hehe, dat ja, ik heb de eerste 3 levels gespeeld en daarna de single player niet meer aangeraakt. Spec ops was dan wel weer awesome met zijn 2en naast elkaarquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:24 schreef Deetch het volgende:
[..]
Is er een single player dan? Hoe presteer je als je multiplayer games speelt?
K voel me nu heel erg noobquote:
6 inmiddels!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:38 schreef Mummiepak het volgende:
Net in een uurtje of wat 4 EMP's gehaald, ik wil dat emblem gewoon hebben.
Je kan beter CTF of Domination spelen als je een nuke wilt, aangezien die score limit anders wel eens roet in het eten kan gooienquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:20 schreef Thormodo het volgende:
Aarff... Ik probeer ook eens een nuke te halen (nog nooit gedaan/gehaald). Dus ik had harrier -> chopper gunner -> Nuke geëquiped. Met silenced UMP45. Ga in het begin gelijk 1x dood (voordat ik een kill maakte.) Daarna 7 kills voor harrier, die maakte er 3, schoot er daarna nog eens 2 dood -> Chopper gunner. Daarmee kreeg ik 23 kills. Ik schoot er nog eentje neer en kreeg een assist op een andere. En voordat ik nog iemand konneerschieten was het potje afgelopen...
[ afbeelding ]
pave low telt toch niet mee voor je streak, of tegenwoordig weer wel?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:22 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
6 inmiddels!![]()
(Harrier - Pave Low - EMP)
Ja, alsof ik veel keuze heb wat ik wil spelen bij de stimulus packquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:41 schreef bigbass het volgende:
[..]
Je kan beter CTF of Domination spelen als je een nuke wilt, aangezien die score limit anders wel eens roet in het eten kan gooien
Hij telt alleen mee als je nog 0 deaths hebt. Als je 1 death hebt, telt hij niet.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:42 schreef bigbass het volgende:
[..]
pave low telt toch niet mee voor je streak, of tegenwoordig weer wel?
Ja dat valt nogal tegenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:24 schreef Deetch het volgende:
[..]
Is er een single player dan? Hoe presteer je als je multiplayer games speelt?
ah, ik zie nu pas dat ik de map niet herkenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:47 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Ja, alsof ik veel keuze heb wat ik wil spelen bij de stimulus pack.
Pave Low telde eerst niet mee. Nu wel sinds kortquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:54 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Hij telt alleen mee als je nog 0 deaths hebt. Als je 1 death hebt, telt hij niet.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:57 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Pave Low telde eerst niet mee. Nu wel sinds kort
Serieus joh? Dus je hoefde maar 1 x dood te gaan in een game en hij telde gewoon niet meer mee voor de rest van de match? Nooit geweten johquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:39 schreef porsche1 het volgende:
[..]Merkte het vanmiddag. Vroeger telde hij alleen bij 0 deaths.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:03 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Serieus joh? Dus je hoefde maar 1 x dood te gaan in een game en hij telde gewoon niet meer mee voor de rest van de match? Nooit geweten joh![]()
Ik neem aan dat er bedoeld wordt dat je in de spree niet dood gegaan mag worden... toch ?quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:03 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Serieus joh? Dus je hoefde maar 1 x dood te gaan in een game en hij telde gewoon niet meer mee voor de rest van de match? Nooit geweten joh![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |