abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81708629
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 10:05 schreef arie_bc het volgende:

[..]

zeg het dan ook, zodat wij ook een idee hebben.
Romero
Rodriguez
Samuel
Heinze
Otamendi
Mascherano
Di Maria
Veron
Jonas
Messi
Higuain
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_81710334
Wat voor systeem spelen ze eigenlijk? Beetje zoals nederland met 4 verdedigers, 2 controlerende middenvelders, 3 aanvallende middenvelders en een spits?
  vrijdag 21 mei 2010 @ 11:43:02 #53
131800 Tarado
capô de fusca
pi_81712212
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 10:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Romero
Rodriguez
Samuel
Heinze
Otamendi
Mascherano
Di Maria
Veron
Jonas
Messi
Higuain
Hoe schat jij de kansen van Argentinie in? Ik heb ze sinds het laatste WK niet meer zien spelen en er zijn in jouw opstelling enkele spelers die ik nog nooit heb zien spelen, in ieder geval niet bewust, verder zijn Veron en Heintze toch wel over de top dacht ik.
pi_81712352
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:43 schreef Tarado het volgende:

[..]

Hoe schat jij de kansen van Argentinie in? Ik heb ze sinds het laatste WK niet meer zien spelen en er zijn in jouw opstelling enkele spelers die ik nog nooit heb zien spelen, in ieder geval niet bewust, verder zijn Veron en Heintze toch wel over de top dacht ik.
Argentijnen zullen ook enkele spelers van ons niet kennen. Argentinië is altijd gevaarlijk.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 12:04:00 #55
131800 Tarado
capô de fusca
pi_81713164
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:46 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Argentijnen zullen ook enkele spelers van ons niet kennen. Argentinië is altijd gevaarlijk.
De eerste ronde moeten ze wel als winnaar af kunnen afsluiten, daarna wordt het Mexico of Frankrijk die ik wat hoger inschat dan Uruguay, als ze dat winnen volgt Engeland hoop ik, altijd een leuke wedstrijd

[ Bericht 0% gewijzigd door Tarado op 21-05-2010 12:07:56 (taalfoutje) ]
pi_81783535
Waarom laat hij Messi niet van rechts komen en Di Maria van links. En dan naast Higuain één van de andere spitsen zetten. Krijg je denk ik een gevaarlijkere ploeg dan met Jonas. Verder is op de basis niet veel aan te merken. Al zullen veel mensen het onbegrijpelijk vinden na gisteravond dat Cambiasso zelfs helemaal niet meegaat. Veron is ook niet verkeerd
pi_81783591
Jullie vinden niet dat Aguero erin moet?
pi_81783696
quote:
Op zondag 23 mei 2010 10:32 schreef TheDutchguy het volgende:
Jullie vinden niet dat Aguero erin moet?
Wel! Ik zou hem het liefst naast Higuain in de spits zien staan, dat gaat alleen niet gebeuren.
pi_81783802
Laatste 8 zullen ze wel halen en dan moet je geluk hebben
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_81785861
Cambiasso er niet bij

Maradona
Laatste acht moet ik maar zien of ze dat halen...
pi_81786275
Ik weet het, sommige spelers die ik nu ga noemen zijn niet gekozen door Maradona, maar persoonlijk zou ik voor deze opstelling gaan:

----------------------------------------------Romero----------------------------------------------
-----Zanetti-------------------Samuel----------------Demichelis------------------Heinze-----
-----------------------------Mascherano--------------Cambiasso------------------------------
----------Tevez------------------------------Messi----------------------------Di Maria---------
-----------------------------------------------D.Milito----------------------------------------------

De verdediging staat, zeker met zulke bikkels als Mascherano en Cambiasso ervoor, en je hebt een levensgevaarlijke aanval. Messi heeft bij Barcelona al bewezen dat hij een vrije rol achter de spits erg goed kan invullen.

Maar jammer genoeg ben ik niet de baas, maar is Maradona dat.
pi_81786752
Zonde dat Cambiasso er niet bij is. Ik zie Argentinie met deze coach geen wereldkampioen worden.
pi_81786824
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:43 schreef Tarado het volgende:

[..]

Heintze is al een tijdje gestopt. Zijn laatste jaar was in 2003 bij PSV.
  zondag 23 mei 2010 @ 13:10:16 #64
131800 Tarado
capô de fusca
pi_81787704
quote:
Op zondag 23 mei 2010 12:43 schreef Halcon het volgende:

[..]

Heintze is al een tijdje gestopt. Zijn laatste jaar was in 2003 bij PSV.

Heinze dan, niet zo over de top als Heintze maar toch
  dinsdag 25 mei 2010 @ 21:40:07 #65
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_81892187
Kampioen 2010
pi_81906970
Argentinie - Engeland, een wedstrijd om je vingers van af te likken
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_81960385
Maradona gaat naakt door BA rennen als Argentinie WK wordt
pi_81981518
Hij kan z'n kleren aanhouden en hoeft ook niet te rennen. Denk ook dat dat beter is voor z'n hart. Verder dan de eerste cuadra vanaf vertrek komt hij toch niet, als hij dat al haalt...
pi_82437315
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 19:07 schreef Halcon het volgende:
Hij kan z'n kleren aanhouden en hoeft ook niet te rennen. Denk ook dat dat beter is voor z'n hart. Verder dan de eerste cuadra vanaf vertrek komt hij toch niet, als hij dat al haalt...
Als Argentinie de halve finale of zo haalt met het spel zoals het TiciTici van Angel Cappa dan wordt hij in Argentinie nog veel groter dan hij is

Als hij het team aan de praat krijgt kan alleen de power van Brazilie en het superieure technisch vermogen van Spanje Argentinie verslaan
pi_82437542
Zouden al die uitspraken van BIlardo en Maradona nou een meesterzet zijn?

Als men over Argentinië praat gaat het vooral om Maradona die meer aandacht krijgt dan Messi zelf .Hij houdt de spelers iig wel buiten schot tot nu toe. Doet me een beetje denken aan Mourinho

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2010 12:50:29 ]
pi_82437579
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:49 schreef Confetti het volgende:
Zouden al die uitspraken van BIlardo en Maradona nou een meesterzet zijn?

Als men over Argentinië praat gaat het vooral om Maradona die meer aandacht krijgt dan Messi zelf .Hij houdt de spelers iig wel buiten schot tot nu toe. Doet me een beetje denken aan Mourinho
Ongetwijfeld

Alleen als hij Messi aan de praat krijgt komt Argentinie ver
pi_82437624
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ongetwijfeld

Alleen als hij Messi aan de praat krijgt komt Argentinie ver
Gaat het lukken denk je?
  maandag 7 juni 2010 @ 12:53:35 #73
131800 Tarado
capô de fusca
pi_82437704
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Als hij het team aan de praat krijgt
Dat is natuurlijk het grootste probleem, kwaliteit genoeg voor een verrassing, ondanks dat hij ook wat kwaliteit thuis laat
pi_82437822
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:53 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk het grootste probleem, kwaliteit genoeg voor een verrassing, ondanks dat hij ook wat kwaliteit thuis laat
Veron en Masche voor de balans, hopelijk iemand als Jonas of Datolo om als een dolle te lopen en dan 3 van Messi, Di Maria, Tevez, Aguero, Milito, Higuain

Tijdens de laatste 2 grote toernooien speelde Argentinie heel goed, als Diego geweldig voetbal laat zien en minimaal tot de laatste 8 komt dan is hij nog groter dan hij nu al is in Argentinie
pi_82437862
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:51 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Gaat het lukken denk je?
Geen idee. Hopelijk zet hij Di Maria en Messi op de vleugels en Masche en Veron als doble 5 maar dat zal wel niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')