Namen kan je ook niet lezenquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:32 schreef porsche1 het volgende:
Ik kan jammer genoeg gaan Spaans.
(Of was het Portugees wat ze daar praten?Ik geloof Spaans.)
Je kan het ook kopiëren en in de OP zetten.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Namen kan je ook niet lezen
O.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Namen kan je ook niet lezen
Bij Estudiantes is het ook wel aardigquote:Op woensdag 12 mei 2010 01:15 schreef Morendo het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met Veron? Bij Lazio was hij wel aardig.
Dat is dan ook niveautje Omniworld.quote:Op woensdag 12 mei 2010 01:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Bij Estudiantes is het ook wel aardig
Ja echt man,quote:
Zanetti zat er natuurlijk het vorige WK niet bij.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:26 schreef Tarado het volgende:
Toch vreemd dat Zanetti en Cambiasso er niet bij zitten, maar zo briljant onnavolgbaar Diego als voetballer was zo idioot onnavolgbaar als coach
Noem hem maar vlees nog vis maar hij speelt iedere week bij Inter en goed als mandekker, hij moet niet gaan proberen te voetballenquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zanetti zat er natuurlijk het vorige WK niet bij.
Het probleem van Zanetti is een beetje dat het vlees noch vis is en dat hij in 2006 een basisplaats eiste
Hij speelt bij Inter niet als mandekkerquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Noem hem maar vlees nog vis maar hij speelt iedere week bij Inter en goed als mandekker, hij moet niet gaan proberen te voetballen
Wat doet hij dan opbouwen? hij speelt linksbackquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hij speelt bij Inter niet als mandekker
Of rechtshalf, hij speelt in elk geval niet als mandekkerquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat doet hij dan opbouwen? hij speelt linksback
En hoe vaak heb jij Palermo zien voetballen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:49 schreef Confetti het volgende:
Martin Palermo![]()
![]()
Ook dit gaat in tranen eindigen..Maradona is een complete idioot.
Maradona, ziek persoon idd. Eerst de journalisten in eigen land compleet aanvallen als een gek en zich dus als een gek gedragen. Daarbij is het een walgelijk persoon. Een persoon het niet over zijn strot krijgt om ook maar een vriendelijk woordje te spreken. De Argentijnen gaan er vroeg uit.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:49 schreef Confetti het volgende:
Martin Palermo![]()
![]()
Ook dit gaat in tranen eindigen..Maradona is een complete idioot.
Higuain, Tevez en Messi zal hij er vast uitspelen inderdaadquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:39 schreef Equites het volgende:
Milito gaat de man worden voor Argentinie gok ik.
Ach, de eerste ronde overleven ze wel. Tweede waarschijnlijk ook.quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:57 schreef MerijndeSteur het volgende:
Jongens jongens, cambiasso is een van de sterkste verdedigende middenvelders ter wereld. hij neemt nu alleen mascherano (die een beroerd seizoen speelt) mee om het balverlies van zijn steraanvallers te compenseren. dit argentinie komt niet verder dan de eerste knockoutronde.
Het wordt dus aanvallers en daarachter Masche?quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:57 schreef MerijndeSteur het volgende:
Jongens jongens, cambiasso is een van de sterkste verdedigende middenvelders ter wereld. hij neemt nu alleen mascherano (die een beroerd seizoen speelt) mee om het balverlies van zijn steraanvallers te compenseren. dit argentinie komt niet verder dan de eerste knockoutronde.
Die kan naar Bali op het strandquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:44 schreef SeeNoEvil het volgende:
Ik hoop dat Lisandro een kans krijgt, wat kan ik genieten van die gozer
Maradona als bondscoach is de eerste....quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
http://www.ole.com.ar/seleccion/Maradona-lista_0_259774154.html
Er staan minimaal 7 grappen tussen, dat kan niet anders
Dat vraagt zogoed als elk weldenkend mens af.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waarom zou je Zanetti en Cambiaso thuislaten
Het grappige hier is dat de coach ook nog geen idee heeftquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:10 schreef Morendo het volgende:
Wat zal de waarschijnlijke basiself worden?
zeg het dan ook, zodat wij ook een idee hebben.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik weet wel wat de basiself wordt hoor
Romeroquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:05 schreef arie_bc het volgende:
[..]
zeg het dan ook, zodat wij ook een idee hebben.
Hoe schat jij de kansen van Argentinie in? Ik heb ze sinds het laatste WK niet meer zien spelen en er zijn in jouw opstelling enkele spelers die ik nog nooit heb zien spelen, in ieder geval niet bewust, verder zijn Veron en Heintze toch wel over de top dacht ik.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Romero
Rodriguez
Samuel
Heinze
Otamendi
Mascherano
Di Maria
Veron
Jonas
Messi
Higuain
Argentijnen zullen ook enkele spelers van ons niet kennen. Argentinië is altijd gevaarlijk.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe schat jij de kansen van Argentinie in? Ik heb ze sinds het laatste WK niet meer zien spelen en er zijn in jouw opstelling enkele spelers die ik nog nooit heb zien spelen, in ieder geval niet bewust, verder zijn Veron en Heintze toch wel over de top dacht ik.
De eerste ronde moeten ze wel als winnaar af kunnen afsluiten, daarna wordt het Mexico of Frankrijk die ik wat hoger inschat dan Uruguay, als ze dat winnen volgt Engeland hoop ik, altijd een leuke wedstrijdquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:46 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Argentijnen zullen ook enkele spelers van ons niet kennen. Argentinië is altijd gevaarlijk.
Wel! Ik zou hem het liefst naast Higuain in de spits zien staan, dat gaat alleen niet gebeuren.quote:Op zondag 23 mei 2010 10:32 schreef TheDutchguy het volgende:
Jullie vinden niet dat Aguero erin moet?
Heintze is al een tijdje gestopt. Zijn laatste jaar was in 2003 bij PSV.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe schat jij de kansen van Argentinie in? Ik heb ze sinds het laatste WK niet meer zien spelen en er zijn in jouw opstelling enkele spelers die ik nog nooit heb zien spelen, in ieder geval niet bewust, verder zijn Veron en Heintze toch wel over de top dacht ik.
quote:Op zondag 23 mei 2010 12:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Heintze is al een tijdje gestopt. Zijn laatste jaar was in 2003 bij PSV.
Als Argentinie de halve finale of zo haalt met het spel zoals het TiciTici van Angel Cappa dan wordt hij in Argentinie nog veel groter dan hij isquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:07 schreef Halcon het volgende:
Hij kan z'n kleren aanhouden en hoeft ook niet te rennen. Denk ook dat dat beter is voor z'n hart.Verder dan de eerste cuadra vanaf vertrek komt hij toch niet, als hij dat al haalt...
Ongetwijfeldquote:Op maandag 7 juni 2010 12:49 schreef Confetti het volgende:
Zouden al die uitspraken van BIlardo en Maradona nou een meesterzet zijn?
Als men over Argentinië praat gaat het vooral om Maradona die meer aandacht krijgt dan Messi zelf.Hij houdt de spelers iig wel buiten schot tot nu toe. Doet me een beetje denken aan Mourinho
Gaat het lukken denk je?quote:Op maandag 7 juni 2010 12:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ongetwijfeld
Alleen als hij Messi aan de praat krijgt komt Argentinie ver
Dat is natuurlijk het grootste probleem, kwaliteit genoeg voor een verrassing, ondanks dat hij ook wat kwaliteit thuis laatquote:Op maandag 7 juni 2010 12:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als hij het team aan de praat krijgt
Veron en Masche voor de balans, hopelijk iemand als Jonas of Datolo om als een dolle te lopen en dan 3 van Messi, Di Maria, Tevez, Aguero, Milito, Higuainquote:Op maandag 7 juni 2010 12:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk het grootste probleem, kwaliteit genoeg voor een verrassing, ondanks dat hij ook wat kwaliteit thuis laat
Geen idee. Hopelijk zet hij Di Maria en Messi op de vleugels en Masche en Veron als doble 5 maar dat zal wel nietquote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:32 schreef porsche1 het volgende:
Ik kan jammer genoeg gaan Spaans.
(Of was het Portugees wat ze daar praten?Ik geloof Spaans.)
Klopt en het is ook ontzettend zonde dat Zanetti er niet bij is.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:42 schreef Halcon het volgende:
Zonde dat Cambiasso er niet bij is. Ik zie Argentinie met deze coach geen wereldkampioen worden.
Ik sluit ze zeker niet uit, voor mij zijn Spanje en Brazilie de favorieten maar Argentinie met Nederland en het eeuwige Duitsland outsidersquote:Op maandag 7 juni 2010 13:46 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Klopt en het is ook ontzettend zonde dat Zanetti er niet bij is.
De Argentijnen gaan idd geen kampioen worden en maar gelukkig ook met zo'n coke-snuiver aan het roer.
Waarom is iedereen zo lyrisch over die kut brazilianen ??quote:Op maandag 7 juni 2010 14:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik sluit ze zeker niet uit, voor mij zijn Spanje en Brazilie de favorieten maar Argentinie met Nederland en het eeuwige Duitsland outsiders
Ze teren wel erg lang op de in de jaren '90 behaalde resultaten.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:05 schreef Daniel.Skoffa het volgende:
[..]
Waarom is iedereen zo lyrisch over die kut brazilianen ??
Ik ben sinds 1982 al niet meer lyrisch over die Brazilianen maar het feit is gewoon dat ze op WK's altijd ver komen omdat ze een brede selectie van hoge kwaliteit hebben oftewel zo'n 22 gelijkwaardige spelers, verder lijkt het dat ze altijd de scheidrechter mee hebben.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:05 schreef Daniel.Skoffa het volgende:
[..]
ja en in 2002 deden ze niet meequote:Op maandag 7 juni 2010 14:08 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Ze teren wel erg lang op de in de jaren '90 behaalde resultaten.
Duitsland is toast. Geen karakterquote:Op maandag 7 juni 2010 14:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik sluit ze zeker niet uit, voor mij zijn Spanje en Brazilie de favorieten maar Argentinie met Nederland en het eeuwige Duitsland outsiders
Omdat ze veruit het beste team hebben?quote:Op maandag 7 juni 2010 14:05 schreef Daniel.Skoffa het volgende:
[..]
Nou, het zijn wel toernooi voetballers, op de een of andere manier komen ze altijd ver, daarom voor mij een outsider.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Duitsland is toast. Geen karakter
Niet dit keer. Te veel blessures bij belangrijke spelers en een coach die te trots is om Frings terug te halenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou, het zijn wel toernooi voetballers, op de een of andere manier komen ze altijd ver, daarom voor mij een outsider.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Higuain - Real - 30 goals
Milito - Inter - 30 goals
Aguero - Atletico - 21 goals
Tevez - City - 30 goals
Messi - Barcelona - 48 goals
Di Maria - Benfica - 11 goals
Totaal dus met beker en Europeesquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:52 schreef Infinitism het volgende:
[..]
zijn dit gegevens van afgelopen seizoen? inclusief wedstrijden die buiten de competitie om zijn gespeeld? woww
Sterk team en vrijwel allemaal spelers die in hun beste jaren zitten. Weinig spelers die behoren tot de categorie 'talentje' of 'over de top'.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:05 schreef Daniel.Skoffa het volgende:
[..]
En Zanetti, Gago, Cambiasso, Lucho en Lisandro niet mee te nemenquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Geen enkele team heeft zo'n sterke bank als Argentinië. Ik bedoel, als je het kan veroorloven om Aguero, Tevez en Milito op de bank te houden.
Daar kreeg ik nog een leuk berichtje over van mijn vriendin en die was niet positiefquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:02 schreef Tarado het volgende:
Vermoeidheid Messi is onomkeerbaar'
PRETORIA - De Argentijnse vedette Lionel Messi begint volgens de conditietrainer van het nationale elftal vermoeid aan het WK in Zuid-Afrika. „Hij is vermoeid aangekomen op het WK en de schade is onomkeerbaar”, zei Fernando Signorini donderdag.
Signorini vindt dat er te veel verwacht wordt van de 22-jarige Messi die de afgelopen weken werd gespaard door de Argentijnse staf. „De organisatoren maken zich zorgen om doping, maar niet of spelers zeventig wedstrijden per jaar moeten voetballen”, aldus de fitnesscoach.
Messi miste een oefeninterland van Argentinië tegen Canada door een lichte knieblessure. De snelle aanvaller van Barcelona speelde zijn laatste wedstrijd op 16 mei in de Spaanse competitie
Zou jammer zijn als hij het niet kan brengenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Daar kreeg ik nog een leuk berichtje over van mijn vriendin en die was niet positief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |