Aanname.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Alleen heb ik Veron 200 keer vaker gezien
Nopequote:
Als je over de jaren hebt gekregen kun je wel zien dat hij het nog maar moeilijk aan kan. Wat trap en spelverdeling betreft is het trouwens wel een aardige speler. Ik denk dat Diego hem daarom erin laat staan.quote:
rofl....! Fantastisch! Ik mis nog een photoshoptopic over het WK 2010, dus mijn suggestie is om met deze af te trappen, Scarface, lol!quote:
Helemaal gelijk, ZK en Nigeria zijn niet de subtoppers van dit WKquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:15 schreef Blupp het volgende:
zo zie je maar, zonde Veron liep het al wat beter, alhoewel het nog niet denderend was, de tegenstander al helemaal niet trouwens.. ben benieuwd als tegen een echte sub-topper moeten, denk dat ze er dan wel uitvliegen
Nee idd, ze speelden zeer zwak. Ik ben bang dat het tegen Mexico/Uruguay billen knijpen word elke keer dat de tegenstander aanvalt. Dus ze zullen er wel 3 of 4 in moeten prikken om dan met 3-2 of 4-3 te winnen. En dan vooral hopen dat ze niet op 0-1 achterstand komen, want dan gaat het op slot achterin, en als dat goed genoeg word gedaan dan kan het wel eens heel triest aflopen :|quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Helemaal gelijk, ZK en Nigeria zijn niet de subtoppers van dit WK
Argentinie verliest zelfs op een slechte dag niet van Mex of Uruquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:14 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Nee idd, ze speelden zeer zwak. Ik ben bang dat het tegen Mexico/Uruguay billen knijpen word elke keer dat de tegenstander aanvalt. Dus ze zullen er wel 3 of 4 in moeten prikken om dan met 3-2 of 4-3 te winnen. En dan vooral hopen dat ze niet op 0-1 achterstand komen, want dan gaat het op slot achterin, en als dat goed genoeg word gedaan dan kan het wel eens heel triest aflopen :|
Helaas is Griekenland ook niet al te sterk, want ik had graag VOOR de 8e finales een sterke tegenstander willen hebben.
Dude, you are dreaming. Vorig WK was het al kantje boord, als Maxi ons niet had gered hadden we er op penalties kunnen uitliggen. En Argentina heeft op slechte dagen nogal wat wedstrijden verloren. Eliminatorias anyone?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Argentinie verliest zelfs op een slechte dag niet van Mex of Uru
En daardoor gaat het op het WK slecht, lijkt me makkelijk om in zo'n simpele wereld als die van de jouwe te wonenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:25 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Dude, you are dreaming. Vorig WK was het al kantje boord, als Maxi ons niet had gered hadden we er op penalties kunnen uitliggen. En Argentina heeft op slechte dagen nogal wat wedstrijden verloren. Eliminatorias anyone?
ik weet niet in welk hol jij woont, maar Argentinie gaat er keihard af de volgende ronde, dat lijkt me nu toch wel duidelijkquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En daardoor gaat het op het WK slecht, lijkt me makkelijk om in zo'n simpele wereld als die van de jouwe te wonen
Door je goede onderbouwing ben ik overtuigdquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:15 schreef Blupp het volgende:
[..]
ik weet niet in welk hol jij woont, maar Argentinie gaat er keihard af de volgende ronde, dat lijkt me nu toch wel duidelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |