quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:39 schreef borisz het volgende:
Nog 1 week PenW en dan Knevel & vd Brink #18 Ivo komt los
DIe enge Van den Brink weerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:39 schreef borisz het volgende:
Ja eens. Knevel kan ik wel waarderen ondanks dat hij van de EO is. Knevel zegt gewoon wat hij vindt en daar kan je gewoon mee leven. vd Brink wil zijn mening vertellen via zijn gasten en dat isquote:
Dat vind ik niet zo erg.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:39 schreef borisz het volgende:
Nouja, alles gewoon.quote:
Ik herken haar van een aflevering van dat programma van Jaap Jongbloed: "Het mooiste meisje van de klas"quote:
Dat maakt het nog zeker niet slim.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:47 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Nouja, alles gewoon.Ze heeft nog niets doms gezegd.
Klopt! Toen vond ik haar niet zo stom.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik herken haar van een aflevering van dat programma van Jaap Jongbloed: "Het mooiste meisje van de klas"
Ik vind het eerder andersom. Van den Brink is een prima interviewer, heeft alleen z'n kop niet mee. Knevel is zeer vervelend. Probeert altijd zieltjes te winnen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja eens. Knevel kan ik wel waarderen ondanks dat hij van de EO is. Knevel zegt gewoon wat hij vindt en daar kan je gewoon mee leven. vd Brink wil zijn mening vertellen via zijn gasten en dat is.
Ik kan K&B tegenwoordig ook wel verdragen (en kijk er wel met plezier naar), maar laat P&W alsjeblíéft uitzendingen tot de verkiezingen maken. Gelukkig krijgen we het Lagerhuis met Witteman. Ik vind mei gewoon te vroeg, P&W is het beste programma op de Nederlandse televisie.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:45 schreef Toad het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo erg.Wel goed, die afwisseling.
Ik vind Van der Brink een matige interviewer, maar aan luisteren kom ik meestal niet echt toe door zijn radio-hoofd, dat leidt nogal af namelijkquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:52 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ik vind het eerder andersom. Van den Brink is een prima interviewer, heeft alleen z'n kop niet mee. Knevel is zeer vervelend. Probeert altijd zieltjes te winnen.
Voor iemand met zo'n CV vind ik het toch gewoon een domme lul eigenlijkquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:35 schreef Strooper het volgende:
De Jager is wel een baas met zijn HTC Desire
Boot, die is al de hele dag op RTL-Z aan het woord geweest.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:46 schreef TNA het volgende:
- Arnoud Boot en Willem Middelkoop over commissie-De Wit.
- Annemarie Jorritsma uitgeroepen tot 'homomoeder'.
Ik ga kijken voor Boot.
KUTquote:Op maandag 10 mei 2010 21:00 schreef golfer het volgende:
En verder ook nog PVV-Kamerlid Hero Brinkman
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:00 schreef golfer het volgende:
Fijn, een xenofobe debiel die zo hard mogelijk gaat schreeuwen dat we de gulden terug willen. Dat Boot hem maar moge afmaken.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:00 schreef golfer het volgende:
De gulden. Maar het eerste deel van je opmerking heeft niet per se iets te maken met het tweede deel. Toch?quote:Op maandag 10 mei 2010 21:22 schreef TNA het volgende:
[..]
Fijn, een xenofobe debiel die zo hard mogelijk gaat schreeuwen dat we de euro terug willen. Dat Boot hem maar moge afmaken.
Ik vind hem om vele redenen een debielquote:Op maandag 10 mei 2010 22:12 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
De gulden. Maar het eerste deel van je opmerking heeft niet per se iets te maken met het tweede deel. Toch?
Ik ook.quote:
Bron?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:13 schreef MilaNL het volgende:
Hoho, met Brinkman kan het nog leuk worden hoor. Hij vindt dat de PVV niet democratisch genoeg is. Interne rel?
Hahaha.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:43 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga kijken voor Hero. Hopelijk heeft ie een paar glaasjes op.
De bron is P&W zelf. Ik zag zo'n aankondiging.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:34 schreef sander89 het volgende:
[..]
Bron?
Wel bijzonder weer iemand van de PVV bij P&W, al zal Wilders nooit komen denk ik.
Ik dacht net al: Welke idioot zit daar te roken.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:04 schreef TNA het volgende:
De thee van Boot dampt voortdurend het beeld in.
quote:Op maandag 10 mei 2010 23:06 schreef Louis22 het volgende:
Zei ie nou dat Wilders ons ieder moment kan ontvallen?
Ja wtf.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:06 schreef Louis22 het volgende:
Zei ie nou dat Wilders ons ieder moment kan ontvallen?
Tuurlijk niet, opzetje. Brinkman zegt snel, Wilders zegt later. Kunnen CDA, VVD straks niet meer roepen dat ze niet met een ondemocratische partij in zee willen, maar er staat ook nog niets vast, dus ze kunnen er altijd nog vanaf.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:07 schreef sander89 het volgende:
Bommetje binnen de PVV word dit?
Klinkt goed tochquote:Op maandag 10 mei 2010 23:08 schreef MaGNeT het volgende:
Ah, Hero wordt binnenkort de PVV uitgekickt...
Relletje in de PVV... LPF effect... Nog minder zetels...
Nieuwe politiekquote:Op maandag 10 mei 2010 23:09 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
"Lijst Hero - Een nuchtere blik op de toekomst".
Over 10 jaar een docu van BNN: wat was de rol van Hero Brinkman in de moord op Geert Wilders?quote:Op maandag 10 mei 2010 23:09 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ja wtf.
En de achterban is 'zeer fluïde'. Kortom, goed voorzien van drank.
"Hij schepte een klimaat..."quote:Op maandag 10 mei 2010 23:11 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Over 10 jaar een docu van BNN: wat was de rol van Hero Brinkman in de moord op Geert Wilders?
How Hero became a Zero.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:09 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
"Lijst Hero - Een nuchtere blik op de toekomst".
Hero is toch al wat sjaggo dat hij teruggeplaatst is op de lijst...quote:Op maandag 10 mei 2010 23:15 schreef Ronaldsen het volgende:
Duidelijk dat Hero aanstuurt op een breuk
En SP, die heeft ook veel zetels verloren aan de blonde messias...quote:Op maandag 10 mei 2010 23:16 schreef TNA het volgende:
Exit Hero, exit PVV, extra zetels en het premierschap voor Rutte. Dat laatste is dan wel weer jammer.
Mooie timing is het ook.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:15 schreef Ronaldsen het volgende:
Duidelijk dat Hero aanstuurt op een breuk
Onzin, niemand van die partij zit ooit op z'n eigen houtje. Dit is gewoon een opzet om de praatjes dat Wilders de grote dictator is en de partij ondemocratisch is onderuit te schoppen omdat ze dat later gaat opbreken als ze de kans krijgen om mee te gaan regeren. En omdat veel kiezers dat nu een reden vinden om naar de VVD over te stappen.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hero zit daar dus duidelijk op eigen houtje.
quote:Op maandag 10 mei 2010 23:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Onzin, niemand van die partij zit ooit op z'n eigen houtje. Dit is gewoon een opzet om de praatjes dat Wilders de grote dictator is en de partij ondemocratisch is onderuit te schoppen omdat ze dat later gaat opbreken als ze de kans krijgen om mee te gaan regeren. En omdat veel kiezers dat nu een reden vinden om naar de VVD over te stappen.
Als dit echt eigen initiatief is dan ligt Brinkman morgen keihard uit de partij of krijgt hij op z'n minst een mediaverbod. Net als hen die hem voorgingen.
Verdonk zat bij de PSP. Beat that.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:18 schreef DrDentz het volgende:
Moeilijk te geloven dat Hero ooit een PvdA'er was.
Bij nader inzien zou het ook strategie van Geert kunnen zijn.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:19 schreef venomsnake het volgende:
Die krijgt meppen van baas Geert morgen
Die hebben we al jaren lang gehad. Elco dan wel.quote:
Dilemma, ben ik naief of jij paranoide?quote:Op maandag 10 mei 2010 23:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Onzin, niemand van die partij zit ooit op z'n eigen houtje. Dit is gewoon een opzet om de praatjes dat Wilders de grote dictator is en de partij ondemocratisch is onderuit te schoppen omdat ze dat later gaat opbreken als ze de kans krijgen om mee te gaan regeren. En omdat veel kiezers dat nu een reden vinden om naar de VVD over te stappen.
Als dit echt eigen initiatief is dan ligt Brinkman morgen keihard uit de partij of krijgt hij op z'n minst een mediaverbod. Net als hen die hem voorgingen.
Hoeft niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:20 schreef TNA het volgende:
Hij zit Wilders nu toch wel flink te dissen hoor. Exit Hero.
je bent niet naïef, morgen exit Hero brinkman, dat ziet zelfs een blind paardquote:Op maandag 10 mei 2010 23:22 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Dilemma, ben ik naief of jij paranoide?
Of doorzie jij geen obvious theaterspel?quote:Op maandag 10 mei 2010 23:22 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Dilemma, ben ik naief of jij paranoide?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |