abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82657901
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:43 schreef Tarado het volgende:

[..]

Zou jammer zijn als hij het niet kan brengen

krijg je zoveel hatemail in je PM dat je die maar vol laat?

Hij is leeg maar door een of andere reden blijft ie vol

Denk dat iedere speler die zoveel minuten als Messi heeft gespeeld het zelfde probleem heeft
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_82658258
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 16:02 schreef Tarado het volgende:
De organisatoren maken zich zorgen om doping, maar niet of spelers zeventig wedstrijden per jaar moeten voetballen”, aldus de fitnesscoach.

Dopingcontrole in het voetbal _!
Dat valt heus wel mee. Aan de andere kant, als hij vanaf 16 mei niet meer gevoetbald heeft, ga ik er vanuit dat hij wel hersteld is hoor, wat een aanstellerij...
pi_82658329
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:57 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Dopingcontrole in het voetbal _!
Dat valt heus wel mee. Aan de andere kant, als hij vanaf 16 mei niet meer gevoetbald heeft, ga ik er vanuit dat hij wel hersteld is hoor, wat een aanstellerij...
Denk niet dat je in 2 weken 50 plus wedstrijden uit je gestel hebt

Maar daar zullen andere spelers ook wel last van hebben. Nederland heeft het ´geluk´ dat vrijwel alle belangrijke aanvallende spelers een (groot) gedeelte van het jaar of gebleseerd waren of op de bank zaten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_82658387
De medische staf van Argentinie is overigens wel van wereldklasse, die weten echt wel waar ze het over hebben maar dat kan ook niet anders als je Billardo in je staf hebt
  vrijdag 11 juni 2010 @ 12:01:58 #105
55693 Radio-silence
Allememachies! Adri-anus toch
pi_82658504
Maradona
Ik zou als Tevez blij zijn met een basisplaats want voor hetzelfde geld neemt Maradona hem in zijn reet.
pi_82658555
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:01 schreef Radio-silence het volgende:
Maradona
Ik zou als Tevez blij zijn met een basisplaats want voor hetzelfde geld neemt Maradona hem in zijn reet.
Tevez moet altijd in de basis
  vrijdag 11 juni 2010 @ 12:04:59 #107
131800 Tarado
capô de fusca
pi_82658645
Zonder Messi staat er ook een heel aardig team, ze kunnen hem nog wel 3 wedstrijden rust gunnen
pi_82658889
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:04 schreef Tarado het volgende:
Zonder Messi staat er ook een heel aardig team, ze kunnen hem nog wel 3 wedstrijden rust gunnen
Dat zal ook wel gebeuren als hij inderdaad niet fit is

Romero

Heinze - Samuel - Burdisso - Otamendi

Jonas - Masche - Veron - Di Maria

Higuain - Tevez
  vrijdag 11 juni 2010 @ 12:11:15 #109
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_82658931
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Geen enkele team heeft zo'n sterke bank als Argentinië. Ik bedoel, als je het kan veroorloven om Aguero, Tevez en Milito op de bank te houden.
Het zijn alleen maar aanvallers. Op het middenveld en in de verdediging zijn ze toch iets minder dik bezaaid.
Hoewel de spelers op de bank ook best aardig zijn
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

En Zanetti, Gago, Cambiasso, Lucho en Lisandro niet mee te nemen
We waren het er al over eens dat het belachelijk is dat die niet mee zijn toch?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_82659517
Pozo - Godoy Cruz
Demichelis - River
Clemente - Boca
Burdisso - Central
Bolatti - Belgrano
Heinze - NOB
Di Maria - Cental
Veron - Estudiantes
Higuain - River
Messi - NOB/Barca
Tevez - Boca
Garce - River
Samuel - NOB
Mascherano - River
Otamendi - Velez
Aguero - Indep
Jonas - Velez
Palermo - Estudiantes
Milito - Racing
Maxi - NOB
Andujar - Huracan
Romero - Racing
Pastore - Talleres

Een speler: Talleres, Huracan, Indep, Belgrano, Godoy Cruz
2 spelers: Central, Racing, Velez, Estudiantes, Boca
4 spelers: NOB en River

Best een goede spreiding zo
pi_82661128
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dat zal ook wel gebeuren als hij inderdaad niet fit is

Romero

Heinze - Samuel - Burdisso - Otamendi

Jonas - Masche - Veron - Di Maria

Higuain - Tevez
Niet Demichelis?
pi_82712260
oef, wat staat hier een zwak team op het veld, dit had ik echt niet verwacht...
pi_82712808
en tot overmaat van ramp is Messi zijn scherpte kwijt.
pi_82716183
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 17:40 schreef Blupp het volgende:
en tot overmaat van ramp is Messi zijn scherpte kwijt.
Gewoon 2 goede saves, die gingen er dit seizoen vaak genoeg in
  Moderator zaterdag 12 juni 2010 @ 19:20:45 #116
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82716325
precies, messi speelde uitstekend dat ie als tien moet fungeren zorgt ervoor dat hij dribbels verder van de goal moet inzetten en voornamelijk de pass moet geven. De kansen die hij creeerde waren gewoon goed
pi_82716731
Nou als ik die verdediging zag, of iig hoe makkelijk Nigeria er soms langs kwam, geef ik hun evenveel kans op een wereldtitels als Oranje. Niemand die me gaat vertellen dat deze verdediging klasses beter is dan de verdediging van Oranje @ the moment.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_82723422
nee nee, Messi 2 maanden terug maakte deze kansen af, je ziet ook dat hij ze net niet lekker raakt, een soort van vermoeidheid, jammer hoor
pi_82723515
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 22:07 schreef Blupp het volgende:
nee nee, Messi 2 maanden terug maakte deze kansen af, je ziet ook dat hij ze net niet lekker raakt, een soort van vermoeidheid, jammer hoor
De kenner
  Moderator zaterdag 12 juni 2010 @ 22:17:10 #120
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82723929
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 22:07 schreef Blupp het volgende:
inderdaad, de keeper had ook geen geniale redding
pi_82724752
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 22:17 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

inderdaad, de keeper had ook geen geniale redding
2 zelfs
pi_82725060
De kenners op Ned1

Net alsof Jonas niet beter is voor Argentinie dan Zanetti
  zaterdag 12 juni 2010 @ 22:49:09 #123
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_82725170
Maradona

Wat een prachtfiguur.
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
  Moderator zaterdag 12 juni 2010 @ 23:06:56 #124
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82725746
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 22:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De kenners op Ned1

Net alsof Jonas niet beter is voor Argentinie dan Zanetti
hij bracht wel passie, maar zanetti is zanetti. wat heb je tegen hem?
pi_82725844
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 23:06 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

hij bracht wel passie, maar zanetti is zanetti. wat heb je tegen hem?
Niks, hij kan alleen niet de rol invullen zoals Jonas dat kan, net zoals hij niet hetzelfde kan brengen als Otamendi
pi_82725905
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 22:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

De kenner
het waren goede reddingen maar ook niet goed ingeschoten, jij hebt zelf nooit gevoetbalt klopt dat?
pi_82726006
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 23:11 schreef Blupp het volgende:

[..]

het waren goede reddingen maar ook niet goed ingeschoten, jij hebt zelf nooit gevoetbalt klopt dat?
Jij wel toch?
pi_82726263
Ja, Reus, jij kiest voor Van Persie, Huntelaar, Elia, Babel, Kuyt en Robben als je ook kan kiezen voor Higuain, Milito, Aguero, Tevez, Messi en Di Maria
pi_82726372
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 23:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Jij wel toch?
jij niet dus :-) ik dacht het al, je klinkt namelijk als veel commentatoren op tv waaraan je merkt dat ze zelf niet gevoetbalt hebben.
jammer dat je de hele tijd zo arrogant loopt te doen, bescheidenheid zou je sieren.
pi_82726593
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 23:25 schreef Blupp het volgende:

[..]

jij niet dus :-) ik dacht het al, je klinkt namelijk als veel commentatoren op tv waaraan je merkt dat ze zelf niet gevoetbalt hebben.
jammer dat je de hele tijd zo arrogant loopt te doen, bescheidenheid zou je sieren.
Jij wel toch?
  zondag 13 juni 2010 @ 03:22:06 #131
305421 Infinitism
Wie Ben Jij?
pi_82731853
grappige discussie hoor,

maar Messie heeft qua afwerken inderdaad een afwijkende techniek, anders dan die van de meeste aanvallers/spitsen, Hij gooit er gemiddeld meer gevoel in dan kracht en snelheid. De echte scherpte was er echter helaas nog niet vanavond (en de keeper deed uiteraard goed werk). Maar omdat dit de eerste wedstrijd van het toernooi is is hem dat gegund, ik hoop/denk dat hij vanaf de achtste finale;s echt gaan schitteren, vanaf het moment wanneer het er echt op aankomt.
"The Universe is not only stranger then we have imagined, It may be stranger then we cán imagine..."
pi_82733148
Het waren gewoon 2 geweldige saves die bij 9 van de 10 keepers er gewoon in waren gegaan
  zondag 13 juni 2010 @ 09:55:10 #133
131800 Tarado
capô de fusca
pi_82733503
quote:
Op zondag 13 juni 2010 09:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het waren gewoon 2 geweldige saves die bij 9 van de 10 keepers er gewoon in waren gegaan
dat van 9 van de 10 is wat overdreven, Messi speelde goed en had wat pech in de afwerking, verder positief vond ik dat ze veel kansen creeerden, het negatieve was dat er maar 1 in ging.
pi_82733613
quote:
Op zondag 13 juni 2010 09:55 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat van 9 van de 10 is wat overdreven, Messi speelde goed en had wat pech in de afwerking, verder positief vond ik dat ze veel kansen creeerden, het negatieve was dat er maar 1 in ging.
Heeft hij nog nooit gescoord dan van de zelfde positie?
  zondag 13 juni 2010 @ 10:07:49 #135
131800 Tarado
capô de fusca
pi_82733655
quote:
Op zondag 13 juni 2010 10:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Heeft hij nog nooit gescoord dan van de zelfde positie?
Wat bedoel je daarmee?
pi_82733671
quote:
Op zondag 13 juni 2010 10:07 schreef Tarado het volgende:

[..]

Wat bedoel je daarmee?
Wat er staat
pi_82739039
quote:
Op zondag 13 juni 2010 10:07 schreef Tarado het volgende:

[..]

Wat bedoel je daarmee?
laat hem maar, vermoeiende gast die de indruk wil geven dat hij het allemaal wel weet haha
pi_82739067
quote:
Op zondag 13 juni 2010 13:35 schreef Blupp het volgende:

[..]

laat hem maar, vermoeiende gast die de indruk wil geven dat hij het allemaal wel weet haha
Een patser die uitgeluld is. Gelukkig rot je nu weer op
pi_82739418
waarom zou ik nu weer oprotten? en waarom uitgeluld?

maargoed, jij mag het laatste woord hoor ;-) dan stop ik er nu idd maar mee hier, wat een onmacht, en dat op en forum hahaha
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 juni 2010 @ 14:00:15 #140
862 Arcee
Look closer
pi_82740011
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 13 juni 2010 @ 22:58:29 #141
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_82766718
quote:
Ik vind het een verschrikkelijke vent en hij is zo opgehemeld dat hij overrated is geworden (vind ik) maar dat zijn wel vrije trappen waar menig speler jaloers op is
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_82768161
quote:
Op zondag 13 juni 2010 22:58 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik vind het een verschrikkelijke vent en hij is zo opgehemeld dat hij overrated is geworden (vind ik) maar dat zijn wel vrije trappen waar menig speler jaloers op is
Menig
  maandag 14 juni 2010 @ 00:37:04 #143
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_82770737
quote:
Op zondag 13 juni 2010 23:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Menig
Er zijn er bij in het huidige voetbal die dat ook wel kunnen.
Maar het feit dat zo'n papzak als hij er een bal zo in kan schieten is toch wel netjes.
pi_82771013
Diego is met een blinddoek nog beter dan alle voetballers
pi_82771033
Gewoon Tevez links, Messi rechts en AGUËRO spits!
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_82771068
quote:
Op maandag 14 juni 2010 00:47 schreef Burakius het volgende:
Nee dat werkt niet zonder nummer 9
pi_82771102
quote:
Op maandag 14 juni 2010 00:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee dat werkt niet zonder nummer 9
O nee?! Hij MOT ook gewoon Veron eruit halen en die andere gozer erin (hoe heet hij ook alweer).

edit: rodriquez
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_82771120
Tevens hoop ik dat Argentinië kampioen wordt, puur om Maradona te zien juichen en hij nog steeds de beste speler ooit is voor mij.
pi_82771139
quote:
Op maandag 14 juni 2010 00:49 schreef Burakius het volgende:

[..]

O nee?! Hij MOT ook gewoon Veron eruit halen en die andere gozer erin (hoe heet hij ook alweer).

edit: rodriquez
Lijkt me een strak plan. Aanvallen en Mascherano mag iedereen omver schoppen tot hij 2 gele kaarten heeft
  maandag 14 juni 2010 @ 09:36:58 #150
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_82776046
quote:
Op maandag 14 juni 2010 00:47 schreef Burakius het volgende:
Ik zou Tevez wisselen en Aguero op links zetten. Higuain moet er wel in. Het is hun enige echte centrale spits en hoewel ik hem een egotrippertje vindt schiet hij er toch regelmatig wel 1 in.

Verder ben ik niet zo'n Tevez fan dus...
pi_82777382
quote:
Op maandag 14 juni 2010 09:36 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik zou Tevez wisselen en Aguero op links zetten. Higuain moet er wel in. Het is hun enige echte centrale spits en hoewel ik hem een egotrippertje vindt schiet hij er toch regelmatig wel 1 in.

Verder ben ik niet zo'n Tevez fan dus...
Aguero is een spits geen linksbuiten. THIS IS MADNESS. Je kunt niet zo een fan zijn van Tevez, maar afgelopen wk-wedstrijd vond ik hem toch wel het beste. Beter dan Messi zelfs.
  maandag 14 juni 2010 @ 10:39:58 #152
131800 Tarado
capô de fusca
pi_82777753
quote:
Op maandag 14 juni 2010 10:26 schreef Burakius het volgende:

[..]

Aguero is een spits geen linksbuiten. THIS IS MADNESS. Je kunt niet zo een fan zijn van Tevez, maar afgelopen wk-wedstrijd vond ik hem toch wel het beste. Beter dan Messi zelfs.
Ik vond hem niet zo best, Messi was veel beter maar ik zou Tevez er wel in laten
  maandag 14 juni 2010 @ 10:49:22 #153
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_82778107
quote:
Op maandag 14 juni 2010 10:26 schreef Burakius het volgende:

[..]

Argentinie speelt ook niet echt met vleugelspelers. Messi zou rechtsbuiten moeten zijn, maar loopt ook alleen maar overal behalve echt aan de lijn buiten. Tevez is ook niet een echte linksbuiten, maar staat daar ook op papier.

Daarnaast vond ik Tevez echt niet goed de laatste wedstrijd. Hoe hij om ging met die kans dat ze 4 tegen 2 stonden. Dramatisch. Het halve veld over lopen om de bal helemaal bij Messi te brengen
De andere spelers liepen ook niet briljant vrij trouwens, maar dan nog.

Aguero speelt ook niet diepe spits bij Atletico. Die zou best van ver kunnen komen om richting doel te gaan. Dus bijvoorbeeld vanaf links eventueel regelmatig wisselend met Messi.
pi_82778411
quote:
Op maandag 14 juni 2010 10:49 schreef Komakie het volgende:

[..]

Argentinie speelt ook niet echt met vleugelspelers. Messi zou rechtsbuiten moeten zijn, maar loopt ook alleen maar overal behalve echt aan de lijn buiten. Tevez is ook niet een echte linksbuiten, maar staat daar ook op papier.

Daarnaast vond ik Tevez echt niet goed de laatste wedstrijd. Hoe hij om ging met die kans dat ze 4 tegen 2 stonden. Dramatisch. Het halve veld over lopen om de bal helemaal bij Messi te brengen

Aguero speelt ook niet diepe spits bij Atletico. Die zou best van ver kunnen komen om richting doel te gaan. Dus bijvoorbeeld vanaf links eventueel regelmatig wisselend met Messi.
Als je Tevez hebt, is het onzinnig om Aguëro links te laten spelen. Aguëro houdt van steekpaasjes van snelheid . Een soort van Messi eigenlijk. Die man moet schaduwspits zijn (op die positie).
pi_82778625
quote:
Op maandag 14 juni 2010 10:49 schreef Komakie het volgende:

[..]

Messi speelt centraal en niet op rechts
  maandag 14 juni 2010 @ 11:04:27 #156
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_82778664
Mijn voorkeur gaat ook uit naar Tevez in dit systeem. Als Messi de leidende rol kan invullen in dit Argentinie zie ik ze heel erg ver komen. Alleen een schande dat Milito niet in de spits staat en Higuain wel. Juist in dit systeem zou Milito volstaan, altijd aanspeelbaar, beresterk, een killer eersteklas die ook in de diepte heel erg goed aanspeelbaar is wat steekpassjes betreft.

En Veron is outdated.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  maandag 14 juni 2010 @ 11:17:52 #157
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_82779192
quote:
Op maandag 14 juni 2010 11:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Messi speelt centraal en niet op rechts
Daar ligt ook een fout. Hij loopt voornamelijk de drukte in. Vanaf rechts krijgt hij meer ruimte. Ik denk dat het beter voor hem werkt.
quote:
Op maandag 14 juni 2010 11:04 schreef Aloulou het volgende:
Mijn voorkeur gaat ook uit naar Tevez in dit systeem. Als Messi de leidende rol kan invullen in dit Argentinie zie ik ze heel erg ver komen. Alleen een schande dat Milito niet in de spits staat en Higuain wel. Juist in dit systeem zou Milito volstaan, altijd aanspeelbaar, beresterk, een killer eersteklas die ook in de diepte heel erg goed aanspeelbaar is wat steekpassjes betreft.

En Veron is outdated.
Allebei goede spelers, maar Higuain heeft er in Spanje meer ingelegd dan Milito in Italie. Hoewel ik het een mooie keuze vindt is Milito ook wel iemand die redelijk kan sleuren.
pi_82779432
Dan moet je Tevez of Higuain eruit halen en dat zal Diego niet doen
  maandag 14 juni 2010 @ 11:26:27 #159
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_82779556
Higuain miste weer een paar dikke kansen, zoals hij die ze zo vaak mist bij real. Heb liever daar milito staan
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_82790359
Hmmm, het team is niet al te best begonnen, maar dat is goed, want als je te goed begint (denk aan 2006) of NL in 2004 dan ga je er in de QF genadeloos uit. Law of the WC.

Ik vond Jonas als RB een zeef, het is niet zijn ding dus herhaling van dat experiment lijkt me niet wijs tegen die snelle Koreaantjes. Dus Burdisso of Otamendi erin en Jonas omhoog naar rechts.

Probleem is nu dat Veron geblesseerd is (alsof je dat niet kunt zien aankomen) en mr Diego geen Cambiasso/Gago/Banega heeft meegenomen. Nu gaat ie Bolatti erin gooien ofzo? Of toch Tevez/Higuain eruit en 4-4-2 spelen?

Anyway, het niveau moet omhoog, niet meteen in de poule, maar van de 8e finale
pi_82790485
Veron is fit
pi_82791619
quote:
Op maandag 14 juni 2010 15:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Veron is fit
Veron was Verrot afgelopen wedstrijd. Hij haalde het tempo van Argentinië helemaal omlaag en hij kan het gewoon niet bijbenen.
pi_82791714
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:08 schreef Burakius het volgende:

[..]

Veron was Verrot afgelopen wedstrijd. Hij haalde het tempo van Argentinië helemaal omlaag en hij kan het gewoon niet bijbenen.
Zou toch nog maar een keer kijken
pi_82792108
Blijkbaar heb je vrienden in de medische staf ofzo, want het laatste nieuws is nog steeds dat het onzeker is dat Veron speelt: http://www.ole.com.ar/mun(...)ujo_0_280171989.html (Spaans)
pi_82792210
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:20 schreef LaTiNo het volgende:
Blijkbaar heb je vrienden in de medische staf ofzo, want het laatste nieuws is nog steeds dat het onzeker is dat Veron speelt: http://www.ole.com.ar/mun(...)ujo_0_280171989.html (Spaans)
Zie er weinig onzekerheid staan
pi_82793447
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Zou toch nog maar een keer kijken
Inderdaad ik zou maar nog een keer kijken als ik jou was.
pi_82793492
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:50 schreef Burakius het volgende:

[..]

Inderdaad ik zou maar nog een keer kijken als ik jou was.
Ik heb Veron denk ik al 200 keer gezien. Maar bedankt voor je advies
pi_82793625
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik heb Veron denk ik al 200 keer gezien. Maar bedankt voor je advies
Zelfs de commentatoren op de NOS zeiden het. Je bent scheel ofzo?
pi_82793771
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:54 schreef Burakius het volgende:

[..]

Oh, dan moet het waar zijn want die hebben er echt verstand van
  maandag 14 juni 2010 @ 22:47:42 #170
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_82812664
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:54 schreef Burakius het volgende:

[..]

Ik ben het niet vaak met DAM eens, maar ik moet hem nu toch gelijk geven
pi_82813932
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Oh, dan moet het waar zijn want die hebben er echt verstand van
Die kijken meer dan 200 wedstrijden per jaar; dusja op een bepaald moment kan je wel inschatten of iemand het nog aan kan conditioneel denk ik ja.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_82813976
quote:
Op maandag 14 juni 2010 23:11 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Die kijken meer dan 200 wedstrijden per jaar; dusja op een bepaald moment kan je wel inschatten of iemand het nog aan kan conditioneel denk ik ja.
Ik ook en nu?
  Moderator maandag 14 juni 2010 @ 23:12:38 #173
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82813984
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:08 schreef Burakius het volgende:

[..]

pi_82814068
quote:
Op maandag 14 juni 2010 23:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik ook en nu?
Niks; verschil van mening tussen jou en een commentator. Maar zowel jij als die commentator baseren het op gekeken wedstrijden van iemand.
pi_82814109
quote:
Op maandag 14 juni 2010 23:13 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Niks; verschil van mening tussen jou en een commentator. Maar zowel jij als die commentator baseren het op gekeken wedstrijden van iemand.
Alleen heb ik Veron 200 keer vaker gezien
pi_82814204
quote:
Op maandag 14 juni 2010 23:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Alleen heb ik Veron 200 keer vaker gezien
Aanname.
pi_82814473
quote:
Op maandag 14 juni 2010 23:16 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Aanname.
Nope
  dinsdag 15 juni 2010 @ 00:08:32 #178
131800 Tarado
capô de fusca
pi_82816826
Nooit een fan van Veron geweest en ook nu overtuigt hij me weer niet, maar vriendje van de trainer
  dinsdag 15 juni 2010 @ 00:44:22 #179
131800 Tarado
capô de fusca
pi_82818146
quote:
Op maandag 14 juni 2010 23:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nope
Berichtje ontvangen, thanks
  dinsdag 15 juni 2010 @ 10:19:01 #180
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_82823933
quote:
Op maandag 14 juni 2010 23:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nope
Als je over de jaren hebt gekregen kun je wel zien dat hij het nog maar moeilijk aan kan. Wat trap en spelverdeling betreft is het trouwens wel een aardige speler. Ik denk dat Diego hem daarom erin laat staan.
  woensdag 16 juni 2010 @ 09:05:20 #181
96845 Scarface2004
Who Ren Young
pi_82868991
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  woensdag 16 juni 2010 @ 09:15:10 #182
131800 Tarado
capô de fusca
pi_82869164
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 09:05 schreef Scarface2004 het volgende:
[ afbeelding ]
pi_82873968
Diego is fantastisch, als trainer moeten we dat nog zien ,ben benieuwd, Veron is natuurlijk het lachertje van het toernooi.
pi_82874404
Vond Veron best goed spelen eerlijk gezegd...
pi_82878269
Veron geblesseerd, wat een geluk voor ze (al hebben ze dat zelf niet door).
pi_82880266
Verón mist duel tegen Zuid-Korea

Kijken of DAM nu nog denkt dat het verzinsels zijn
  donderdag 17 juni 2010 @ 15:15:49 #187
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_82933850
Wie wilde ook alweer Higuain eruit halen? Ik niet
pi_82946193
Hoeveel panna's waren er deze wedstrijd, alleen in de eerste wedstrijd telde ik er al 5 of zo

Veron had overigens best kunnen spelen, maar hoefde niet
pi_82956120
Tevez die Diego overslaat
pi_82956222
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 09:05 schreef Scarface2004 het volgende:
[ afbeelding ]
rofl....! Fantastisch! Ik mis nog een photoshoptopic over het WK 2010, dus mijn suggestie is om met deze af te trappen, Scarface, lol!
pi_82967698
zo zie je maar, zonde Veron liep het al wat beter, alhoewel het nog niet denderend was, de tegenstander al helemaal niet trouwens.. ben benieuwd als tegen een echte sub-topper moeten, denk dat ze er dan wel uitvliegen
pi_82967728
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 10:15 schreef Blupp het volgende:
zo zie je maar, zonde Veron liep het al wat beter, alhoewel het nog niet denderend was, de tegenstander al helemaal niet trouwens.. ben benieuwd als tegen een echte sub-topper moeten, denk dat ze er dan wel uitvliegen
Helemaal gelijk, ZK en Nigeria zijn niet de subtoppers van dit WK
  vrijdag 18 juni 2010 @ 11:43:08 #193
96845 Scarface2004
Who Ren Young
pi_82970986
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  vrijdag 18 juni 2010 @ 12:32:03 #194
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_82973473
Die laatste is leuk
pi_82986303
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 10:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Helemaal gelijk, ZK en Nigeria zijn niet de subtoppers van dit WK
Nee idd, ze speelden zeer zwak. Ik ben bang dat het tegen Mexico/Uruguay billen knijpen word elke keer dat de tegenstander aanvalt. Dus ze zullen er wel 3 of 4 in moeten prikken om dan met 3-2 of 4-3 te winnen. En dan vooral hopen dat ze niet op 0-1 achterstand komen, want dan gaat het op slot achterin, en als dat goed genoeg word gedaan dan kan het wel eens heel triest aflopen :|
Helaas is Griekenland ook niet al te sterk, want ik had graag VOOR de 8e finales een sterke tegenstander willen hebben.
pi_82986409
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 16:14 schreef LaTiNo het volgende:

[..]

Nee idd, ze speelden zeer zwak. Ik ben bang dat het tegen Mexico/Uruguay billen knijpen word elke keer dat de tegenstander aanvalt. Dus ze zullen er wel 3 of 4 in moeten prikken om dan met 3-2 of 4-3 te winnen. En dan vooral hopen dat ze niet op 0-1 achterstand komen, want dan gaat het op slot achterin, en als dat goed genoeg word gedaan dan kan het wel eens heel triest aflopen :|
Helaas is Griekenland ook niet al te sterk, want ik had graag VOOR de 8e finales een sterke tegenstander willen hebben.
Argentinie verliest zelfs op een slechte dag niet van Mex of Uru
pi_82987010
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 16:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Argentinie verliest zelfs op een slechte dag niet van Mex of Uru
Dude, you are dreaming. Vorig WK was het al kantje boord, als Maxi ons niet had gered hadden we er op penalties kunnen uitliggen. En Argentina heeft op slechte dagen nogal wat wedstrijden verloren. Eliminatorias anyone?
pi_82987112
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 16:25 schreef LaTiNo het volgende:

[..]

Dude, you are dreaming. Vorig WK was het al kantje boord, als Maxi ons niet had gered hadden we er op penalties kunnen uitliggen. En Argentina heeft op slechte dagen nogal wat wedstrijden verloren. Eliminatorias anyone?
En daardoor gaat het op het WK slecht, lijkt me makkelijk om in zo'n simpele wereld als die van de jouwe te wonen

Niveautje. Argentinie verliest nooit van Uruguay en Mexico dus deze keer ook niet

[ Bericht 7% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 18-06-2010 17:24:54 ]
pi_82989392
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 16:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

En daardoor gaat het op het WK slecht, lijkt me makkelijk om in zo'n simpele wereld als die van de jouwe te wonen
ik weet niet in welk hol jij woont, maar Argentinie gaat er keihard af de volgende ronde, dat lijkt me nu toch wel duidelijk
pi_82989415
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 17:15 schreef Blupp het volgende:

[..]

ik weet niet in welk hol jij woont, maar Argentinie gaat er keihard af de volgende ronde, dat lijkt me nu toch wel duidelijk
Door je goede onderbouwing ben ik overtuigd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')