) de perfecte aansluiting zijn om op dezelfde manier als Pim gestopt te worden, dan zou hij zich echt gelijkwaardig voelen, hopelijk gaat dat NIET gebeuren.
quote:Op maandag 8 maart 2010 11:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
flink gegleden in duitsland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zelfdeJij rijdt dus in een Audi, WOK?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
True....dus.. op naar de 40 zetelsquote:Op maandag 8 maart 2010 11:43 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Voor Wilders zou het (als je hem bezig hoort) de perfecte aansluiting zijn om op dezelfde manier als Pim gestopt te worden, dan zou hij zich echt gelijkwaardig voelen, hopelijk gaat dat NIET gebeuren.
Moet je eens opletten hoe vaak hij het er over heeft en verwijst naar de aanslag op Pim.....quote:Op maandag 8 maart 2010 11:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
alsof hij een aanslag op zichzelf wilt, om 1 punt duidelijk te maken
sorrie friem, maar nou spoor je ff niet lekker....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |