Hoe bedoel je?quote:
Op PS3 we zitten ze wel, gister op FFA gespeeld.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:44 schreef Blik het volgende:
Weet iemand of de stimulus maps ook al in de normale speelmodi zitten, ik had gehoord van wel maar ben ze gisteren niet tegen gekomen in Team Deathmatch.
Woops excuses was wat onduidelijk. Ik doelde op die Playstation Network cards, kan ik dat ergens online kopen?quote:
Moet je even in het PS3-topic vragen, dit is het PC-topicquote:Op maandag 10 mei 2010 13:03 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Woops excuses was wat onduidelijk. Ik doelde op die Playstation Network cards, kan ik dat ergens online kopen?
Ja, maar bij elke prestige moet je het zelfde aantal xp voor een volgend level. Dus ik was deze keer gewoon sneller met mijn acr.quote:Op maandag 10 mei 2010 08:14 schreef PieterBas het volgende:
Voor elk level moet je steeds meer punten halen. Ik weet niet of het klopt, maar gewoon als voorbeeld:
Level 1 1000
Level 2 1500
Level 3 2000
etc.
minder andere achievements en alleen acr scheelt al qua gehaalde xp. ik ben nu op 7/10 met acr, prestige 1 lvl 49 of 50. laatste loodjes wegen het zwaarstquote:Op maandag 10 mei 2010 13:43 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja, maar bij elke prestige moet je het zelfde aantal xp voor een volgend level. Dus ik was deze keer gewoon sneller met mijn acr.
FMJ is eigenlijk super makkelijk. Maar je moet de spots weten. En die weet ik.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:55 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
minder andere achievements en alleen acr scheelt al qua gehaalde xp. ik ben nu op 7/10 met acr, prestige 1 lvl 49 of 50. laatste loodjes wegen het zwaarst
ik moet nog wat kills hebben voordat ik FMJ weer krijg. daar moet ik me eerst op gaan richten, maar jammer genoeg gaan de afgelopen 2 dagen irl en in-game slecht. alles zit me tegen!quote:Op maandag 10 mei 2010 13:56 schreef porsche1 het volgende:
[..]
FMJ is eigenlijk super makkelijk. Maar je moet de spots weten. En die weet ik.
Mja, die Extended Mags kan je wel eenvoudig halen opzich, door een raam schieten telt daar ook al voor.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:56 schreef porsche1 het volgende:
[..]
FMJ is eigenlijk super makkelijk. Maar je moet de spots weten. En die weet ik.
quote:Op maandag 10 mei 2010 14:20 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Mja, die Extended Mags kan je wel eenvoudig halen opzich, door een raam schieten telt daar ook al voor.
Ik vind het eigenlijk alleen nuttig op de M1014 en misschien de SCAR-H. Voor de rest niet echt.quote:
xp + titlesquote:Op maandag 10 mei 2010 15:34 schreef Blik het volgende:
Gebruik de extended mags ook niet, haal het alleen voor de xp die het oplevert
Hey, bedankt! Ik heb het nog niet geprobeerd maar op Tweakers gelezen dat anderen het ook ongeveer zo succesvol hebben opgelost.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:02 schreef Tain het volgende:
[..]
je mp_config bestand is aangepast
Meer info kan je hier krijgen: http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1248572
Kan een bult oplossen. Zal binnenkort bericht plaatsen of en hoe het gelukt is.quote:Heb net volgens de post hierboven de mappen leeggemaakt en toen ik ging spelen zat ik weer op mijn oude level. Alleen de userdata en steamapps / players (die genoegd worden) leeggemaakt en opgestart.
Was ook niet level 1 maar gewoon mijn level voor de hack.
(9lives)nicknamequote:Op maandag 10 mei 2010 19:06 schreef Thormodo het volgende:
Ik heb de Stimulus Pack nu ook.Gewonnen via:
http://www.insertcoins.be(...)fare-2-stimulus-pack
En ze geven er nog meer weg.
Gewoon je inlognaam op die site. Dus je moet wel even een account aanmaken.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:18 schreef porsche1 het volgende:
[..]
(9lives)nicknameWat bedoelen ze daarmee?
Net mijn eerste potje gedaan. Was capture the flag op Storm. Met 23-17 (en de enige cap) stond ik bovenaan, vond het niet echt een boeiende mapquote:Aan: wedstrijd@gunk.be
Verzonden: Maandag 10 mei 2010 16:16:31
Onderwerp: Call of Duty: Modern Warfare 2
Nickname: Thormodo
Platform: PC
Net gedaan.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:22 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Gewoon je inlognaam op die site. Dus je moet wel even een account aanmaken.
[..]
Net mijn eerste potje gedaan. Was capture the flag op Storm. Met 23-17 (en de enige cap) stond ik bovenaan, vond het niet echt een boeiende map.
Het werkt, heb het zelf uitgetest met een back-up.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:20 schreef Aestivate het volgende:
Kan een bult oplossen. Zal binnenkort bericht plaatsen of en hoe het gelukt is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |