Namen kan je ook niet lezenquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:32 schreef porsche1 het volgende:
Ik kan jammer genoeg gaan Spaans.
(Of was het Portugees wat ze daar praten?Ik geloof Spaans.)
Je kan het ook kopiëren en in de OP zetten.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Namen kan je ook niet lezen
O.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Namen kan je ook niet lezen
Bij Estudiantes is het ook wel aardigquote:Op woensdag 12 mei 2010 01:15 schreef Morendo het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met Veron? Bij Lazio was hij wel aardig.
Dat is dan ook niveautje Omniworld.quote:Op woensdag 12 mei 2010 01:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Bij Estudiantes is het ook wel aardig
Ja echt man,quote:
Zanetti zat er natuurlijk het vorige WK niet bij.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:26 schreef Tarado het volgende:
Toch vreemd dat Zanetti en Cambiasso er niet bij zitten, maar zo briljant onnavolgbaar Diego als voetballer was zo idioot onnavolgbaar als coach
Noem hem maar vlees nog vis maar hij speelt iedere week bij Inter en goed als mandekker, hij moet niet gaan proberen te voetballenquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zanetti zat er natuurlijk het vorige WK niet bij.
Het probleem van Zanetti is een beetje dat het vlees noch vis is en dat hij in 2006 een basisplaats eiste
Hij speelt bij Inter niet als mandekkerquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Noem hem maar vlees nog vis maar hij speelt iedere week bij Inter en goed als mandekker, hij moet niet gaan proberen te voetballen
Wat doet hij dan opbouwen? hij speelt linksbackquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hij speelt bij Inter niet als mandekker
Of rechtshalf, hij speelt in elk geval niet als mandekkerquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat doet hij dan opbouwen? hij speelt linksback
En hoe vaak heb jij Palermo zien voetballen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:49 schreef Confetti het volgende:
Martin Palermo![]()
![]()
Ook dit gaat in tranen eindigen..Maradona is een complete idioot.
Maradona, ziek persoon idd. Eerst de journalisten in eigen land compleet aanvallen als een gek en zich dus als een gek gedragen. Daarbij is het een walgelijk persoon. Een persoon het niet over zijn strot krijgt om ook maar een vriendelijk woordje te spreken. De Argentijnen gaan er vroeg uit.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:49 schreef Confetti het volgende:
Martin Palermo![]()
![]()
Ook dit gaat in tranen eindigen..Maradona is een complete idioot.
Higuain, Tevez en Messi zal hij er vast uitspelen inderdaadquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:39 schreef Equites het volgende:
Milito gaat de man worden voor Argentinie gok ik.
Ach, de eerste ronde overleven ze wel. Tweede waarschijnlijk ook.quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:57 schreef MerijndeSteur het volgende:
Jongens jongens, cambiasso is een van de sterkste verdedigende middenvelders ter wereld. hij neemt nu alleen mascherano (die een beroerd seizoen speelt) mee om het balverlies van zijn steraanvallers te compenseren. dit argentinie komt niet verder dan de eerste knockoutronde.
Het wordt dus aanvallers en daarachter Masche?quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:57 schreef MerijndeSteur het volgende:
Jongens jongens, cambiasso is een van de sterkste verdedigende middenvelders ter wereld. hij neemt nu alleen mascherano (die een beroerd seizoen speelt) mee om het balverlies van zijn steraanvallers te compenseren. dit argentinie komt niet verder dan de eerste knockoutronde.
Die kan naar Bali op het strandquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:44 schreef SeeNoEvil het volgende:
Ik hoop dat Lisandro een kans krijgt, wat kan ik genieten van die gozer
Maradona als bondscoach is de eerste....quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
http://www.ole.com.ar/seleccion/Maradona-lista_0_259774154.html
Er staan minimaal 7 grappen tussen, dat kan niet anders
Dat vraagt zogoed als elk weldenkend mens af.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waarom zou je Zanetti en Cambiaso thuislaten
Het grappige hier is dat de coach ook nog geen idee heeftquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:10 schreef Morendo het volgende:
Wat zal de waarschijnlijke basiself worden?
zeg het dan ook, zodat wij ook een idee hebben.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik weet wel wat de basiself wordt hoor
Romeroquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:05 schreef arie_bc het volgende:
[..]
zeg het dan ook, zodat wij ook een idee hebben.
Hoe schat jij de kansen van Argentinie in? Ik heb ze sinds het laatste WK niet meer zien spelen en er zijn in jouw opstelling enkele spelers die ik nog nooit heb zien spelen, in ieder geval niet bewust, verder zijn Veron en Heintze toch wel over de top dacht ik.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Romero
Rodriguez
Samuel
Heinze
Otamendi
Mascherano
Di Maria
Veron
Jonas
Messi
Higuain
Argentijnen zullen ook enkele spelers van ons niet kennen. Argentinië is altijd gevaarlijk.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe schat jij de kansen van Argentinie in? Ik heb ze sinds het laatste WK niet meer zien spelen en er zijn in jouw opstelling enkele spelers die ik nog nooit heb zien spelen, in ieder geval niet bewust, verder zijn Veron en Heintze toch wel over de top dacht ik.
De eerste ronde moeten ze wel als winnaar af kunnen afsluiten, daarna wordt het Mexico of Frankrijk die ik wat hoger inschat dan Uruguay, als ze dat winnen volgt Engeland hoop ik, altijd een leuke wedstrijdquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:46 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Argentijnen zullen ook enkele spelers van ons niet kennen. Argentinië is altijd gevaarlijk.
Wel! Ik zou hem het liefst naast Higuain in de spits zien staan, dat gaat alleen niet gebeuren.quote:Op zondag 23 mei 2010 10:32 schreef TheDutchguy het volgende:
Jullie vinden niet dat Aguero erin moet?
Heintze is al een tijdje gestopt. Zijn laatste jaar was in 2003 bij PSV.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe schat jij de kansen van Argentinie in? Ik heb ze sinds het laatste WK niet meer zien spelen en er zijn in jouw opstelling enkele spelers die ik nog nooit heb zien spelen, in ieder geval niet bewust, verder zijn Veron en Heintze toch wel over de top dacht ik.
quote:Op zondag 23 mei 2010 12:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Heintze is al een tijdje gestopt. Zijn laatste jaar was in 2003 bij PSV.
Als Argentinie de halve finale of zo haalt met het spel zoals het TiciTici van Angel Cappa dan wordt hij in Argentinie nog veel groter dan hij isquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:07 schreef Halcon het volgende:
Hij kan z'n kleren aanhouden en hoeft ook niet te rennen. Denk ook dat dat beter is voor z'n hart.Verder dan de eerste cuadra vanaf vertrek komt hij toch niet, als hij dat al haalt...
Ongetwijfeldquote:Op maandag 7 juni 2010 12:49 schreef Confetti het volgende:
Zouden al die uitspraken van BIlardo en Maradona nou een meesterzet zijn?
Als men over Argentinië praat gaat het vooral om Maradona die meer aandacht krijgt dan Messi zelf.Hij houdt de spelers iig wel buiten schot tot nu toe. Doet me een beetje denken aan Mourinho
Gaat het lukken denk je?quote:Op maandag 7 juni 2010 12:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ongetwijfeld
Alleen als hij Messi aan de praat krijgt komt Argentinie ver
Dat is natuurlijk het grootste probleem, kwaliteit genoeg voor een verrassing, ondanks dat hij ook wat kwaliteit thuis laatquote:Op maandag 7 juni 2010 12:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als hij het team aan de praat krijgt
Veron en Masche voor de balans, hopelijk iemand als Jonas of Datolo om als een dolle te lopen en dan 3 van Messi, Di Maria, Tevez, Aguero, Milito, Higuainquote:Op maandag 7 juni 2010 12:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk het grootste probleem, kwaliteit genoeg voor een verrassing, ondanks dat hij ook wat kwaliteit thuis laat
Geen idee. Hopelijk zet hij Di Maria en Messi op de vleugels en Masche en Veron als doble 5 maar dat zal wel nietquote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:32 schreef porsche1 het volgende:
Ik kan jammer genoeg gaan Spaans.
(Of was het Portugees wat ze daar praten?Ik geloof Spaans.)
Klopt en het is ook ontzettend zonde dat Zanetti er niet bij is.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:42 schreef Halcon het volgende:
Zonde dat Cambiasso er niet bij is. Ik zie Argentinie met deze coach geen wereldkampioen worden.
Ik sluit ze zeker niet uit, voor mij zijn Spanje en Brazilie de favorieten maar Argentinie met Nederland en het eeuwige Duitsland outsidersquote:Op maandag 7 juni 2010 13:46 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Klopt en het is ook ontzettend zonde dat Zanetti er niet bij is.
De Argentijnen gaan idd geen kampioen worden en maar gelukkig ook met zo'n coke-snuiver aan het roer.
Waarom is iedereen zo lyrisch over die kut brazilianen ??quote:Op maandag 7 juni 2010 14:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik sluit ze zeker niet uit, voor mij zijn Spanje en Brazilie de favorieten maar Argentinie met Nederland en het eeuwige Duitsland outsiders
Ze teren wel erg lang op de in de jaren '90 behaalde resultaten.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:05 schreef Daniel.Skoffa het volgende:
[..]
Waarom is iedereen zo lyrisch over die kut brazilianen ??
Ik ben sinds 1982 al niet meer lyrisch over die Brazilianen maar het feit is gewoon dat ze op WK's altijd ver komen omdat ze een brede selectie van hoge kwaliteit hebben oftewel zo'n 22 gelijkwaardige spelers, verder lijkt het dat ze altijd de scheidrechter mee hebben.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:05 schreef Daniel.Skoffa het volgende:
[..]
ja en in 2002 deden ze niet meequote:Op maandag 7 juni 2010 14:08 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Ze teren wel erg lang op de in de jaren '90 behaalde resultaten.
Duitsland is toast. Geen karakterquote:Op maandag 7 juni 2010 14:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik sluit ze zeker niet uit, voor mij zijn Spanje en Brazilie de favorieten maar Argentinie met Nederland en het eeuwige Duitsland outsiders
Omdat ze veruit het beste team hebben?quote:Op maandag 7 juni 2010 14:05 schreef Daniel.Skoffa het volgende:
[..]
Nou, het zijn wel toernooi voetballers, op de een of andere manier komen ze altijd ver, daarom voor mij een outsider.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Duitsland is toast. Geen karakter
Niet dit keer. Te veel blessures bij belangrijke spelers en een coach die te trots is om Frings terug te halenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou, het zijn wel toernooi voetballers, op de een of andere manier komen ze altijd ver, daarom voor mij een outsider.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Higuain - Real - 30 goals
Milito - Inter - 30 goals
Aguero - Atletico - 21 goals
Tevez - City - 30 goals
Messi - Barcelona - 48 goals
Di Maria - Benfica - 11 goals
Totaal dus met beker en Europeesquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:52 schreef Infinitism het volgende:
[..]
zijn dit gegevens van afgelopen seizoen? inclusief wedstrijden die buiten de competitie om zijn gespeeld? woww
Sterk team en vrijwel allemaal spelers die in hun beste jaren zitten. Weinig spelers die behoren tot de categorie 'talentje' of 'over de top'.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:05 schreef Daniel.Skoffa het volgende:
[..]
En Zanetti, Gago, Cambiasso, Lucho en Lisandro niet mee te nemenquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Geen enkele team heeft zo'n sterke bank als Argentinië. Ik bedoel, als je het kan veroorloven om Aguero, Tevez en Milito op de bank te houden.
Daar kreeg ik nog een leuk berichtje over van mijn vriendin en die was niet positiefquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:02 schreef Tarado het volgende:
Vermoeidheid Messi is onomkeerbaar'
PRETORIA - De Argentijnse vedette Lionel Messi begint volgens de conditietrainer van het nationale elftal vermoeid aan het WK in Zuid-Afrika. „Hij is vermoeid aangekomen op het WK en de schade is onomkeerbaar”, zei Fernando Signorini donderdag.
Signorini vindt dat er te veel verwacht wordt van de 22-jarige Messi die de afgelopen weken werd gespaard door de Argentijnse staf. „De organisatoren maken zich zorgen om doping, maar niet of spelers zeventig wedstrijden per jaar moeten voetballen”, aldus de fitnesscoach.
Messi miste een oefeninterland van Argentinië tegen Canada door een lichte knieblessure. De snelle aanvaller van Barcelona speelde zijn laatste wedstrijd op 16 mei in de Spaanse competitie
Zou jammer zijn als hij het niet kan brengenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Daar kreeg ik nog een leuk berichtje over van mijn vriendin en die was niet positief
Hij is leeg maar door een of andere reden blijft ie volquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou jammer zijn als hij het niet kan brengen
krijg je zoveel hatemail in je PM dat je die maar vol laat?
Dopingcontrole in het voetbalquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:02 schreef Tarado het volgende:
De organisatoren maken zich zorgen om doping, maar niet of spelers zeventig wedstrijden per jaar moeten voetballen”, aldus de fitnesscoach.
Denk niet dat je in 2 weken 50 plus wedstrijden uit je gestel hebtquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:57 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dopingcontrole in het voetbal_!
Dat valt heus wel mee. Aan de andere kant, als hij vanaf 16 mei niet meer gevoetbald heeft, ga ik er vanuit dat hij wel hersteld is hoor, wat een aanstellerij...
Tevez moet altijd in de basisquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:01 schreef Radio-silence het volgende:
Maradona
Ik zou als Tevez blij zijn met een basisplaats want voor hetzelfde geld neemt Maradona hem in zijn reet.
Dat zal ook wel gebeuren als hij inderdaad niet fit isquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:04 schreef Tarado het volgende:
Zonder Messi staat er ook een heel aardig team, ze kunnen hem nog wel 3 wedstrijden rust gunnen
Het zijn alleen maar aanvallers. Op het middenveld en in de verdediging zijn ze toch iets minder dik bezaaid.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Geen enkele team heeft zo'n sterke bank als Argentinië. Ik bedoel, als je het kan veroorloven om Aguero, Tevez en Milito op de bank te houden.
We waren het er al over eens dat het belachelijk is dat die niet mee zijn toch?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En Zanetti, Gago, Cambiasso, Lucho en Lisandro niet mee te nemen
Niet Demichelis?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat zal ook wel gebeuren als hij inderdaad niet fit is
Romero
Heinze - Samuel - Burdisso - Otamendi
Jonas - Masche - Veron - Di Maria
Higuain - Tevez
Gewoon 2 goede saves, die gingen er dit seizoen vaak genoeg inquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:40 schreef Blupp het volgende:
en tot overmaat van ramp is Messi zijn scherpte kwijt.
De kennerquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:07 schreef Blupp het volgende:
nee nee, Messi 2 maanden terug maakte deze kansen af, je ziet ook dat hij ze net niet lekker raakt, een soort van vermoeidheid, jammer hoor
inderdaad, de keeper had ook geen geniale reddingquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:07 schreef Blupp het volgende:
nee nee, Messi 2 maanden terug maakte deze kansen af, je ziet ook dat hij ze net niet lekker raakt, een soort van vermoeidheid, jammer hoor
2 zelfsquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
inderdaad, de keeper had ook geen geniale redding
hij bracht wel passie, maar zanetti is zanetti. wat heb je tegen hem?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De kenners op Ned1
Net alsof Jonas niet beter is voor Argentinie dan Zanetti
Niks, hij kan alleen niet de rol invullen zoals Jonas dat kan, net zoals hij niet hetzelfde kan brengen als Otamendiquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
hij bracht wel passie, maar zanetti is zanetti. wat heb je tegen hem?
het waren goede reddingen maar ook niet goed ingeschoten, jij hebt zelf nooit gevoetbalt klopt dat?quote:
Jij wel toch?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:11 schreef Blupp het volgende:
[..]
het waren goede reddingen maar ook niet goed ingeschoten, jij hebt zelf nooit gevoetbalt klopt dat?
jij niet dus :-) ik dacht het al, je klinkt namelijk als veel commentatoren op tv waaraan je merkt dat ze zelf niet gevoetbalt hebben.quote:
Jij wel toch?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:25 schreef Blupp het volgende:
[..]
jij niet dus :-) ik dacht het al, je klinkt namelijk als veel commentatoren op tv waaraan je merkt dat ze zelf niet gevoetbalt hebben.
jammer dat je de hele tijd zo arrogant loopt te doen, bescheidenheid zou je sieren.
dat van 9 van de 10 is wat overdreven, Messi speelde goed en had wat pech in de afwerking, verder positief vond ik dat ze veel kansen creeerden, het negatieve was dat er maar 1 in ging.quote:Op zondag 13 juni 2010 09:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het waren gewoon 2 geweldige saves die bij 9 van de 10 keepers er gewoon in waren gegaan
Heeft hij nog nooit gescoord dan van de zelfde positie?quote:Op zondag 13 juni 2010 09:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat van 9 van de 10 is wat overdreven, Messi speelde goed en had wat pech in de afwerking, verder positief vond ik dat ze veel kansen creeerden, het negatieve was dat er maar 1 in ging.
Wat bedoel je daarmee?quote:Op zondag 13 juni 2010 10:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Heeft hij nog nooit gescoord dan van de zelfde positie?
Wat er staatquote:
Een patser die uitgeluld is. Gelukkig rot je nu weer opquote:Op zondag 13 juni 2010 13:35 schreef Blupp het volgende:
[..]
laat hem maar, vermoeiende gast die de indruk wil geven dat hij het allemaal wel weet haha
Ik vind het een verschrikkelijke vent en hij is zo opgehemeld dat hij overrated is geworden (vind ik) maar dat zijn wel vrije trappen waar menig speler jaloers op isquote:
Menigquote:Op zondag 13 juni 2010 22:58 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik vind het een verschrikkelijke vent en hij is zo opgehemeld dat hij overrated is geworden (vind ik) maar dat zijn wel vrije trappen waar menig speler jaloers op is
Er zijn er bij in het huidige voetbal die dat ook wel kunnen.quote:
Nee dat werkt niet zonder nummer 9quote:Op maandag 14 juni 2010 00:47 schreef Burakius het volgende:
Gewoon Tevez links, Messi rechts en AGUËRO spits!
O nee?! Hij MOT ook gewoon Veron eruit halen en die andere gozer erin (hoe heet hij ook alweer).quote:Op maandag 14 juni 2010 00:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee dat werkt niet zonder nummer 9
Lijkt me een strak plan. Aanvallen en Mascherano mag iedereen omver schoppen tot hij 2 gele kaarten heeftquote:Op maandag 14 juni 2010 00:49 schreef Burakius het volgende:
[..]
O nee?! Hij MOT ook gewoon Veron eruit halen en die andere gozer erin (hoe heet hij ook alweer).
edit: rodriquez
Ik zou Tevez wisselen en Aguero op links zetten. Higuain moet er wel in. Het is hun enige echte centrale spits en hoewel ik hem een egotrippertje vindt schiet hij er toch regelmatig wel 1 in.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:47 schreef Burakius het volgende:
Gewoon Tevez links, Messi rechts en AGUËRO spits!
Aguero is een spits geen linksbuiten. THIS IS MADNESS. Je kunt niet zo een fan zijn van Tevez, maar afgelopen wk-wedstrijd vond ik hem toch wel het beste. Beter dan Messi zelfs.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:36 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik zou Tevez wisselen en Aguero op links zetten. Higuain moet er wel in. Het is hun enige echte centrale spits en hoewel ik hem een egotrippertje vindt schiet hij er toch regelmatig wel 1 in.
Verder ben ik niet zo'n Tevez fan dus...
Ik vond hem niet zo best, Messi was veel beter maar ik zou Tevez er wel in latenquote:Op maandag 14 juni 2010 10:26 schreef Burakius het volgende:
[..]
Aguero is een spits geen linksbuiten. THIS IS MADNESS. Je kunt niet zo een fan zijn van Tevez, maar afgelopen wk-wedstrijd vond ik hem toch wel het beste. Beter dan Messi zelfs.
Argentinie speelt ook niet echt met vleugelspelers. Messi zou rechtsbuiten moeten zijn, maar loopt ook alleen maar overal behalve echt aan de lijn buiten. Tevez is ook niet een echte linksbuiten, maar staat daar ook op papier.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:26 schreef Burakius het volgende:
[..]
Aguero is een spits geen linksbuiten. THIS IS MADNESS. Je kunt niet zo een fan zijn van Tevez, maar afgelopen wk-wedstrijd vond ik hem toch wel het beste. Beter dan Messi zelfs.
Als je Tevez hebt, is het onzinnig om Aguëro links te laten spelen. Aguëro houdt van steekpaasjes van snelheid . Een soort van Messi eigenlijk. Die man moet schaduwspits zijn (op die positie).quote:Op maandag 14 juni 2010 10:49 schreef Komakie het volgende:
[..]
Argentinie speelt ook niet echt met vleugelspelers. Messi zou rechtsbuiten moeten zijn, maar loopt ook alleen maar overal behalve echt aan de lijn buiten. Tevez is ook niet een echte linksbuiten, maar staat daar ook op papier.
Daarnaast vond ik Tevez echt niet goed de laatste wedstrijd. Hoe hij om ging met die kans dat ze 4 tegen 2 stonden. Dramatisch. Het halve veld over lopen om de bal helemaal bij Messi te brengen
De andere spelers liepen ook niet briljant vrij trouwens, maar dan nog.
Aguero speelt ook niet diepe spits bij Atletico. Die zou best van ver kunnen komen om richting doel te gaan. Dus bijvoorbeeld vanaf links eventueel regelmatig wisselend met Messi.
Messi speelt centraal en niet op rechtsquote:Op maandag 14 juni 2010 10:49 schreef Komakie het volgende:
[..]
Argentinie speelt ook niet echt met vleugelspelers. Messi zou rechtsbuiten moeten zijn, maar loopt ook alleen maar overal behalve echt aan de lijn buiten. Tevez is ook niet een echte linksbuiten, maar staat daar ook op papier.
Daarnaast vond ik Tevez echt niet goed de laatste wedstrijd. Hoe hij om ging met die kans dat ze 4 tegen 2 stonden. Dramatisch. Het halve veld over lopen om de bal helemaal bij Messi te brengen
De andere spelers liepen ook niet briljant vrij trouwens, maar dan nog.
Aguero speelt ook niet diepe spits bij Atletico. Die zou best van ver kunnen komen om richting doel te gaan. Dus bijvoorbeeld vanaf links eventueel regelmatig wisselend met Messi.
Daar ligt ook een fout. Hij loopt voornamelijk de drukte in. Vanaf rechts krijgt hij meer ruimte. Ik denk dat het beter voor hem werkt.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Messi speelt centraal en niet op rechts
Allebei goede spelers, maar Higuain heeft er in Spanje meer ingelegd dan Milito in Italie. Hoewel ik het een mooie keuze vindt is Milito ook wel iemand die redelijk kan sleuren.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:04 schreef Aloulou het volgende:
Mijn voorkeur gaat ook uit naar Tevez in dit systeem. Als Messi de leidende rol kan invullen in dit Argentinie zie ik ze heel erg ver komen. Alleen een schande dat Milito niet in de spits staat en Higuain wel. Juist in dit systeem zou Milito volstaan, altijd aanspeelbaar, beresterk, een killer eersteklas die ook in de diepte heel erg goed aanspeelbaar is wat steekpassjes betreft.
En Veron is outdated.
Veron was Verrot afgelopen wedstrijd. Hij haalde het tempo van Argentinië helemaal omlaag en hij kan het gewoon niet bijbenen.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Veron is fit
Zou toch nog maar een keer kijkenquote:Op maandag 14 juni 2010 16:08 schreef Burakius het volgende:
[..]
Veron was Verrot afgelopen wedstrijd. Hij haalde het tempo van Argentinië helemaal omlaag en hij kan het gewoon niet bijbenen.
Zie er weinig onzekerheid staanquote:Op maandag 14 juni 2010 16:20 schreef LaTiNo het volgende:
Blijkbaar heb je vrienden in de medische staf ofzo, want het laatste nieuws is nog steeds dat het onzeker is dat Veron speelt: http://www.ole.com.ar/mun(...)ujo_0_280171989.html (Spaans)
Inderdaad ik zou maar nog een keer kijken als ik jou was.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zou toch nog maar een keer kijken
Ik heb Veron denk ik al 200 keer gezien. Maar bedankt voor je adviesquote:Op maandag 14 juni 2010 16:50 schreef Burakius het volgende:
[..]
Inderdaad ik zou maar nog een keer kijken als ik jou was.
Zelfs de commentatoren op de NOS zeiden het. Je bent scheel ofzo?quote:Op maandag 14 juni 2010 16:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik heb Veron denk ik al 200 keer gezien. Maar bedankt voor je advies
Oh, dan moet het waar zijn want die hebben er echt verstand vanquote:Op maandag 14 juni 2010 16:54 schreef Burakius het volgende:
[..]
Zelfs de commentatoren op de NOS zeiden het. Je bent scheel ofzo?
Ik ben het niet vaak met DAM eens, maar ik moet hem nu toch gelijk gevenquote:Op maandag 14 juni 2010 16:54 schreef Burakius het volgende:
[..]
Zelfs de commentatoren op de NOS zeiden het. Je bent scheel ofzo?
Die kijken meer dan 200 wedstrijden per jaar; dusja op een bepaald moment kan je wel inschatten of iemand het nog aan kan conditioneel denk ik ja.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Oh, dan moet het waar zijn want die hebben er echt verstand van
Ik ook en nu?quote:Op maandag 14 juni 2010 23:11 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Die kijken meer dan 200 wedstrijden per jaar; dusja op een bepaald moment kan je wel inschatten of iemand het nog aan kan conditioneel denk ik ja.
quote:Op maandag 14 juni 2010 16:08 schreef Burakius het volgende:
[..]
Veron was Verrot afgelopen wedstrijd. Hij haalde het tempo van Argentinië helemaal omlaag en hij kan het gewoon niet bijbenen.
Niks; verschil van mening tussen jou en een commentator. Maar zowel jij als die commentator baseren het op gekeken wedstrijden van iemand.quote:
Alleen heb ik Veron 200 keer vaker gezienquote:Op maandag 14 juni 2010 23:13 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Niks; verschil van mening tussen jou en een commentator. Maar zowel jij als die commentator baseren het op gekeken wedstrijden van iemand.
Aanname.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Alleen heb ik Veron 200 keer vaker gezien
Nopequote:
Als je over de jaren hebt gekregen kun je wel zien dat hij het nog maar moeilijk aan kan. Wat trap en spelverdeling betreft is het trouwens wel een aardige speler. Ik denk dat Diego hem daarom erin laat staan.quote:
rofl....! Fantastisch! Ik mis nog een photoshoptopic over het WK 2010, dus mijn suggestie is om met deze af te trappen, Scarface, lol!quote:
Helemaal gelijk, ZK en Nigeria zijn niet de subtoppers van dit WKquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:15 schreef Blupp het volgende:
zo zie je maar, zonde Veron liep het al wat beter, alhoewel het nog niet denderend was, de tegenstander al helemaal niet trouwens.. ben benieuwd als tegen een echte sub-topper moeten, denk dat ze er dan wel uitvliegen
Nee idd, ze speelden zeer zwak. Ik ben bang dat het tegen Mexico/Uruguay billen knijpen word elke keer dat de tegenstander aanvalt. Dus ze zullen er wel 3 of 4 in moeten prikken om dan met 3-2 of 4-3 te winnen. En dan vooral hopen dat ze niet op 0-1 achterstand komen, want dan gaat het op slot achterin, en als dat goed genoeg word gedaan dan kan het wel eens heel triest aflopen :|quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Helemaal gelijk, ZK en Nigeria zijn niet de subtoppers van dit WK
Argentinie verliest zelfs op een slechte dag niet van Mex of Uruquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:14 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Nee idd, ze speelden zeer zwak. Ik ben bang dat het tegen Mexico/Uruguay billen knijpen word elke keer dat de tegenstander aanvalt. Dus ze zullen er wel 3 of 4 in moeten prikken om dan met 3-2 of 4-3 te winnen. En dan vooral hopen dat ze niet op 0-1 achterstand komen, want dan gaat het op slot achterin, en als dat goed genoeg word gedaan dan kan het wel eens heel triest aflopen :|
Helaas is Griekenland ook niet al te sterk, want ik had graag VOOR de 8e finales een sterke tegenstander willen hebben.
Dude, you are dreaming. Vorig WK was het al kantje boord, als Maxi ons niet had gered hadden we er op penalties kunnen uitliggen. En Argentina heeft op slechte dagen nogal wat wedstrijden verloren. Eliminatorias anyone?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Argentinie verliest zelfs op een slechte dag niet van Mex of Uru
En daardoor gaat het op het WK slecht, lijkt me makkelijk om in zo'n simpele wereld als die van de jouwe te wonenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:25 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Dude, you are dreaming. Vorig WK was het al kantje boord, als Maxi ons niet had gered hadden we er op penalties kunnen uitliggen. En Argentina heeft op slechte dagen nogal wat wedstrijden verloren. Eliminatorias anyone?
ik weet niet in welk hol jij woont, maar Argentinie gaat er keihard af de volgende ronde, dat lijkt me nu toch wel duidelijkquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En daardoor gaat het op het WK slecht, lijkt me makkelijk om in zo'n simpele wereld als die van de jouwe te wonen
Door je goede onderbouwing ben ik overtuigdquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:15 schreef Blupp het volgende:
[..]
ik weet niet in welk hol jij woont, maar Argentinie gaat er keihard af de volgende ronde, dat lijkt me nu toch wel duidelijk
jaja slap lullen gaat je goed af hoor, petje afquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Door je goede onderbouwing ben ik overtuigd
Nee, je bent in de war, jij praat onzin en ik geef je gelijkquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:27 schreef Blupp het volgende:
[..]
jaja slap lullen gaat je goed af hoor, petje af
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, je bent in de war, jij praat onzin en ik geef je gelijk
Tegen deze 'want het is zo punt, lekker puh' argumentatie kan ik echt niet opquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:38 schreef Blupp het volgende:
[..]
nou dan, lul niet zo slap.
on topic weer graag.
Argentinie gaat het niet redden in de volgende ronde, tegenstander daar is beter (onderbouwing)
Bij een team dat 2 spelers van het rijtje Kun, Milito, Tevez, Higuain op de bank zet moet je daar sws niet raar van op kijkenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:45 schreef Komakie het volgende:
Argentinie kan wel eens ver gaan komen.
De volgende ronde Mexico of Uruguay. Die zijn te pakken.
Daarna iets uit de poule van Engeland of Duitsland. Ook niet briljant.
Argentinie zit in een goed gedeelte van het schema. Je moet niet raar opkijken als ze ineens in de halve finale staan.
Verdedigend houdt het nog niet over maar ik ben het wel met je eensquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:45 schreef Komakie het volgende:
Argentinie kan wel eens ver gaan komen.
De volgende ronde Mexico of Uruguay. Die zijn te pakken.
Daarna iets uit de poule van Engeland of Duitsland. Ook niet briljant.
Argentinie zit in een goed gedeelte van het schema. Je moet niet raar opkijken als ze ineens in de halve finale staan.
Lees mijn postings eerst eens doorquote:Op maandag 21 juni 2010 14:44 schreef LaTiNo het volgende:
DAM, je bent een typische Argentijn. 2 Leuke potjes tegen inferieure tegenstanders en dan zijn we meteen weer de beste. De eerste de beste sterke (counter)-tegenstander die we krijgen en we zijn weg.
- Nederland
- Brasil
- spanje
Nog niets geleerd van de afgelopen 2 copa america's, WK 2006 en de Confederations Cup?
Geen zin in, aangezien je alleen maar bezig bent om iedereen hooghartig te kleineren, alsof je de wijsheid in pacht hebt. De man die eigenlijk bondscoach had moeten zijn....quote:Op maandag 21 juni 2010 14:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Lees mijn postings eerst eens door
Jij bent toch niet de Diego Armando Maradona, wel?quote:Op maandag 21 juni 2010 15:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jij beweert iets en je weet vervolgens niet wat je zelf schrijft
Open kansen creeëren is niet belangrijk. Je moet ze erin schieten. Dat hebben ze "maar" 5 keer gedaan. Dan blijven er nog 5 over die er in hadden gemoeten. Waarschijnlijk zijn het er nog wel meer geweest.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is er al een ander team geweest dat na 2 wedstrijden 10 open kansen heeft creeerd en er geen tegen heeft gekregen?
Hij moet natuurlijk wel een beetje snel reageren. Anders komt hij niet aan zijn postgemiddeldequote:Op maandag 21 juni 2010 15:10 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Geen zin in, aangezien je alleen maar bezig bent om iedereen hooghartig te kleineren, alsof je de wijsheid in pacht hebt. De man die eigenlijk bondscoach had moeten zijn....
Helaas hoop dat ik Arg wint, waardoor ik niet kan wensen om je hier weer te spreken na Arg's kansloze nederlaag ergens verderop het toernooi
Nigeria en ZK zijn sws al niet verkeerd, maar als je geen kansen creeert(Frankrijk, Italie, Engeland) heb je pas echt een probleemquote:Op maandag 21 juni 2010 15:50 schreef Komakie het volgende:
[..]
Open kansen creeëren is niet belangrijk. Je moet ze erin schieten. Dat hebben ze "maar" 5 keer gedaan. Dan blijven er nog 5 over die er in hadden gemoeten. Waarschijnlijk zijn het er nog wel meer geweest.
Daar moeten er meer van in. Ze zijn dus niet bepaald effectief. Als ze niet opbreken gaat ze dat tegen een goede tegenstander opbreken.
nou ja daar heb jij dan een keer een puntquote:Op maandag 21 juni 2010 17:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nigeria en ZK zijn sws al niet verkeerd, maar als je geen kansen creeert(Frankrijk, Italie, Engeland) heb je pas echt een probleem
Frankrijk 1998 was wel ff heel veel beter dan dit Argentinie hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 03:23 schreef Aloulou het volgende:
Wat een baas die Messi met dat mooie blauwe shirt en die aanvoerdersband. Hij begint ook steeds beter te draaien en ik vermoed dat hij dit Argentinie weleens bij de hand kan nemen naar de finale. Fenomenaal gewoon. Zeg het niet snel maar hij heeft zeker als enige wereldtopper het kaliber om de laatste grootheid Zidane te evenaren (vooral om een heel elftal aan de hand mee op sleeptouw te nemen om prijzen te pakken zoals zizou ook met Frankrijk deed).
Enige echte achilleshiel is de verdediging inderdaad. Tevens ben ik ervan overtuigd dat tegen grote tegenstanders Veron niet mee kan op het hoge niveau (bijv Spanje) en op zo'n belangrijke positie. Ik snap dan ook werkelijk waar niet waarom Cambiasso is thuis gelaten, wat een seizoen heeft hij gedraaid en zo belangrijk voor Inter geweest als absolute sleutelspeler.
Overigens moet ik Argentinie nog echt aan het werk zien tegen een goed draaiend elftal om te beoordelen of ze echt zo goed bezig zijn en de finale halen. Met zo'n zwakke verdediging ben je wel erg kwetsbaar namelijk als de tegenstander ook wereldsterren heeft in zowel de aanval als het middenveld (zoals Spanje bijv). Wat dat betreft is Javier Zanetti thuislaten zeer dom van pluisje.
Ik ook , na Nederland uiteraard, verder vind ik Messi de enige "ster" van het wk tot nu toe, alle andere zogenaamde sterren heb ik nog niet gezienquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:06 schreef Klummie het volgende:
Het leukste is echt gewoon Pluisje langs de zijlijn, gewoon als supporter, alleen daarom gun ik Argentinië die titel al.
Echt he, als ik SCH ( waar is 'ie gebleven?) was zou ik wachten op een zichtbaar bouwvakkersdecollete.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:36 schreef Twilight-Zone het volgende:
Ik hoop dat de man waar maradonna op sprong bij het 2e doelpunt zijn rug nog normaal is. Er zal zoiemand maar op je springen
Het gaat mij meer om Messi en waar hij toe in staat is. Er zijn meer voetballers die tot de wereldtop behoren, denk aan Cristiano toen hij zijn topseizoen bij United draaide (met Rooney) maar hij is niet de speler die een team bij de hand kan nemen. Daar komen meer zaken bij kijken zoals natuurlijk overwicht, iets wat Zidane wel had en zeker het WK in Duitsland liet hij nogmaals zien hoe groot hij was om het hele Franse team bij de hand te nemen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:06 schreef Blupp het volgende:
[..]
Frankrijk 1998 was wel ff heel veel beter dan dit Argentinie hoor.
Messi kan idd beter dan Zidane maar heeft dat nog niet laten zien, gaat wel steeds beter.
hij is de allerbeste, maar een natuurlijk overwicht heeft hij nou net weer niet vind ikquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:04 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om Messi en waar hij toe in staat is. Er zijn meer voetballers die tot de wereldtop behoren, denk aan Cristiano toen hij zijn topseizoen bij United draaide (met Rooney) maar hij is niet de speler die een team bij de hand kan nemen. Daar komen meer zaken bij kijken zoals natuurlijk overwicht, iets wat Zidane wel had en zeker het WK in Duitsland liet hij nogmaals zien hoe groot hij was om het hele Franse team bij de hand te nemen.
Messi is de enige voetballer die ik daartoe in staat acht, Rooney, Cristiano, Ronaldinho, Gerrard en al die andere sterren kunnen dat zeker niet. Maradona kon het ook bij zowel Argentinie als Napoli. Als ik Messi zo met die aanvoerdersband zie in een vrije rol en zie hoe hij groeit (alsmede Argentinie) dit toernooi geef ik hem eens kans. Alleen moeten ze nog echt getest worden tegen een groot voetballand om te zien of ze het klusje kunnen klaren met zo'n zwakke verdediging. Ben erg benieuwd.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:53 schreef magik7777 het volgende:
Ik gun die vatsige cokesnuiver helemaal niks. Wat is hij een verschrikkelijk naar en naief mannetje. Geweldige voetballer, maar een verschrikkelijke slechte coach.
Argentinie was al zo goed als zeker door, en Griekenland speelde ECHT nog ergens voor. Begint die dikke pluis te miepen als de Grieken zijn goudhaantje een paar keer omver kegelen. Staat die prop langs de lijn kaarten te vragen voor de mensen die die overtredingen maken. Ik heb die Argentijnen overtredingen zien maken die minimaal rood verdienen, en dat terwijl Argentinie al zo goed als door was. Als je zo zuinig bent op die kleine trol, stel hem dan niet op, of zorg dat ie niet zo loopt te pingelen.
Die trol kan overgens wel goed voetballen, maar het team is bar en bar slecht...
Toch heeft hij wel een punt. Harde overtredingen worden veel te weinig bestraft imho, terwijl het spal wel continu dood gefloten wordt voor relatief kleine overtredingen. Ik heb toch wel een aantal overtredingen voorbij zien komen die zeker geel dan wel rood hadden moeten zijn. Soms lijkt het wel of de arbitrage bewust de andere kant opkijkt.quote:Maradona kwaad op arbitrage
Uitgegeven: 23 juni 2010 11:42
Laatst gewijzigd: 23 juni 2010 12:06
POLOKWANE - Sportief spel is ver te zoeken op het WK voetbal. Dat meent Maradona. De bondscoach van het Argentijns elftal haalde dinsdagavond na de met 2-0 gewonnen wedstrijd tegen Griekenland fel uit naar de arbitrage, die verzuimde de Argentijnse vedette Lionel Messi in bescherming te nemen.
© ANPDe Grieken konden Messi naar hartenlust en straffeloos onderuit halen. ,,Het beroemde fair play bestaat hier niet. Want telkens als Messi aan de bal kwam, haalden ze hem neer. Waar gaat dit over?''
Maradona deed een hartstochtelijke oproep aan de scheidsrechters. ,,Geef een gele kaart aan de derde speler die een overtreding maakt op Messi. Dan zul je zien dat verdedigers hem niet meer schoppen. Zo staat het ook in de reglementen.''
was dat die aangeschoten hands die met Rood bestraft werd?quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:50 schreef magik7777 het volgende:
Arbitrage valt me zowiezo erg tegen, die rode kaart van Kewell vond ik ook ZWAAR overtrokken, en daardoor kost het Australie naar alle waarschijnlijkheid 2 punten.
Daarin wijkt Maradona niet af van welke andere coach ook. Ik heb Van Marwijk nog nooit op een persconferentie horen zeggen "Ja, die De Jong, die had ook Rood moeten hebben. Wat een schopper. Ik zal hem es effe!"quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:41 schreef magik7777 het volgende:
Maradonna is gewoon heel hypocriet.
[..] Veron had gisteren rood moeten krijgen, maar dat zegt dikke pluis niks over.
Yep. Dat was die.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
was dat die aangeschoten hands die met Rood bestraft werd?
Dat is wel waar ja. Vond ik ook opmerkelijk. Beetje huilen voordat je geslagen wordtquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:13 schreef magik7777 het volgende:
Maradonna begon voor het toernooi als enige coach al te piepen over fair play, en dat hij dat op het veld wou zien enz enz. Daarin wijkt hij wel af ten opzichte van andere coaches.
Nou nou, zeer zwakke Argentijnse elftal, toe maarquote:Goede spitsen en creatieve voetballers worden al jarenlang omvergetrapt, maar nu Messi het enige positieve is, in zijn zeer zwakke argentijnse elftal, word Maradonna steeds aggressiever en negatiever ten opzichte van het spel dat Argentinie jarenlang zelf gespeeld heeft.
Dat valt toch wel mee?quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
toch wordt er naar mijn idee behoorlijk kwistig met rode kaarten gestrooid. Ergens klopt er dus iets niet
quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:13 schreef magik7777 het volgende:
Maradonna begon voor het toernooi als enige coach al te piepen over fair play, en dat hij dat op het veld wou zien enz enz. Daarin wijkt hij wel af ten opzichte van andere coaches.
Goede spitsen en creatieve voetballers worden al jarenlang omvergetrapt, maar nu Messi het enige positieve is, in zijn zeer zwakke argentijnse elftal, word Maradonna steeds aggressiever en negatiever ten opzichte van het spel dat Argentinie jarenlang zelf gespeeld heeft.
Excuse me? Volgens mij leeft jij nog in de seventies ofzo. Sinds Pekerman de jeugd heeft gecoached is Fair Play onderdeel geworden van de Argentijnse spelers. Op wat bruten als Samuel en Collocini na zijn het allemaal technisch vaardige spelers die niet schoppen. Kijk er de stats van de afgelopen jaren maar op na.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:41 schreef magik7777 het volgende:
Maradonna is gewoon heel hypocriet.
Argentijnen (en ook Italianen) staan al jaren bekend als teams, die hun tegenstanders letterlijk onder het gras schoppen. Ze spelen lelijk voetbal, en als er een tegenstander is met een technisch goede voetballer, dan krijgt die het te verduren.
Nu voor het eerst sinds 20 jaar (batistuta vond ik ook goed), hebben de Argentijnen een hele goede voetballer, en dan moet er ineens streng opgetreden worden? Veron had gisteren rood moeten krijgen, maar dat zegt dikke pluis niks over.
Ik welquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daarin wijkt Maradona niet af van welke andere coach ook. Ik heb Van Marwijk nog nooit op een persconferentie horen zeggen "Ja, die De Jong, die had ook Rood moeten hebben. Wat een schopper. Ik zal hem es effe!"
Zou zeggen dat Heinze en Masche ook wel redelijk schoppenquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:04 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Excuse me? Volgens mij leeft jij nog in de seventies ofzo. Sinds Pekerman de jeugd heeft gecoached is Fair Play onderdeel geworden van de Argentijnse spelers. Op wat bruten als Samuel en Collocini na zijn het allemaal technisch vaardige spelers die niet schoppen. Kijk er de stats van de afgelopen jaren maar op na.
En lelijk voetbal? Sorry hoor, maar een team dat altijd de bal probeert te hebben en probeert aan te vallen met combinatievoetbal kun je toch niet echt lelijk voetbal noemen? Jij bent volgens mij een Brasiliaan....
Argentiniè heeft meer kwaliteit, maar ik heb het gevoel dat Duitsland wat beter staat. Vooral de Argentijnse verdediging moet scherp zijn.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Duitsland gaat natuurlijk niet van Argentinie winnen
Hebben de Argentijnen kwaliteit voorin dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zou zeggen dat vooral Per en Arne scherp moeten zijn
Nee valt best mee, ze hebben maar 5 spitsen die er meer dan 30 inlegden in slechte competitiesquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:49 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hebben de Argentijnen kwaliteit voorin dan?
Wat is wel het probleem dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:19 schreef kalinhos het volgende:
Voorin zit het Argentijnse probleem dan ook niet. Integendeel.
toch denk ik dat het een remake wordt van 4 jaar terug
Achterin. Duitsland is helaas voor ze te goed.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat is wel het probleem dan?
Ok, dank je dat je kennis wilde delenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:47 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Achterin. Duitsland is helaas voor ze te goed.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:47 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Achterin. Duitsland is helaas voor ze te goed.
Als jij het al weet, waar gaat het dan nog over?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:28 schreef kalinhos het volgende:
Wat doe je nou uit de hoogte?Argentinië heeft nog geen fatsoenlijke wedstrijd gespeeld tot nu toe hoor. Tis dat ze 2x enorm mazzelen binnen 10 minuten tegen Mexico, tot dat moment was Mexico gewoon 2 niveaus beter. Tegen Duitsland gaan ze er gewoon af.
Ik denk het wel.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bedankt voor je goed ondergebouwde meningquote:
Nogmaals, wat doe je uit de hoogtequote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als jij het al weet, waar gaat het dan nog over?
Nee hoorquote:
Ik quote even de originele ( goede beargumenteerde ) post waar ik op heb gereageerd:quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Bedankt voor je goed ondergebouwde mening
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Over wie heb je het nu?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:27 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Het is een Argentijn, die zijn nu eenmaal zo. Raar volkje...
Ik kan me nog een wedstrijdje vier jaar geleden herinneren, op zo'n zelfde WK.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Moet dat uitgelegd worden gelet op de usernamesquote:
Probeer het eens in normaal Nederlands, misschien snapt iemand je danquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:34 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Moet dat uitgelegd worden gelet op de usernames
Nog meer open deuren om in te trappen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:30 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik kan me nog een wedstrijdje vier jaar geleden herinneren, op zo'n zelfde WK.
In elk topic waar jij komt zeg jij dit altijd 1 keer. Verzin eens iets nieuws.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Probeer het eens in normaal Nederlands, misschien snapt iemand je dan
Blijkbaar scheelt dat er aanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:59 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
In elk topic waar jij komt zeg jij dit altijd 1 keer. Verzin eens iets nieuws.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:30 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik quote even de originele ( goede beargumenteerde ) post waar ik op heb gereageerd:
[..]
Ik zou een keer voetbal gaan kijkenquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:55 schreef CarolusV het volgende:
Hoop dat Duitsland wint, zou een zege zijn voor het teamvoetbal ipv 11 enorme ego's in het veld.
He wat? Probeer het eens in normaal Nederlands, misschien snapt iemand je dan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Blijkbaar scheelt dat er aan
Lullig voor jequote:Op woensdag 30 juni 2010 10:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
He wat? Probeer het eens in normaal Nederlands, misschien snapt iemand je dan?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik zou een keer voetbal gaan kijken
De Argentijnse achterhoede, daar zit het probleem. Die gaat kapot gespeeld worden als Muller, Poldolski en Klose een goede dag hebben.quote:Op woensdag 30 juni 2010 07:54 schreef Tarado het volgende:
Duitsland heeft twee keer leuk gevoetbald tegen teams die nogal statisch speelden en de ruimte lieten dit te doen, dit wordt een andere wedstrijd en dan zal toch de individuele klasse van de Argentijnse voorhoede de doorslag geven
Daar had moeten staan: Je hebt gelijk, das inderdaad nuttiger dan te gaan fokken over dingen waar ik geen flauw benul van hebquote:
We zullen het zien zondagquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Daar had moeten staan: Je hebt gelijk, das inderdaad nuttiger dan te gaan fokken over dingen waar ik geen flauw benul van heb
Al verliest Argentinie dan nog slaat je opmerking dat er 11 ego's op het veld staan nergens opquote:
Oh jawel hoor, krijgen amper iets gedaan als team.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Al verliest Argentinie dan nog slaat je opmerking dat er 11 ego's op het veld staan nergens op
Zoals ik al zei ga eerst eens voetbal kijken als je iets nuttigs wil toevoegenquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:16 schreef CarolusV het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, krijgen amper iets gedaan als team.
Mooi, dan kunnen de wat objectievere mensen verder praten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En hier laat ik het bij
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:27 schreef CarolusV het volgende:
[..]
Mooi, dan kunnen de wat objectievere mensen verder praten.
exact, het feit dat je de identiteit van een geniale voetballer hebt aangenomen maakt jou nog geen kenner stumper.quote:
Leuk stukjequote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:39 schreef Arcee het volgende:
http://www.vi.nl/Achtergr(...)een-bal-aanneemt.htm
Doe me niet zo'n pijnquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:34 schreef CarolusV het volgende:
[..]
exact, het feit dat je de identiteit van een geniale voetballer hebt aangenomen maakt jou nog geen kenner stumper.
zaterdagquote:
Er is niemand denk ik, behalve jij, die die zin niet begreep.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Probeer het eens in normaal Nederlands, misschien snapt iemand je dan
Zo ken ik er nog een paarquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:05 schreef JUAN-ROMAN-RIQUELME het volgende:
Vamos, vamos Argentina,
vamos, vamos a ganar,
que esta barra quilombera,
no te deja, no te deja de alentar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |