abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82989868
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 17:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Door je goede onderbouwing ben ik overtuigd
jaja slap lullen gaat je goed af hoor, petje af
pi_82990018
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 17:27 schreef Blupp het volgende:

[..]

jaja slap lullen gaat je goed af hoor, petje af
Nee, je bent in de war, jij praat onzin en ik geef je gelijk
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_82990272
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 17:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee, je bent in de war, jij praat onzin en ik geef je gelijk

nou dan, lul niet zo slap.
on topic weer graag.

Argentinie gaat het niet redden in de volgende ronde, tegenstander daar is beter (onderbouwing)
  vrijdag 18 juni 2010 @ 17:45:28 #204
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_82990578
Argentinie kan wel eens ver gaan komen.
De volgende ronde Mexico of Uruguay. Die zijn te pakken.
Daarna iets uit de poule van Engeland of Duitsland. Ook niet briljant.

Argentinie zit in een goed gedeelte van het schema. Je moet niet raar opkijken als ze ineens in de halve finale staan.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_82990601
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 17:38 schreef Blupp het volgende:

[..]

nou dan, lul niet zo slap.
on topic weer graag.

Argentinie gaat het niet redden in de volgende ronde, tegenstander daar is beter (onderbouwing)
Tegen deze 'want het is zo punt, lekker puh' argumentatie kan ik echt niet op
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_82990651
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 17:45 schreef Komakie het volgende:

Argentinie zit in een goed gedeelte van het schema. Je moet niet raar opkijken als ze ineens in de halve finale staan.
Bij een team dat 2 spelers van het rijtje Kun, Milito, Tevez, Higuain op de bank zet moet je daar sws niet raar van op kijken
  vrijdag 18 juni 2010 @ 18:26:12 #207
131800 Tarado
capô de fusca
pi_82992085
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 17:45 schreef Komakie het volgende:

Verdedigend houdt het nog niet over maar ik ben het wel met je eens

en Messi
pi_82992122
Is er al een ander team geweest dat na 2 wedstrijden 10 open kansen heeft creeerd en er geen tegen heeft gekregen?
pi_83098338
DAM, je bent een typische Argentijn. 2 Leuke potjes tegen inferieure tegenstanders en dan zijn we meteen weer de beste. De eerste de beste sterke (counter)-tegenstander die we krijgen en we zijn weg.

- Nederland
- Brasil
- spanje

Nog niets geleerd van de afgelopen 2 copa america's, WK 2006 en de Confederations Cup?
pi_83098470
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:44 schreef LaTiNo het volgende:
DAM, je bent een typische Argentijn. 2 Leuke potjes tegen inferieure tegenstanders en dan zijn we meteen weer de beste. De eerste de beste sterke (counter)-tegenstander die we krijgen en we zijn weg.

- Nederland
- Brasil
- spanje

Nog niets geleerd van de afgelopen 2 copa america's, WK 2006 en de Confederations Cup?
Lees mijn postings eerst eens door
pi_83099623
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Lees mijn postings eerst eens door
Geen zin in, aangezien je alleen maar bezig bent om iedereen hooghartig te kleineren, alsof je de wijsheid in pacht hebt. De man die eigenlijk bondscoach had moeten zijn....

Helaas hoop dat ik Arg wint, waardoor ik niet kan wensen om je hier weer te spreken na Arg's kansloze nederlaag ergens verderop het toernooi
pi_83100380
Jij beweert iets en je weet vervolgens niet wat je zelf schrijft
  maandag 21 juni 2010 @ 15:22:00 #213
215962 ThaTim
Hatjoe !
pi_83100461
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jij beweert iets en je weet vervolgens niet wat je zelf schrijft
Jij bent toch niet de Diego Armando Maradona, wel?
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
  maandag 21 juni 2010 @ 15:50:35 #214
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_83102029
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 18:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is er al een ander team geweest dat na 2 wedstrijden 10 open kansen heeft creeerd en er geen tegen heeft gekregen?
Open kansen creeëren is niet belangrijk. Je moet ze erin schieten. Dat hebben ze "maar" 5 keer gedaan. Dan blijven er nog 5 over die er in hadden gemoeten. Waarschijnlijk zijn het er nog wel meer geweest.
Daar moeten er meer van in. Ze zijn dus niet bepaald effectief. Als ze niet opbreken gaat ze dat tegen een goede tegenstander opbreken.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  maandag 21 juni 2010 @ 15:58:13 #215
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_83102413
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:10 schreef LaTiNo het volgende:

[..]

Geen zin in, aangezien je alleen maar bezig bent om iedereen hooghartig te kleineren, alsof je de wijsheid in pacht hebt. De man die eigenlijk bondscoach had moeten zijn....

Helaas hoop dat ik Arg wint, waardoor ik niet kan wensen om je hier weer te spreken na Arg's kansloze nederlaag ergens verderop het toernooi
Hij moet natuurlijk wel een beetje snel reageren. Anders komt hij niet aan zijn postgemiddelde
pi_83108337
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:50 schreef Komakie het volgende:

[..]

Open kansen creeëren is niet belangrijk. Je moet ze erin schieten. Dat hebben ze "maar" 5 keer gedaan. Dan blijven er nog 5 over die er in hadden gemoeten. Waarschijnlijk zijn het er nog wel meer geweest.
Daar moeten er meer van in. Ze zijn dus niet bepaald effectief. Als ze niet opbreken gaat ze dat tegen een goede tegenstander opbreken.
Nigeria en ZK zijn sws al niet verkeerd, maar als je geen kansen creeert(Frankrijk, Italie, Engeland) heb je pas echt een probleem

De wsl opstelling

ROMERO

OTAMENDI, DEMICHELIS, BURDISSO, Clemente RODRIGUEZ

Maxi RODRIGUEZ, BOLATTI, VERON

MESSI, AGÜERO

MILITO

Ik had Datolo ingebracht voor Messi maar Diego heeft terecht een zwak voor Messi
  maandag 21 juni 2010 @ 21:57:46 #217
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_83120816
quote:
Op maandag 21 juni 2010 17:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nigeria en ZK zijn sws al niet verkeerd, maar als je geen kansen creeert(Frankrijk, Italie, Engeland) heb je pas echt een probleem
nou ja daar heb jij dan een keer een punt
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:25:40 #218
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_83168202
wat een geweldig team
pi_83168498
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:25 schreef dvdfreak het volgende:
wat een geweldig team
het was anders zeer matig vandaag, maar idd ze kunnen wel wat beter
  dinsdag 22 juni 2010 @ 23:37:21 #220
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_83172631
Gaat Maradona het flikken?

ik denk het wel
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  woensdag 23 juni 2010 @ 03:23:52 #221
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_83177879
Wat een baas die Messi met dat mooie blauwe shirt en die aanvoerdersband. Hij begint ook steeds beter te draaien en ik vermoed dat hij dit Argentinie weleens bij de hand kan nemen naar de finale. Fenomenaal gewoon. Zeg het niet snel maar hij heeft zeker als enige wereldtopper het kaliber om de laatste grootheid Zidane te evenaren (vooral om een heel elftal aan de hand mee op sleeptouw te nemen om prijzen te pakken zoals zizou ook met Frankrijk deed).

Enige echte achilleshiel is de verdediging inderdaad. Tevens ben ik ervan overtuigd dat tegen grote tegenstanders Veron niet mee kan op het hoge niveau (bijv Spanje) en op zo'n belangrijke positie. Ik snap dan ook werkelijk waar niet waarom Cambiasso is thuis gelaten, wat een seizoen heeft hij gedraaid en zo belangrijk voor Inter geweest als absolute sleutelspeler.

Overigens moet ik Argentinie nog echt aan het werk zien tegen een goed draaiend elftal om te beoordelen of ze echt zo goed bezig zijn en de finale halen. Met zo'n zwakke verdediging ben je wel erg kwetsbaar namelijk als de tegenstander ook wereldsterren heeft in zowel de aanval als het middenveld (zoals Spanje bijv). Wat dat betreft is Javier Zanetti thuislaten zeer dom van pluisje.

[ Bericht 19% gewijzigd door Aloulou op 23-06-2010 03:34:41 ]
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_83180207
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 03:23 schreef Aloulou het volgende:
Wat een baas die Messi met dat mooie blauwe shirt en die aanvoerdersband. Hij begint ook steeds beter te draaien en ik vermoed dat hij dit Argentinie weleens bij de hand kan nemen naar de finale. Fenomenaal gewoon. Zeg het niet snel maar hij heeft zeker als enige wereldtopper het kaliber om de laatste grootheid Zidane te evenaren (vooral om een heel elftal aan de hand mee op sleeptouw te nemen om prijzen te pakken zoals zizou ook met Frankrijk deed).

Enige echte achilleshiel is de verdediging inderdaad. Tevens ben ik ervan overtuigd dat tegen grote tegenstanders Veron niet mee kan op het hoge niveau (bijv Spanje) en op zo'n belangrijke positie. Ik snap dan ook werkelijk waar niet waarom Cambiasso is thuis gelaten, wat een seizoen heeft hij gedraaid en zo belangrijk voor Inter geweest als absolute sleutelspeler.

Overigens moet ik Argentinie nog echt aan het werk zien tegen een goed draaiend elftal om te beoordelen of ze echt zo goed bezig zijn en de finale halen. Met zo'n zwakke verdediging ben je wel erg kwetsbaar namelijk als de tegenstander ook wereldsterren heeft in zowel de aanval als het middenveld (zoals Spanje bijv). Wat dat betreft is Javier Zanetti thuislaten zeer dom van pluisje.
Frankrijk 1998 was wel ff heel veel beter dan dit Argentinie hoor.

Messi kan idd beter dan Zidane maar heeft dat nog niet laten zien, gaat wel steeds beter.
  woensdag 23 juni 2010 @ 10:00:56 #223
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_83182024
Met de opmerking over Messi ben ik het trouwens wel helemaal eens.
Kijk naar de anderen.

- Ronaldo, goede speler maar hij kan een ploeg niet bij de hand nemen. Hij is "maar" een speler in het elftal.
- De grote 4 (of 3 tot nu toe) moesten het allemaal gaan doen. Tot nu toe vind ik Kuijt minimaal net zo goed als de rest van die 4. Van Bommel doet het beter.
- Kaka was uit vorm en misschien daarom niet eerlijk om te noemen, maar hij is ook niet overdreven aanwezig.
- Rooney maakt het ook tot nu toe totaal niet waar.
- Ribery kan met Frankrijk ook niets (hoewel die rel ook niet mee werkt)

De grote spelers zijn tot nu toe niet zo duidelijk aanwezig dat ze het verschil kunnen maken. Behalve Messi.....
  woensdag 23 juni 2010 @ 10:06:47 #224
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_83182221
Het leukste is echt gewoon Pluisje langs de zijlijn, gewoon als supporter, alleen daarom gun ik Argentinië die titel al.
  woensdag 23 juni 2010 @ 10:15:58 #225
131800 Tarado
capô de fusca
pi_83182507
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:06 schreef Klummie het volgende:
Het leukste is echt gewoon Pluisje langs de zijlijn, gewoon als supporter, alleen daarom gun ik Argentinië die titel al.
Ik ook , na Nederland uiteraard, verder vind ik Messi de enige "ster" van het wk tot nu toe, alle andere zogenaamde sterren heb ik nog niet gezien
pi_83183336
Ik hoop dat de man waar maradonna op sprong bij het 2e doelpunt zijn rug nog normaal is. Er zal zoiemand maar op je springen
  woensdag 23 juni 2010 @ 10:53:50 #227
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_83184032
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:36 schreef Twilight-Zone het volgende:
Ik hoop dat de man waar maradonna op sprong bij het 2e doelpunt zijn rug nog normaal is. Er zal zoiemand maar op je springen
Echt he, als ik SCH ( waar is 'ie gebleven?) was zou ik wachten op een zichtbaar bouwvakkersdecollete.
pi_83184076
Diego is geweldig ja echt lachen, wat loopt die Derksen hem toch steeds af te zeiken zeg, nergens voor nodig.
  woensdag 23 juni 2010 @ 12:04:55 #229
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_83187129
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 09:06 schreef Blupp het volgende:

[..]

Frankrijk 1998 was wel ff heel veel beter dan dit Argentinie hoor.

Messi kan idd beter dan Zidane maar heeft dat nog niet laten zien, gaat wel steeds beter.
Het gaat mij meer om Messi en waar hij toe in staat is. Er zijn meer voetballers die tot de wereldtop behoren, denk aan Cristiano toen hij zijn topseizoen bij United draaide (met Rooney) maar hij is niet de speler die een team bij de hand kan nemen. Daar komen meer zaken bij kijken zoals natuurlijk overwicht, iets wat Zidane wel had en zeker het WK in Duitsland liet hij nogmaals zien hoe groot hij was om het hele Franse team bij de hand te nemen.

Messi is de enige voetballer die ik daartoe in staat acht, Rooney, Cristiano, Ronaldinho, Gerrard en al die andere sterren kunnen dat zeker niet. Maradona kon het ook bij zowel Argentinie als Napoli. Als ik Messi zo met die aanvoerdersband zie in een vrije rol en zie hoe hij groeit (alsmede Argentinie) dit toernooi geef ik hem eens kans. Alleen moeten ze nog echt getest worden tegen een groot voetballand om te zien of ze het klusje kunnen klaren met zo'n zwakke verdediging. Ben erg benieuwd.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_83188421
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 12:04 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Het gaat mij meer om Messi en waar hij toe in staat is. Er zijn meer voetballers die tot de wereldtop behoren, denk aan Cristiano toen hij zijn topseizoen bij United draaide (met Rooney) maar hij is niet de speler die een team bij de hand kan nemen. Daar komen meer zaken bij kijken zoals natuurlijk overwicht, iets wat Zidane wel had en zeker het WK in Duitsland liet hij nogmaals zien hoe groot hij was om het hele Franse team bij de hand te nemen.

Messi is de enige voetballer die ik daartoe in staat acht, Rooney, Cristiano, Ronaldinho, Gerrard en al die andere sterren kunnen dat zeker niet. Maradona kon het ook bij zowel Argentinie als Napoli. Als ik Messi zo met die aanvoerdersband zie in een vrije rol en zie hoe hij groeit (alsmede Argentinie) dit toernooi geef ik hem eens kans. Alleen moeten ze nog echt getest worden tegen een groot voetballand om te zien of ze het klusje kunnen klaren met zo'n zwakke verdediging. Ben erg benieuwd.
hij is de allerbeste, maar een natuurlijk overwicht heeft hij nou net weer niet vind ik
die andere falen idd tot nu toe helemaal
pi_83189030
Ik gun die vatsige cokesnuiver helemaal niks. Wat is hij een verschrikkelijk naar en naief mannetje. Geweldige voetballer, maar een verschrikkelijke slechte coach.
Argentinie was al zo goed als zeker door, en Griekenland speelde ECHT nog ergens voor. Begint die dikke pluis te miepen als de Grieken zijn goudhaantje een paar keer omver kegelen. Staat die prop langs de lijn kaarten te vragen voor de mensen die die overtredingen maken. Ik heb die Argentijnen overtredingen zien maken die minimaal rood verdienen, en dat terwijl Argentinie al zo goed als door was. Als je zo zuinig bent op die kleine trol, stel hem dan niet op, of zorg dat ie niet zo loopt te pingelen.
Die trol kan overgens wel goed voetballen, maar het team is bar en bar slecht...
  woensdag 23 juni 2010 @ 13:30:55 #232
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_83190571
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 12:53 schreef magik7777 het volgende:
Ik gun die vatsige cokesnuiver helemaal niks. Wat is hij een verschrikkelijk naar en naief mannetje. Geweldige voetballer, maar een verschrikkelijke slechte coach.
Argentinie was al zo goed als zeker door, en Griekenland speelde ECHT nog ergens voor. Begint die dikke pluis te miepen als de Grieken zijn goudhaantje een paar keer omver kegelen. Staat die prop langs de lijn kaarten te vragen voor de mensen die die overtredingen maken. Ik heb die Argentijnen overtredingen zien maken die minimaal rood verdienen, en dat terwijl Argentinie al zo goed als door was. Als je zo zuinig bent op die kleine trol, stel hem dan niet op, of zorg dat ie niet zo loopt te pingelen.
Die trol kan overgens wel goed voetballen, maar het team is bar en bar slecht...

even van Nu.nl geplukt:
quote:
Maradona kwaad op arbitrage
Uitgegeven: 23 juni 2010 11:42
Laatst gewijzigd: 23 juni 2010 12:06

POLOKWANE - Sportief spel is ver te zoeken op het WK voetbal. Dat meent Maradona. De bondscoach van het Argentijns elftal haalde dinsdagavond na de met 2-0 gewonnen wedstrijd tegen Griekenland fel uit naar de arbitrage, die verzuimde de Argentijnse vedette Lionel Messi in bescherming te nemen.
© ANPDe Grieken konden Messi naar hartenlust en straffeloos onderuit halen. ,,Het beroemde fair play bestaat hier niet. Want telkens als Messi aan de bal kwam, haalden ze hem neer. Waar gaat dit over?''

Maradona deed een hartstochtelijke oproep aan de scheidsrechters. ,,Geef een gele kaart aan de derde speler die een overtreding maakt op Messi. Dan zul je zien dat verdedigers hem niet meer schoppen. Zo staat het ook in de reglementen.''

Toch heeft hij wel een punt. Harde overtredingen worden veel te weinig bestraft imho, terwijl het spal wel continu dood gefloten wordt voor relatief kleine overtredingen. Ik heb toch wel een aantal overtredingen voorbij zien komen die zeker geel dan wel rood hadden moeten zijn. Soms lijkt het wel of de arbitrage bewust de andere kant opkijkt.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_83191012
Maradonna is gewoon heel hypocriet.

Argentijnen (en ook Italianen) staan al jaren bekend als teams, die hun tegenstanders letterlijk onder het gras schoppen. Ze spelen lelijk voetbal, en als er een tegenstander is met een technisch goede voetballer, dan krijgt die het te verduren.

Nu voor het eerst sinds 20 jaar (batistuta vond ik ook goed), hebben de Argentijnen een hele goede voetballer, en dan moet er ineens streng opgetreden worden? Veron had gisteren rood moeten krijgen, maar dat zegt dikke pluis niks over.
  woensdag 23 juni 2010 @ 13:45:58 #234
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_83191198
Ongeacht welk land of welke speler, de kaarten worden echt veel te vaak op zak gehouden.
En natuurlijk is pluis roomser dan de Paus, Maar als je breder trekt dan zijn eigen zielige eigenbelang heeft hij nog steeds een punt.
pi_83191358
Arbitrage valt me zowiezo erg tegen, die rode kaart van Kewell vond ik ook ZWAAR overtrokken, en daardoor kost het Australie naar alle waarschijnlijkheid 2 punten.
  woensdag 23 juni 2010 @ 13:52:16 #236
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_83191443
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 13:50 schreef magik7777 het volgende:
Arbitrage valt me zowiezo erg tegen, die rode kaart van Kewell vond ik ook ZWAAR overtrokken, en daardoor kost het Australie naar alle waarschijnlijkheid 2 punten.
was dat die aangeschoten hands die met Rood bestraft werd?
  woensdag 23 juni 2010 @ 13:54:35 #237
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_83191545
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 13:41 schreef magik7777 het volgende:
[..] Veron had gisteren rood moeten krijgen, maar dat zegt dikke pluis niks over.
Daarin wijkt Maradona niet af van welke andere coach ook. Ik heb Van Marwijk nog nooit op een persconferentie horen zeggen "Ja, die De Jong, die had ook Rood moeten hebben. Wat een schopper. Ik zal hem es effe!"
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 23 juni 2010 @ 13:55:27 #238
198365 Morendo
The Real Deal
pi_83191589
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 13:52 schreef Symphonic het volgende:

[..]

was dat die aangeschoten hands die met Rood bestraft werd?
Yep. Dat was die.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_83192234
Maradonna begon voor het toernooi als enige coach al te piepen over fair play, en dat hij dat op het veld wou zien enz enz. Daarin wijkt hij wel af ten opzichte van andere coaches.
Goede spitsen en creatieve voetballers worden al jarenlang omvergetrapt, maar nu Messi het enige positieve is, in zijn zeer zwakke argentijnse elftal, word Maradonna steeds aggressiever en negatiever ten opzichte van het spel dat Argentinie jarenlang zelf gespeeld heeft.
  woensdag 23 juni 2010 @ 14:19:34 #240
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_83192446
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 14:13 schreef magik7777 het volgende:
Maradonna begon voor het toernooi als enige coach al te piepen over fair play, en dat hij dat op het veld wou zien enz enz. Daarin wijkt hij wel af ten opzichte van andere coaches.
Dat is wel waar ja. Vond ik ook opmerkelijk. Beetje huilen voordat je geslagen wordt
quote:
Goede spitsen en creatieve voetballers worden al jarenlang omvergetrapt, maar nu Messi het enige positieve is, in zijn zeer zwakke argentijnse elftal, word Maradonna steeds aggressiever en negatiever ten opzichte van het spel dat Argentinie jarenlang zelf gespeeld heeft.
Nou nou, zeer zwakke Argentijnse elftal, toe maar Ze hebben die clown van een Demichelis erbij ja, maar die scoorde gisteren, dus daar hoor je ook niemand meer over Verder zijn het best goeie spelers hoor. Ook Aguero, ook Higuain, ook Bolatti, ook Maxi Rodriguez. En ook Sergio Romero.
  woensdag 23 juni 2010 @ 14:23:48 #241
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_83192575
Zo zwak vind ik zijn elftal nou ook weer niet. Het is meer dan alleen maar Messi. Er lopen best aardige spelers rond.

Hij heeft trouwens groot gelijk. Dat hij het dan weer op Messi betrekt is wat jammer, maar in de kern heeft hij wel gelijk dat er te weinig op grote overtredingen gestraft wordt.
  woensdag 23 juni 2010 @ 14:27:38 #242
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_83192715
toch wordt er naar mijn idee behoorlijk kwistig met rode kaarten gestrooid. Ergens klopt er dus iets niet
pi_83192761
Individuele kwaliteit ja, je noemt precies de goede spelers op, maar als team, hangt het als los zand aan elkaar...
Ik was blij dat Milito in de basis startte gisteren, maar ik heb hem niet gezien.
Ik gun het Argentinie op zich wel om kampioen te worden, maar Maradonna gun ik het totaal niet, is een aanfluiting voor het coachvak als hij wereldkampioen word... Zal dus ook niet gaan lukken....
  woensdag 23 juni 2010 @ 14:28:51 #244
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_83192769
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
toch wordt er naar mijn idee behoorlijk kwistig met rode kaarten gestrooid. Ergens klopt er dus iets niet
Dat valt toch wel mee?
Ik vind wel dat er een aantal kaarten gegeven zijn voor overtredingen die het niet waard zijn. Terwijl een hoop echte overtredingen onbestraft blijven.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 23 juni 2010 @ 22:40:02 #245
862 Arcee
Look closer
pi_83220388
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_83226685
Maradona kan het nog steeds
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_83226785
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 14:13 schreef magik7777 het volgende:
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_83232101
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 13:41 schreef magik7777 het volgende:

Argentijnen (en ook Italianen) staan al jaren bekend als teams, die hun tegenstanders letterlijk onder het gras schoppen. Ze spelen lelijk voetbal, en als er een tegenstander is met een technisch goede voetballer, dan krijgt die het te verduren.

Nu voor het eerst sinds 20 jaar (batistuta vond ik ook goed), hebben de Argentijnen een hele goede voetballer, en dan moet er ineens streng opgetreden worden? Veron had gisteren rood moeten krijgen, maar dat zegt dikke pluis niks over.
Excuse me? Volgens mij leeft jij nog in de seventies ofzo. Sinds Pekerman de jeugd heeft gecoached is Fair Play onderdeel geworden van de Argentijnse spelers. Op wat bruten als Samuel en Collocini na zijn het allemaal technisch vaardige spelers die niet schoppen. Kijk er de stats van de afgelopen jaren maar op na.

En lelijk voetbal? Sorry hoor, maar een team dat altijd de bal probeert te hebben en probeert aan te vallen met combinatievoetbal kun je toch niet echt lelijk voetbal noemen? Jij bent volgens mij een Brasiliaan....
pi_83435183
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Daarin wijkt Maradona niet af van welke andere coach ook. Ik heb Van Marwijk nog nooit op een persconferentie horen zeggen "Ja, die De Jong, die had ook Rood moeten hebben. Wat een schopper. Ik zal hem es effe!"
Ik wel
pi_83435254
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 10:04 schreef LaTiNo het volgende:

[..]

Excuse me? Volgens mij leeft jij nog in de seventies ofzo. Sinds Pekerman de jeugd heeft gecoached is Fair Play onderdeel geworden van de Argentijnse spelers. Op wat bruten als Samuel en Collocini na zijn het allemaal technisch vaardige spelers die niet schoppen. Kijk er de stats van de afgelopen jaren maar op na.

En lelijk voetbal? Sorry hoor, maar een team dat altijd de bal probeert te hebben en probeert aan te vallen met combinatievoetbal kun je toch niet echt lelijk voetbal noemen? Jij bent volgens mij een Brasiliaan....
Zou zeggen dat Heinze en Masche ook wel redelijk schoppen

Volgens mij heeft Argentinie nog geen zware overtredingen begaan die tegen rood aanhingen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')