Dat is de lade's kamer natuurlijkquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:16 schreef JDx het volgende:
Die slaapkamer met die troep boven het bed, gadverdamme.
En waar is die kamer voor met al die lade's?
Het is niet de keuken!
Het enige wat ik kan verzinnen, is dat het een praktijk aan huis is ofzo . . .quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:16 schreef JDx het volgende:
Die slaapkamer met die troep boven het bed, gadverdamme.
En waar is die kamer voor met al die lade's?
Het is niet de keuken!
Apotheek aan huis?quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:24 schreef Robar het volgende:
[..]
Het enige wat ik kan verzinnen, is dat het een praktijk aan huis is ofzo . . .
Maar dan nog, al die lades . . . . . . .
de link doet het nietquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:20 schreef Nan81 het volgende:
Ok, ik ben normaal gesproken alleen lurker in dit topic... Dit wordt dus m'n eerste post hier, en ik ga gelijk al een (klein) regeltje verbreken...Deze foto en link komen nl niet van funda maar van de Noorse huizensite (oa) Finn.no. Maar ik vond deze foto zo opmerkelijk (lees: freaky) dat ik 'm toch maar post met alle risico's van dien. (kom maar op met het geflame >.<)
[ afbeelding ]
Ingezoomd op de muur:
[ afbeelding ]
Wat is dat? Ja, waarschijnlijk gewoon een poster, maar waarom zo'n poster op de muur (laten) hangen als je probeert je huis te verkopen? Toch?
Dit huis vind je hier.
Ook een beetje vreemd in dit huis: De foto's (of: mugshots?) op de muur bij de trap.
Trouwens, als m'n post verwijderd wordt omdat 't off-topic is dan snap ik dat.![]()
Vreemd... Nog een poging dan: Klikquote:
wel eerlijk dat ze hem niet weghalen voor de verkoopfoto's!quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:54 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
deze foto is al een paar keer eerder voorbij gekomen.. maar waarschijnlijk staat dat bad daar omdat er een lekkage is die via die buis het badje in kan lopen ofzo iets..
Tjah, beter laat je het meteen zien, dan weten de kopers dat ook. Anders komen ze voor een bepaalde prijs kijken en zeggen ze, jaaaa, maar er moet nog wel wat af voor die lekkage.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:06 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
wel eerlijk dat ze hem niet weghalen voor de verkoopfoto's!
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:31 schreef morticia2u het volgende:
In de regio Rotterdam zijn een hoop aparte huizen te vinden, waaronder:
De laatste is wel heel apart, perfect voor de voortvluchtige crimineel die zich kan verstoppen, maar deed me ook denken aan de film "the people under the stairs" brrrr....link
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto 1: het is net alsof er zand op de grond ligtquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:22 schreef Kwameisje het volgende:
Iemand had het over een bijzonder plafond - deze mensen hebben niet alleen een opmerkelijke smaak qua inrichting, maar konden ook niet beslissen wat ze met de plafonds wilden:
Enerzijds:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Glimmende piepschuimtegels? Behang? Psychedelisch stucwerk? Wat is het?
Anderzijds:
[ afbeelding ]
Systeemplafond van kantoor meegenomen?
Derderzijds:
[ afbeelding ]
Toch maar een hoogglans spanplafond?
En dat is nog alleen maar in de , inderdaad ruime, woonkamer...
Dat en het uitzicht vóór is ook het enige dat ze laten zien...
ieuw die bovenste twee zouden zo bij mijn schoonouders vandaan kunnen komenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:22 schreef Kwameisje het volgende:
Iemand had het over een bijzonder plafond - deze mensen hebben niet alleen een opmerkelijke smaak qua inrichting, maar konden ook niet beslissen wat ze met de plafonds wilden:
Enerzijds:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Anderzijds:
[ afbeelding ]
Derderzijds:
[ afbeelding ]
Plat!....Arm beestje!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:30 schreef Csbs het volgende:
Poes![]()
[ afbeelding ]
Weg poes![]()
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)059-morelstraat-105/
De bank waar Cynix een tijdje geleden mee heeft lopen leurenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:22 schreef Kwameisje het volgende:
Enerzijds:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Anderzijds:
[ afbeelding ]
Derderzijds:
[ afbeelding ]
Vond ik ook heel freaky die posters en mugshots (ik had de mugshot opmerking nog niet gelezen, maar kreeg ook meteen dezelfde associatiequote:Op donderdag 20 mei 2010 09:20 schreef Nan81 het volgende:
Ok, ik ben normaal gesproken alleen lurker in dit topic... Dit wordt dus m'n eerste post hier, en ik ga gelijk al een (klein) regeltje verbreken...Deze foto en link komen nl niet van funda maar van de Noorse huizensite (oa) Finn.no. Maar ik vond deze foto zo opmerkelijk (lees: freaky) dat ik 'm toch maar post met alle risico's van dien. (kom maar op met het geflame >.<)
[ afbeelding ]
Ingezoomd op de muur:
[ afbeelding ]
Wat is dat? Ja, waarschijnlijk gewoon een poster, maar waarom zo'n poster op de muur (laten) hangen als je probeert je huis te verkopen? Toch?
Dit huis vind je hier.
Ook een beetje vreemd in dit huis: De foto's (of: mugshots?) op de muur bij de trap.
Tja dat je een huis van een miljoen hebt wil nog niet zeggen dat je zin hebt om kapitalen uit te geven aan het grootste home entertainment systeem. Gezien de grootte van de kamer lijkt de maat van de tv me prima.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:37 schreef hilliebillie het volgende:
kleine tv voor in huis van ruim 1,3 miljoen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |