dat zijn 50 volle werkdagen, no-lifer award over here!!!quote:
lolzquote:
Je moet niet in je Steam kijken héquote:
Jup. Ik wil alle titles behalenquote:Op maandag 17 mei 2010 13:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je al veel verder was
Waarom die SitRep halen? Voor de title/embleem? Wil je uiteindelijk alle titels/emblemen halen ofzo?
Dan nog: 2378 uur is bijna 100 volle (24 uur) dagen. Ws. is dat de tijd dat je het spel hebt geinstalleerd?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je moet niet in je Steam kijken héDie rekent volgens mij de tijd vanaf dat je mw2 hebt opgestart totdat je het weer afsluit, niet de matches zelf.
Dat doet je game ook.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je moet niet in je Steam kijken héDie rekent volgens mij de tijd vanaf dat je mw2 hebt opgestart totdat je het weer afsluit, niet de matches zelf.
nee hoor, als je game aan laat staan op je hoofdmenu telt ie niet door. Anders zou mijn playtime wel flink hoger zijn.quote:
M1014 is wel fijn ja, gebruik liever strikerquote:Op maandag 17 mei 2010 16:28 schreef Mummiepak het volgende:
De 2 meest underrated Secondary Weapons:
- M1014
- TMP
Beiden gebruik je met Extended Mags, athans, dat vind ik het beste. Geniale wapens.
Telt wel mee, het menu. Ik was een paar uur weg toen, had voordat ik weg ging nog gekeken. Toen ik terug kwam was er een paar uur bij...quote:Op maandag 17 mei 2010 16:29 schreef bigbass het volgende:
[..]
nee hoor, als je game aan laat staan op je hoofdmenu telt ie niet door. Anders zou mijn playtime wel flink hoger zijn.
hoe doe je dat toch, mijn hoogste streak is 12 ofzo.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:17 schreef Bootje84 het volgende:
Altijd leuk. Thuiskomen, game opstarten, nuke halen
Campen campen.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:23 schreef Deetch het volgende:
[..]
hoe doe je dat toch, mijn hoogste streak is 12 ofzo.
Mwah, had ineens een 7 killstreak.. UAV stond aan. mikte op paar vijanden en had er 3 met de bommen. toen al ver verstopt.. en toen schoot de harrier nog 1 iemand dood. toen was het chopper gunner inroepen en klaarquote:Op maandag 17 mei 2010 17:23 schreef Deetch het volgende:
[..]
hoe doe je dat toch, mijn hoogste streak is 12 ofzo.
Ik lette er laatst ook op en er was na 2 uur niets veranderd... Maar zal zometeen nog wel even een test doen tijdens het eten ^^quote:Op maandag 17 mei 2010 16:54 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Telt wel mee, het menu. Ik was een paar uur weg toen, had voordat ik weg ging nog gekeken. Toen ik terug kwam was er een paar uur bij...
Anders heb ik al 13-15 dagen MW2 gedaan.
in een half uur online staan op het hoofdmenu is het geen minuut veranderd....quote:Op maandag 17 mei 2010 17:43 schreef bigbass het volgende:
[..]
Ik lette er laatst ook op en er was na 2 uur niets veranderd... Maar zal zometeen nog wel even een test doen tijdens het eten ^^
Damn, zie net dat ik mijn k/d wel een beetje heb verlaagd sinds ik Prestige 3 ben begonnen... van 1.42 naar 1.406. Nog steeds netjes natuurlijk, maar ik zie hem liever omhoog gaan
Gratzquote:
Nicequote:
Inmiddels prestige 4 level 14 geloof ikquote:Op maandag 17 mei 2010 13:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat dus.
[..]
En wat voor een prestige/rank ben je nu als ik vragen mag ?
Is er een single player dan? Hoe presteer je als je multiplayer games speelt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |