Ethiek is gebonden aan socio economische en culturele omstandigheden .quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:38 schreef Toad het volgende:
[..]
Als alles subjectief is, dan staat toch niets ter discussie. Dan heeft iedereen zijn eigen waarheid. En is het daarmee klaar. Of je moet vinden dat er wel degelijk sprake is van een moraal waar we het gezamenlijk over kunnen hebben. Dan snap ik wat je hier doet.
Koos, 90% kijkt morgen toch weer even stiekem in de Telegraaf of er nog iets smeuig in staat dat deden ze vandaag immers ook.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:39 schreef KoosVogels het volgende:
Medefokkers, gewoon de Telegraaf geheel mijden. Zowel de website als de papieren krant. En stap vervolgens over op een andere krant. Oke? Deal!
Idd!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:39 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Joh, heel NL heeft of een vrije dag of zit zich zo vlak na Hemelvaart dood te vervelen op een of ander kantoor, dus we hebben lekker de tijd om massaal verontwaardigd te zijn. Paar flinke korrels zout erbij en volgende week leest elke pauper weer braaf zijn Telegraaf.
90% van dit topic? Ik las die krant toch al niet hoor.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:45 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Koos, 90% kijkt morgen toch weer even stiekem in de Telegraaf of er nog iets smeuig in staat dat deden ze vandaag immers ook.
[..]
Idd!
Jij behoort tot die 10%quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
90% van dit topic? Ik las die krant toch al niet hoor.
Ik wil net zeggen. Ik mijd de papieren én digitale vorm van beide Telegraaf en Spits al jaren.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
90% van dit topic? Ik las die krant toch al niet hoor.
Dit, dus.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:47 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen. Ik mijd de papieren én digitale vorm van beide Telegraaf en Spits al jaren.
Klopt. Ik snap dat eerlijk gezegd niet. Ik bezoek werkelijk nooit de site van de Telegraaf en de papieren krant koop ik alleen wanneer ik op vakantie ben en er geen andere Nederlandse krant is te krijgen. De laatste kom ik steeds vaker in contact met Telegraaf verhalen, maar dat is te wijten aan dit geweldige forum.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:45 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Koos, 90% kijkt morgen toch weer even stiekem in de Telegraaf of er nog iets smeuig in staat dat deden ze vandaag immers ook.
[..]
Idd!
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:45 schreef Henk-B het volgende:
[..]
[..]
Daar lezen we de Telegraaf inderdaad voorquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:45 schreef Henk-B het volgende:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
Dat lijkt me lastig als eindredacteur van de Frontpage. Je controleert die berichten dus niet ?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:47 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen. Ik mijd de papieren én digitale vorm van beide Telegraaf en Spits al jaren.
En dat.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:47 schreef Hephaistos. het volgende:
Ach, het is sensatiegeile journalistiek onder het valse jasje van medeleven.
Maar dat zijn we toch al jaren gewend van de Telegraaf? Er zijn wel betere redenen om je abonnement op te zeggen. Deze ophef vind ik wat overdreven.
Ik ben eindredactie Columns, niet Nieuws. En gelukkig kun je bronnen ook checken via de duizenden andere nieuwswebsites.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:48 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat lijkt me lastig als eindredacteur van de Frontpage. Je controleert die berichten dus niet ?
quote:Wat zijn die woid en desiredbard een stelletje kansloze figuren. Een wat jonger iemand mag hier dus niet reageren? Dat is te min voor jullie superieure intelligentie?
Maar goed, trollen op een forum is dan ook onvoorstelbaar triest tijdverdrijf, waarbij vaak een sterk causaal verband bestaat met de leegte van de troller zijn/haar leven. Dus vanaf nu negeer ik ze maar.
Als ik iets niet ben is dat het wel. Ik las ergens ookal dat abortussen en homohuwelijken levensbedreigend zijn dus correct ben ik zeker nietquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:49 schreef woid het volgende:
[..]
ze is echt zooo correct, ik ben smoor verliefd op dr...
als je op vakantie bent hoef je toch geen krant te hebben...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt. Ik snap dat eerlijk gezegd niet. Ik bezoek werkelijk nooit de site van de Telegraaf en de papieren krant koop ik alleen wanneer ik op vakantie ben en er geen andere Nederlandse krant is te krijgen. De laatste kom ik steeds vaker in contact met Telegraaf verhalen, maar dat is te wijten aan dit geweldige forum.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:48 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat lijkt me lastig als eindredacteur van de Frontpage. Je controleert die berichten dus niet ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |