wokquote:
5 jaar lang heeft er een afgebrand krot gestaan en nu is het weg. Of ik als eigenaar maar even met SPOED 3 achterstallige leidingwaterfacturen van 420 euro wil betalenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Zaterdag was het nog een maagdelijke zandvlakte met precies één grondwaterpeilbuis. Dat is de vordering sinds eind maart
huh?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
5 jaar lang heeft er een afgebrand krot gestaan en nu is het weg. Of ik als eigenaar maar even met SPOED 3 achterstallige leidingwaterfacturen van 420 euro wil betalenno izze gonna happen no
Net alsof ik ooit een contractmet ze gehad hebquote:
Dat wordt betalen dusquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
5 jaar lang heeft er een afgebrand krot gestaan en nu is het weg. Of ik als eigenaar maar even met SPOED 3 achterstallige leidingwaterfacturen van 420 euro wil betalenno izze gonna happen no
ze moeten het maar bij de vorige eigenaar gaan verhalenquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net alsof ik ooit een contractmet ze gehad hebze zijn gaan kijken en hadden wel gezien dat de boel afgefikt was, maar via het kadaster zijn ze toch maar bij mij terechtgekomen
Niet dat ze kunnen aantonen iets geleverd te hebben ook, de meterstanden zijn al die tijd "geschat". Kan me ook niet voortstellen dat er überhaupt sinds op z'n laatst 2005 ook maar één factuur betaald is, maar daar hoor ik ze niet over
Gare eppies
Verhalen? Denk je dat er ooit iets geleverd is dan?quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zemeten het maar bij de vorige eigenaar gaan verhalen
ze komen toch elk jaar de meterstand opvragenquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verhalen? Denk je dat er ooit iets geleverd is dan?Die kiet is in 2005 afgefikt. Met waterstandmeter en al waarschijnlijk. Het is best moeilijk voor mij om dan nu een stand van die meter af te lezen
Hebben ze gewoon geschat iedere keerquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze komen toch elk jaar de meterstand opvragen![]()
moet je even vragen wat de meterstand van vorig jaar was
mag ik dan een doosje eieren?quote:
Iquote:Duizend liter water (één kubieke meter, of 'kuub') kost u ongeveer 1,36 euro (de prijs verschilt per provincie en gemeente)
gevalletje ombudsmanquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hebben ze gewoon geschat iedere keer![]()
En op een gegeven moment zijn ze wel langs gegaan. En hebben ze gezien dat de boel uitgebrand was. Maar ja, ze schatten wel een meterstand.En nu moet ik betalen
snel
veel
anders billekoek
Oh, mocht ik prijs stellen op schuldhulpverlening, dan kunnen ze me daar ook mee van dienst zijn![]()
![]()
Lief he?Maar ik heb geld zat en nooit één drup water van ze gekregen dus ze kunnen me lekker de boom in
Ook wel gaaf: Ik heb gewoon een klantnummer. Nooit een contract getekend of klant geweest, maar wel een klantnummerLachen man
Welnee, ik heb ze de situatie duidelijk gemaakt, ik verwacht er niets meer van te horen. Lijkt me helderquote:
Verwacht je echt niets meer te horen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee, ik heb ze de situatie duidelijk gemaakt, ik verwacht er niets meer van te horen. Lijkt me helder
Nou, zuig maar een eind weg hoorquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verwacht je echt niets meer te horen?
Ik verwacht eerder dat je hier echt nog niet mee klaar bent. Het zijn wat dat betreft bloedzuigers zeg maar
Nee, maar nu hun dat nog op zo'n manier duidelijk gemaakt krijgen dat zij daar ook mee akkoord gaan. Het excuus gaat zijn: "u bent eigenaar, dus u moet betalen".quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, zuig maar een eind weg hoorIk heb niet eens een contract met ze, nooit gehad ook. De groeten
op de bekende flash manier.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee, ik heb ze de situatie duidelijk gemaakt, ik verwacht er niets meer van te horen. Lijkt me helder
Oh best. Misschien wil een rechter wel naar het hele verhaal luisteren dan, tzt. Of anders een consumentenprogramma.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, maar nu hun dat nog op zo'n manier duidelijk gemaakt krijgen dat zij daar ook mee akkoord gaan. Het excuus gaat zijn: "u bent eigenaar, dus u moet betalen".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |