Romeroquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:05 schreef arie_bc het volgende:
[..]
zeg het dan ook, zodat wij ook een idee hebben.
Hoe schat jij de kansen van Argentinie in? Ik heb ze sinds het laatste WK niet meer zien spelen en er zijn in jouw opstelling enkele spelers die ik nog nooit heb zien spelen, in ieder geval niet bewust, verder zijn Veron en Heintze toch wel over de top dacht ik.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Romero
Rodriguez
Samuel
Heinze
Otamendi
Mascherano
Di Maria
Veron
Jonas
Messi
Higuain
Argentijnen zullen ook enkele spelers van ons niet kennen. Argentinië is altijd gevaarlijk.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe schat jij de kansen van Argentinie in? Ik heb ze sinds het laatste WK niet meer zien spelen en er zijn in jouw opstelling enkele spelers die ik nog nooit heb zien spelen, in ieder geval niet bewust, verder zijn Veron en Heintze toch wel over de top dacht ik.
De eerste ronde moeten ze wel als winnaar af kunnen afsluiten, daarna wordt het Mexico of Frankrijk die ik wat hoger inschat dan Uruguay, als ze dat winnen volgt Engeland hoop ik, altijd een leuke wedstrijdquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:46 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Argentijnen zullen ook enkele spelers van ons niet kennen. Argentinië is altijd gevaarlijk.
Wel! Ik zou hem het liefst naast Higuain in de spits zien staan, dat gaat alleen niet gebeuren.quote:Op zondag 23 mei 2010 10:32 schreef TheDutchguy het volgende:
Jullie vinden niet dat Aguero erin moet?
Heintze is al een tijdje gestopt. Zijn laatste jaar was in 2003 bij PSV.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe schat jij de kansen van Argentinie in? Ik heb ze sinds het laatste WK niet meer zien spelen en er zijn in jouw opstelling enkele spelers die ik nog nooit heb zien spelen, in ieder geval niet bewust, verder zijn Veron en Heintze toch wel over de top dacht ik.
quote:Op zondag 23 mei 2010 12:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Heintze is al een tijdje gestopt. Zijn laatste jaar was in 2003 bij PSV.
Als Argentinie de halve finale of zo haalt met het spel zoals het TiciTici van Angel Cappa dan wordt hij in Argentinie nog veel groter dan hij isquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:07 schreef Halcon het volgende:
Hij kan z'n kleren aanhouden en hoeft ook niet te rennen. Denk ook dat dat beter is voor z'n hart.Verder dan de eerste cuadra vanaf vertrek komt hij toch niet, als hij dat al haalt...
Ongetwijfeldquote:Op maandag 7 juni 2010 12:49 schreef Confetti het volgende:
Zouden al die uitspraken van BIlardo en Maradona nou een meesterzet zijn?
Als men over Argentinië praat gaat het vooral om Maradona die meer aandacht krijgt dan Messi zelf.Hij houdt de spelers iig wel buiten schot tot nu toe. Doet me een beetje denken aan Mourinho
Gaat het lukken denk je?quote:Op maandag 7 juni 2010 12:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ongetwijfeld
Alleen als hij Messi aan de praat krijgt komt Argentinie ver
Dat is natuurlijk het grootste probleem, kwaliteit genoeg voor een verrassing, ondanks dat hij ook wat kwaliteit thuis laatquote:Op maandag 7 juni 2010 12:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als hij het team aan de praat krijgt
Veron en Masche voor de balans, hopelijk iemand als Jonas of Datolo om als een dolle te lopen en dan 3 van Messi, Di Maria, Tevez, Aguero, Milito, Higuainquote:Op maandag 7 juni 2010 12:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk het grootste probleem, kwaliteit genoeg voor een verrassing, ondanks dat hij ook wat kwaliteit thuis laat
Geen idee. Hopelijk zet hij Di Maria en Messi op de vleugels en Masche en Veron als doble 5 maar dat zal wel nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |