Argentiniè heeft meer kwaliteit, maar ik heb het gevoel dat Duitsland wat beter staat. Vooral de Argentijnse verdediging moet scherp zijn.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Duitsland gaat natuurlijk niet van Argentinie winnen
Hebben de Argentijnen kwaliteit voorin dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zou zeggen dat vooral Per en Arne scherp moeten zijn
Nee valt best mee, ze hebben maar 5 spitsen die er meer dan 30 inlegden in slechte competitiesquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:49 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hebben de Argentijnen kwaliteit voorin dan?
Wat is wel het probleem dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:19 schreef kalinhos het volgende:
Voorin zit het Argentijnse probleem dan ook niet. Integendeel.
toch denk ik dat het een remake wordt van 4 jaar terug
Achterin. Duitsland is helaas voor ze te goed.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat is wel het probleem dan?
Ok, dank je dat je kennis wilde delenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:47 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Achterin. Duitsland is helaas voor ze te goed.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:47 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Achterin. Duitsland is helaas voor ze te goed.
Als jij het al weet, waar gaat het dan nog over?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:28 schreef kalinhos het volgende:
Wat doe je nou uit de hoogte?Argentinië heeft nog geen fatsoenlijke wedstrijd gespeeld tot nu toe hoor. Tis dat ze 2x enorm mazzelen binnen 10 minuten tegen Mexico, tot dat moment was Mexico gewoon 2 niveaus beter. Tegen Duitsland gaan ze er gewoon af.
Ik denk het wel.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bedankt voor je goed ondergebouwde meningquote:
Nogmaals, wat doe je uit de hoogtequote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als jij het al weet, waar gaat het dan nog over?
Nee hoorquote:
Ik quote even de originele ( goede beargumenteerde ) post waar ik op heb gereageerd:quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Bedankt voor je goed ondergebouwde mening
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Over wie heb je het nu?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:27 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Het is een Argentijn, die zijn nu eenmaal zo. Raar volkje...
Ik kan me nog een wedstrijdje vier jaar geleden herinneren, op zo'n zelfde WK.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |