Geen idee. Ik kreeg gewoon een mailtje terug met een code.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:26 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Net gedaan.
Kijken ze per IP? Anders maak ik nog wat accountjes aan met andere hotmails.
Ook aan mee gedaan.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:39 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kreeg gewoon een mailtje terug met een code.
Hier kan je overigens ook nog wat codes winnen.
Bij mij lukt het dus niet... kun je eens zeggen wat je precies gedaan hebt?quote:Op maandag 10 mei 2010 19:33 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Het werkt, heb het zelf uitgetest met een back-up.
Stom dat die files gewoon as .txt worden opgeslagen in de bestanden.
Dit werkte bij mij wel. Maar je moet eerst een paar potjes spelen, althans, toen was het bij mij pas gewijzigd.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:01 schreef Aestivate het volgende:
Daarna beide mappen in geheel weggetieft en deze methode gebruikt: http://www.msblog.org/201(...)-revert-reset-stats/ Ook geen effect. En nu?
Ha!quote:
Ik ben lvl 5 ofzo en ben toen al gestopt omdat ik best veel cheaters tegen kwam en het gewoon echt een kut game vind. MW2 vind ik veel beter.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:25 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ha!
Heb je het een tijdje gespeeld? Ik heb nog geen 1 hacker gezien die mij hackshotte. Wel een aantal keer gezien dat er één gekicked is uit de server, bij elkaar misschien 4 keer meegemaakt.
MW2 was sowieso om de 5 potjes een hackeren dan na te gaan dat de potjes 10 minuten duren, hooguit!
Moet je niet komen met feiten dat ik bc2 nog niet lang speel ofzo, ben inmiddels al lvl 23.
Tuurlijk, mag je vinden. Alleen kan je niet ontkennen dat er in MW2 veel meer cheaters zitten en dat dedicated servers always and anytime peer2peer play overheerst.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:26 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik ben lvl 5 ofzo en ben toen al gestopt omdat ik best veel cheaters tegen kwam en het gewoon echt een kut game vind. MW2 vind ik veel beter.
Duh, het moet ook niet te makkelijk zijn.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:54 schreef appelsientje het volgende:
Je moet trouwens wel erg veel moeite doen om 250 miles te rennen met lightweight (perk 2) zit nu bij lvl 50 en heb er nog maar 180 op zitten..
als je hem vanaf het begin gebruikt heb je hem vrij snel. Heel de week was alleen double xp he hehe ben gelijk 2 prestiges omhoogquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:54 schreef appelsientje het volgende:
Je moet trouwens wel erg veel moeite doen om 250 miles te rennen met lightweight (perk 2) zit nu bij lvl 50 en heb er nog maar 180 op zitten..
Wat ben ik blij dat ik Lightweight al gehaald hebquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:54 schreef appelsientje het volgende:
Lol, ontzettende no lifer.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:38 schreef genakt het volgende:
[..]
als je hem vanaf het begin gebruikt heb je hem vrij snel. Heel de week was alleen double xp he hehe ben gelijk 2 prestiges omhoog
om helemaal vol te krijgen wel, maar om naar pro te brengen is relatief snel te doen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik Lightweight al gehaald heb![]()
. Het was idd een hele klus. Ik denk dat Lightweight en Sitrep toch wel de lastigste perks zijn...
Pro is redelijk snel te halen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:13 schreef Deetch het volgende:
[..]
om helemaal vol te krijgen wel, maar om naar pro te brengen is relatief snel te doen.
Ik heb de emblem al van 10 nukesquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:15 schreef Razor21 het volgende:
Ben ik de enige die nog steeds geen nuke heeft gehaald van de fokkers?
Ben er 3 x dichtbij geweest (24 kills) en elke keer die laatste kill die ik nodig heb ga ik dood OMG![]()
Is easy, gewoon steeds als een dolle rond rennen en je hebt hem redelijk snel.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:54 schreef appelsientje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |