Met een AT4 een helikopter neerschieten (zodat ie gaat rondtollen en roken) en het liefst met een LMG (incl. Sleight of hand) vol met je LMG op dat ding gaan zitten sproeien.quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:19 schreef Marurk het volgende:
[..]
Kan iemand het nog eens herhalen hoe die glitch werkt?Want ben net weer Prestige gegaan, en moet mijn coldblooded pro halen.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:58 schreef Vinniiee het volgende:
@Porsche1: Bij deze verklaar ik dat jij officieel geen leven hebtBinnen de 15h doe jij ff 8 lvl's+prestige
Je hebt ook figuren die een M21 + ACOG hebben, en het als AR gebruiken. Heeft iemand er hier ervaring mee?quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:28 schreef porsche1 het volgende:
Quick Scope is wel fijn.Heb sinds ik prestige heb gedaan alleen nog amar gequick scoped. Ben nu al lvl 15.
Negatief, mensen tegen me dusquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:47 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Je hebt ook figuren die een M21 + ACOG hebben, en het als AR gebruiken. Heeft iemand er hier ervaring mee?
ACOG is voor fags die niet kunnen quick scopen. ACOG is fucking easy. Ik kan nu een beetje QS.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:47 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Je hebt ook figuren die een M21 + ACOG hebben, en het als AR gebruiken. Heeft iemand er hier ervaring mee?
Tja da's toch maar een krappe 2 uur per level?quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:58 schreef Vinniiee het volgende:
@Porsche1: Bij deze verklaar ik dat jij officieel geen leven hebtBinnen de 15h doe jij ff 8 lvl's+prestige
Wat is quick scope? Overigens inmiddels lvl 55. Doe momenteel ongeveer een uurtje over een level, maar speel eigenlijk alleen HQ omdat ik dat gewoon leuk vindt.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:28 schreef porsche1 het volgende:
Quick Scope is wel fijn.Heb sinds ik prestige heb gedaan alleen nog amar gequick scoped. Ben nu al lvl 15.
Handig om te wetenquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Met een AT4 een helikopter neerschieten (zodat ie gaat rondtollen en roken) en het liefst met een LMG (incl. Sleight of hand) vol met je LMG op dat ding gaan zitten sproeien.
in een paar helicopters heb je je cold blooded vol.quote:
Had er iets van 4 à 5 nodigquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:08 schreef Deetch het volgende:
[..]
in een paar helicopters heb je je cold blooded vol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |