Was ff verder aan het zoeken op het grote internet en kwam dit ook nog tegen..quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:08 schreef Deetch het volgende:
[..]
in een paar helicopters heb je je cold blooded vol.
Zoek maar is op youtube.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:57 schreef Deetch het volgende:
[..]
Wat is quick scope? Overigens inmiddels lvl 55. Doe momenteel ongeveer een uurtje over een level, maar speel eigenlijk alleen HQ omdat ik dat gewoon leuk vindt.
En die moet je ook weer kopen?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:08 schreef porsche1 het volgende:
http://www.shacknews.com/onearticle.x/63806
2 Pics van 2 nieuwe maps die in de volgende DLC komen!
Waarschijnlijk wel.quote:
Net gelezen. $15 dus. Dus weer om en nabij de 15 euro.quote:
Hoe krijg je dat voor elkaar in Rust?? Wat voor kit gebruik ja?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:22 schreef Bootje84 het volgende:
Rofl. 49-1 in rust. Enige death door mijn nuke.
Screenshot werd alleen zwart..
Hoe kan dat?
Easy in Rust... Daar had ik ook mijn 54 killstreak. Ga boven inzitten, kill er 7, harrier er over heen. Die amakt nog is 12 kills en dan me chopper.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:34 schreef Blik het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar in Rust?? Wat voor kit gebruik ja?
Op een gegeven moment hebben ze het door en ben je dood hoor.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:39 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Easy in Rust... Daar had ik ook mijn 54 killstreak. Ga boven inzitten, kill er 7, harrier er over heen. Die amakt nog is 12 kills en dan me chopper.
Maar bij Porsche niet hoorr!!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:06 schreef Marurk het volgende:
[..]
Op een gegeven moment hebben ze het door en ben je dood hoor.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar bij Porsche niet hoorr!!![]()
Porsche is zo supergoed, die wordt niet gezien!11!11!!!11!!1
Valt mee hoor. Bij 5 kills ga je liggen. Doe je je predator, meestal 2 kills. Dan heb je harrier, door Harrier heb je meestal chopper. En dan gaan. Als je chopper klaar is sta je weer eens op, en dan schieten ze je.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:06 schreef Marurk het volgende:
[..]
Op een gegeven moment hebben ze het door en ben je dood hoor.
Kan met gemak. Zijn genoeg plaatsen voor in Rust. En heel veel mensen selecteren geen CB omdat cold blooded/geen tijd in rust omdat je zak er gelijk afgeschoten word.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:26 schreef Jantje12345 het volgende:
En geen heldere lichten die denken 'hmm waar zou iemand met een chopper in Rust kunnen liggen? Laat ik eens een class met CB kiezen en een nade boven naar de toren gooien'. Sowieso mensen die niet meteen een CB class selecteren zodra er een chopper in de lucht hangen zijn niet slim bezig.
Ik heb er 60 euro voor betaald zowat.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:38 schreef Blik het volgende:
Die Carnival lijkt me wel vet, maar die DLC ga ik echt niet meer kopen... Het hele spel heeft me 35 euro gekost, en dan zou ik 30 euro uitgeven aan 10 nieuwe maps, waarvan voor 4 maps niet eens moeite is gedaan
quote:
Je moet dan ook geen spellen kopen bij bol.comquote:
En ik maar wachten op dat ene mailtje voor m'n gratis stimulusquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:09 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Je moet dan ook geen spellen kopen bij bol.com
http://www.budgetgaming.n(...)n+warfare+2+_PC.html
Op zich vind ik van de nieuwe maps er 4 leuk, dus wel een goede score. Maar als ik er 14 euro voor betaald had, dan zou ik toch op zijn minst willen dat ik er Ground War etc. op zou kunnen doen. In plaats van al die random zooi.
Niet terug te draaien helaas. Of nieuwe game starten onder nieuw account...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:47 schreef Mortaxx het volgende:
Ik kwam net in een game waar ze een mod hadden draaien. Je startte met 2 snipers en een gozer zat met een AC130 continu de map vol te sprayen. Niet leuk dus, maar er is nu ook een soort hack geinstalleerd. Ben opeens lvl 70 (vanaf 45 ofzo) en heb alle wapens etc geunlockt. Ook haal ik challenges in 1 keer. Maak 1 kill met een predator, haal ik de challenge van 1000 kills etc. En dit met alle wapens/perks. Iemand een idee hoe ik dit weg krijg?
Na 1 potje dit aan challenges behaald
[ afbeelding ]
De mensen die de map wel goed kennen, weten precies de plekjes waar jij kunt liggen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:58 schreef Ulreazj het volgende:
In rust heb je idd genoeg plekjes en mensen zijn te druk met schieten, dus als je ergens geheim ligt, krijg je zo chopper/nuke. Ik had gisteren ook voor eerst geprobeerd, ken map niet zo goed, dus kwam tot harriers, maar toch al over de 30kills.
Kan wel hoor.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:54 schreef SebasConthego het volgende:
[..]
Niet terug te draaien helaas. Of nieuwe game starten onder nieuw account...
Jep, maar zo vaak kom je rust niet tegen. Ik in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:39 schreef WurM het volgende:
[..]
De mensen die de map wel goed kennen, weten precies de plekjes waar jij kunt liggen.
Had dat ook verholpen dat ik al m'n challenges met 1 kill haal? Ben nu al opnieuw begonnen, heb ik ook eindelijk een fatsoenlijke k/d-ratioquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:47 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Kan wel hoor.
Ga naar C:\Program Files\Steam\SteamApps\common\call of duty modern warfare 2\players --> hier staan files zoals ''md202ef8d_0_69_1100001035cf822''. De ''0'' geeft de prestige aan, de ''69'' het level.
Verwijder gewoon de bestanden na het laatste level dat je was en je zit goed as far as I know.
Hier wat meer info over reporting hackers / cheaters : http://supportwiki.steamp(...)eat_System_%28VAC%29quote:Op zondag 16 mei 2010 02:54 schreef Vinniiee het volgende:
Zou je denken?
Ik wil wat filmpjes sturen, dus kan niet via contactformulier ivm max bestandsgrootte
Doe ik ook altijd dat reporten. Maar je moet natuurlijk wel oppassen dat je niet iemand te gemakkelijk report, want sommige mensen zijn gewoon goed. porsche1 bijvoorbeeld met zijn 49-4 score ofzo zou je ook gemakkelijk een hacker noemen.quote:Op zondag 16 mei 2010 09:42 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Hier wat meer info over reporting hackers / cheaters : http://supportwiki.steamp(...)eat_System_%28VAC%29
82-4.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:09 schreef Marurk het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd dat reporten. Maar je moet natuurlijk wel oppassen dat je niet iemand te gemakkelijk report, want sommige mensen zijn gewoon goed. porsche1 bijvoorbeeld met zijn 49-4 score ofzo zou je ook gemakkelijk een hacker noemen.Maar denk dat Steam er toch niet veel mee doet.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |