1 |
Gaan ze waarschijnlijk snel veranderen. Voor PS3 in iedergeval, dus denk ook wel PC.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:45 schreef genakt het volgende:
tvp
kan dlc niet halen geen creditcard
dlc kan je trouwens nog en eens kiezen welk soort game je doet is gewoon dus random tyfuszooi![]()
en speel toch alleen maar s&d , demolition en domination
Ik heb ook geen DLC.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:16 schreef arucard het volgende:
Bij mij deed ie het net nog.
Edit: Net ff geprobeerd en hij doet het nog steeds.
Ik heb trouwens geen DLC, misschien dat dat de reden is.
Ik kan wel spelen, ik heb btw geen DLCquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:09 schreef WurM het volgende:
For the Record:
Zijn er anderen die momenteel niet kunnen spelen?
Een brakke game ook nogquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:43 schreef MagischMannetje het volgende:
Trouwens die 'echte' fanboys die hebben de game gepre-orderd (¤60) en de DLC gedownload (¤15) en als ze die andere mappack ook kopen weer ¤15. Gaan ze al richting de ¤100 voor 1 game
En gekocht.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:32 schreef -J-D- het volgende:
Terug van vakantie.
Wat lees ik? Een DLC? Eens ff teruglezen
Juh inderdaad, maar wel veel mensen die t niet kunnen = goed voor je KDquote:Op zondag 9 mei 2010 13:42 schreef Tain het volgende:
Gelukkig is het gratis weekend bijna voorbij. Word een beetje moe van de wallhackers/aimbotters op het moment...
... Moet je een hogere ping krijgen. Dan gooien ze je nooit ergens in.quote:Op zondag 9 mei 2010 18:23 schreef Pino112 het volgende:
Zucht.
Join net weer 4 a 5x een S&D-match die al gewoon afgelopen is, of waar het al 3-0 staat.![]()
Tja, moet ik mn download maar aanzetten ofzowquote:Op zondag 9 mei 2010 18:25 schreef porsche1 het volgende:
[..]
... Moet je een hogere ping krijgen. Dan gooien ze je nooit ergens in.
Bij mij juist andersom. BC2 is gewoon een klote kut spel.quote:Op zondag 9 mei 2010 18:52 schreef Xblister het volgende:
Sinds vandaag ook maar weer eens aan het spelen, valt vies tegen na een periode van bc2..
hmm.. technisch is bc2 echt stukken beter! maar persoonlijk kan het natuurlijk altijd tegenvallen..quote:Op zondag 9 mei 2010 19:20 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Bij mij juist andersom. BC2 is gewoon een klote kut spel.
quote:Op zondag 9 mei 2010 21:20 schreef Aestivate het volgende:
Beste mensen ik heb een probleem/vraag,
5 minutjes geleden wilde ik ff spelen, team deathmatch gejoined. Server was heel vaag rennen ging heel snel. Liep 2 seconden rond toen werd ik vermoord. Ik had al door dat het geen goeie server was dus ben gelijk weggegaan.
Eenmaal in het menu zag ik dat alles unlocked was en ik het hoogtse level had.(zie je wel eens bij die noobs zonder skills maar toch al dat level). Ik zat dus in zo'n server.
![]()
Ik heb steam afgesloten zonder te synchroniseren met de cloud, maar volgens mij heeft dat geen nut.
Mijn vraag: Volgens mij kun je hiervoor niet geband worden maar nu heb ik wel al die shit; kan ik mijn level en de rest weer terug (laten) zetten? Of hoe hier verder mee om te gaan?
Kan je daar eens een SS van maken?quote:Op zondag 9 mei 2010 21:38 schreef Aestivate het volgende:
Echt balen. Was net zo lekker bezig in prestige ofzo (1e keer level 70 gehaald was nu rond level 35 ofzo).![]()
Er staat nu ook een vaag grafiekje in beeld dat iets bijhoudt en mijn resolutie is fucked up.Echt zwaar mongolisch en voor zo'n onveilig spel heb je dan betaald. Zal binnenkort eens zoeken maar vrees dat het niet meer zal veranderen. Begin nog liever opnieuw.
Zitten ook genoeg cheaters hoor...quote:Op zondag 9 mei 2010 22:19 schreef Aestivate het volgende:
Screens voor de belangstellenden.
screen1
screen2
Zoals je ziet dat rare grafiekje rechts. Wat die bijhoud: geen idee. Mijn radar is veel groter dan normaal, draai normaal hoge resolutie. Volgens mij is de rest ook uit proportie.
Belachelijk dat die verneukte serves dit gewoon kunnen doen aan je lokale game instellingen! Helemaal belachelijk omdat die hacknoobs al vanaf dag 1 aanwezig waren. Die lui moeten aangepakt worden, dit werkt echt niet. Binnenkort BFBC2 kopen, maakt me niet uit hoe slecht het spel is als het maar dedicated servers en punkbuster is.![]()
Cheaten/hacken ingame en zo anderen vermoorden en dwarszitten, okee. Gehackte servers opzetten waar gebruikers niet eens de keuze hebben ze níet binnen te gaan en zodoende hun game en stats van hun betaalde account vernachelen vind ik wat anders. Ook grote verantwoordelijkheid van de makers om dit tegen te gaan.quote:
Kan je steam niet mailen ofzo? Of dan zal je vast zoeen auto msg krijgen.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:43 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Cheaten/hacken ingame en zo anderen vermoorden en dwarszitten, okee. Gehackte servers opzetten waar gebruikers niet eens de keuze hebben ze níet binnen te gaan en zodoende hun game en stats van hun betaalde account vernachelen vind ik wat anders. Ook grote verantwoordelijkheid van de makers om dit tegen te gaan.
Bij battlefield 2 en 2142 niet zo veel last van cheaters. Je ziet ze zeker wel maar nog geen 10% van wat ik in MW2 tegenkwam/kom. Bij Battlefield kun je ook alias enzo aanmaken om als je wilt weer vanaf het begin te beginnen, hoe moet ik met mijn ene steam account waar alleen het spel opstaat opnieuw beginnen? Of deze instellingen weer weg krijgen? Goede vraag lijkt me ook als je opnieuw wil beginnen: dat kan niet?
Geen vraag/verwijt aan jouw kant vroeg het me gewoon af.![]()
je mp_config bestand is aangepastquote:Op zondag 9 mei 2010 22:19 schreef Aestivate het volgende:
Screens voor de belangstellenden.
screen1
screen2
Zoals je ziet dat rare grafiekje rechts. Wat die bijhoud: geen idee. Mijn radar is veel groter dan normaal, draai normaal hoge resolutie. Volgens mij is de rest ook uit proportie.
Belachelijk dat die verneukte serves dit gewoon kunnen doen aan je lokale game instellingen! Helemaal belachelijk omdat die hacknoobs al vanaf dag 1 aanwezig waren. Die lui moeten aangepakt worden, dit werkt echt niet. Binnenkort BFBC2 kopen, maakt me niet uit hoe slecht het spel is als het maar dedicated servers en punkbuster is.![]()
Mwoah, achteraf gezien belachelijk dat je 15 euro betaalt voor een paar mapjes. Maar had eigenlijk geen keus omdat zowat iedereen die ik ken die package heeft gekocht.quote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:06 schreef Baghdaddy het volgende:
Kan je ergens nog tegoed krijgen morgen (20eu)? Ze zijn letterlijk overal uitverkocht in Almere en zelfs online. Nergens een site met ideal betaling en dat je erna een code gemailt krijgt?
Zegt eigenlijk niet zoveel.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:38 schreef porsche1 het volgende:
In 7 levels weer alle ACR attachments gehaald.
Best snel. Vorige keer was het 8.quote:
Hoe bedoel je?quote:
Op PS3 we zitten ze wel, gister op FFA gespeeld.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:44 schreef Blik het volgende:
Weet iemand of de stimulus maps ook al in de normale speelmodi zitten, ik had gehoord van wel maar ben ze gisteren niet tegen gekomen in Team Deathmatch.
Woops excuses was wat onduidelijk. Ik doelde op die Playstation Network cards, kan ik dat ergens online kopen?quote:
Moet je even in het PS3-topic vragen, dit is het PC-topicquote:Op maandag 10 mei 2010 13:03 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Woops excuses was wat onduidelijk. Ik doelde op die Playstation Network cards, kan ik dat ergens online kopen?
Ja, maar bij elke prestige moet je het zelfde aantal xp voor een volgend level. Dus ik was deze keer gewoon sneller met mijn acr.quote:Op maandag 10 mei 2010 08:14 schreef PieterBas het volgende:
Voor elk level moet je steeds meer punten halen. Ik weet niet of het klopt, maar gewoon als voorbeeld:
Level 1 1000
Level 2 1500
Level 3 2000
etc.
minder andere achievements en alleen acr scheelt al qua gehaalde xp. ik ben nu op 7/10 met acr, prestige 1 lvl 49 of 50. laatste loodjes wegen het zwaarstquote:Op maandag 10 mei 2010 13:43 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja, maar bij elke prestige moet je het zelfde aantal xp voor een volgend level. Dus ik was deze keer gewoon sneller met mijn acr.
FMJ is eigenlijk super makkelijk. Maar je moet de spots weten. En die weet ik.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:55 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
minder andere achievements en alleen acr scheelt al qua gehaalde xp. ik ben nu op 7/10 met acr, prestige 1 lvl 49 of 50. laatste loodjes wegen het zwaarst
ik moet nog wat kills hebben voordat ik FMJ weer krijg. daar moet ik me eerst op gaan richten, maar jammer genoeg gaan de afgelopen 2 dagen irl en in-game slecht. alles zit me tegen!quote:Op maandag 10 mei 2010 13:56 schreef porsche1 het volgende:
[..]
FMJ is eigenlijk super makkelijk. Maar je moet de spots weten. En die weet ik.
Mja, die Extended Mags kan je wel eenvoudig halen opzich, door een raam schieten telt daar ook al voor.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:56 schreef porsche1 het volgende:
[..]
FMJ is eigenlijk super makkelijk. Maar je moet de spots weten. En die weet ik.
quote:Op maandag 10 mei 2010 14:20 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Mja, die Extended Mags kan je wel eenvoudig halen opzich, door een raam schieten telt daar ook al voor.
Ik vind het eigenlijk alleen nuttig op de M1014 en misschien de SCAR-H. Voor de rest niet echt.quote:
xp + titlesquote:Op maandag 10 mei 2010 15:34 schreef Blik het volgende:
Gebruik de extended mags ook niet, haal het alleen voor de xp die het oplevert
Hey, bedankt! Ik heb het nog niet geprobeerd maar op Tweakers gelezen dat anderen het ook ongeveer zo succesvol hebben opgelost.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:02 schreef Tain het volgende:
[..]
je mp_config bestand is aangepast
Meer info kan je hier krijgen: http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1248572
Kan een bult oplossen. Zal binnenkort bericht plaatsen of en hoe het gelukt is.quote:Heb net volgens de post hierboven de mappen leeggemaakt en toen ik ging spelen zat ik weer op mijn oude level. Alleen de userdata en steamapps / players (die genoegd worden) leeggemaakt en opgestart.
Was ook niet level 1 maar gewoon mijn level voor de hack.
(9lives)nicknamequote:Op maandag 10 mei 2010 19:06 schreef Thormodo het volgende:
Ik heb de Stimulus Pack nu ook.Gewonnen via:
http://www.insertcoins.be(...)fare-2-stimulus-pack
En ze geven er nog meer weg.
Gewoon je inlognaam op die site. Dus je moet wel even een account aanmaken.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:18 schreef porsche1 het volgende:
[..]
(9lives)nicknameWat bedoelen ze daarmee?
Net mijn eerste potje gedaan. Was capture the flag op Storm. Met 23-17 (en de enige cap) stond ik bovenaan, vond het niet echt een boeiende mapquote:Aan: wedstrijd@gunk.be
Verzonden: Maandag 10 mei 2010 16:16:31
Onderwerp: Call of Duty: Modern Warfare 2
Nickname: Thormodo
Platform: PC
Net gedaan.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:22 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Gewoon je inlognaam op die site. Dus je moet wel even een account aanmaken.
[..]
Net mijn eerste potje gedaan. Was capture the flag op Storm. Met 23-17 (en de enige cap) stond ik bovenaan, vond het niet echt een boeiende map.
Het werkt, heb het zelf uitgetest met een back-up.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:20 schreef Aestivate het volgende:
Kan een bult oplossen. Zal binnenkort bericht plaatsen of en hoe het gelukt is.
Geen idee. Ik kreeg gewoon een mailtje terug met een code.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:26 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Net gedaan.
Kijken ze per IP? Anders maak ik nog wat accountjes aan met andere hotmails.
Ook aan mee gedaan.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:39 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kreeg gewoon een mailtje terug met een code.
Hier kan je overigens ook nog wat codes winnen.
Bij mij lukt het dus niet... kun je eens zeggen wat je precies gedaan hebt?quote:Op maandag 10 mei 2010 19:33 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Het werkt, heb het zelf uitgetest met een back-up.
Stom dat die files gewoon as .txt worden opgeslagen in de bestanden.
Dit werkte bij mij wel. Maar je moet eerst een paar potjes spelen, althans, toen was het bij mij pas gewijzigd.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:01 schreef Aestivate het volgende:
Daarna beide mappen in geheel weggetieft en deze methode gebruikt: http://www.msblog.org/201(...)-revert-reset-stats/ Ook geen effect. En nu?
Ha!quote:
Ik ben lvl 5 ofzo en ben toen al gestopt omdat ik best veel cheaters tegen kwam en het gewoon echt een kut game vind. MW2 vind ik veel beter.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:25 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ha!
Heb je het een tijdje gespeeld? Ik heb nog geen 1 hacker gezien die mij hackshotte. Wel een aantal keer gezien dat er één gekicked is uit de server, bij elkaar misschien 4 keer meegemaakt.
MW2 was sowieso om de 5 potjes een hackeren dan na te gaan dat de potjes 10 minuten duren, hooguit!
Moet je niet komen met feiten dat ik bc2 nog niet lang speel ofzo, ben inmiddels al lvl 23.
Tuurlijk, mag je vinden. Alleen kan je niet ontkennen dat er in MW2 veel meer cheaters zitten en dat dedicated servers always and anytime peer2peer play overheerst.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:26 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik ben lvl 5 ofzo en ben toen al gestopt omdat ik best veel cheaters tegen kwam en het gewoon echt een kut game vind. MW2 vind ik veel beter.
Duh, het moet ook niet te makkelijk zijn.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:54 schreef appelsientje het volgende:
Je moet trouwens wel erg veel moeite doen om 250 miles te rennen met lightweight (perk 2) zit nu bij lvl 50 en heb er nog maar 180 op zitten..
als je hem vanaf het begin gebruikt heb je hem vrij snel. Heel de week was alleen double xp he hehe ben gelijk 2 prestiges omhoogquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:54 schreef appelsientje het volgende:
Je moet trouwens wel erg veel moeite doen om 250 miles te rennen met lightweight (perk 2) zit nu bij lvl 50 en heb er nog maar 180 op zitten..
Wat ben ik blij dat ik Lightweight al gehaald hebquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:54 schreef appelsientje het volgende:
Lol, ontzettende no lifer.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:38 schreef genakt het volgende:
[..]
als je hem vanaf het begin gebruikt heb je hem vrij snel. Heel de week was alleen double xp he hehe ben gelijk 2 prestiges omhoog
om helemaal vol te krijgen wel, maar om naar pro te brengen is relatief snel te doen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik Lightweight al gehaald heb![]()
. Het was idd een hele klus. Ik denk dat Lightweight en Sitrep toch wel de lastigste perks zijn...
Pro is redelijk snel te halen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:13 schreef Deetch het volgende:
[..]
om helemaal vol te krijgen wel, maar om naar pro te brengen is relatief snel te doen.
Ik heb de emblem al van 10 nukesquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:15 schreef Razor21 het volgende:
Ben ik de enige die nog steeds geen nuke heeft gehaald van de fokkers?
Ben er 3 x dichtbij geweest (24 kills) en elke keer die laatste kill die ik nodig heb ga ik dood OMG![]()
Is easy, gewoon steeds als een dolle rond rennen en je hebt hem redelijk snel.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:54 schreef appelsientje het volgende:
Was echt lachwekkend iddquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:22 schreef de_boswachter het volgende:
Gisteren speelde ik samen met -JD- een HQ potje. Stonden we 195-0 voor, krijgen we een NUKE tegen
Hoe fucking veel game je wel niet?quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:02 schreef porsche1 het volgende:
Vandaag prestige doen.Ben nu 5th prestige lvl 66. Vorige week woensdag was ik 4th prestige lvl 66.
Dus in een week prestige gedaan. Best snel.
Heel veel.quote:
Niet gehad, omdat ik geen DLC heb. Heb alles zelf gedaan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:14 schreef Blik het volgende:
double xp week(end) is ook wel handig natuurlijk
Je kreeg ook gewoon dubbel experience zonder DLC, dat had ik ook.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:15 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Niet gehad, omdat ik geen DLC heb. Heb alles zelf gedaan.
ik heb hem ook niet maar had toch echt wel double xpquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:15 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Niet gehad, omdat ik geen DLC heb. Heb alles zelf gedaan.
ik ook XD Wil weer eens crash spelen met m'n UMP.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:17 schreef porsche1 het volgende:
Ik kreeg net een e-mail van 9lives met de naam "Call of Duty: Modern Warfare 2". Ik dacht yes! Gewonnen. Nee, was het een nieuwsbrief.Terwijl ik me daar al voor had afgemeld.
O wist ik niet.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:27 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Je kreeg ook gewoon dubbel experience zonder DLC, dat had ik ook.
sitrep ben ik nog niet aan begonnen... die is helemaal lastig.. volgende uitdagingquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik Lightweight al gehaald heb![]()
. Het was idd een hele klus. Ik denk dat Lightweight en Sitrep toch wel de lastigste perks zijn...
sitrep heb je geen hol aan. Zeker die pro niet. Hoor je alles harder. Koop gewoon een goede headset kan je zelfs ninja pro horenquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
sitrep ben ik nog niet aan begonnen... die is helemaal lastig.. volgende uitdaging
Laat ik nou net dat weekend weg zijn geweest.... ach komt vast nog wel een keertje.quote:
Sorry, ik moet ff lachen:quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:23 schreef genakt het volgende:
[..]
sitrep heb je geen hol aan. Zeker die pro niet. Hoor je alles harder. Koop gewoon een goede headset kan je zelfs ninja pro horen
hebben we er weer 1 die het niet gelooftquote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:46 schreef PieterBas het volgende:
Coldblooded ook weer helemaal geleveld.
Kreeg wel de vraag in de chat, waarom ik in godsnaam op die helikopter aan het sproeien was
quote:
Kan iemand het nog eens herhalen hoe die glitch werkt?quote:
Met een AT4 een helikopter neerschieten (zodat ie gaat rondtollen en roken) en het liefst met een LMG (incl. Sleight of hand) vol met je LMG op dat ding gaan zitten sproeien.quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:19 schreef Marurk het volgende:
[..]
Kan iemand het nog eens herhalen hoe die glitch werkt?Want ben net weer Prestige gegaan, en moet mijn coldblooded pro halen.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:58 schreef Vinniiee het volgende:
@Porsche1: Bij deze verklaar ik dat jij officieel geen leven hebtBinnen de 15h doe jij ff 8 lvl's+prestige
Je hebt ook figuren die een M21 + ACOG hebben, en het als AR gebruiken. Heeft iemand er hier ervaring mee?quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:28 schreef porsche1 het volgende:
Quick Scope is wel fijn.Heb sinds ik prestige heb gedaan alleen nog amar gequick scoped. Ben nu al lvl 15.
Negatief, mensen tegen me dusquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:47 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Je hebt ook figuren die een M21 + ACOG hebben, en het als AR gebruiken. Heeft iemand er hier ervaring mee?
ACOG is voor fags die niet kunnen quick scopen. ACOG is fucking easy. Ik kan nu een beetje QS.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:47 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Je hebt ook figuren die een M21 + ACOG hebben, en het als AR gebruiken. Heeft iemand er hier ervaring mee?
Tja da's toch maar een krappe 2 uur per level?quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:58 schreef Vinniiee het volgende:
@Porsche1: Bij deze verklaar ik dat jij officieel geen leven hebtBinnen de 15h doe jij ff 8 lvl's+prestige
Wat is quick scope? Overigens inmiddels lvl 55. Doe momenteel ongeveer een uurtje over een level, maar speel eigenlijk alleen HQ omdat ik dat gewoon leuk vindt.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:28 schreef porsche1 het volgende:
Quick Scope is wel fijn.Heb sinds ik prestige heb gedaan alleen nog amar gequick scoped. Ben nu al lvl 15.
Handig om te wetenquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Met een AT4 een helikopter neerschieten (zodat ie gaat rondtollen en roken) en het liefst met een LMG (incl. Sleight of hand) vol met je LMG op dat ding gaan zitten sproeien.
in een paar helicopters heb je je cold blooded vol.quote:
Had er iets van 4 à 5 nodigquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:08 schreef Deetch het volgende:
[..]
in een paar helicopters heb je je cold blooded vol.
Was ff verder aan het zoeken op het grote internet en kwam dit ook nog tegen..quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:08 schreef Deetch het volgende:
[..]
in een paar helicopters heb je je cold blooded vol.
Zoek maar is op youtube.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:57 schreef Deetch het volgende:
[..]
Wat is quick scope? Overigens inmiddels lvl 55. Doe momenteel ongeveer een uurtje over een level, maar speel eigenlijk alleen HQ omdat ik dat gewoon leuk vindt.
En die moet je ook weer kopen?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:08 schreef porsche1 het volgende:
http://www.shacknews.com/onearticle.x/63806
2 Pics van 2 nieuwe maps die in de volgende DLC komen!
Waarschijnlijk wel.quote:
Net gelezen. $15 dus. Dus weer om en nabij de 15 euro.quote:
Hoe krijg je dat voor elkaar in Rust?? Wat voor kit gebruik ja?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:22 schreef Bootje84 het volgende:
Rofl. 49-1 in rust. Enige death door mijn nuke.
Screenshot werd alleen zwart..
Hoe kan dat?
Easy in Rust... Daar had ik ook mijn 54 killstreak. Ga boven inzitten, kill er 7, harrier er over heen. Die amakt nog is 12 kills en dan me chopper.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:34 schreef Blik het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar in Rust?? Wat voor kit gebruik ja?
Op een gegeven moment hebben ze het door en ben je dood hoor.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:39 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Easy in Rust... Daar had ik ook mijn 54 killstreak. Ga boven inzitten, kill er 7, harrier er over heen. Die amakt nog is 12 kills en dan me chopper.
Maar bij Porsche niet hoorr!!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:06 schreef Marurk het volgende:
[..]
Op een gegeven moment hebben ze het door en ben je dood hoor.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar bij Porsche niet hoorr!!![]()
Porsche is zo supergoed, die wordt niet gezien!11!11!!!11!!1
Valt mee hoor. Bij 5 kills ga je liggen. Doe je je predator, meestal 2 kills. Dan heb je harrier, door Harrier heb je meestal chopper. En dan gaan. Als je chopper klaar is sta je weer eens op, en dan schieten ze je.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:06 schreef Marurk het volgende:
[..]
Op een gegeven moment hebben ze het door en ben je dood hoor.
Kan met gemak. Zijn genoeg plaatsen voor in Rust. En heel veel mensen selecteren geen CB omdat cold blooded/geen tijd in rust omdat je zak er gelijk afgeschoten word.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:26 schreef Jantje12345 het volgende:
En geen heldere lichten die denken 'hmm waar zou iemand met een chopper in Rust kunnen liggen? Laat ik eens een class met CB kiezen en een nade boven naar de toren gooien'. Sowieso mensen die niet meteen een CB class selecteren zodra er een chopper in de lucht hangen zijn niet slim bezig.
Ik heb er 60 euro voor betaald zowat.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:38 schreef Blik het volgende:
Die Carnival lijkt me wel vet, maar die DLC ga ik echt niet meer kopen... Het hele spel heeft me 35 euro gekost, en dan zou ik 30 euro uitgeven aan 10 nieuwe maps, waarvan voor 4 maps niet eens moeite is gedaan
quote:
Je moet dan ook geen spellen kopen bij bol.comquote:
En ik maar wachten op dat ene mailtje voor m'n gratis stimulusquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:09 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Je moet dan ook geen spellen kopen bij bol.com
http://www.budgetgaming.n(...)n+warfare+2+_PC.html
Op zich vind ik van de nieuwe maps er 4 leuk, dus wel een goede score. Maar als ik er 14 euro voor betaald had, dan zou ik toch op zijn minst willen dat ik er Ground War etc. op zou kunnen doen. In plaats van al die random zooi.
Niet terug te draaien helaas. Of nieuwe game starten onder nieuw account...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:47 schreef Mortaxx het volgende:
Ik kwam net in een game waar ze een mod hadden draaien. Je startte met 2 snipers en een gozer zat met een AC130 continu de map vol te sprayen. Niet leuk dus, maar er is nu ook een soort hack geinstalleerd. Ben opeens lvl 70 (vanaf 45 ofzo) en heb alle wapens etc geunlockt. Ook haal ik challenges in 1 keer. Maak 1 kill met een predator, haal ik de challenge van 1000 kills etc. En dit met alle wapens/perks. Iemand een idee hoe ik dit weg krijg?
Na 1 potje dit aan challenges behaald
[ afbeelding ]
De mensen die de map wel goed kennen, weten precies de plekjes waar jij kunt liggen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:58 schreef Ulreazj het volgende:
In rust heb je idd genoeg plekjes en mensen zijn te druk met schieten, dus als je ergens geheim ligt, krijg je zo chopper/nuke. Ik had gisteren ook voor eerst geprobeerd, ken map niet zo goed, dus kwam tot harriers, maar toch al over de 30kills.
Kan wel hoor.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:54 schreef SebasConthego het volgende:
[..]
Niet terug te draaien helaas. Of nieuwe game starten onder nieuw account...
Jep, maar zo vaak kom je rust niet tegen. Ik in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:39 schreef WurM het volgende:
[..]
De mensen die de map wel goed kennen, weten precies de plekjes waar jij kunt liggen.
Had dat ook verholpen dat ik al m'n challenges met 1 kill haal? Ben nu al opnieuw begonnen, heb ik ook eindelijk een fatsoenlijke k/d-ratioquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:47 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Kan wel hoor.
Ga naar C:\Program Files\Steam\SteamApps\common\call of duty modern warfare 2\players --> hier staan files zoals ''md202ef8d_0_69_1100001035cf822''. De ''0'' geeft de prestige aan, de ''69'' het level.
Verwijder gewoon de bestanden na het laatste level dat je was en je zit goed as far as I know.
Hier wat meer info over reporting hackers / cheaters : http://supportwiki.steamp(...)eat_System_%28VAC%29quote:Op zondag 16 mei 2010 02:54 schreef Vinniiee het volgende:
Zou je denken?
Ik wil wat filmpjes sturen, dus kan niet via contactformulier ivm max bestandsgrootte
Doe ik ook altijd dat reporten. Maar je moet natuurlijk wel oppassen dat je niet iemand te gemakkelijk report, want sommige mensen zijn gewoon goed. porsche1 bijvoorbeeld met zijn 49-4 score ofzo zou je ook gemakkelijk een hacker noemen.quote:Op zondag 16 mei 2010 09:42 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Hier wat meer info over reporting hackers / cheaters : http://supportwiki.steamp(...)eat_System_%28VAC%29
82-4.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:09 schreef Marurk het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd dat reporten. Maar je moet natuurlijk wel oppassen dat je niet iemand te gemakkelijk report, want sommige mensen zijn gewoon goed. porsche1 bijvoorbeeld met zijn 49-4 score ofzo zou je ook gemakkelijk een hacker noemen.Maar denk dat Steam er toch niet veel mee doet.
quote:
Quick-scope?quote:Op zondag 16 mei 2010 13:18 schreef porsche1 het volgende:
[..]Nu haal ik alleen maar kut scores, omdat ik Quick-Scope.
Hardcore SnD en Hardcore HQ.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:19 schreef Marurk het volgende:
[..]
Quick-scope?
En wat speel jij voor gametypes eigenlijk? Alleen maar Hardcore HQ Pro?
Zelf doe ik vooral Hardcore S&D... Maar heb je wel een keer gezien in een server volgens mij.
Best vet.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:21 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Hardcore SnD en Hardcore HQ.
Quick scope, zoek maar op YouTube. Staan genoeg filmpjes.
Intervention met FMJ erop.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:26 schreef Marurk het volgende:
[..]
Best vet.Ga het ook eens proberen, want speel zelf de laatste tijd ook veel met sniper, zelfs in kleine mappen zoals Scrapyard. Welke sniper gebruik jij? Intervention neem ik aan?
Aimbot...quote:Op zondag 16 mei 2010 13:32 schreef Ulreazj het volgende:
Vooral sinds vrijdag zitten er veel nieuwe cheaters bij. Gisteren ook weer een die met z'n geweer iedereen automatisch volgde. Hij had geen FMJ , dus je kon nog wel achter hem komen. Hele team achter hem aan en nog vaak killen, wel leuk.
Report alleen denk ik niet. Er zou een mogelijkheid moeten zijn om filmpjes mee te sturen. Ik neem gwn de killcam op als ik denk dat ie hackt.quote:Op zondag 16 mei 2010 10:10 schreef Mummiepak het volgende:
VAC is ook geen geweldige beveiliging, je hebt programma's die dat uitschakelen, maar je toch de game kunnen laten laden via dat programma. En dan hebben ze alle vrijheid bepaalde DLL bestanden met modificaties te injecteren, wat dus resulteert in aimbots, esp's (beter bekend als wall hack, maar dat is technisch gezien iets anders) en het 'overnemen' van servers.
Triest zooitje, vals spelen in videospelletjes.
Oh en zou dat reporten echt helpen denk je?![]()
Doe gewoon Prestige hack, kun je alles volspelen 1x ipv. 10xquote:Op zondag 16 mei 2010 16:28 schreef Vinniiee het volgende:
Motiveer mij is om 2e prestige te gaan doenIk wil graag nog een extra class, maar het duurt me zo lang
Sta er niet van te kijken dat je meer negatieve dan positieve scores haalt in het begin. Maar als je het onder de knie hebt dan....quote:Op zondag 16 mei 2010 13:26 schreef Marurk het volgende:
[..]
Best vet.Ga het ook eens proberen, want speel zelf de laatste tijd ook veel met sniper, zelfs in kleine mappen zoals Scrapyard. Welke sniper gebruik jij? Intervention neem ik aan?
Dat vind ik voor noobs die geen moeite voor willen doenquote:Op zondag 16 mei 2010 19:08 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Doe gewoon Prestige hack, kun je alles volspelen 1x ipv. 10x
En het is volgens mij niet 100% veilig.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat vind ik voor noobs die geen moeite voor willen doen
25 kills=nukequote:Op zondag 16 mei 2010 20:35 schreef Razor21 het volgende:
Eindelijk mijn eerste nuke op Wasteland hehehe...heerlijk voelt dat.
Zat op 25 kills dus ik denk wtf![]()
en had geen ammo meer.
Dus ik denk nou ja laat dan maar pak mijn secondary wapen en loop de bunker in toevallig staat daar iemand en ik schiet hem neer krijg ik de Nuke. 26 heb je er dus nodig.
Kreeg alleen geen embleem wat ik wel had verwacht??
32 / 7 uit eindelijk heerlijk voelde het wat een opluchting zo lang op gewacht.
![]()
Dat is echt fucking kansloos..quote:Op zondag 16 mei 2010 19:08 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Doe gewoon Prestige hack, kun je alles volspelen 1x ipv. 10x
14 dagen, 14 uur...quote:
Dat dus.quote:Op maandag 17 mei 2010 09:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat is echt fucking kansloos..
Get skillz.
En wat voor een prestige/rank ben je nu als ik vragen mag ?quote:
Prestige 3 rank 70.. Had al lang en breed verder kunnen zijn maar ik wil eerst mijn SitRep op max lvl hebben. (=750). Dit nu op 732.. En het heeft me echt maanden gekost..quote:Op maandag 17 mei 2010 13:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat dus.
[..]
En wat voor een prestige/rank ben je nu als ik vragen mag ?
Oh, ik dacht dat je al veel verder wasquote:Op maandag 17 mei 2010 13:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Prestige 3 rank 70.. Had al lang en breed verder kunnen zijn maar ik wil eerst mijn SitRep op max lvl hebben. (=750). Dit nu op 732.. En het heeft me echt maanden gekost..
400 hierquote:Op zondag 16 mei 2010 16:29 schreef Marurk het volgende:
Ik heb al bijna 300 uur sociaal leven aan dit spelletje verneukt
tja je moet toch wat? Ik wil alleen mijn lvl 70 weer halen en dan ga ik ook alles volmaken. Dus geen extra prestige meer voor mij, is nl. niet nodig voor extra challenges ofzo.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je al veel verder was
Waarom die SitRep halen? Voor de title/embleem? Wil je uiteindelijk alle titels/emblemen halen ofzo?
dat zijn 50 volle werkdagen, no-lifer award over here!!!quote:
lolzquote:
Je moet niet in je Steam kijken héquote:
Jup. Ik wil alle titles behalenquote:Op maandag 17 mei 2010 13:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je al veel verder was
Waarom die SitRep halen? Voor de title/embleem? Wil je uiteindelijk alle titels/emblemen halen ofzo?
Dan nog: 2378 uur is bijna 100 volle (24 uur) dagen. Ws. is dat de tijd dat je het spel hebt geinstalleerd?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je moet niet in je Steam kijken héDie rekent volgens mij de tijd vanaf dat je mw2 hebt opgestart totdat je het weer afsluit, niet de matches zelf.
Dat doet je game ook.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je moet niet in je Steam kijken héDie rekent volgens mij de tijd vanaf dat je mw2 hebt opgestart totdat je het weer afsluit, niet de matches zelf.
nee hoor, als je game aan laat staan op je hoofdmenu telt ie niet door. Anders zou mijn playtime wel flink hoger zijn.quote:
M1014 is wel fijn ja, gebruik liever strikerquote:Op maandag 17 mei 2010 16:28 schreef Mummiepak het volgende:
De 2 meest underrated Secondary Weapons:
- M1014
- TMP
Beiden gebruik je met Extended Mags, athans, dat vind ik het beste. Geniale wapens.
Telt wel mee, het menu. Ik was een paar uur weg toen, had voordat ik weg ging nog gekeken. Toen ik terug kwam was er een paar uur bij...quote:Op maandag 17 mei 2010 16:29 schreef bigbass het volgende:
[..]
nee hoor, als je game aan laat staan op je hoofdmenu telt ie niet door. Anders zou mijn playtime wel flink hoger zijn.
hoe doe je dat toch, mijn hoogste streak is 12 ofzo.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:17 schreef Bootje84 het volgende:
Altijd leuk. Thuiskomen, game opstarten, nuke halen
Campen campen.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:23 schreef Deetch het volgende:
[..]
hoe doe je dat toch, mijn hoogste streak is 12 ofzo.
Mwah, had ineens een 7 killstreak.. UAV stond aan. mikte op paar vijanden en had er 3 met de bommen. toen al ver verstopt.. en toen schoot de harrier nog 1 iemand dood. toen was het chopper gunner inroepen en klaarquote:Op maandag 17 mei 2010 17:23 schreef Deetch het volgende:
[..]
hoe doe je dat toch, mijn hoogste streak is 12 ofzo.
Ik lette er laatst ook op en er was na 2 uur niets veranderd... Maar zal zometeen nog wel even een test doen tijdens het eten ^^quote:Op maandag 17 mei 2010 16:54 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Telt wel mee, het menu. Ik was een paar uur weg toen, had voordat ik weg ging nog gekeken. Toen ik terug kwam was er een paar uur bij...
Anders heb ik al 13-15 dagen MW2 gedaan.
in een half uur online staan op het hoofdmenu is het geen minuut veranderd....quote:Op maandag 17 mei 2010 17:43 schreef bigbass het volgende:
[..]
Ik lette er laatst ook op en er was na 2 uur niets veranderd... Maar zal zometeen nog wel even een test doen tijdens het eten ^^
Damn, zie net dat ik mijn k/d wel een beetje heb verlaagd sinds ik Prestige 3 ben begonnen... van 1.42 naar 1.406. Nog steeds netjes natuurlijk, maar ik zie hem liever omhoog gaan
Gratzquote:
Nicequote:
Inmiddels prestige 4 level 14 geloof ikquote:Op maandag 17 mei 2010 13:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat dus.
[..]
En wat voor een prestige/rank ben je nu als ik vragen mag ?
Is er een single player dan? Hoe presteer je als je multiplayer games speelt?quote:
hehe, dat ja, ik heb de eerste 3 levels gespeeld en daarna de single player niet meer aangeraakt. Spec ops was dan wel weer awesome met zijn 2en naast elkaarquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:24 schreef Deetch het volgende:
[..]
Is er een single player dan? Hoe presteer je als je multiplayer games speelt?
K voel me nu heel erg noobquote:
6 inmiddels!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:38 schreef Mummiepak het volgende:
Net in een uurtje of wat 4 EMP's gehaald, ik wil dat emblem gewoon hebben.
Je kan beter CTF of Domination spelen als je een nuke wilt, aangezien die score limit anders wel eens roet in het eten kan gooienquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:20 schreef Thormodo het volgende:
Aarff... Ik probeer ook eens een nuke te halen (nog nooit gedaan/gehaald). Dus ik had harrier -> chopper gunner -> Nuke geëquiped. Met silenced UMP45. Ga in het begin gelijk 1x dood (voordat ik een kill maakte.) Daarna 7 kills voor harrier, die maakte er 3, schoot er daarna nog eens 2 dood -> Chopper gunner. Daarmee kreeg ik 23 kills. Ik schoot er nog eentje neer en kreeg een assist op een andere. En voordat ik nog iemand konneerschieten was het potje afgelopen...
[ afbeelding ]
pave low telt toch niet mee voor je streak, of tegenwoordig weer wel?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:22 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
6 inmiddels!![]()
(Harrier - Pave Low - EMP)
Ja, alsof ik veel keuze heb wat ik wil spelen bij de stimulus packquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:41 schreef bigbass het volgende:
[..]
Je kan beter CTF of Domination spelen als je een nuke wilt, aangezien die score limit anders wel eens roet in het eten kan gooien
Hij telt alleen mee als je nog 0 deaths hebt. Als je 1 death hebt, telt hij niet.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:42 schreef bigbass het volgende:
[..]
pave low telt toch niet mee voor je streak, of tegenwoordig weer wel?
Ja dat valt nogal tegenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:24 schreef Deetch het volgende:
[..]
Is er een single player dan? Hoe presteer je als je multiplayer games speelt?
ah, ik zie nu pas dat ik de map niet herkenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:47 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Ja, alsof ik veel keuze heb wat ik wil spelen bij de stimulus pack.
Pave Low telde eerst niet mee. Nu wel sinds kortquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:54 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Hij telt alleen mee als je nog 0 deaths hebt. Als je 1 death hebt, telt hij niet.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:57 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Pave Low telde eerst niet mee. Nu wel sinds kort
Serieus joh? Dus je hoefde maar 1 x dood te gaan in een game en hij telde gewoon niet meer mee voor de rest van de match? Nooit geweten johquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:39 schreef porsche1 het volgende:
[..]Merkte het vanmiddag. Vroeger telde hij alleen bij 0 deaths.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:03 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Serieus joh? Dus je hoefde maar 1 x dood te gaan in een game en hij telde gewoon niet meer mee voor de rest van de match? Nooit geweten joh![]()
Ik neem aan dat er bedoeld wordt dat je in de spree niet dood gegaan mag worden... toch ?quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:03 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Serieus joh? Dus je hoefde maar 1 x dood te gaan in een game en hij telde gewoon niet meer mee voor de rest van de match? Nooit geweten joh![]()
nee, hij was kapot bij mijn weten, de pavelow kills telden niet mee voor je killstreak. Blijkbaar wel als je nog helemaal niet dood was gegaan, maar dat heb ik nooit geprobeerd.quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er bedoeld wordt dat je in de spree niet dood gegaan mag worden... toch ?
Fixedquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:58 schreef bigbass het volgende:
[..]
nee, hij was kapot bij mijn weten, de pavelow kills telden niet mee voor je killstreak. Blijkbaar wel als je nog helemaal niet dood was gegaan, maar dat heb ik nooit geprobeerd. is mij nooit gelukt
quote:
Verkeerd topic?quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:27 schreef PieterBas het volgende:
Vrouw loopt 2 jaar met wc-borstel in kont en sterft
Ik hou zo van die Engels rioolpers
yepquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:04 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Verkeerd topic?
Nog 2 EMP's te gaan trouwens, zit nu op 8.
Dat was Treyarch ja. Voordeel is nu wel dat ze naar de community luisteren.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:09 schreef Deetch het volgende:
Ik las net trouwens dat Treyarch CoD Black ops gaat doen. Zou dat beter zijn dan infinity ward?
Hadden zij ook niet CoD 5 gemaakt met die hoerige honden?
CoD5 is awesome.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:09 schreef Deetch het volgende:
Ik las net trouwens dat Treyarch CoD Black ops gaat doen. Zou dat beter zijn dan infinity ward?
Hadden zij ook niet CoD 5 gemaakt met die hoerige honden?
De gewehr43 en vlammenwerper wel idd.quote:
Vlammenwerper.quote:
Doe ik wel als ik hoger ben. Rond de lvl 60 ofzo. Help me het herinneren.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:59 schreef Marurk het volgende:
Oh ja porsche1, zet eens je wapenuitrusting met perks en special items enzo hier neer.
pfff, failnoob.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:34 schreef porsche1 het volgende:
BTW, net strande ik bij een 52 killstreak.Moest er verdomme 3 meer om een nieuwe killstreak te krijgen.
www.game.co.uk Voor 38 euro heb je hem.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
Beetje chaotisch filmpje, neemt niet weg dat ie me wel vet lijkt.
Wacht wel een aantal weken met kopen, want geen zin om 60 euro te dokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |