Echt he, als ik SCH ( waar is 'ie gebleven?) was zou ik wachten op een zichtbaar bouwvakkersdecollete.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:36 schreef Twilight-Zone het volgende:
Ik hoop dat de man waar maradonna op sprong bij het 2e doelpunt zijn rug nog normaal is. Er zal zoiemand maar op je springen
Het gaat mij meer om Messi en waar hij toe in staat is. Er zijn meer voetballers die tot de wereldtop behoren, denk aan Cristiano toen hij zijn topseizoen bij United draaide (met Rooney) maar hij is niet de speler die een team bij de hand kan nemen. Daar komen meer zaken bij kijken zoals natuurlijk overwicht, iets wat Zidane wel had en zeker het WK in Duitsland liet hij nogmaals zien hoe groot hij was om het hele Franse team bij de hand te nemen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:06 schreef Blupp het volgende:
[..]
Frankrijk 1998 was wel ff heel veel beter dan dit Argentinie hoor.
Messi kan idd beter dan Zidane maar heeft dat nog niet laten zien, gaat wel steeds beter.
hij is de allerbeste, maar een natuurlijk overwicht heeft hij nou net weer niet vind ikquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:04 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om Messi en waar hij toe in staat is. Er zijn meer voetballers die tot de wereldtop behoren, denk aan Cristiano toen hij zijn topseizoen bij United draaide (met Rooney) maar hij is niet de speler die een team bij de hand kan nemen. Daar komen meer zaken bij kijken zoals natuurlijk overwicht, iets wat Zidane wel had en zeker het WK in Duitsland liet hij nogmaals zien hoe groot hij was om het hele Franse team bij de hand te nemen.
Messi is de enige voetballer die ik daartoe in staat acht, Rooney, Cristiano, Ronaldinho, Gerrard en al die andere sterren kunnen dat zeker niet. Maradona kon het ook bij zowel Argentinie als Napoli. Als ik Messi zo met die aanvoerdersband zie in een vrije rol en zie hoe hij groeit (alsmede Argentinie) dit toernooi geef ik hem eens kans. Alleen moeten ze nog echt getest worden tegen een groot voetballand om te zien of ze het klusje kunnen klaren met zo'n zwakke verdediging. Ben erg benieuwd.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:53 schreef magik7777 het volgende:
Ik gun die vatsige cokesnuiver helemaal niks. Wat is hij een verschrikkelijk naar en naief mannetje. Geweldige voetballer, maar een verschrikkelijke slechte coach.
Argentinie was al zo goed als zeker door, en Griekenland speelde ECHT nog ergens voor. Begint die dikke pluis te miepen als de Grieken zijn goudhaantje een paar keer omver kegelen. Staat die prop langs de lijn kaarten te vragen voor de mensen die die overtredingen maken. Ik heb die Argentijnen overtredingen zien maken die minimaal rood verdienen, en dat terwijl Argentinie al zo goed als door was. Als je zo zuinig bent op die kleine trol, stel hem dan niet op, of zorg dat ie niet zo loopt te pingelen.
Die trol kan overgens wel goed voetballen, maar het team is bar en bar slecht...
Toch heeft hij wel een punt. Harde overtredingen worden veel te weinig bestraft imho, terwijl het spal wel continu dood gefloten wordt voor relatief kleine overtredingen. Ik heb toch wel een aantal overtredingen voorbij zien komen die zeker geel dan wel rood hadden moeten zijn. Soms lijkt het wel of de arbitrage bewust de andere kant opkijkt.quote:Maradona kwaad op arbitrage
Uitgegeven: 23 juni 2010 11:42
Laatst gewijzigd: 23 juni 2010 12:06
POLOKWANE - Sportief spel is ver te zoeken op het WK voetbal. Dat meent Maradona. De bondscoach van het Argentijns elftal haalde dinsdagavond na de met 2-0 gewonnen wedstrijd tegen Griekenland fel uit naar de arbitrage, die verzuimde de Argentijnse vedette Lionel Messi in bescherming te nemen.
© ANPDe Grieken konden Messi naar hartenlust en straffeloos onderuit halen. ,,Het beroemde fair play bestaat hier niet. Want telkens als Messi aan de bal kwam, haalden ze hem neer. Waar gaat dit over?''
Maradona deed een hartstochtelijke oproep aan de scheidsrechters. ,,Geef een gele kaart aan de derde speler die een overtreding maakt op Messi. Dan zul je zien dat verdedigers hem niet meer schoppen. Zo staat het ook in de reglementen.''
was dat die aangeschoten hands die met Rood bestraft werd?quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:50 schreef magik7777 het volgende:
Arbitrage valt me zowiezo erg tegen, die rode kaart van Kewell vond ik ook ZWAAR overtrokken, en daardoor kost het Australie naar alle waarschijnlijkheid 2 punten.
Daarin wijkt Maradona niet af van welke andere coach ook. Ik heb Van Marwijk nog nooit op een persconferentie horen zeggen "Ja, die De Jong, die had ook Rood moeten hebben. Wat een schopper. Ik zal hem es effe!"quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:41 schreef magik7777 het volgende:
Maradonna is gewoon heel hypocriet.
[..] Veron had gisteren rood moeten krijgen, maar dat zegt dikke pluis niks over.
Yep. Dat was die.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
was dat die aangeschoten hands die met Rood bestraft werd?
Dat is wel waar ja. Vond ik ook opmerkelijk. Beetje huilen voordat je geslagen wordtquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:13 schreef magik7777 het volgende:
Maradonna begon voor het toernooi als enige coach al te piepen over fair play, en dat hij dat op het veld wou zien enz enz. Daarin wijkt hij wel af ten opzichte van andere coaches.
Nou nou, zeer zwakke Argentijnse elftal, toe maarquote:Goede spitsen en creatieve voetballers worden al jarenlang omvergetrapt, maar nu Messi het enige positieve is, in zijn zeer zwakke argentijnse elftal, word Maradonna steeds aggressiever en negatiever ten opzichte van het spel dat Argentinie jarenlang zelf gespeeld heeft.
Dat valt toch wel mee?quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
toch wordt er naar mijn idee behoorlijk kwistig met rode kaarten gestrooid. Ergens klopt er dus iets niet
quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:13 schreef magik7777 het volgende:
Maradonna begon voor het toernooi als enige coach al te piepen over fair play, en dat hij dat op het veld wou zien enz enz. Daarin wijkt hij wel af ten opzichte van andere coaches.
Goede spitsen en creatieve voetballers worden al jarenlang omvergetrapt, maar nu Messi het enige positieve is, in zijn zeer zwakke argentijnse elftal, word Maradonna steeds aggressiever en negatiever ten opzichte van het spel dat Argentinie jarenlang zelf gespeeld heeft.
Excuse me? Volgens mij leeft jij nog in de seventies ofzo. Sinds Pekerman de jeugd heeft gecoached is Fair Play onderdeel geworden van de Argentijnse spelers. Op wat bruten als Samuel en Collocini na zijn het allemaal technisch vaardige spelers die niet schoppen. Kijk er de stats van de afgelopen jaren maar op na.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:41 schreef magik7777 het volgende:
Maradonna is gewoon heel hypocriet.
Argentijnen (en ook Italianen) staan al jaren bekend als teams, die hun tegenstanders letterlijk onder het gras schoppen. Ze spelen lelijk voetbal, en als er een tegenstander is met een technisch goede voetballer, dan krijgt die het te verduren.
Nu voor het eerst sinds 20 jaar (batistuta vond ik ook goed), hebben de Argentijnen een hele goede voetballer, en dan moet er ineens streng opgetreden worden? Veron had gisteren rood moeten krijgen, maar dat zegt dikke pluis niks over.
Ik welquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daarin wijkt Maradona niet af van welke andere coach ook. Ik heb Van Marwijk nog nooit op een persconferentie horen zeggen "Ja, die De Jong, die had ook Rood moeten hebben. Wat een schopper. Ik zal hem es effe!"
Zou zeggen dat Heinze en Masche ook wel redelijk schoppenquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:04 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Excuse me? Volgens mij leeft jij nog in de seventies ofzo. Sinds Pekerman de jeugd heeft gecoached is Fair Play onderdeel geworden van de Argentijnse spelers. Op wat bruten als Samuel en Collocini na zijn het allemaal technisch vaardige spelers die niet schoppen. Kijk er de stats van de afgelopen jaren maar op na.
En lelijk voetbal? Sorry hoor, maar een team dat altijd de bal probeert te hebben en probeert aan te vallen met combinatievoetbal kun je toch niet echt lelijk voetbal noemen? Jij bent volgens mij een Brasiliaan....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |