Dat bankje daarboven staat wel heel gevaarlijk, maar hoe kom je er überhaupt op???quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:37 schreef morticia2u het volgende:
Terwijl de kinderen voetballen op de binnenplaats;
Ah ja, nu zie ik het. Thanks.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:19 schreef soapie het volgende:
Als je de url van de foto gebruikt lukt het wel.....
crechebed, daar hebben ze allemaal van dat soort bedden...quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:23 schreef Knutknuttsson het volgende:
[ afbeelding ]
Vast een tweeling. Vind het wel handig gevonden!
waarom sneu? jij legt een baby in een bedje zonder hekjes? dat is pas sneuquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:24 schreef deaner het volgende:
[..]
Ah ja, nu zie ik het. Thanks.
Idd wel handig, maar toch ook wel een beetje sneu voor die baby
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gluren naar de buren! Aparte stoel ook...
Your body. Your soul. Your rituals.
Van welke wil je een linkje? Kan het wel even terugzoeken voor je. De huizen van mijn vorige twee posts staan in ieder geval in Utrecht (eerste twee pagina's op funda).quote:
zet ze er voortaan gewoon bijquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:55 schreef Rituals het volgende:
[..]
Van welke wil je een linkje? Kan het wel even terugzoeken voor je. De huizen van mijn vorige twee posts staan in ieder geval in Utrecht (eerste twee pagina's op funda).
wtf moet dat dan voorstellen? een sm kruis?quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:46 schreef hierissieweer het volgende:
ik vraag mij af wat dat zwarte ding is:
[ afbeelding ]
maar denk dat de locate niet veel te raden over laat...
Hangen nog wat kettings bij XDquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:29 schreef Yoewie het volgende:
[..]
wtf moet dat dan voorstellen? een sm kruis?
Niet heel verrassendquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:46 schreef hierissieweer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie hier niets vreemd aan, behalve dat er aan de muur rechts op beide foto's een spiegel zit.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie uitbouw, past perfect bij het huis.
[ afbeelding
Veel ramen en muren, oké.
Dus waarom doen we niet gewoon ook een paar ramen ín het huis.
Ga je links, of rechts?
[ afbeelding ]
Even op tafel toiletteren.
[ afbeelding ]
Lekker druk, waarom niet gewoon overal onpraktische muren of ramen neerplempen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pas op, dit is het huis van Chuckie.
[ afbeelding ]
Gezellig dineren aan een wasbak.
[ afbeelding ]
Leuke kleuren en gordijnen.
Excuses als het huis al langs is gepost.
SM-attribuut een Alexander kruis ofzo.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:46 schreef hierissieweer het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:47 schreef DaMart het volgende:
Handig, je kunt vanuit je bad de was in de gaten houden!.
[ afbeelding ]
Link naar woning
En iets zegt me dat deze paal niet gebruikt wordt om het plafond te stutten.
[ afbeelding ]
hier
Ik vond het al zo bekend voor komen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:56 schreef -Johannus- het volgende:
[quote]Op donderdag 13 mei 2010 00:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[url=http://www.funda.nl/koop/nijkerk-gld/huis-10344500-westkadijk-2/]Alsof er een bloedvlek in de woonkamer ligt
Die heb ik een paar topic eerder geplaatst!
Hmm, ja, zit ook iets inquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:49 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
Dat heet een poef, als het goed is.
Niks vreemds aan inderdaad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier woont vast dequote:Op donderdag 13 mei 2010 18:45 schreef Rituals het volgende:
Gluren naar de buren! Aparte stoel ook...
[ afbeelding ]
Ik moest er zelf ook aan denkenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:14 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Hier woont vast de
[ afbeelding ]
Misschien toch maar even aan je schoonouders vragen of het stutwerk hielp tegen het doorzakken van de vloerquote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:33 schreef Robar het volgende:
[..]Ik herkende het type woonkamer, omdat ik zelf in zo een appartement heb gewoond. (blijkt ook hetzelfde complex te zijn) Check ik even de link, zie ik dat het de onderburen van mijn schoonouders zijn
Ik had al een vermoeden op basis van de foto's en de omschrijving van het appartement bevestigt het: badkamer en toilet zijn ontworpen door Joep van Lieshout. Super gaaf om dat in je appartementje van 2,5 ton te hebben. Die man is wereldberoemd.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:58 schreef morticia2u het volgende:
Volgens mij is dit de meest smurfige wc sinds de opening van dit forum!link
[ afbeelding ]
Ook de badkamer is heeeel apart en vooral GROEN!
[ afbeelding ]
Ze hebben ook een uhhh klei-achtige frutsel-tafel ofzoiets? Volgens mij een bedrijf wat hierin heeft gezeten..
[ afbeelding ]
Waar je tegen de krijsende blagen aan zit te kijken.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:04 schreef TheFrankey het volgende:
Terras met middazon?
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)669-onnemaheerd-7-a/
Hmm, lastig! Wat is je budget? Die stoel zal namelijk aan de prijs zijn. Ik herken het model niet, maar de linkerstoel (die ik persoonlijk mooier vind) wél, en dat is een Eames Loungechair van 5000 euro. Of het moet een replica zijn, dat kan ik niet goed zien.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:16 schreef Yoewie het volgende:
[..]
Wat een coole stoel (rechts).
Iemand die weet waar zoiets te vinden is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |