Durftevragen is ook eigenlijk een offline initiatief wat online is doorgezet. Helaas heeft de masse het ook ontdektquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:59 schreef Slickk het volgende:
[..]
In het begin was het concept heel leuk en werd het ook nog goed gebruikt. Het komt bij mij nu over alsof men het puur gebruikt om aan anderen te laten zien hoe "waardevol" Twitter is, zo fake allemaal.
niettus!quote:
Klopt, het offline initiatief is zover ik weet ook heel wat anders dan wat via twitter gebeurt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
Durftevragen is ook eigenlijk een offline initiatief wat online is doorgezet. Helaas heeft de masse het ook ontdekt
Maar gelukkig is er nog #durftegooglen en http://www.lmgtfy.com
Niet echt heel anders hoor, de vragen zijn alleen wat 'groter' en men komt IRL bij elkaar om te helpen..quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:02 schreef Slickk het volgende:
[..]
Klopt, het offline initiatief is zover ik weet ook heel wat anders dan wat via twitter gebeurt.
Stiekeme tvp
Geen enkele glimlach vandaag?quote:
Nee..quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:04 schreef Rensjebree het volgende:
ook ik doe een #tvp ! volg me!!
MIETJE!quote:
Ze kunnen er niet tegenquote:@Rensjebree wat ben jij respectloos! Gewoon zielig eigenlijk & je moet je schamen!
heel miniquote:
Thanksquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:46 schreef BrandX het volgende:
http://twitter.com/Fok_PR Onze PR twitter, met dank aan Dizer
FF volgen. Tevens #tvpquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:46 schreef BrandX het volgende:
http://twitter.com/Fok_PR Onze PR twitter, met dank aan Dizer
of z'n moederdagcadeau http://twitpic.com/1me0q0quote:@__daphne Ik neem nog altijd mijn rapport uit groep 8 mee als ik naar oma ga. Toch altijd ¤ 5,- in the pocket. #feit #vogeltje
Ik doe iets fout.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik raad http://twitter.com/Michonnet/ aan. Met opmerkingen als:
[..]
of z'n moederdagcadeau http://twitpic.com/1me0q0
lig ik steeds weer dubbel![]()
.
Je vind het gek dat je met 23 following geen tweets krijg tussen 1 en 3 's nachts?quote:Op maandag 10 mei 2010 03:21 schreef makkie88 het volgende:
Heb al meee dan 2 uur niks op twitter ontvangen #vaag
nja, meestal krijg ik behoorlijk wat, t zijn tenslotte bijna allemaal amerikanenquote:Op maandag 10 mei 2010 08:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je vind het gek dat je met 23 following geen tweets krijg tussen 1 en 3 's nachts?
dan kun je dat het beste controleren door gewoon op hun profiel te kijken..quote:Op maandag 10 mei 2010 10:27 schreef makkie88 het volgende:
[..]
nja, meestal krijg ik behoorlijk wat, t zijn tenslotte bijna allemaal amerikanen
Zijn verschillende lijsten met fokkers dit is de grootste:quote:Op maandag 10 mei 2010 09:38 schreef iBenny het volgende:
TVP omdat Twitter..
Is er eigenlijk een twitlist met de vele Fokkers die tweeten?
Dat is sowieso al een lijst van niks, want ik sta er niet opquote:Op maandag 10 mei 2010 11:33 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Zijn verschillende lijsten met fokkers dit is de grootste:
http://twitter.com/Sjors1985/fok
Misschien speciale page maken voor vaste twittteraard die hier vaak komen kunnen nieuwe mensne mooi kijken waar we over tweeten
Dan maken we een nieuwe waar je wel in voorkomtquote:Op maandag 10 mei 2010 12:00 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dat is sowieso al een lijst van niks, want ik sta er niet op
wil je daar een speciaal account voor aanmaken (dan heb je een probleem, want je accountnaam kan geen 'twit' bevattenquote:Op maandag 10 mei 2010 12:04 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Dan maken we een nieuwe waar je wel in voorkomt
Heb je een idee voor een naam? twitter_fok?
Als lijstje natuurlijkquote:Op maandag 10 mei 2010 12:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
wil je daar een speciaal account voor aanmaken (dan heb je een probleem, want je accountnaam kan geen 'twit' bevatten) of gewoon een lijstje? (dan is dat wel een goede naam
)
De beheerder van de lijst kan mensen opnemen in de lijst, en dat wordt dan een soort feed van alle mensen in die lijst. Die kun je dan ook weer in 1 keer volgenquote:
Ja, maar dan sta je niet op de lijst, dan volg je de lijst alleen.. Het toevoegen van members moet je zelf doen afaik.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:04 schreef 3keernix het volgende:
Het is een public list dus je kan gewoon kiezen follow this list,
Klopt.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:28 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ja, maar dan sta je niet op de lijst, dan volg je de lijst alleen.. Het toevoegen van members moet je zelf doen afaik.
Gedaan bij dezequote:
dan volg ik alleen jou als FOKker.... En dat doe ik naast de list ook al.... Voeg jij eens even meer FOKkers toequote:Op maandag 10 mei 2010 14:04 schreef 3keernix het volgende:
Het is een public list dus je kan gewoon kiezen follow this list,
Dat is niet helemaal waar, ik volg namelijk ene Margotwitquote:Op maandag 10 mei 2010 12:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
wil je daar een speciaal account voor aanmaken (dan heb je een probleem, want je accountnaam kan geen 'twit' bevatten) of gewoon een lijstje? (dan is dat wel een goede naam
)
Heb #9 van twittertopi ook even doorgespit en toegevoegd aan de lijstquote:Op maandag 10 mei 2010 14:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan volg ik alleen jou als FOKker.... En dat doe ik naast de list ook al.... Voeg jij eens even meer FOKkers toe
en ik zie meer FOKkers nu... Groot gedeelte ook al standaard in mn timeline... eens kijken
Welke client als ik vragen mag?quote:Op maandag 10 mei 2010 14:54 schreef Intrepidity het volgende:
Niet voor zover ik weet. Ik heb zelf gewoon een twitter-client op m'n PC met een kolom voor iedere lijst die ik volg, werkt ook prima
Ik denk dat je berichtjes van 140 karakters op internet verwart met een daadwerkelijk sociaal levenquote:Op maandag 10 mei 2010 19:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat wil je. Opeens helemaal geen sociaal leven meer!
Ik geef niets om getallen.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat wil je. Opeens helemaal geen sociaal leven meer!
quote:Op maandag 10 mei 2010 19:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://gizmodo.com/553529(...)ollow-you-on-twitter
quote:Op maandag 10 mei 2010 19:34 schreef verleiding het volgende:
Hehe, al die mensen in paniek. "OH IK HEB ZO HARD MIJN BEST GEDAAN OM ZOVEEL FOLLOWERS TE KRIJGEN, WAAR ZIJN ZE NU."
Zegt wel genoeg over de mensen die ik volg.. straks maar eens wat aan doen.
precies.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:34 schreef verleiding het volgende:
Hehe, al die mensen in paniek. "OH IK HEB ZO HARD MIJN BEST GEDAAN OM ZOVEEL FOLLOWERS TE KRIJGEN, WAAR ZIJN ZE NU."
Ik heb veel van die mensen er een tijd geleden uitgeschopt.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:34 schreef verleiding het volgende:
quote:RT @justinbieber: hackers i send a warning...u have now pissed off over 2 million teenage girls. They are more dangerous than Navy Seals.
quote:
U staat erbijquote:Op dinsdag 11 mei 2010 08:27 schreef Rensjebree het volgende:
Ik ga twitter-fok ook maar even volgen
mag ik ook op dat lijstje?
Alle belangrijke mensen staan erinquote:
Niet waar.quote:
Zelfs jij staat erinquote:
quote:
Veelquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:54 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb Tweetdeck gedownload, nu nog even uitvinden wat je daar allemaal mee kan.
Heb het ook een tijdje geprobeerd maar als je eenmaal Tweetdeck hebt hoef je niets anders meer :-)quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:55 schreef iBenny het volgende:
Chromed Bird voor Google Chrome is trouwens ook geniaal
sinds de laatste update is het wel met elkaar te vergelijken..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:14 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Heb het ook een tijdje geprobeerd maar als je eenmaal Tweetdeck hebt hoef je niets anders meer :-)
En hier heeft de man gelijk in. Wat een megatool!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:14 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Heb het ook een tijdje geprobeerd maar als je eenmaal Tweetdeck hebt hoef je niets anders meer :-)
Dat was eerst ook mijn insteek, maar TD is zo veel overzichtelijkerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
sinds de laatste update is het wel met elkaar te vergelijken..
vind het wel handig om geen extra programma's te laten draaien
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:15 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
En hier heeft de man gelijk in. Wat een megatool!
Seesmic werkt heerlijk. Alleen vind ik hem vers geinstalleerd op mijn windhoos PC wat minder....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:46 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik die nog niet kende, ziet er inderdaad erg gelikt uit
Ik heb maar 1 iemand op twitter die ik voor twitter ook al als vriend beschouwde, en hij heeft al 2 maanden niet meer getweetquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik twitter sindskort ook, maar slechts erg weinig van m'n vrienden hebben twitter. Staat wel een beetje lullig, 10 followers en 15 following
Same here, daarnaast twijfel ik ook of mensen mijn tweets wel kunnen lezen aangezien ik mijn eigen tweets niet terug zie na posten..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik twitter sindskort ook, maar slechts erg weinig van m'n vrienden hebben twitter. Staat wel een beetje lullig, 10 followers en 15 following
Ik heb ook maar 26 followers hoor. Het boeit me ook niet wie me volgen, ik vind het veel interessanter om mensen te volgen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarom zou dat lullig zijn?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoe meer je tweet en tweet je interesante dingen.. Hoe meer volgersquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Het gaat niet zozeer om vrienden, die kun je immers ook gewoon bellen. Het gaat om mensen waar je anders niet zozeer contact mee zou hebben, wellicht aan de andere kant van de wereld, die over jouw vakgebied tweeten of weet ik veel wat. De kracht van twitter is dat je met de hele wereld communiceert, niet met je eigen vriendengroepjequote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Vind het er wat sketchy uitzien. Vind sowieso sites waar je gebruikersnaam en wachtwoord moet invullen van een andere site niet zo. Plus dat het me niet zoveel boeit wie mij stopt met volgen. Snel twitteren dat diegene je gestopt is met volgen en zeuren dat ze terug moeten komen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:22 schreef Slickk het volgende:
Aanradertje; http://useqwitter.com/
Dan kun je zien wie jou stopt met volgen.Oké, je ziet voornamelijk van die spambots die jou stoppen met volgen, maar toch.
Oja, er staat dat je dagelijks een mailtje krijgt, maar dat is niet zo. Je krijgt alleen een mailtje als iemand jou stopt met volgen.
Ja natuurlijk, wat denk jij dan. O wee wie mij stopt met volgenquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Vind het er wat sketchy uitzien. Vind sowieso sites waar je gebruikersnaam en wachtwoord moet invullen van een andere site niet zo. Plus dat het me niet zoveel boeit wie mij stopt met volgen. Snel twitteren dat diegene je gestopt is met volgen en zeuren dat ze terug moeten komen?
Inderdaad, leuk om al die 'wtf?!'-tweets van buitenlanders te lezen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:00 schreef 3keernix het volgende:
SBS, Manou en Maria Mosterd zijn trending topics
Wat is je twitternaam?quote:
Yupquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:41 schreef scarefreak het volgende:
Telegraaf wordt ook heerlijk kapot gemaakt via Twitter vandaag.
http://twitter.com/#search?q=Telegraaf
uiteraard niet. Er zijn genoeg sensatiemensen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:46 schreef Etcetera het volgende:
Zou dit het einde zijn van die infantiele krantIk zal 'm niet missen
En alweer door Twitter HQ dood gemaaktquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup
Zie ook http://twitter.com/telegraafboycot
suspended inmiddels.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup
Zie ook http://twitter.com/telegraafboycot
Hm, zal wel automatisch zijn gegaan, al is het vreemd. Ze volgden zelf niet heel extreem veel tweeps, dus daaraan zal 't niet liggen. Komt toch niet doordat heel veel mensen zijn gaan volgen? Grens bij 5k?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:57 schreef scarefreak het volgende:
Zouden ze in de US of A nou echt bang zijn geworden van de krantenboer uit Dutchland?
Zou me niks verbazen eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zou die kutkrant zelf daarachter zitten?
quote:Telegraaf heeft het account @telegraafboycot laten verwijderen vanwege inbreuk op de merknaam.
Ik stel voor een anagramquote:
Het lukt nog niet echt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:16 schreef 3keernix het volgende:
Kijken of we #telegraafboycot en #telegraafzuigt in de trendingtopics kunnen krijgen
we blijven het proberenquote:
Beterquote:
quote:
Hahaha, die grafiekquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://trends.ellerdale.com/etc/search?q=telegraaf
Ze reageren toch niet..quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:58 schreef Ofyles2 het volgende:
* Ofyles2 zijn tweets richting De Telegraaf voortaan in kapitalen schrijft. Dat is hun straf...
Gaan we nu alles registeren waar we een boycot over kunnen maken? JAquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:39 schreef iBenny het volgende:
Sumera bovenaan in de TT(afvaller Xfactor)
Heb meteen maar ff http://twitter.com/xfactorboycot geregistreerd
(interesse? PM maar)
nja, op zich zou je er ook iets internationaals van kunnen makenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:08 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Gaan we nu alles registeren waar we een boycot over kunnen maken? JA
Premboycotquote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
nja, op zich zou je er ook iets internationaals van kunnen maken
Opties waar ook ik op zit te wachtenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik mis nog wel een paar dingen. Het zou wel handig zijn als je jezelf zou kunnen categoriseren mocht je dat willen. Ik mis echt de functie om leuke mensen in mijn vakgebied te vinden zonder eerst via via via te zoeken. En ik mis het ook om in mijn 'following' en 'followers' lijst gewoon te zoeken zonder de hele lijst door te spitten.
quote:Op Twitter schreef Rrrrrobbie het volgende:
Wat een eikel, net (...) Flikker op malloot.
quote:Op Twitter schreef Vertelmijwat1 het volgende:
Ok... Dit gaat ook te ver. (...) Succes met niks
quote:Op Twitter schreef JohnvdHeiden het volgende:
Zijn ze gek geworden?!
Bedankt!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:16 schreef qu63 het volgende:
Kijk eens op www.twittergids.nlWordt gemaakt op basis van je bio. En dan is er ook nog http://tweeplike.me die wordt gemaakt op basis van je tweets en je vrienden..
#durftevragen!quote:Op maandag 17 mei 2010 22:05 schreef Rejected het volgende:
Gebruikt er iemand Echofon voor Firefox? Zo ja, hoe kan ik de updates van mijn lists zien?
Gratiesch. Tof.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Officiële Twitter for iPhone app/Tweetie3 is uit: http://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=333903271&mt=8&affId=1380330
Toch Twitteriffic nog steeds veel fijner.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Prettige app, dat Tweetie. Veel accountinfo en strakke layout.
Jep.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:13 schreef j95 het volgende:
Wat is de site van twitter eigenlijk ruk.
Gister de hele tijd down niet down down niet down
Wat dacht je van twitter.com? En IE werkt niet met plugins (althans, niet zoals o.a. FireFox en Chrome dat doen)quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:14 schreef j95 het volgende:
Is er eigenlijk ook een twitter plugin voor IE ofzo![]()
Dat je via je browser kan twitteren, zou wel handig zijn.
Oke. Ik bedoelde dat je gewoon wat kon tikken bovenin je browserquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
Wat dacht je van twitter.com? En IE werkt niet met plugins (althans, niet zoals o.a. FireFox en Chrome dat doen)
Zelf hebben we ook een twitterlist van Fokkers! Zeker het bekijken waard zitten hele leuke mensen tussen:)quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:04 schreef eenbeetje het volgende:
ik vind dat er een website moet komen waar je volgers vandaan kunt ronselen/ downloaden/ stelen of ontvoeren.... ik heb er veel te weinig >(
Bedankt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:30 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Zelf hebben we ook een twitterlist van Fokkers! Zeker het bekijken waard zitten hele leuke mensen tussen:)
http://twitter.com/_MM89/twitter-fok
Ik wel.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:58 schreef j95 het volgende:
Die list ga ik ook meer eens bekijken. Zitten jullie btw ook aan de Foursquare? Ik niet, en denk dat het ook niet gaat gebeuren. Is echt niks voor mij. Bah
Dat valt wel mee. Je moet er gewoon bewust mee omgaan.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:02 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga niet FoursquarenHeel handig, mensen laten weten waar je bent, kunnen ze je makkelijker overvallen enzo
En op twitter zeggen dat je aan het werk bent/op school bent/in de kroeg staat dan?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:02 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga niet FoursquarenHeel handig, mensen laten weten waar je bent, kunnen ze je makkelijker overvallen enzo
Dat dusquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:02 schreef Etcetera het volgende:
kijk eens rond op foursquare.com zou ik zeggenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:30 schreef Jabberwocky het volgende:
Zit er nog meer achter dat Foursquare dan je locatie kenbaar maken? Ik lees wel eens dingen over burgemeester worden ofzo...
Ook dat is te achterhalen door bv je website oid...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 02:11 schreef Slickk het volgende:
Ehm, je zegt via twitter/foursquare dat je in de kroeg bent en dus niet thuis. Hoe weten ze dan waar jou 'thuis' is? Dan doe je toch iets fout lijkt me. Of de 'overvallers' moeten dus bekenden zijn.
Ik vind Foursquare best wel gaaf. Ook in Nederland zijn er steeds meer bedrijven die er iets mee gaan doen. Zo was er laatst een kroeg die je een drankje gratis geeft zodra je incheckt bij hun kroeg en bij drie checkins krijg je een fles prosecco.
Ik ookquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind dat 4sq een beetje irritant soms hoor.
Ik ook, de tweets heb ik daarom ook uitgeschakeldquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind dat 4sq een beetje irritant soms hoor.
Dat dus.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik ook, de tweets heb ik daarom ook uitgeschakeldAlleen als ik ergens Mayor wordt of een badge krijg wordt het getweet
Ze vertelden hem dat ze via Twitter wisten waar hij was?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:12 schreef Etcetera het volgende:
Dat zeg ik al zeldenEen collega heeft het dus daadwerkelijk gehad: 's avonds overvallen doordat ze via twitter wisten waar hij was
Verrrrrassing.quote:
Yep.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:27 schreef Zwansen het volgende:
Komt het vaak voor dat Nederlandse 'woorden' trending topics zijn op Twitter? Ik had het nog nooit gezien.
Zeker niet doen, Twitter vindt dat niet leuk.quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:04 schreef eenbeetje het volgende:
ik vind dat er een website moet komen waar je volgers vandaan kunt ronselen/ downloaden/ stelen of ontvoeren.... ik heb er veel te weinig >(
Niet echt Nederlandse woorden, maar het gaat dan om dubieuze figuren als Maria Mosterd en Manou.quote:
Dat was eentje waar ook veel niet-Nederlanders over aan het tweeten waren.quote:
Maria Mosterd heeft er ook in gestaan....... was ook leuk al die Engelsen die vroegen waarom er over mosterd gekletst werd... zo lekker is dat nou ook weer niet...quote:Op maandag 24 mei 2010 18:37 schreef Frederick_Blah het volgende:
[..]
Dat was eentje waar ook veel niet-Nederlanders over aan het tweeten waren.
Meestal als een Nederlands onderwerp trending is vervalt het al snel in buitenlanders die willen weten waar 't over gaat en Nederlanders die het hilarisch vinden dat buitenlanders ons niet begrijpen.
Ben jij ook zo iemand die in zijn Hyvesnaam "~free2add~" heeft staan?quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:04 schreef eenbeetje het volgende:
Nee, er is geen standaard overzichtspagina . Kwestie van op de hashtags klikken en dan zoekt ie vanzelf.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:54 schreef Jos. het volgende:
Ik heb pas sinds kort Twitter, maar vraag me af hoe je #teksthier precies werkt? Is er een overzicht van alle #pagina's? En wat is de functie? Zodat je kan zien welke mensen nog meer over #onderwerp praten?
Wat vind jij leuk? Ik volg veel webdesign, usability en chiptune mensen.quote:
Wtfquote:
quote:MENSE IK BEN EEN AKTIE BEGONNE!!! EVERYBODY DIE WILT DAT SIENEKE VANAAF DER KUT UIT DER BROEK HANG MOET DEZE RAYTWEETEN!!!!!! THANX!!! XXX
about 23 hours ago via web
eigenlijk van alles, maar nou net niet wat jij opnoemt :-), politiek volg ik wel maar daar heb ik al veel van. evenals nieuws-sites alleen spammen die mijn timeline volquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat vind jij leuk? Ik volg veel webdesign, usability en chiptune mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.....nachtrijder...Nachtzwelgje!
mobypicture gebruiken. Dan mail je de foto naar een uniek mailadres van mobypicture en die plaatst automatisch door naar twitter, facebook etc. (wat je maar wil). Als dat niet sneller gaat, ligt 't aan je verbinding. 3G of GPRS?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:12 schreef Veurmeur het volgende:
Ik heb een klein vraagje. Ik gebruik Twibble voor mijn mobiel (Samsung S8000 jet), maar het uploaden van de foto's duurt redelijk lang. Is er een alternatief om foto's sneller up te loaden?
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:17 schreef Tism het volgende:
Ik heb een volger d'r bij..![]()
..100% stijgingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Via welke service upload je ze? En hoe groot is je foto? Upload je via GPRS? 3G?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:12 schreef Veurmeur het volgende:
Ik heb een klein vraagje. Ik gebruik Twibble voor mijn mobiel (Samsung S8000 jet), maar het uploaden van de foto's duurt redelijk lang. Is er een alternatief om foto's sneller up te loaden?
Poging gedaan maar viel echt niets van te maken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:18 schreef 3keernix het volgende:
Nog mensen meegedaan aan het twitterdebat?
In Tweetdeck was het soms nog aardig te volgenquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Poging gedaan maar viel echt niets van te maken.
Ik sla overquote:
Vergeet @patje122 niet!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:57 schreef RedGuy het volgende:
Veel mensen in de 'hiphop' wereld tweeten grappig.
@SpaceKees, @JiggyDje, @Wiwatron, @YousefGnaoi, @Diorno.
Ja, maar bij stelling 5 ging de site er echt uit hier. Ik ben er uiteindelijk maar mee gestopt, ging ook helemaal nergens over. Niet echt een winnaar van het debat, maar wel een verliezer: Rita Verdonk. Wat een achterlijk mens is dat zeg, het wordt steeds duidelijker.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:18 schreef 3keernix het volgende:
Haha geniaal van Pechtoldquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:53 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Ja, maar bij stelling 5 ging de site er echt uit hier. Ik ben er uiteindelijk maar mee gestopt, ging ook helemaal nergens over. Niet echt een winnaar van het debat, maar wel een verliezer: Rita Verdonk. Wat een achterlijk mens is dat zeg, het wordt steeds duidelijker.
Toffe tweet van Pechtold: "Rita staat erbij en doet niks terwijl een oude dame wordt beroofd ... zelf gezien in een filmpje !#rtldebat"
Ja. Ik had nog geen partij waarvan ik dacht... daar moet ik absoluut niet op stemmen! Maar sinds dat debat zou ik dus nooit van mijn leven op Rita Verdonk stemmenquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:18 schreef 3keernix het volgende:
Niet echt opgemerkt. Partij 1 was wel erg aanwezig.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:16 schreef eNGine10 het volgende:
En ik las in het piratenpartij topic dat die het best goed gedaan hadden. Was daar ook iets van te merken?
Ik heb ze weinig gezien, ze maakten wel opmerkingen af en toe maar niets dat echt enorm raak was (zoals bij zovelen overigens). Er werd ook wat geklaagd dat men te weinig op ze reageerde.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:16 schreef eNGine10 het volgende:
En ik las in het piratenpartij topic dat die het best goed gedaan hadden. Was daar ook iets van te merken?
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:57 schreef RedGuy het volgende:
Veel mensen in de 'hiphop' wereld tweeten grappig.
@SpaceKees, @JiggyDje, @Wiwatron, @YousefGnaoi, @Diorno.
ik vind die Foursquare spam ook irritant, hele tijd waar iemand is, alsof mij dat boeit.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:32 schreef Rensjebree het volgende:
Het word tijd dat ik weer een beetje normale mensen ga followen, want het gaat helemaal nergens meer over..
quote:dushi_kimberley
LATER AS IK GROOT BEN WIL IK NET ZOVEEL TIETE AS LIEKE VAN LEKSMOND!!! ZE IS ECHT DE 4BEELD VOOR ALLE MEIDE UIT DE BUURT!!!! XXX
Doe dan gewoon Geotracking! opzich is dat wel leuk, en daar stoor je ook niemand mee.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
ik vind die Foursquare spam ook irritant, hele tijd waar iemand is, alsof mij dat boeit.
Wat voor userpic heb je?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:35 schreef Laydina het volgende:
Ik vraag mij voornamelijk af waarom mensen mij followen die niet eens nederlands spreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |