Hey, die is al vaker langsgekomen maar dan met veel meer foto's (bank op 'podium' was dat toch?). Toch de gekke foto's maar verwijderd dus?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:57 schreef DaMart het volgende:
Van binnen en aan de achterkant is modenisering vereist, zegt men over deze woning. Dus laten we dan vooral de voorkant en de bloembak aan de overkant van de straat op de foto zetten, dan valt niet op hoe het er binnen uitziet.
Helaas vergaten ze dat er een hysterische muur op een foto zichtbaar is.
[ afbeelding ]
Het is wél een heel byzndere woning:quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:30 schreef heartwork het volgende:
[ afbeelding ]
hier werd ik net naar toe gelinkt door funda, dus dan mag het vast wel.
Misschien dat het toneelbouwers zijn. Er liggen wel meer maffe dingen in dat huis.
http://www.funda.nl/koop/(...)91358-krommedijk-20/
[edit] ik zie wel de foto in preview- maar niet in de echte post)
Gekker moet het toch niet worden. Een toilet voorzien van een toiletquote:Het toilet is betegeld in lichte kleurstelling en is voorzien van een toilet.
Leuk, maar je moet wel bezoek over de vloer ontvangen.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:18 schreef Gwywen het volgende:
Kastelen![]()
Was deze al voorbijgekomen?
[ afbeelding ]
Mét slotgracht
[ afbeelding ]
En harnas![]()
[ afbeelding ]
En afgeschoten wild
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voldoende zitplaatsen
[ afbeelding ]
En tuinman (zit die bij de prijs inbegrepen?)![]()
[ afbeelding ]
Klik
quote:Bijzonderheden:
- Verplichte openstelling van het terrein in het vakantie seizoen voor bezoekers.
- Hoofdentree en Ridderzaal/trouwzaal moeten bezocht kunnen worden.
- De schijnwerpers op het kasteel dienen in december aan te zijn.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:30 schreef heartwork het volgende:
[ afbeelding ]
hier werd ik net naar toe gelinkt door funda, dus dan mag het vast wel.
Misschien dat het toneelbouwers zijn. Er liggen wel meer maffe dingen in dat huis.
http://www.funda.nl/koop/(...)91358-krommedijk-20/
[edit] ik zie wel de foto in preview- maar niet in de echte post)
Hoe kan ik bij de originele link komen? Ik krijg het niet voor elkaarquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Das een hele slechte fotosoep!
Ah, er moesten wat vlekjes weggewerkt worden
[ afbeelding ]
uhm zo ziet mijn woonkamer er ook uitquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:55 schreef farscapevr7 het volgende:
potje flipperen iemand?![]()
[ afbeelding ]
Ik moest zoekenquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:40 schreef Cothen het volgende:
"Dicht bij openbaar vervoer"
[ afbeelding ]
Link
en waarom die foto's?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:41 schreef blup het volgende:
[..]
Ik moest zoeken
[ afbeelding ]
Gevonden!
[ afbeelding ]
He da's bij mij om de hoek! was me echt nog nooit opgevallenquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:40 schreef Cothen het volgende:
"Dicht bij openbaar vervoer"
[ afbeelding ]
Link
hoe lang woon je er al dan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:49 schreef error_404 het volgende:
[..]
He da's bij mij om de hoek! was me echt nog nooit opgevallen![]()
Er staat ook een kerstboom op de foto van de badkamer?quote:
Ja iddquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:00 schreef Zuigstengel het volgende:
[..]
Er staat ook een kerstboom op de foto van de badkamer?
Nu je het zegt... die had ik toen ook gepost, inderdaad. Die muur kwam me al zo bekend voor...quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, die is al vaker langsgekomen maar dan met veel meer foto's (bank op 'podium' was dat toch?). Toch de gekke foto's maar verwijderd dus?
Ventilatiesysteem?quote:Op maandag 7 juni 2010 14:43 schreef speedrock het volgende:
Alle kleine cv leidingen waren uitverkocht voor in dit huis?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 juni 2010 14:43 schreef speedrock het volgende:
Alle kleine cv leidingen waren uitverkocht voor in dit huis?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |