Hij is leeg maar door een of andere reden blijft ie volquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou jammer zijn als hij het niet kan brengen
krijg je zoveel hatemail in je PM dat je die maar vol laat?
Dopingcontrole in het voetbalquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:02 schreef Tarado het volgende:
De organisatoren maken zich zorgen om doping, maar niet of spelers zeventig wedstrijden per jaar moeten voetballen”, aldus de fitnesscoach.
Denk niet dat je in 2 weken 50 plus wedstrijden uit je gestel hebtquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:57 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dopingcontrole in het voetbal_!
Dat valt heus wel mee. Aan de andere kant, als hij vanaf 16 mei niet meer gevoetbald heeft, ga ik er vanuit dat hij wel hersteld is hoor, wat een aanstellerij...
Tevez moet altijd in de basisquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:01 schreef Radio-silence het volgende:
Maradona
Ik zou als Tevez blij zijn met een basisplaats want voor hetzelfde geld neemt Maradona hem in zijn reet.
Dat zal ook wel gebeuren als hij inderdaad niet fit isquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:04 schreef Tarado het volgende:
Zonder Messi staat er ook een heel aardig team, ze kunnen hem nog wel 3 wedstrijden rust gunnen
Het zijn alleen maar aanvallers. Op het middenveld en in de verdediging zijn ze toch iets minder dik bezaaid.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Geen enkele team heeft zo'n sterke bank als Argentinië. Ik bedoel, als je het kan veroorloven om Aguero, Tevez en Milito op de bank te houden.
We waren het er al over eens dat het belachelijk is dat die niet mee zijn toch?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En Zanetti, Gago, Cambiasso, Lucho en Lisandro niet mee te nemen
Niet Demichelis?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat zal ook wel gebeuren als hij inderdaad niet fit is
Romero
Heinze - Samuel - Burdisso - Otamendi
Jonas - Masche - Veron - Di Maria
Higuain - Tevez
Gewoon 2 goede saves, die gingen er dit seizoen vaak genoeg inquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:40 schreef Blupp het volgende:
en tot overmaat van ramp is Messi zijn scherpte kwijt.
De kennerquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:07 schreef Blupp het volgende:
nee nee, Messi 2 maanden terug maakte deze kansen af, je ziet ook dat hij ze net niet lekker raakt, een soort van vermoeidheid, jammer hoor
inderdaad, de keeper had ook geen geniale reddingquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:07 schreef Blupp het volgende:
nee nee, Messi 2 maanden terug maakte deze kansen af, je ziet ook dat hij ze net niet lekker raakt, een soort van vermoeidheid, jammer hoor
2 zelfsquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
inderdaad, de keeper had ook geen geniale redding
hij bracht wel passie, maar zanetti is zanetti. wat heb je tegen hem?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De kenners op Ned1
Net alsof Jonas niet beter is voor Argentinie dan Zanetti
Niks, hij kan alleen niet de rol invullen zoals Jonas dat kan, net zoals hij niet hetzelfde kan brengen als Otamendiquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
hij bracht wel passie, maar zanetti is zanetti. wat heb je tegen hem?
het waren goede reddingen maar ook niet goed ingeschoten, jij hebt zelf nooit gevoetbalt klopt dat?quote:
Jij wel toch?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:11 schreef Blupp het volgende:
[..]
het waren goede reddingen maar ook niet goed ingeschoten, jij hebt zelf nooit gevoetbalt klopt dat?
jij niet dus :-) ik dacht het al, je klinkt namelijk als veel commentatoren op tv waaraan je merkt dat ze zelf niet gevoetbalt hebben.quote:
Jij wel toch?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:25 schreef Blupp het volgende:
[..]
jij niet dus :-) ik dacht het al, je klinkt namelijk als veel commentatoren op tv waaraan je merkt dat ze zelf niet gevoetbalt hebben.
jammer dat je de hele tijd zo arrogant loopt te doen, bescheidenheid zou je sieren.
dat van 9 van de 10 is wat overdreven, Messi speelde goed en had wat pech in de afwerking, verder positief vond ik dat ze veel kansen creeerden, het negatieve was dat er maar 1 in ging.quote:Op zondag 13 juni 2010 09:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het waren gewoon 2 geweldige saves die bij 9 van de 10 keepers er gewoon in waren gegaan
Heeft hij nog nooit gescoord dan van de zelfde positie?quote:Op zondag 13 juni 2010 09:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat van 9 van de 10 is wat overdreven, Messi speelde goed en had wat pech in de afwerking, verder positief vond ik dat ze veel kansen creeerden, het negatieve was dat er maar 1 in ging.
Wat bedoel je daarmee?quote:Op zondag 13 juni 2010 10:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Heeft hij nog nooit gescoord dan van de zelfde positie?
Wat er staatquote:
Een patser die uitgeluld is. Gelukkig rot je nu weer opquote:Op zondag 13 juni 2010 13:35 schreef Blupp het volgende:
[..]
laat hem maar, vermoeiende gast die de indruk wil geven dat hij het allemaal wel weet haha
Ik vind het een verschrikkelijke vent en hij is zo opgehemeld dat hij overrated is geworden (vind ik) maar dat zijn wel vrije trappen waar menig speler jaloers op isquote:
Menigquote:Op zondag 13 juni 2010 22:58 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik vind het een verschrikkelijke vent en hij is zo opgehemeld dat hij overrated is geworden (vind ik) maar dat zijn wel vrije trappen waar menig speler jaloers op is
Er zijn er bij in het huidige voetbal die dat ook wel kunnen.quote:
Nee dat werkt niet zonder nummer 9quote:Op maandag 14 juni 2010 00:47 schreef Burakius het volgende:
Gewoon Tevez links, Messi rechts en AGUËRO spits!
O nee?! Hij MOT ook gewoon Veron eruit halen en die andere gozer erin (hoe heet hij ook alweer).quote:Op maandag 14 juni 2010 00:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee dat werkt niet zonder nummer 9
Lijkt me een strak plan. Aanvallen en Mascherano mag iedereen omver schoppen tot hij 2 gele kaarten heeftquote:Op maandag 14 juni 2010 00:49 schreef Burakius het volgende:
[..]
O nee?! Hij MOT ook gewoon Veron eruit halen en die andere gozer erin (hoe heet hij ook alweer).
edit: rodriquez
Ik zou Tevez wisselen en Aguero op links zetten. Higuain moet er wel in. Het is hun enige echte centrale spits en hoewel ik hem een egotrippertje vindt schiet hij er toch regelmatig wel 1 in.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:47 schreef Burakius het volgende:
Gewoon Tevez links, Messi rechts en AGUËRO spits!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |