Was echt lachwekkend iddquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:22 schreef de_boswachter het volgende:
Gisteren speelde ik samen met -JD- een HQ potje. Stonden we 195-0 voor, krijgen we een NUKE tegen
Hoe fucking veel game je wel niet?quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:02 schreef porsche1 het volgende:
Vandaag prestige doen.Ben nu 5th prestige lvl 66. Vorige week woensdag was ik 4th prestige lvl 66.
Dus in een week prestige gedaan. Best snel.
Heel veel.quote:
Niet gehad, omdat ik geen DLC heb. Heb alles zelf gedaan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:14 schreef Blik het volgende:
double xp week(end) is ook wel handig natuurlijk
Je kreeg ook gewoon dubbel experience zonder DLC, dat had ik ook.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:15 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Niet gehad, omdat ik geen DLC heb. Heb alles zelf gedaan.
ik heb hem ook niet maar had toch echt wel double xpquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:15 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Niet gehad, omdat ik geen DLC heb. Heb alles zelf gedaan.
ik ook XD Wil weer eens crash spelen met m'n UMP.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:17 schreef porsche1 het volgende:
Ik kreeg net een e-mail van 9lives met de naam "Call of Duty: Modern Warfare 2". Ik dacht yes! Gewonnen. Nee, was het een nieuwsbrief.Terwijl ik me daar al voor had afgemeld.
O wist ik niet.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:27 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Je kreeg ook gewoon dubbel experience zonder DLC, dat had ik ook.
sitrep ben ik nog niet aan begonnen... die is helemaal lastig.. volgende uitdagingquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik Lightweight al gehaald heb![]()
. Het was idd een hele klus. Ik denk dat Lightweight en Sitrep toch wel de lastigste perks zijn...
sitrep heb je geen hol aan. Zeker die pro niet. Hoor je alles harder. Koop gewoon een goede headset kan je zelfs ninja pro horenquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
sitrep ben ik nog niet aan begonnen... die is helemaal lastig.. volgende uitdaging
Laat ik nou net dat weekend weg zijn geweest.... ach komt vast nog wel een keertje.quote:
Sorry, ik moet ff lachen:quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:23 schreef genakt het volgende:
[..]
sitrep heb je geen hol aan. Zeker die pro niet. Hoor je alles harder. Koop gewoon een goede headset kan je zelfs ninja pro horen
hebben we er weer 1 die het niet gelooftquote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:46 schreef PieterBas het volgende:
Coldblooded ook weer helemaal geleveld.
Kreeg wel de vraag in de chat, waarom ik in godsnaam op die helikopter aan het sproeien was
quote:
Kan iemand het nog eens herhalen hoe die glitch werkt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |