Argentiniè heeft meer kwaliteit, maar ik heb het gevoel dat Duitsland wat beter staat. Vooral de Argentijnse verdediging moet scherp zijn.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Duitsland gaat natuurlijk niet van Argentinie winnen
Hebben de Argentijnen kwaliteit voorin dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zou zeggen dat vooral Per en Arne scherp moeten zijn
Nee valt best mee, ze hebben maar 5 spitsen die er meer dan 30 inlegden in slechte competitiesquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:49 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hebben de Argentijnen kwaliteit voorin dan?
Wat is wel het probleem dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:19 schreef kalinhos het volgende:
Voorin zit het Argentijnse probleem dan ook niet. Integendeel.
toch denk ik dat het een remake wordt van 4 jaar terug
Achterin. Duitsland is helaas voor ze te goed.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat is wel het probleem dan?
Ok, dank je dat je kennis wilde delenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:47 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Achterin. Duitsland is helaas voor ze te goed.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:47 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Achterin. Duitsland is helaas voor ze te goed.
Als jij het al weet, waar gaat het dan nog over?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:28 schreef kalinhos het volgende:
Wat doe je nou uit de hoogte?Argentinië heeft nog geen fatsoenlijke wedstrijd gespeeld tot nu toe hoor. Tis dat ze 2x enorm mazzelen binnen 10 minuten tegen Mexico, tot dat moment was Mexico gewoon 2 niveaus beter. Tegen Duitsland gaan ze er gewoon af.
Ik denk het wel.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bedankt voor je goed ondergebouwde meningquote:
Nogmaals, wat doe je uit de hoogtequote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als jij het al weet, waar gaat het dan nog over?
Nee hoorquote:
Ik quote even de originele ( goede beargumenteerde ) post waar ik op heb gereageerd:quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Bedankt voor je goed ondergebouwde mening
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Over wie heb je het nu?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:27 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Het is een Argentijn, die zijn nu eenmaal zo. Raar volkje...
Ik kan me nog een wedstrijdje vier jaar geleden herinneren, op zo'n zelfde WK.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Moet dat uitgelegd worden gelet op de usernamesquote:
Probeer het eens in normaal Nederlands, misschien snapt iemand je danquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:34 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Moet dat uitgelegd worden gelet op de usernames
Nog meer open deuren om in te trappen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:30 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik kan me nog een wedstrijdje vier jaar geleden herinneren, op zo'n zelfde WK.
In elk topic waar jij komt zeg jij dit altijd 1 keer. Verzin eens iets nieuws.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Probeer het eens in normaal Nederlands, misschien snapt iemand je dan
Blijkbaar scheelt dat er aanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:59 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
In elk topic waar jij komt zeg jij dit altijd 1 keer. Verzin eens iets nieuws.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:30 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik quote even de originele ( goede beargumenteerde ) post waar ik op heb gereageerd:
[..]
Ik zou een keer voetbal gaan kijkenquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:55 schreef CarolusV het volgende:
Hoop dat Duitsland wint, zou een zege zijn voor het teamvoetbal ipv 11 enorme ego's in het veld.
He wat? Probeer het eens in normaal Nederlands, misschien snapt iemand je dan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Blijkbaar scheelt dat er aan
Lullig voor jequote:Op woensdag 30 juni 2010 10:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
He wat? Probeer het eens in normaal Nederlands, misschien snapt iemand je dan?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik zou een keer voetbal gaan kijken
De Argentijnse achterhoede, daar zit het probleem. Die gaat kapot gespeeld worden als Muller, Poldolski en Klose een goede dag hebben.quote:Op woensdag 30 juni 2010 07:54 schreef Tarado het volgende:
Duitsland heeft twee keer leuk gevoetbald tegen teams die nogal statisch speelden en de ruimte lieten dit te doen, dit wordt een andere wedstrijd en dan zal toch de individuele klasse van de Argentijnse voorhoede de doorslag geven
Daar had moeten staan: Je hebt gelijk, das inderdaad nuttiger dan te gaan fokken over dingen waar ik geen flauw benul van hebquote:
We zullen het zien zondagquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Daar had moeten staan: Je hebt gelijk, das inderdaad nuttiger dan te gaan fokken over dingen waar ik geen flauw benul van heb
Al verliest Argentinie dan nog slaat je opmerking dat er 11 ego's op het veld staan nergens opquote:
Oh jawel hoor, krijgen amper iets gedaan als team.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Al verliest Argentinie dan nog slaat je opmerking dat er 11 ego's op het veld staan nergens op
Zoals ik al zei ga eerst eens voetbal kijken als je iets nuttigs wil toevoegenquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:16 schreef CarolusV het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, krijgen amper iets gedaan als team.
Mooi, dan kunnen de wat objectievere mensen verder praten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En hier laat ik het bij
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:27 schreef CarolusV het volgende:
[..]
Mooi, dan kunnen de wat objectievere mensen verder praten.
exact, het feit dat je de identiteit van een geniale voetballer hebt aangenomen maakt jou nog geen kenner stumper.quote:
Leuk stukjequote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:39 schreef Arcee het volgende:
http://www.vi.nl/Achtergr(...)een-bal-aanneemt.htm
Doe me niet zo'n pijnquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:34 schreef CarolusV het volgende:
[..]
exact, het feit dat je de identiteit van een geniale voetballer hebt aangenomen maakt jou nog geen kenner stumper.
zaterdagquote:
Er is niemand denk ik, behalve jij, die die zin niet begreep.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Probeer het eens in normaal Nederlands, misschien snapt iemand je dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |