jaja slap lullen gaat je goed af hoor, petje afquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Door je goede onderbouwing ben ik overtuigd
Nee, je bent in de war, jij praat onzin en ik geef je gelijkquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:27 schreef Blupp het volgende:
[..]
jaja slap lullen gaat je goed af hoor, petje af
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, je bent in de war, jij praat onzin en ik geef je gelijk
Tegen deze 'want het is zo punt, lekker puh' argumentatie kan ik echt niet opquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:38 schreef Blupp het volgende:
[..]
nou dan, lul niet zo slap.
on topic weer graag.
Argentinie gaat het niet redden in de volgende ronde, tegenstander daar is beter (onderbouwing)
Bij een team dat 2 spelers van het rijtje Kun, Milito, Tevez, Higuain op de bank zet moet je daar sws niet raar van op kijkenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:45 schreef Komakie het volgende:
Argentinie kan wel eens ver gaan komen.
De volgende ronde Mexico of Uruguay. Die zijn te pakken.
Daarna iets uit de poule van Engeland of Duitsland. Ook niet briljant.
Argentinie zit in een goed gedeelte van het schema. Je moet niet raar opkijken als ze ineens in de halve finale staan.
Verdedigend houdt het nog niet over maar ik ben het wel met je eensquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:45 schreef Komakie het volgende:
Argentinie kan wel eens ver gaan komen.
De volgende ronde Mexico of Uruguay. Die zijn te pakken.
Daarna iets uit de poule van Engeland of Duitsland. Ook niet briljant.
Argentinie zit in een goed gedeelte van het schema. Je moet niet raar opkijken als ze ineens in de halve finale staan.
Lees mijn postings eerst eens doorquote:Op maandag 21 juni 2010 14:44 schreef LaTiNo het volgende:
DAM, je bent een typische Argentijn. 2 Leuke potjes tegen inferieure tegenstanders en dan zijn we meteen weer de beste. De eerste de beste sterke (counter)-tegenstander die we krijgen en we zijn weg.
- Nederland
- Brasil
- spanje
Nog niets geleerd van de afgelopen 2 copa america's, WK 2006 en de Confederations Cup?
Geen zin in, aangezien je alleen maar bezig bent om iedereen hooghartig te kleineren, alsof je de wijsheid in pacht hebt. De man die eigenlijk bondscoach had moeten zijn....quote:Op maandag 21 juni 2010 14:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Lees mijn postings eerst eens door
Jij bent toch niet de Diego Armando Maradona, wel?quote:Op maandag 21 juni 2010 15:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jij beweert iets en je weet vervolgens niet wat je zelf schrijft
Open kansen creeëren is niet belangrijk. Je moet ze erin schieten. Dat hebben ze "maar" 5 keer gedaan. Dan blijven er nog 5 over die er in hadden gemoeten. Waarschijnlijk zijn het er nog wel meer geweest.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is er al een ander team geweest dat na 2 wedstrijden 10 open kansen heeft creeerd en er geen tegen heeft gekregen?
Hij moet natuurlijk wel een beetje snel reageren. Anders komt hij niet aan zijn postgemiddeldequote:Op maandag 21 juni 2010 15:10 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Geen zin in, aangezien je alleen maar bezig bent om iedereen hooghartig te kleineren, alsof je de wijsheid in pacht hebt. De man die eigenlijk bondscoach had moeten zijn....
Helaas hoop dat ik Arg wint, waardoor ik niet kan wensen om je hier weer te spreken na Arg's kansloze nederlaag ergens verderop het toernooi
Nigeria en ZK zijn sws al niet verkeerd, maar als je geen kansen creeert(Frankrijk, Italie, Engeland) heb je pas echt een probleemquote:Op maandag 21 juni 2010 15:50 schreef Komakie het volgende:
[..]
Open kansen creeëren is niet belangrijk. Je moet ze erin schieten. Dat hebben ze "maar" 5 keer gedaan. Dan blijven er nog 5 over die er in hadden gemoeten. Waarschijnlijk zijn het er nog wel meer geweest.
Daar moeten er meer van in. Ze zijn dus niet bepaald effectief. Als ze niet opbreken gaat ze dat tegen een goede tegenstander opbreken.
nou ja daar heb jij dan een keer een puntquote:Op maandag 21 juni 2010 17:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nigeria en ZK zijn sws al niet verkeerd, maar als je geen kansen creeert(Frankrijk, Italie, Engeland) heb je pas echt een probleem
Frankrijk 1998 was wel ff heel veel beter dan dit Argentinie hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 03:23 schreef Aloulou het volgende:
Wat een baas die Messi met dat mooie blauwe shirt en die aanvoerdersband. Hij begint ook steeds beter te draaien en ik vermoed dat hij dit Argentinie weleens bij de hand kan nemen naar de finale. Fenomenaal gewoon. Zeg het niet snel maar hij heeft zeker als enige wereldtopper het kaliber om de laatste grootheid Zidane te evenaren (vooral om een heel elftal aan de hand mee op sleeptouw te nemen om prijzen te pakken zoals zizou ook met Frankrijk deed).
Enige echte achilleshiel is de verdediging inderdaad. Tevens ben ik ervan overtuigd dat tegen grote tegenstanders Veron niet mee kan op het hoge niveau (bijv Spanje) en op zo'n belangrijke positie. Ik snap dan ook werkelijk waar niet waarom Cambiasso is thuis gelaten, wat een seizoen heeft hij gedraaid en zo belangrijk voor Inter geweest als absolute sleutelspeler.
Overigens moet ik Argentinie nog echt aan het werk zien tegen een goed draaiend elftal om te beoordelen of ze echt zo goed bezig zijn en de finale halen. Met zo'n zwakke verdediging ben je wel erg kwetsbaar namelijk als de tegenstander ook wereldsterren heeft in zowel de aanval als het middenveld (zoals Spanje bijv). Wat dat betreft is Javier Zanetti thuislaten zeer dom van pluisje.
Ik ook , na Nederland uiteraard, verder vind ik Messi de enige "ster" van het wk tot nu toe, alle andere zogenaamde sterren heb ik nog niet gezienquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:06 schreef Klummie het volgende:
Het leukste is echt gewoon Pluisje langs de zijlijn, gewoon als supporter, alleen daarom gun ik Argentinië die titel al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |