nee, hij was kapot bij mijn weten, de pavelow kills telden niet mee voor je killstreak. Blijkbaar wel als je nog helemaal niet dood was gegaan, maar dat heb ik nooit geprobeerd.quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er bedoeld wordt dat je in de spree niet dood gegaan mag worden... toch ?
Fixedquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:58 schreef bigbass het volgende:
[..]
nee, hij was kapot bij mijn weten, de pavelow kills telden niet mee voor je killstreak. Blijkbaar wel als je nog helemaal niet dood was gegaan, maar dat heb ik nooit geprobeerd. is mij nooit gelukt
quote:
Verkeerd topic?quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:27 schreef PieterBas het volgende:
Vrouw loopt 2 jaar met wc-borstel in kont en sterft
Ik hou zo van die Engels rioolpers
yepquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:04 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Verkeerd topic?
Nog 2 EMP's te gaan trouwens, zit nu op 8.
Dat was Treyarch ja. Voordeel is nu wel dat ze naar de community luisteren.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:09 schreef Deetch het volgende:
Ik las net trouwens dat Treyarch CoD Black ops gaat doen. Zou dat beter zijn dan infinity ward?
Hadden zij ook niet CoD 5 gemaakt met die hoerige honden?
CoD5 is awesome.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:09 schreef Deetch het volgende:
Ik las net trouwens dat Treyarch CoD Black ops gaat doen. Zou dat beter zijn dan infinity ward?
Hadden zij ook niet CoD 5 gemaakt met die hoerige honden?
De gewehr43 en vlammenwerper wel idd.quote:
Vlammenwerper.quote:
Doe ik wel als ik hoger ben. Rond de lvl 60 ofzo. Help me het herinneren.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:59 schreef Marurk het volgende:
Oh ja porsche1, zet eens je wapenuitrusting met perks en special items enzo hier neer.
pfff, failnoob.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:34 schreef porsche1 het volgende:
BTW, net strande ik bij een 52 killstreak.Moest er verdomme 3 meer om een nieuwe killstreak te krijgen.
www.game.co.uk Voor 38 euro heb je hem.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
Beetje chaotisch filmpje, neemt niet weg dat ie me wel vet lijkt.
Wacht wel een aantal weken met kopen, want geen zin om 60 euro te dokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |