Ik ook.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:12 schreef Q.E.D. het volgende:
Zou het jammer vinden als ze de uitzending niet aanpassen n.a.v. de verstoring op De Dam.
Ze gaan het er ongetwijfeld over hebben, maar niet de hele uitzending. De gasten zullen er gewoon zitten.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:12 schreef Q.E.D. het volgende:
Zou het jammer vinden als ze de uitzending niet aanpassen n.a.v. de verstoring op De Dam.
Staat op de website. Dus het gaat er wel even over. Maar ik kijk voor Junkie XLquote:Ooggetuigen over paniek tijdens Dodenherdenking
De Nationale Dodenherdenking op de Dam is deze avond ernstig verstoord. Nadat een man tijdens de twee minuten stilte hard begon te schreeuwen ontstond er chaos in het publiek. Onder meer ooggetuige Leon Bril vertelt over de paniek op de Dam.
laat het alsjeblieft daar niet over gaan, of gewoon even kort 5 minuten ofzoquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:12 schreef Q.E.D. het volgende:
Het schijnt dat die er ook bij was.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:58 schreef MilaNL het volgende:
Staat op de website. Dus het gaat er wel even over. Maar ik kijk voor Junkie XL
Ik ben het eerder zat met dat geouwehoer over FC Twente.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:02 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
laat het alsjeblieft daar niet over gaan, of gewoon even kort 5 minuten ofzo
QFTquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:03 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik ben het eerder zat met dat geouwehoer over FC Twente.
Vincent Bijlo en Prinses Christina ?quote:
Dat zullen ze erg vimnden. Hoop dat ze er overheen komen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:11 schreef Horloge het volgende:
Kenneth Perez sterspeler.
Dat Twente gelul interesseert me niets, ik zet 'em straks lekker weer af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |