Aguero is een spits geen linksbuiten. THIS IS MADNESS. Je kunt niet zo een fan zijn van Tevez, maar afgelopen wk-wedstrijd vond ik hem toch wel het beste. Beter dan Messi zelfs.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:36 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik zou Tevez wisselen en Aguero op links zetten. Higuain moet er wel in. Het is hun enige echte centrale spits en hoewel ik hem een egotrippertje vindt schiet hij er toch regelmatig wel 1 in.
Verder ben ik niet zo'n Tevez fan dus...
Ik vond hem niet zo best, Messi was veel beter maar ik zou Tevez er wel in latenquote:Op maandag 14 juni 2010 10:26 schreef Burakius het volgende:
[..]
Aguero is een spits geen linksbuiten. THIS IS MADNESS. Je kunt niet zo een fan zijn van Tevez, maar afgelopen wk-wedstrijd vond ik hem toch wel het beste. Beter dan Messi zelfs.
Argentinie speelt ook niet echt met vleugelspelers. Messi zou rechtsbuiten moeten zijn, maar loopt ook alleen maar overal behalve echt aan de lijn buiten. Tevez is ook niet een echte linksbuiten, maar staat daar ook op papier.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:26 schreef Burakius het volgende:
[..]
Aguero is een spits geen linksbuiten. THIS IS MADNESS. Je kunt niet zo een fan zijn van Tevez, maar afgelopen wk-wedstrijd vond ik hem toch wel het beste. Beter dan Messi zelfs.
Als je Tevez hebt, is het onzinnig om Aguëro links te laten spelen. Aguëro houdt van steekpaasjes van snelheid . Een soort van Messi eigenlijk. Die man moet schaduwspits zijn (op die positie).quote:Op maandag 14 juni 2010 10:49 schreef Komakie het volgende:
[..]
Argentinie speelt ook niet echt met vleugelspelers. Messi zou rechtsbuiten moeten zijn, maar loopt ook alleen maar overal behalve echt aan de lijn buiten. Tevez is ook niet een echte linksbuiten, maar staat daar ook op papier.
Daarnaast vond ik Tevez echt niet goed de laatste wedstrijd. Hoe hij om ging met die kans dat ze 4 tegen 2 stonden. Dramatisch. Het halve veld over lopen om de bal helemaal bij Messi te brengen
De andere spelers liepen ook niet briljant vrij trouwens, maar dan nog.
Aguero speelt ook niet diepe spits bij Atletico. Die zou best van ver kunnen komen om richting doel te gaan. Dus bijvoorbeeld vanaf links eventueel regelmatig wisselend met Messi.
Messi speelt centraal en niet op rechtsquote:Op maandag 14 juni 2010 10:49 schreef Komakie het volgende:
[..]
Argentinie speelt ook niet echt met vleugelspelers. Messi zou rechtsbuiten moeten zijn, maar loopt ook alleen maar overal behalve echt aan de lijn buiten. Tevez is ook niet een echte linksbuiten, maar staat daar ook op papier.
Daarnaast vond ik Tevez echt niet goed de laatste wedstrijd. Hoe hij om ging met die kans dat ze 4 tegen 2 stonden. Dramatisch. Het halve veld over lopen om de bal helemaal bij Messi te brengen
De andere spelers liepen ook niet briljant vrij trouwens, maar dan nog.
Aguero speelt ook niet diepe spits bij Atletico. Die zou best van ver kunnen komen om richting doel te gaan. Dus bijvoorbeeld vanaf links eventueel regelmatig wisselend met Messi.
Daar ligt ook een fout. Hij loopt voornamelijk de drukte in. Vanaf rechts krijgt hij meer ruimte. Ik denk dat het beter voor hem werkt.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Messi speelt centraal en niet op rechts
Allebei goede spelers, maar Higuain heeft er in Spanje meer ingelegd dan Milito in Italie. Hoewel ik het een mooie keuze vindt is Milito ook wel iemand die redelijk kan sleuren.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:04 schreef Aloulou het volgende:
Mijn voorkeur gaat ook uit naar Tevez in dit systeem. Als Messi de leidende rol kan invullen in dit Argentinie zie ik ze heel erg ver komen. Alleen een schande dat Milito niet in de spits staat en Higuain wel. Juist in dit systeem zou Milito volstaan, altijd aanspeelbaar, beresterk, een killer eersteklas die ook in de diepte heel erg goed aanspeelbaar is wat steekpassjes betreft.
En Veron is outdated.
Veron was Verrot afgelopen wedstrijd. Hij haalde het tempo van Argentinië helemaal omlaag en hij kan het gewoon niet bijbenen.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Veron is fit
Zou toch nog maar een keer kijkenquote:Op maandag 14 juni 2010 16:08 schreef Burakius het volgende:
[..]
Veron was Verrot afgelopen wedstrijd. Hij haalde het tempo van Argentinië helemaal omlaag en hij kan het gewoon niet bijbenen.
Zie er weinig onzekerheid staanquote:Op maandag 14 juni 2010 16:20 schreef LaTiNo het volgende:
Blijkbaar heb je vrienden in de medische staf ofzo, want het laatste nieuws is nog steeds dat het onzeker is dat Veron speelt: http://www.ole.com.ar/mun(...)ujo_0_280171989.html (Spaans)
Inderdaad ik zou maar nog een keer kijken als ik jou was.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zou toch nog maar een keer kijken
Ik heb Veron denk ik al 200 keer gezien. Maar bedankt voor je adviesquote:Op maandag 14 juni 2010 16:50 schreef Burakius het volgende:
[..]
Inderdaad ik zou maar nog een keer kijken als ik jou was.
Zelfs de commentatoren op de NOS zeiden het. Je bent scheel ofzo?quote:Op maandag 14 juni 2010 16:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik heb Veron denk ik al 200 keer gezien. Maar bedankt voor je advies
Oh, dan moet het waar zijn want die hebben er echt verstand vanquote:Op maandag 14 juni 2010 16:54 schreef Burakius het volgende:
[..]
Zelfs de commentatoren op de NOS zeiden het. Je bent scheel ofzo?
Ik ben het niet vaak met DAM eens, maar ik moet hem nu toch gelijk gevenquote:Op maandag 14 juni 2010 16:54 schreef Burakius het volgende:
[..]
Zelfs de commentatoren op de NOS zeiden het. Je bent scheel ofzo?
Die kijken meer dan 200 wedstrijden per jaar; dusja op een bepaald moment kan je wel inschatten of iemand het nog aan kan conditioneel denk ik ja.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Oh, dan moet het waar zijn want die hebben er echt verstand van
Ik ook en nu?quote:Op maandag 14 juni 2010 23:11 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Die kijken meer dan 200 wedstrijden per jaar; dusja op een bepaald moment kan je wel inschatten of iemand het nog aan kan conditioneel denk ik ja.
quote:Op maandag 14 juni 2010 16:08 schreef Burakius het volgende:
[..]
Veron was Verrot afgelopen wedstrijd. Hij haalde het tempo van Argentinië helemaal omlaag en hij kan het gewoon niet bijbenen.
Niks; verschil van mening tussen jou en een commentator. Maar zowel jij als die commentator baseren het op gekeken wedstrijden van iemand.quote:
Alleen heb ik Veron 200 keer vaker gezienquote:Op maandag 14 juni 2010 23:13 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Niks; verschil van mening tussen jou en een commentator. Maar zowel jij als die commentator baseren het op gekeken wedstrijden van iemand.
Aanname.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Alleen heb ik Veron 200 keer vaker gezien
Nopequote:
Als je over de jaren hebt gekregen kun je wel zien dat hij het nog maar moeilijk aan kan. Wat trap en spelverdeling betreft is het trouwens wel een aardige speler. Ik denk dat Diego hem daarom erin laat staan.quote:
rofl....! Fantastisch! Ik mis nog een photoshoptopic over het WK 2010, dus mijn suggestie is om met deze af te trappen, Scarface, lol!quote:
Helemaal gelijk, ZK en Nigeria zijn niet de subtoppers van dit WKquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:15 schreef Blupp het volgende:
zo zie je maar, zonde Veron liep het al wat beter, alhoewel het nog niet denderend was, de tegenstander al helemaal niet trouwens.. ben benieuwd als tegen een echte sub-topper moeten, denk dat ze er dan wel uitvliegen
Nee idd, ze speelden zeer zwak. Ik ben bang dat het tegen Mexico/Uruguay billen knijpen word elke keer dat de tegenstander aanvalt. Dus ze zullen er wel 3 of 4 in moeten prikken om dan met 3-2 of 4-3 te winnen. En dan vooral hopen dat ze niet op 0-1 achterstand komen, want dan gaat het op slot achterin, en als dat goed genoeg word gedaan dan kan het wel eens heel triest aflopen :|quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Helemaal gelijk, ZK en Nigeria zijn niet de subtoppers van dit WK
Argentinie verliest zelfs op een slechte dag niet van Mex of Uruquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:14 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Nee idd, ze speelden zeer zwak. Ik ben bang dat het tegen Mexico/Uruguay billen knijpen word elke keer dat de tegenstander aanvalt. Dus ze zullen er wel 3 of 4 in moeten prikken om dan met 3-2 of 4-3 te winnen. En dan vooral hopen dat ze niet op 0-1 achterstand komen, want dan gaat het op slot achterin, en als dat goed genoeg word gedaan dan kan het wel eens heel triest aflopen :|
Helaas is Griekenland ook niet al te sterk, want ik had graag VOOR de 8e finales een sterke tegenstander willen hebben.
Dude, you are dreaming. Vorig WK was het al kantje boord, als Maxi ons niet had gered hadden we er op penalties kunnen uitliggen. En Argentina heeft op slechte dagen nogal wat wedstrijden verloren. Eliminatorias anyone?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Argentinie verliest zelfs op een slechte dag niet van Mex of Uru
En daardoor gaat het op het WK slecht, lijkt me makkelijk om in zo'n simpele wereld als die van de jouwe te wonenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:25 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Dude, you are dreaming. Vorig WK was het al kantje boord, als Maxi ons niet had gered hadden we er op penalties kunnen uitliggen. En Argentina heeft op slechte dagen nogal wat wedstrijden verloren. Eliminatorias anyone?
ik weet niet in welk hol jij woont, maar Argentinie gaat er keihard af de volgende ronde, dat lijkt me nu toch wel duidelijkquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En daardoor gaat het op het WK slecht, lijkt me makkelijk om in zo'n simpele wereld als die van de jouwe te wonen
Door je goede onderbouwing ben ik overtuigdquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:15 schreef Blupp het volgende:
[..]
ik weet niet in welk hol jij woont, maar Argentinie gaat er keihard af de volgende ronde, dat lijkt me nu toch wel duidelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |