Quick-scope?quote:Op zondag 16 mei 2010 13:18 schreef porsche1 het volgende:
[..]Nu haal ik alleen maar kut scores, omdat ik Quick-Scope.
Hardcore SnD en Hardcore HQ.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:19 schreef Marurk het volgende:
[..]
Quick-scope?
En wat speel jij voor gametypes eigenlijk? Alleen maar Hardcore HQ Pro?
Zelf doe ik vooral Hardcore S&D... Maar heb je wel een keer gezien in een server volgens mij.
Best vet.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:21 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Hardcore SnD en Hardcore HQ.
Quick scope, zoek maar op YouTube. Staan genoeg filmpjes.
Intervention met FMJ erop.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:26 schreef Marurk het volgende:
[..]
Best vet.Ga het ook eens proberen, want speel zelf de laatste tijd ook veel met sniper, zelfs in kleine mappen zoals Scrapyard. Welke sniper gebruik jij? Intervention neem ik aan?
Aimbot...quote:Op zondag 16 mei 2010 13:32 schreef Ulreazj het volgende:
Vooral sinds vrijdag zitten er veel nieuwe cheaters bij. Gisteren ook weer een die met z'n geweer iedereen automatisch volgde. Hij had geen FMJ , dus je kon nog wel achter hem komen. Hele team achter hem aan en nog vaak killen, wel leuk.
Report alleen denk ik niet. Er zou een mogelijkheid moeten zijn om filmpjes mee te sturen. Ik neem gwn de killcam op als ik denk dat ie hackt.quote:Op zondag 16 mei 2010 10:10 schreef Mummiepak het volgende:
VAC is ook geen geweldige beveiliging, je hebt programma's die dat uitschakelen, maar je toch de game kunnen laten laden via dat programma. En dan hebben ze alle vrijheid bepaalde DLL bestanden met modificaties te injecteren, wat dus resulteert in aimbots, esp's (beter bekend als wall hack, maar dat is technisch gezien iets anders) en het 'overnemen' van servers.
Triest zooitje, vals spelen in videospelletjes.
Oh en zou dat reporten echt helpen denk je?![]()
Doe gewoon Prestige hack, kun je alles volspelen 1x ipv. 10xquote:Op zondag 16 mei 2010 16:28 schreef Vinniiee het volgende:
Motiveer mij is om 2e prestige te gaan doenIk wil graag nog een extra class, maar het duurt me zo lang
Sta er niet van te kijken dat je meer negatieve dan positieve scores haalt in het begin. Maar als je het onder de knie hebt dan....quote:Op zondag 16 mei 2010 13:26 schreef Marurk het volgende:
[..]
Best vet.Ga het ook eens proberen, want speel zelf de laatste tijd ook veel met sniper, zelfs in kleine mappen zoals Scrapyard. Welke sniper gebruik jij? Intervention neem ik aan?
Dat vind ik voor noobs die geen moeite voor willen doenquote:Op zondag 16 mei 2010 19:08 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Doe gewoon Prestige hack, kun je alles volspelen 1x ipv. 10x
En het is volgens mij niet 100% veilig.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat vind ik voor noobs die geen moeite voor willen doen
25 kills=nukequote:Op zondag 16 mei 2010 20:35 schreef Razor21 het volgende:
Eindelijk mijn eerste nuke op Wasteland hehehe...heerlijk voelt dat.
Zat op 25 kills dus ik denk wtf![]()
en had geen ammo meer.
Dus ik denk nou ja laat dan maar pak mijn secondary wapen en loop de bunker in toevallig staat daar iemand en ik schiet hem neer krijg ik de Nuke. 26 heb je er dus nodig.
Kreeg alleen geen embleem wat ik wel had verwacht??
32 / 7 uit eindelijk heerlijk voelde het wat een opluchting zo lang op gewacht.
![]()
Dat is echt fucking kansloos..quote:Op zondag 16 mei 2010 19:08 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Doe gewoon Prestige hack, kun je alles volspelen 1x ipv. 10x
14 dagen, 14 uur...quote:
Dat dus.quote:Op maandag 17 mei 2010 09:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat is echt fucking kansloos..
Get skillz.
En wat voor een prestige/rank ben je nu als ik vragen mag ?quote:
Prestige 3 rank 70.. Had al lang en breed verder kunnen zijn maar ik wil eerst mijn SitRep op max lvl hebben. (=750). Dit nu op 732.. En het heeft me echt maanden gekost..quote:Op maandag 17 mei 2010 13:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat dus.
[..]
En wat voor een prestige/rank ben je nu als ik vragen mag ?
Oh, ik dacht dat je al veel verder wasquote:Op maandag 17 mei 2010 13:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Prestige 3 rank 70.. Had al lang en breed verder kunnen zijn maar ik wil eerst mijn SitRep op max lvl hebben. (=750). Dit nu op 732.. En het heeft me echt maanden gekost..
400 hierquote:Op zondag 16 mei 2010 16:29 schreef Marurk het volgende:
Ik heb al bijna 300 uur sociaal leven aan dit spelletje verneukt
tja je moet toch wat? Ik wil alleen mijn lvl 70 weer halen en dan ga ik ook alles volmaken. Dus geen extra prestige meer voor mij, is nl. niet nodig voor extra challenges ofzo.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je al veel verder was
Waarom die SitRep halen? Voor de title/embleem? Wil je uiteindelijk alle titels/emblemen halen ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |