abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81330736
Geen Cambiasso?
Opvallend!
pi_81336274
Martin Palermo

Ook dit gaat in tranen eindigen..Maradona is een complete idioot.
pi_81338922
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 12:49 schreef Confetti het volgende:
Martin Palermo

En hoe vaak heb jij Palermo zien voetballen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_81341701
Het meenemen van Palermo kan ik nog wel begrijpen, in Nederland hebben we ook een tijdlang Vennegoor of Hesselink meegenomen om in te vallen in wedstrijden waarin je vlak voor tijd nog iets moet forceren en zo niet een kopsterke verdediger naar voren hoeft te sturen. En ik weet niet of die spelers uit Argentinie wel echt beter zijn dan bijvoorbeeld een Cambiasso. En ik zou zelf ook altijd Lisandro meenemen. Lucho was dit seizoen ook vaak fantastisch bij Marseille, maar Maradona zal de Franse competitie wel niet zo hoog aanschrijven
pi_81345264
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 12:49 schreef Confetti het volgende:
Martin Palermo

Maradona, ziek persoon idd. Eerst de journalisten in eigen land compleet aanvallen als een gek en zich dus als een gek gedragen. Daarbij is het een walgelijk persoon. Een persoon het niet over zijn strot krijgt om ook maar een vriendelijk woordje te spreken. De Argentijnen gaan er vroeg uit.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_81345761
Geen Cambiasso . Daarentegen is die aanval wel van wereldklasse.
  woensdag 12 mei 2010 @ 17:58:06 #32
131800 Tarado
capô de fusca
pi_81349699
Ik heb ze eigenlijk niet zien spelen sinds het laatste WK, de kwalificatie ging toch zeer moeizaam, Messi heeft het in het nationale elftal nog nooit laten zien, ben benieuwd of Diego in die paar weken het elftal wel op de rit krijgt, ik denk van niet
  woensdag 12 mei 2010 @ 19:39:43 #33
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_81353608
Milito gaat de man worden voor Argentinie gok ik.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_81353719
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 19:39 schreef Equites het volgende:
Milito gaat de man worden voor Argentinie gok ik.
Higuain, Tevez en Messi zal hij er vast uitspelen inderdaad
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_81376190

Goede analyse voor diegene die Spaans kennen
pi_81381193
Jongens jongens, cambiasso is een van de sterkste verdedigende middenvelders ter wereld. hij neemt nu alleen mascherano (die een beroerd seizoen speelt) mee om het balverlies van zijn steraanvallers te compenseren. dit argentinie komt niet verder dan de eerste knockoutronde.
  donderdag 13 mei 2010 @ 15:34:13 #37
198365 Morendo
The Real Deal
pi_81382164
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 14:57 schreef MerijndeSteur het volgende:
Jongens jongens, cambiasso is een van de sterkste verdedigende middenvelders ter wereld. hij neemt nu alleen mascherano (die een beroerd seizoen speelt) mee om het balverlies van zijn steraanvallers te compenseren. dit argentinie komt niet verder dan de eerste knockoutronde.
Ach, de eerste ronde overleven ze wel. Tweede waarschijnlijk ook.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_81405378
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 14:57 schreef MerijndeSteur het volgende:
Het wordt dus aanvallers en daarachter Masche?
  dinsdag 18 mei 2010 @ 22:44:17 #39
267741 SeeNoEvil
Never Give Up, Never Back Down
pi_81602044
Ik hoop dat Lisandro een kans krijgt, wat kan ik genieten van die gozer
What get us into trouble is not what we don't know.
Its what we know for sure that just ain't so.
pi_81627764
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 22:44 schreef SeeNoEvil het volgende:
Ik hoop dat Lisandro een kans krijgt, wat kan ik genieten van die gozer
Die kan naar Bali op het strand
pi_81628596
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
http://www.ole.com.ar/seleccion/Maradona-lista_0_259774154.html

Er staan minimaal 7 grappen tussen, dat kan niet anders
Maradona als bondscoach is de eerste....
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 16:40:12 #42
138438 crew  Pizzakoppo
pi_81631649
Waarom zou je Zanetti en Cambiaso thuislaten
pi_81632477
wat 'n grap
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_81632808
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waarom zou je Zanetti en Cambiaso thuislaten
Dat vraagt zogoed als elk weldenkend mens af.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  woensdag 19 mei 2010 @ 22:01:07 #45
131800 Tarado
capô de fusca
pi_81648674
Definitieve Argentijnse selectie:

Doel: Sergio Romero (AZ), Mariano Andujar (Catania), Diego Pozo (Colon).

Verdediging: Gabriel Heinze (Olympique Marseille), Martin Demichelis (Bayern München), Nicolas Otamendi (Velez Sarsfield), Walter Samuel (Internazionale), Clemente Rodriguez (Estudiantes de La Plata), Nicolas Burdisso (AS Roma), Ariel Garce (Colon).

Middenveld: Javier Mascherano (Liverpool), Jonas Gutierrez (Newcastle United), Angel Di Maria (Benfica), Mario Bolatti (Fiorentina), Juan Sebastian Veron (Estudiantes de La Plata), Javier Pastore (Palermo), Maxi Rodriguez (Liverpool).

Aanval: Lionel Messi (FC Barcelona), Gonzalo Higuain (Real Madrid), Carlos Tévez (Manchester City), Sergio Agüero (Atletico Madrid), Diego Milito (Internazionale), Martin Palermo (Boca Juniors).
  woensdag 19 mei 2010 @ 22:10:23 #46
198365 Morendo
The Real Deal
pi_81649254
Wat zal de waarschijnlijke basiself worden?

Keeper en verdediging: niet geweldig goed, maar wel een fantastische aanval.
Die Lebenslust bringt dich um.
  woensdag 19 mei 2010 @ 22:15:04 #47
131800 Tarado
capô de fusca
pi_81649593
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 22:10 schreef Morendo het volgende:
Wat zal de waarschijnlijke basiself worden?

Het grappige hier is dat de coach ook nog geen idee heeft
pi_81708047
Ik weet wel wat de basiself wordt hoor
pi_81708342
Die aanval ook he...
Niet normaal wat hun daar aan spelers hebben staan.

Maar inderdaad, geen Cambiasso en Zanetti is raar.
Twee dragende krachten van Inter, wat dit seizoen nog in de race is voor de treble.
Wij snappen er niks van, en ik denk Maradonna ook niet.
pi_81708538
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 09:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik weet wel wat de basiself wordt hoor
zeg het dan ook, zodat wij ook een idee hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')