quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:32 schreef porsche1 het volgende:
Ik kan jammer genoeg gaan Spaans.
(Of was het Portugees wat ze daar praten?Ik geloof Spaans.)
Klopt en het is ook ontzettend zonde dat Zanetti er niet bij is.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:42 schreef Halcon het volgende:
Zonde dat Cambiasso er niet bij is. Ik zie Argentinie met deze coach geen wereldkampioen worden.
Ik sluit ze zeker niet uit, voor mij zijn Spanje en Brazilie de favorieten maar Argentinie met Nederland en het eeuwige Duitsland outsidersquote:Op maandag 7 juni 2010 13:46 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Klopt en het is ook ontzettend zonde dat Zanetti er niet bij is.
De Argentijnen gaan idd geen kampioen worden en maar gelukkig ook met zo'n coke-snuiver aan het roer.
Waarom is iedereen zo lyrisch over die kut brazilianen ??quote:Op maandag 7 juni 2010 14:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik sluit ze zeker niet uit, voor mij zijn Spanje en Brazilie de favorieten maar Argentinie met Nederland en het eeuwige Duitsland outsiders
Ze teren wel erg lang op de in de jaren '90 behaalde resultaten.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:05 schreef Daniel.Skoffa het volgende:
[..]
Waarom is iedereen zo lyrisch over die kut brazilianen ??
Ik ben sinds 1982 al niet meer lyrisch over die Brazilianen maar het feit is gewoon dat ze op WK's altijd ver komen omdat ze een brede selectie van hoge kwaliteit hebben oftewel zo'n 22 gelijkwaardige spelers, verder lijkt het dat ze altijd de scheidrechter mee hebben.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:05 schreef Daniel.Skoffa het volgende:
[..]
ja en in 2002 deden ze niet meequote:Op maandag 7 juni 2010 14:08 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Ze teren wel erg lang op de in de jaren '90 behaalde resultaten.
Duitsland is toast. Geen karakterquote:Op maandag 7 juni 2010 14:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik sluit ze zeker niet uit, voor mij zijn Spanje en Brazilie de favorieten maar Argentinie met Nederland en het eeuwige Duitsland outsiders
Omdat ze veruit het beste team hebben?quote:Op maandag 7 juni 2010 14:05 schreef Daniel.Skoffa het volgende:
[..]
Nou, het zijn wel toernooi voetballers, op de een of andere manier komen ze altijd ver, daarom voor mij een outsider.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Duitsland is toast. Geen karakter
Niet dit keer. Te veel blessures bij belangrijke spelers en een coach die te trots is om Frings terug te halenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou, het zijn wel toernooi voetballers, op de een of andere manier komen ze altijd ver, daarom voor mij een outsider.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Higuain - Real - 30 goals
Milito - Inter - 30 goals
Aguero - Atletico - 21 goals
Tevez - City - 30 goals
Messi - Barcelona - 48 goals
Di Maria - Benfica - 11 goals
Totaal dus met beker en Europeesquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:52 schreef Infinitism het volgende:
[..]
zijn dit gegevens van afgelopen seizoen? inclusief wedstrijden die buiten de competitie om zijn gespeeld? woww
Sterk team en vrijwel allemaal spelers die in hun beste jaren zitten. Weinig spelers die behoren tot de categorie 'talentje' of 'over de top'.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:05 schreef Daniel.Skoffa het volgende:
[..]
En Zanetti, Gago, Cambiasso, Lucho en Lisandro niet mee te nemenquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Geen enkele team heeft zo'n sterke bank als Argentinië. Ik bedoel, als je het kan veroorloven om Aguero, Tevez en Milito op de bank te houden.
Daar kreeg ik nog een leuk berichtje over van mijn vriendin en die was niet positiefquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:02 schreef Tarado het volgende:
Vermoeidheid Messi is onomkeerbaar'
PRETORIA - De Argentijnse vedette Lionel Messi begint volgens de conditietrainer van het nationale elftal vermoeid aan het WK in Zuid-Afrika. „Hij is vermoeid aangekomen op het WK en de schade is onomkeerbaar”, zei Fernando Signorini donderdag.
Signorini vindt dat er te veel verwacht wordt van de 22-jarige Messi die de afgelopen weken werd gespaard door de Argentijnse staf. „De organisatoren maken zich zorgen om doping, maar niet of spelers zeventig wedstrijden per jaar moeten voetballen”, aldus de fitnesscoach.
Messi miste een oefeninterland van Argentinië tegen Canada door een lichte knieblessure. De snelle aanvaller van Barcelona speelde zijn laatste wedstrijd op 16 mei in de Spaanse competitie
Zou jammer zijn als hij het niet kan brengenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Daar kreeg ik nog een leuk berichtje over van mijn vriendin en die was niet positief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |