Ziet er sowieso erg gezellig uit daarbinnen......quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:32 schreef Kimbell het volgende:
Zie ik daar nu een tuinstoel in een huis van zes ton?
[ afbeelding ]
nja die woonkamer is net een vergaderzaal, straalt geen gezelligheid uit zoquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:03 schreef Hiddendoe het volgende:
Even geen opmerkelijk enz. maar gewoon even melden dat ik jammergenoeg geen miljonair ben anders had ik dit huis meteen gekocht.![]()
Alleen al vanwege het uitzicht![]()
[ afbeelding ]
Hier ook iemand die het altijd leuk vind om huizen te bekijken op Funda die hier in de buurt te koop staan.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:54 schreef willempjewever het volgende:
Mijn god, die paal haal je toch weg? Echt de hele buurt zit die funda toch te bekijken zodra je je huis te koop zet? Ik althans altijd wel
Zou wel heel relaxed zijn als je tegenover die meid woont, live show elke avond voor het raam![]()
die spiegel hangt aan een schuine kant zodat als je iets omhoog kijkt kun je gewoon je make-up op doen..quote:
Maar dan krijg je wel twee woonarken en een bedrijfshal!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:09 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Wat een kloteligging![]()
[ afbeelding ]
En nog de complimenten voor Morticia die het vorige topic bijna eigenhandig zelf heeft gevuld
Ja en als iets lager had gehangen had je dat gewoon kunnen doen door voor je te kijken.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:30 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
die spiegel hangt aan een schuine kant zodat als je iets omhoog kijkt kun je gewoon je make-up op doen..
Maar ik ben ook geen gezelligheidsmens.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:00 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
nja die woonkamer is net een vergaderzaal, straalt geen gezelligheid uit zo
[ afbeelding ]
het is dat dat kastje en die strijkplank bruin zijn, anders had het zo een zwart-wit foto kunnen zijn...quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:04 schreef eXistence het volgende:
Bruin worden tijdens het tv kijken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou hem zo kiezen hoor!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:27 schreef Rituals het volgende:
Wie kiest er nou voor deze kleur in de keuken![]()
.
[ afbeelding ]
Sienixquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:00 schreef Snoephartje het volgende:
[ afbeelding ]
Lief!! WK Schildpadjes..
Lekker met z'n allen vooral niet naar de tv kijken.quote:
quote:
Stoeltje met boevenpakquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:30 schreef De_Hertog het volgende:
Leuk zithoekje op zolder
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)at-41/fotos/#foto-12
Het doet een beetje centerparkserig aanquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:09 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Stoeltje met boevenpak![]()
Ik vind trouwens de onderstaande foto's veel weghebben van gevangeniscellen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeg nou zelluf, hier is toch geen greintje sfeer
Lekker handig, jaquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:49 schreef Lips het volgende:
Hangt nou de wc rol onder het dakraam??
[ afbeelding ]
Ja sorry, het was makkelijker om in het houten kozijn te schroeven...quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:53 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Lekker handig, ja![]()
Maar misschien woont daar iemand met heeeeeeeeeele lange armen
Dat is toch best een plausibele verklaring? Als de rest van de muur een gipswand is, zou ik zelf ook voor het kozijn gegaan zijn hoor.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:57 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ja sorry, het was makkelijker om in het houten kozijn te schroeven...
Neuh, dan neem je nog eerder een wc-rolhouder op een standaard ofzo. Bovendien kun je best zoiets lichts aan een gipswand bevestigen. Desnoods met een paar hollewandplugjes.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dat is toch best een plausibele verklaring? Als de rest van de muur een gipswand is, zou ik zelf ook voor het kozijn gegaan zijn hoor.
Ik blijf erbij dat ik het niet heel raar of opmerkelijk vind.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:41 schreef k_man het volgende:
[..]
Neuh, dan neem je nog eerder een wc-rolhouder op een standaard ofzo. Bovendien kun je best zoiets lichts aan een gipswand bevestigen. Desnoods met een paar hollewandplugjes.
Mooi die ufo onder de tv.....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
'Ik spaar clowns en andere meuk':
[ afbeelding ]
nee hoor, dan hangt ie nog steeds aan een schuine wand en moet je door je knieën om jezelf te zienquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:10 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja en als iets lager had gehangen had je dat gewoon kunnen doen door voor je te kijken.
@Filatelistfetisjist: Thanx!! Heb dit forum wel altijd gelezen en er erg om moeten lachen, maar zelf niks geplaatst. Toen ik zag dat na 2 jaar dit forum nog steeds loopt, wilde ik er toch maar eens aan meedoen...quote:En nog de complimenten voor Morticia die het vorige topic bijna eigenhandig zelf heeft gevuld![]()
Tijd om wat rotzooi daar weg te gooien zeg! Wat een vol huis met troep!! Je kan niet eens fatsoenlijk zien hoe die kamers er uit zien. Zeker een bejaard stel die niets kunnen weggooien?quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:35 schreef morticia2u het volgende:
[..]
Enorm ranzige douche, maar ook de rest van het huis staat vol met spullen uit de kringloopwinkel, hier
Daarom hangt die spiegel (bijna) ideaal voor een rolstoeler.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:10 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja en als iets lager had gehangen had je dat gewoon kunnen doen door voor je te kijken.
Dat bankje daarboven staat wel heel gevaarlijk, maar hoe kom je er überhaupt op???quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:37 schreef morticia2u het volgende:
Terwijl de kinderen voetballen op de binnenplaats;
Ah ja, nu zie ik het. Thanks.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:19 schreef soapie het volgende:
Als je de url van de foto gebruikt lukt het wel.....
crechebed, daar hebben ze allemaal van dat soort bedden...quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:23 schreef Knutknuttsson het volgende:
[ afbeelding ]
Vast een tweeling. Vind het wel handig gevonden!
waarom sneu? jij legt een baby in een bedje zonder hekjes? dat is pas sneuquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:24 schreef deaner het volgende:
[..]
Ah ja, nu zie ik het. Thanks.
Idd wel handig, maar toch ook wel een beetje sneu voor die baby
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gluren naar de buren! Aparte stoel ook...
Your body. Your soul. Your rituals.
Van welke wil je een linkje? Kan het wel even terugzoeken voor je. De huizen van mijn vorige twee posts staan in ieder geval in Utrecht (eerste twee pagina's op funda).quote:
zet ze er voortaan gewoon bijquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:55 schreef Rituals het volgende:
[..]
Van welke wil je een linkje? Kan het wel even terugzoeken voor je. De huizen van mijn vorige twee posts staan in ieder geval in Utrecht (eerste twee pagina's op funda).
wtf moet dat dan voorstellen? een sm kruis?quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:46 schreef hierissieweer het volgende:
ik vraag mij af wat dat zwarte ding is:
[ afbeelding ]
maar denk dat de locate niet veel te raden over laat...
Hangen nog wat kettings bij XDquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:29 schreef Yoewie het volgende:
[..]
wtf moet dat dan voorstellen? een sm kruis?
Niet heel verrassendquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:46 schreef hierissieweer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie hier niets vreemd aan, behalve dat er aan de muur rechts op beide foto's een spiegel zit.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie uitbouw, past perfect bij het huis.
[ afbeelding
Veel ramen en muren, oké.
Dus waarom doen we niet gewoon ook een paar ramen ín het huis.
Ga je links, of rechts?
[ afbeelding ]
Even op tafel toiletteren.
[ afbeelding ]
Lekker druk, waarom niet gewoon overal onpraktische muren of ramen neerplempen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pas op, dit is het huis van Chuckie.
[ afbeelding ]
Gezellig dineren aan een wasbak.
[ afbeelding ]
Leuke kleuren en gordijnen.
Excuses als het huis al langs is gepost.
SM-attribuut een Alexander kruis ofzo.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:46 schreef hierissieweer het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:47 schreef DaMart het volgende:
Handig, je kunt vanuit je bad de was in de gaten houden!.
[ afbeelding ]
Link naar woning
En iets zegt me dat deze paal niet gebruikt wordt om het plafond te stutten.
[ afbeelding ]
hier
Ik vond het al zo bekend voor komen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:56 schreef -Johannus- het volgende:
[quote]Op donderdag 13 mei 2010 00:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[url=http://www.funda.nl/koop/nijkerk-gld/huis-10344500-westkadijk-2/]Alsof er een bloedvlek in de woonkamer ligt
Die heb ik een paar topic eerder geplaatst!
Hmm, ja, zit ook iets inquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:49 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
Dat heet een poef, als het goed is.
Niks vreemds aan inderdaad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier woont vast dequote:Op donderdag 13 mei 2010 18:45 schreef Rituals het volgende:
Gluren naar de buren! Aparte stoel ook...
[ afbeelding ]
Ik moest er zelf ook aan denkenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:14 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Hier woont vast de
[ afbeelding ]
Misschien toch maar even aan je schoonouders vragen of het stutwerk hielp tegen het doorzakken van de vloerquote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:33 schreef Robar het volgende:
[..]Ik herkende het type woonkamer, omdat ik zelf in zo een appartement heb gewoond. (blijkt ook hetzelfde complex te zijn) Check ik even de link, zie ik dat het de onderburen van mijn schoonouders zijn
Ik had al een vermoeden op basis van de foto's en de omschrijving van het appartement bevestigt het: badkamer en toilet zijn ontworpen door Joep van Lieshout. Super gaaf om dat in je appartementje van 2,5 ton te hebben. Die man is wereldberoemd.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:58 schreef morticia2u het volgende:
Volgens mij is dit de meest smurfige wc sinds de opening van dit forum!link
[ afbeelding ]
Ook de badkamer is heeeel apart en vooral GROEN!
[ afbeelding ]
Ze hebben ook een uhhh klei-achtige frutsel-tafel ofzoiets? Volgens mij een bedrijf wat hierin heeft gezeten..
[ afbeelding ]
Waar je tegen de krijsende blagen aan zit te kijken.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:04 schreef TheFrankey het volgende:
Terras met middazon?
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)669-onnemaheerd-7-a/
Hmm, lastig! Wat is je budget? Die stoel zal namelijk aan de prijs zijn. Ik herken het model niet, maar de linkerstoel (die ik persoonlijk mooier vind) wél, en dat is een Eames Loungechair van 5000 euro. Of het moet een replica zijn, dat kan ik niet goed zien.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:16 schreef Yoewie het volgende:
[..]
Wat een coole stoel (rechts).
Iemand die weet waar zoiets te vinden is?
quote:Op zondag 16 mei 2010 18:45 schreef tesjebesje23 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier verveel je je in ieder geval niet op het toilet!
http://www.funda.nl/koop/(...)g-225/fotos/#foto-18
Handig dat ligbad..quote:Op zondag 16 mei 2010 20:17 schreef Irrem het volgende:
[..]
![]()
Hier
Nu we toch bezig zijn
Maar we hebben wel een ligbad!
[ afbeelding ]
En de 'vaste' trap naar de slaapkamer
[ afbeelding ]
Goh issie nou nog niet verkocht....quote:Op zondag 16 mei 2010 21:51 schreef netolk het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje lullig handdoeken kastje als je huis ¤10.450.000 kost...
[ afbeelding ]
wel weer gave trapleuning
Het Huis
blijkbaar niet....quote:
Nee, juist een leuk origineel detail. Ouderwets van toen vroeger lang geleden was enzo.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:51 schreef netolk het volgende:
[ afbeelding ]
waar heb ik het over een badkamer dan?quote:Op zondag 16 mei 2010 22:15 schreef Muks het volgende:
T is overigens niet in de badkamer maar in de keuken, t blijft een lullig kastje daar niet van
Handig juist om je doekjes warm te houdenquote:Op zondag 16 mei 2010 21:51 schreef netolk het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je hier een linkje vanquote:Op zondag 16 mei 2010 23:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk zo'n portret van iemand uit de 17e eeuw permanent in je deur.
[ afbeelding ]
Is het een kerk?
Nee, een huis in Het Heilig Landstichting, mét mooie details.
quote:Op zondag 16 mei 2010 23:09 schreef cikolata het volgende:
[..]
Handig juist om je doekjes warm te houden
Geen idee of deze al vaker langs is geweest, je eigen lab aan huis:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)85-87/fotos/#foto-16
Een slaapkamer voor een kind met bureautje enzo er bij.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:28 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat stelt dit nou weer voor
Dat stelt een slaapkamer voorquote:Op zondag 16 mei 2010 23:28 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat stelt dit nou weer voor
Ja, dat zag ik ook wel.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
Een slaapkamer voor een kind met bureautje enzo er bij.
Hoe kom je daar nou bij! Ik vind het ontzettend leukquote:Op zondag 16 mei 2010 22:15 schreef Muks het volgende:
T is overigens niet in de badkamer maar in de keuken, t blijft een lullig kastje daar niet van
We zullen het wel merken als de paal na de verkoop verwijderd wordtquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien toch maar even aan je schoonouders vragen of het stutwerk hielp tegen het doorzakken van de vloer.
Een vis die ongesteld isquote:Op maandag 17 mei 2010 11:08 schreef jaronsch het volgende:
[ afbeelding ]
Vissie wou ook op de foto.
link
quote:Op maandag 17 mei 2010 11:08 schreef jaronsch het volgende:
[ afbeelding ]
Vissie wou ook op de foto.
link
zal technisch wel niet anders gekund hebben met de constructie zonder dat het een belachelijk duur grapje zou worden...quote:Op zondag 16 mei 2010 23:50 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik ook wel.
Ik beldoelde meer die dwarsbalken die zo slordig gemonteerd zijn en dat doorkijkje naar een wenteltrap.
Ik snap dat toch echt niet. Even opruimen en je hebt een heel ander, meer positief, beeld van het huis. Ik weet wel dat je door de troep heen dient te kijken, maar toch. Echt uitnodigende foto's zijn het niet.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Opruimen voor de foto's? Ben je mal!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi roze is zeker niet lelijkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:41 schreef Faithfulness het volgende:
Huis te koop, met uitzicht op zee!
[ afbeelding ]
Klik
En mooi roze is niet lelijk!
[ afbeelding ]
Klik
Ik wil de mensen die daar woonden echt niet kennenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:46 schreef Faithfulness het volgende:
In hetzelfde huis met de roze kamer hebben ze trouwens ook absoluut geen tekort aan badmatten:
[ afbeelding ]
Het chinese teken betekend nu ook geen liefde meer. Hij lijkt er nog maar net op. Maar is zo slordig afgewerkt dat er al bijna een ander woord staat.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
... en een liefdestuintje!:
[ afbeelding ]
gore vitrages?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:53 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Ik wil de mensen die daar woonden echt niet kennen
Smaakvol doch economische opknapbeurt voor de keuken uit hetzelfde huis.
Wat staat die keuken scheef?quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:20 schreef Nan81 het volgende:
Ok, ik ben normaal gesproken alleen lurker in dit topic... Dit wordt dus m'n eerste post hier, en ik ga gelijk al een (klein) regeltje verbreken...Deze foto en link komen nl niet van funda maar van de Noorse huizensite (oa) Finn.no. Maar ik vond deze foto zo opmerkelijk (lees: freaky) dat ik 'm toch maar post met alle risico's van dien. (kom maar op met het geflame >.<)
[ afbeelding ]
What the ... is dat op de muur? Ja, waarschijnlijk gewoon een poster, maar waarom zo'n poster op de muur (laten) hangen als je probeert je huis te verkopen? Toch?
Dit huis vind je hier.
Ook een beetje vreemd in dit huis: De foto's (of: mugshots?) op de muur bij de trap.
Trouwens, als m'n post verwijderd wordt omdat 't off-topic is dan snap ik dat.![]()
Groetjes
Nana
Ja, dat ook nog. Al is het niet een keuken maar een ruimte met wasbak en wat kastjes? De (echte) keuken staat in de huiskamer.quote:
deze foto is al een paar keer eerder voorbij gekomen.. maar waarschijnlijk staat dat bad daar omdat er een lekkage is die via die buis het badje in kan lopen ofzo iets..quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:27 schreef DeTolk het volgende:
Wat doet dat bad daar???
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-22/fotos/#foto-9
Dat is de lade's kamer natuurlijkquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:16 schreef JDx het volgende:
Die slaapkamer met die troep boven het bed, gadverdamme.
En waar is die kamer voor met al die lade's?
Het is niet de keuken!
Het enige wat ik kan verzinnen, is dat het een praktijk aan huis is ofzo . . .quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:16 schreef JDx het volgende:
Die slaapkamer met die troep boven het bed, gadverdamme.
En waar is die kamer voor met al die lade's?
Het is niet de keuken!
Apotheek aan huis?quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:24 schreef Robar het volgende:
[..]
Het enige wat ik kan verzinnen, is dat het een praktijk aan huis is ofzo . . .
Maar dan nog, al die lades . . . . . . .
de link doet het nietquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:20 schreef Nan81 het volgende:
Ok, ik ben normaal gesproken alleen lurker in dit topic... Dit wordt dus m'n eerste post hier, en ik ga gelijk al een (klein) regeltje verbreken...Deze foto en link komen nl niet van funda maar van de Noorse huizensite (oa) Finn.no. Maar ik vond deze foto zo opmerkelijk (lees: freaky) dat ik 'm toch maar post met alle risico's van dien. (kom maar op met het geflame >.<)
[ afbeelding ]
Ingezoomd op de muur:
[ afbeelding ]
Wat is dat? Ja, waarschijnlijk gewoon een poster, maar waarom zo'n poster op de muur (laten) hangen als je probeert je huis te verkopen? Toch?
Dit huis vind je hier.
Ook een beetje vreemd in dit huis: De foto's (of: mugshots?) op de muur bij de trap.
Trouwens, als m'n post verwijderd wordt omdat 't off-topic is dan snap ik dat.![]()
Vreemd... Nog een poging dan: Klikquote:
wel eerlijk dat ze hem niet weghalen voor de verkoopfoto's!quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:54 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
deze foto is al een paar keer eerder voorbij gekomen.. maar waarschijnlijk staat dat bad daar omdat er een lekkage is die via die buis het badje in kan lopen ofzo iets..
Tjah, beter laat je het meteen zien, dan weten de kopers dat ook. Anders komen ze voor een bepaalde prijs kijken en zeggen ze, jaaaa, maar er moet nog wel wat af voor die lekkage.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:06 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
wel eerlijk dat ze hem niet weghalen voor de verkoopfoto's!
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:31 schreef morticia2u het volgende:
In de regio Rotterdam zijn een hoop aparte huizen te vinden, waaronder:
De laatste is wel heel apart, perfect voor de voortvluchtige crimineel die zich kan verstoppen, maar deed me ook denken aan de film "the people under the stairs" brrrr....link
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto 1: het is net alsof er zand op de grond ligtquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:22 schreef Kwameisje het volgende:
Iemand had het over een bijzonder plafond - deze mensen hebben niet alleen een opmerkelijke smaak qua inrichting, maar konden ook niet beslissen wat ze met de plafonds wilden:
Enerzijds:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Glimmende piepschuimtegels? Behang? Psychedelisch stucwerk? Wat is het?
Anderzijds:
[ afbeelding ]
Systeemplafond van kantoor meegenomen?
Derderzijds:
[ afbeelding ]
Toch maar een hoogglans spanplafond?
En dat is nog alleen maar in de , inderdaad ruime, woonkamer...
Dat en het uitzicht vóór is ook het enige dat ze laten zien...
ieuw die bovenste twee zouden zo bij mijn schoonouders vandaan kunnen komenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:22 schreef Kwameisje het volgende:
Iemand had het over een bijzonder plafond - deze mensen hebben niet alleen een opmerkelijke smaak qua inrichting, maar konden ook niet beslissen wat ze met de plafonds wilden:
Enerzijds:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Anderzijds:
[ afbeelding ]
Derderzijds:
[ afbeelding ]
Plat!....Arm beestje!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:30 schreef Csbs het volgende:
Poes![]()
[ afbeelding ]
Weg poes![]()
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)059-morelstraat-105/
De bank waar Cynix een tijdje geleden mee heeft lopen leurenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:22 schreef Kwameisje het volgende:
Enerzijds:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Anderzijds:
[ afbeelding ]
Derderzijds:
[ afbeelding ]
Vond ik ook heel freaky die posters en mugshots (ik had de mugshot opmerking nog niet gelezen, maar kreeg ook meteen dezelfde associatiequote:Op donderdag 20 mei 2010 09:20 schreef Nan81 het volgende:
[ afbeelding ]
Ingezoomd op de muur:
[ afbeelding ]
Wat is dat? Ja, waarschijnlijk gewoon een poster, maar waarom zo'n poster op de muur (laten) hangen als je probeert je huis te verkopen? Toch?
Dit huis vind je hier.
Tja dat je een huis van een miljoen hebt wil nog niet zeggen dat je zin hebt om kapitalen uit te geven aan het grootste home entertainment systeem. Gezien de grootte van de kamer lijkt de maat van de tv me prima.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:37 schreef hilliebillie het volgende:
kleine tv voor in huis van ruim 1,3 miljoen
[ afbeelding ]
Ik volg het ook nietquote:
De eerste geslaagde installatie van vloerverwarming moet ik nog meemaken. In de praktijk blijkt afstelling niet te lukken met gezwollen voeten of zelfs verplicht voetjes van de vloer als gevolg.quote:
trappenhuisquote:Op zondag 23 mei 2010 07:06 schreef Jum het volgende:
Voor de 64.000 dollar question: wat is dit?
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)en-2-b/fotos/#foto-3
Ja, was met een andere foto onlangs ook al hier.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:58 schreef TheFrankey het volgende:
Shop of geen shop?
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)erikenlaan-18/fotos/
Overigens duurste huis op funda....en ook bijna de lelijkste
Gelukkig maar dat we niet allemaal dezelfde smaak hebben want dan werd er in Nederland op nog maar 1 huis gebodenquote:Op zondag 23 mei 2010 17:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind rieten daken juist prachtigMaar o wat zijn ze duur...
quote:
woordspeling, GOORdijnen.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:47 schreef Yoewie het volgende:
[..]
vi·tra·ge de, het; v(m) en o -s neerhangende doorzichtige kant geweven stof voor het venster
gor·dijn het, de; o en v(m) -en neerhangende lap stof ter afsluiting van het venster
Oftewel
Gordijnen: een niet doorzichtige lap stof
Vitrage: een doorzichtige lap stof.
quote:Op zondag 23 mei 2010 19:40 schreef Ml-etje het volgende:gaan we nu weer ontopic?
[ afbeelding ]
Er houdt hier iemand van kleedjes.. wel een mooi huis http://www.funda.nl/koop/nederhemert/huis-56707541-maasdijk-90/
Als ze beide aanstaan dan trilt de koelkast er gewoon tussenuitquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:59 schreef Miwaki het volgende:
[ afbeelding ]
Oke, een wasmachine en droger daarboven op kan nog. Maar om er nou een koelkast tussen te zetten.
Dat gaat toch onwijs wiebelen als de wasmachine/droger aan staat?!
Linkje
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:02 schreef netolk het volgende:
[..]
Als ze beide aanstaan dan trilt de koelkast er gewoon tussenuit
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:59 schreef Miwaki het volgende:
[ afbeelding ]
Oke, een wasmachine en droger daarboven op kan nog. Maar om er nou een koelkast tussen te zetten.
Linkje
Belachelijk, wie zet dat nou zo neer?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:59 schreef Miwaki het volgende:
[ afbeelding ]
Linkje
Misschien was dat alleen voor de foto, zodat de keuken ruimtelijker leekquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:59 schreef Miwaki het volgende:
[ afbeelding ]
Linkje
linkje????????quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:55 schreef farscapevr7 het volgende:
potje flipperen iemand?![]()
[ afbeelding ]
weet je hoe zwaar om die drie dingen uberhaubt op elkaar te krijgen haha. vooral die derde erop. als je melk in je koelkast hebt staan heb je na een wasbeurt een milkshakequote:Op woensdag 26 mei 2010 11:31 schreef Yoewie het volgende:
[..]
Misschien was dat alleen voor de foto, zodat de keuken ruimtelijker leek
Alsof je ooit nog je was daar boven in krijgt...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:59 schreef Miwaki het volgende:
[ afbeelding ]
Linkje
quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Om over de woonkamer nog maar te zwijgen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klik
quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:05 schreef Gwywen het volgende:
Groothoeklens?
[ afbeelding ]
Nee hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klik
De slaapkamer is ook heel praktisch ingericht![]()
Is ook een leuk buurtje. Alleen heb je wel de hele dag de trein in de achtertuin, vrij drukke lijn daar.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:18 schreef lady-wrb het volgende:
en toch vind ik het een heel leuk huisje (moet je even door de troep heenkijken enzo.
die deuren
Ja als je ook zo moet woekeren met de ruimte, geen wonder!quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:29 schreef Lips het volgende:
Een vrieskist op je slaapkamer?? (Zelfde huis)
[ afbeelding ]
Wellicht handig als je necrofiele neigingen hebt, zo'n vrieskist in de slaapkamer.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:43 schreef caroline88 het volgende:
[..]
Ja als je ook zo moet woekeren met de ruimte, geen wonder!
En boeken!quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:29 schreef Lips het volgende:
Een vrieskist op je slaapkamer?? (Zelfde huis)
[ afbeelding ]
En een paar foutjes in de render. Zoals de lamp (met bijbehorende aansluiting) boven de salontafel. Op de ene hangt hij er wel, op de ander geen spoor te zien.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:40 schreef JDx het volgende:
Die klassieke/moderne woonkamer is een 3D render.
De moderne dan, om te laten zien hoe het zou kunnen!
Ik herken enkele standaard 3D objecten. En je kan het zien aan de (schone) stijl.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
Vroeger was dat heel gewoon, ben ik onlangs achter gekomen. En wij in onze "moderne, strakke tijden" maar denken dat al die plafonds vroeger wit waren...quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:21 schreef morticia2u het volgende:
Iemand die heel ijverig de ornamenten op het plafond heeft ingekleurd??
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:04 schreef error_404 het volgende:
[..]
Vroeger was dat heel gewoon, ben ik onlangs achter gekomen. En wij in onze "moderne, strakke tijden" maar denken dat al die plafonds vroeger wit waren...
Dan is handig voor als er brand is. Gaat alles een stuk sneller..quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:27 schreef morticia2u het volgende:
Nog een paar dan:
En wat is het nut van dit laaghangende doek in de babykamer? link
[ afbeelding ]
Wat overduidelijk zeg!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:54 schreef Krln het volgende:
[ afbeelding ]
zou hier een man of vrouw gewoond hebben ...![]()
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-20/fotos/#foto-4
Het lijkt alsof er nog iemand is...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:54 schreef Krln het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:54 schreef Krln het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 mei 2010 17:13 schreef morticia2u het volgende:
Deze mensen zijn gek op spotjes, link
[ afbeelding ]
Heeft de hond een ongelukje gehad op de trap? link
[ afbeelding ]
Als je in scheveningen woont, wil je dat wel laten blijken door een surfplank in je woonkamer te zetten....link
[ afbeelding ]
De kinderen mochten helpen een keuken uit te zoeken, link
[ afbeelding ]
"Ons huis uitgewoond? Hoezo? Wij houden gewoon niet zo van behang..." link
[ afbeelding ]
Nog een variant op de 38-zitsbank. link
[ afbeelding ]
BOE! Huis met spook. link
[ afbeelding ]
Aparte ligstoelen. link
[ afbeelding ]
Herten-mortuariumlink
[ afbeelding ]
Hey dat kasteel is ooit in "valerio blijft slapen" (of hoe die show ook heet) geweest.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:18 schreef Gwywen het volgende:
Kastelen![]()
Was deze al voorbijgekomen?
[ afbeelding ]
Mét slotgracht
[ afbeelding ]
En harnas![]()
[ afbeelding ]
En afgeschoten wild
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voldoende zitplaatsen
[ afbeelding ]
En tuinman (zit die bij de prijs inbegrepen?)![]()
[ afbeelding ]
Klik
Ja en dat kasteel in Maastricht trouwens ook. Beide heb ik eerder al eens gepost.quote:
Die schilderijen van de kinderen zijn leuk!quote:Op zondag 30 mei 2010 16:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Kussentjes in overvloed:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fantastisch huis overigens.
geen oude huizen gewend? kom zulke dingen vaker tegen hoorquote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:31 schreef morticia2u het volgende:
In de regio Rotterdam zijn een hoop aparte huizen te vinden, waaronder:
Creatief met tegeltjes, link
[ afbeelding ]
Een makelaar die geen foto's kan inscannen, link
[ afbeelding ]
Delft-blauwe wc, link
[ afbeelding ]
"Dikke billen-wc", link
[ afbeelding ]
Ranzige trap, link
[ afbeelding ]
Detail van een trap die uitelkaar valt ( waarom laat je dat zien??) link
[ afbeelding ]
"We zijn een keuken-kastdeurtje kwijt; ach hangen we er toch een gordijntje voor, dat valt niet op.."link
[ afbeelding ]
Waarom is het gedeelte met de kookplaat zo laag? OF de hele keuken verlagen OF niet... link
[ afbeelding ]
Van dit huis vraag ik me echt af wat ze er precies doen of wat voor soort "bedrijf" erin zit... link
[ afbeelding ]
Overdreven versie van de befaamde "IKEA-roos" link
[ afbeelding ]
Voor de echte knutselaar..hysterisch behand mag eraf, en als je goed kijkt, heeft waarschijnlijk "Ben " hier gewoond.. link
[ afbeelding ]
De laatste is wel heel apart, perfect voor de voortvluchtige crimineel die zich kan verstoppen, maar deed me ook denken aan de film "the people under the stairs" brrrr....link
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat bezielt deze makelaarquote:Op zondag 30 mei 2010 22:39 schreef R2R het volgende:
De vorige bewoners hebben vast wat spullen vast uit de keuken gesloopt
[ afbeelding ]
Niet gehinderd door schoonmaakmiddelen stellen wij u deze badkamer tentoon
[ afbeelding ]
Voor het geval u dacht dat vuil alleen op de grond zit, hebben wij speciaal deze extra foto genomen
[ afbeelding ]
Funda link
tja het is tenminste wel eerlijk: als ze dan kijkers trekken dan weten de kijkers al dat het in zo'n staat verkeerd. als mensen dat niet weten dan scrhrikken ze zich dood. maar tis gewoon walgelijk om te zien, dat ze niet even hebben geprobeert het iets schoon te maken maja.quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 14:28 schreef T42 het volgende:
[..]
geen oude huizen gewend? kom zulke dingen vaker tegen hoorvoor al in amsterdamse heren huizen
Werkelijk een prachtwoning... Er moet alleen iets van de prijs af...quote:Op maandag 31 mei 2010 11:03 schreef Tulping het volgende:
Een pracht van een huis, met koetsierswoning en tuinhuis welke nagenoeg zelfvoorzienend zijn, een perceeloppervlakte van 11477 M2, exclusieve aangelegde tuin door ontwerpbureau én een binnenzwembad...
Echt onbegrijpelijk... Hier te vinden voor slechts ¤ 7.950.000
Anders doe je een bod op enkel het koetshuis of het tuinhuisquote:Op maandag 31 mei 2010 20:01 schreef 49R het volgende:
[..]
Werkelijk een prachtwoning... Er moet alleen iets van de prijs af...
zelfs al laat je een nul weg is het nog niet te doen![]()
Ik ben bang dat zelfs dát veels te ambitieus isquote:Op maandag 31 mei 2010 20:05 schreef Gwywen het volgende:
Anders doe je een bod op enkel het koetshuis of het tuinhuis
Eerder andersom, de donkere vloer is afgesleten.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:26 schreef De_Melkboer het volgende:
Ook weer een sfeervolle woonkamer, zo te zien is het gebruikt door de padvinders die een kampvuur in de kamer maakten:
Hier dus
[ afbeelding ]
Die vloer moet je lekker schuren, dan istie weer prima. Maar wat ik me afvraag, wat doet die afvoerbuis in de kamer?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:26 schreef De_Melkboer het volgende:
Ook weer een sfeervolle woonkamer, zo te zien is het gebruikt door de padvinders die een kampvuur in de kamer maakten:
Hier dus
[ afbeelding ]
Hey, die is al vaker langsgekomen maar dan met veel meer foto's (bank op 'podium' was dat toch?). Toch de gekke foto's maar verwijderd dus?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:57 schreef DaMart het volgende:
Van binnen en aan de achterkant is modenisering vereist, zegt men over deze woning. Dus laten we dan vooral de voorkant en de bloembak aan de overkant van de straat op de foto zetten, dan valt niet op hoe het er binnen uitziet.
Helaas vergaten ze dat er een hysterische muur op een foto zichtbaar is.
[ afbeelding ]
Het is wél een heel byzndere woning:quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:30 schreef heartwork het volgende:
[ afbeelding ]
hier werd ik net naar toe gelinkt door funda, dus dan mag het vast wel.
Misschien dat het toneelbouwers zijn. Er liggen wel meer maffe dingen in dat huis.
http://www.funda.nl/koop/(...)91358-krommedijk-20/
[edit] ik zie wel de foto in preview- maar niet in de echte post)
Gekker moet het toch niet worden. Een toilet voorzien van een toiletquote:Het toilet is betegeld in lichte kleurstelling en is voorzien van een toilet.
Leuk, maar je moet wel bezoek over de vloer ontvangen.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:18 schreef Gwywen het volgende:
Kastelen![]()
Was deze al voorbijgekomen?
[ afbeelding ]
Mét slotgracht
[ afbeelding ]
En harnas![]()
[ afbeelding ]
En afgeschoten wild
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voldoende zitplaatsen
[ afbeelding ]
En tuinman (zit die bij de prijs inbegrepen?)![]()
[ afbeelding ]
Klik
quote:Bijzonderheden:
- Verplichte openstelling van het terrein in het vakantie seizoen voor bezoekers.
- Hoofdentree en Ridderzaal/trouwzaal moeten bezocht kunnen worden.
- De schijnwerpers op het kasteel dienen in december aan te zijn.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:30 schreef heartwork het volgende:
[ afbeelding ]
hier werd ik net naar toe gelinkt door funda, dus dan mag het vast wel.
Misschien dat het toneelbouwers zijn. Er liggen wel meer maffe dingen in dat huis.
http://www.funda.nl/koop/(...)91358-krommedijk-20/
[edit] ik zie wel de foto in preview- maar niet in de echte post)
Hoe kan ik bij de originele link komen? Ik krijg het niet voor elkaarquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Das een hele slechte fotosoep!
Ah, er moesten wat vlekjes weggewerkt worden
[ afbeelding ]
uhm zo ziet mijn woonkamer er ook uitquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:55 schreef farscapevr7 het volgende:
potje flipperen iemand?![]()
[ afbeelding ]
Ik moest zoekenquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:40 schreef Cothen het volgende:
"Dicht bij openbaar vervoer"
[ afbeelding ]
Link
en waarom die foto's?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:41 schreef blup het volgende:
[..]
Ik moest zoeken
[ afbeelding ]
Gevonden!
[ afbeelding ]
He da's bij mij om de hoek! was me echt nog nooit opgevallenquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:40 schreef Cothen het volgende:
"Dicht bij openbaar vervoer"
[ afbeelding ]
Link
hoe lang woon je er al dan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:49 schreef error_404 het volgende:
[..]
He da's bij mij om de hoek! was me echt nog nooit opgevallen![]()
Er staat ook een kerstboom op de foto van de badkamer?quote:
Ja iddquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:00 schreef Zuigstengel het volgende:
[..]
Er staat ook een kerstboom op de foto van de badkamer?
Nu je het zegt... die had ik toen ook gepost, inderdaad. Die muur kwam me al zo bekend voor...quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, die is al vaker langsgekomen maar dan met veel meer foto's (bank op 'podium' was dat toch?). Toch de gekke foto's maar verwijderd dus?
Ventilatiesysteem?quote:Op maandag 7 juni 2010 14:43 schreef speedrock het volgende:
Alle kleine cv leidingen waren uitverkocht voor in dit huis?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 juni 2010 14:43 schreef speedrock het volgende:
Alle kleine cv leidingen waren uitverkocht voor in dit huis?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |