Zodra de Telegraaf met een WK-actie komt waarbij ze de krant voor een periode goedkoop kunnen krijgen dan zijn ze ineens niet meer zo principieel en zijn ze zo weer abonneequote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het zegt toch wel iets. Maar we wachten wel af. Het komt vast wel in het nieuws hoeveel mensen de Telegraaf hebben opgezegd.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:25 schreef desiredbard het volgende:
[..]
De waarheid is hard
Werk je ook in de journalistiek en baal je dat je de primeur kwijt bent of zo
Niet echt. Ik werk trouwens ook niet in de journalisitek.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:25 schreef desiredbard het volgende:
[..]
De waarheid is hard
Werk je ook in de journalistiek en baal je dat je de primeur kwijt bent of zo
Nou, ik ben wel van mening dat zo'n krant het inderdaad alleen maar raakt als betalende leden opzeggen.quote:
Ethiek is subjectiefquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:15 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Hou toch op, zeg! 'Het is je vak'?! Wat een onzin! Je moet jezelf als journalist afvragen ethisch is om zoiets te publiceren, DAT is je vak!
4600 mensen die vandaag even tentoon willen spreiden dat ze op ethisch vlak superieur zijn aan de telegraaf. Voor mij is het hetzelfde als "zet een X voor je MSNnaam uit respect voor de nabestaande".quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:25 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Ruim 4600 and counting... Zo snel gaat dat dus!
Maar da's dan ook maar voor 6 weken hoor.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zodra de Telegraaf met een WK-actie komt waarbij ze de krant voor een periode goedkoop kunnen krijgen dan zijn ze ineens niet meer zo principieel en zijn ze zo weer abonnee.
het gaat de krant pas pijn doen als er geen adverteerders meer zijn.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:27 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, ik ben wel van mening dat zo'n krant het inderdaad alleen maar raakt als betalende leden opzeggen.
Kranten hebben het heel moeilijk tegenwoordig qua oplage, en dit gaat de Telegraaf denk ik best wel schade toebrengen. Niet alleen mijn opzegging, maar wel als er dat duizenden zijn.
Verontwaardiging is altijd moreel van aard, maar ik zal dit pleonasme door de vingers zien. Verder ben ik niet verontwaardigd, want dat veronderstelt een emotionele relatie met de materie. Die heb ik niet, maar ben ik wel van mening dat de Telegraaf zich hier in de vingers snijdt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:26 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nee, ik heb het te druk met moreel verontwaardigd zijn. Jij ook?
Dat is natuurlijk sterk met elkaar verbonden he.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:28 schreef woid het volgende:
[..]
het gaat de krant pas pijn doen als er geen adverteerders meer zijn.
Idd!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
4600 mensen die vandaag even tentoon willen spreiden dat ze op ethisch vlak superieur zijn aan de telegraaf. Voor mij is het hetzelfde als "zet een X voor je MSNnaam uit respect voor de nabestaande".
en hou weet jij dat?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar da's dan ook maar voor 6 weken hoor.
quote:
Dit hadden ze zelf ook kunnen bedenken!quote:POLL Stand.nl: De media moeten terughoudend zijn met informatie over de betrokkenen van de vliegramp | 91% eens 9% oneens 1435 stemmen
Je denkt toch niet dat die adverteerders willen adverteren als niemand die krant meer leest?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:28 schreef woid het volgende:
[..]
het gaat de krant pas pijn doen als er geen adverteerders meer zijn.
nop... adverteerders en oplage enigzins wel.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:29 schreef Toad het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk sterk met elkaar verbonden he.
en jij dacht toch niet dat niemand dat vot meer leest? zelfs jij doet het.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat die adverteerders willen adverteren als niemand die krant meer leest?
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
4600 mensen die vandaag even tentoon willen spreiden dat ze op ethisch vlak superieur zijn aan de telegraaf. Voor mij is het hetzelfde als "zet een X voor je MSNnaam uit respect voor de nabestaande".
Ik lees die krant helemaal niet. Hoe kom je daar nou weer bijquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:31 schreef woid het volgende:
[..]
en jij dacht toch niet dat niemand dat vot meer leest? zelfs jij doet het.
Goed. En het 1 is het gevolg van een ander.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:30 schreef woid het volgende:
[..]
nop... adverteerders en oplage enigzins wel.
je ouders...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:31 schreef superworm het volgende:
Mijn ouders hebben de Telegraaf op 7-5-2002 opgezegd, toen ze even ethisch onverantwoord en smakeloos over de hele voorpagina een foto van de zojuist kapotgeschoten en nog doodbloedende Fortuyn hadden geplaatst.
feitelijk welquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:32 schreef Toad het volgende:
[..]
En daarmee is de discussie gesloten? Wel erg makkelijk.
Er wordt tenminste iets gedaan! Moeten we dan allemaal maar ons mond houden hierover?!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
jajaquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik lees die krant helemaal niet. Hoe kom je daar nou weer bij
Woepeliedoe, alsof deze mensen nooit meer een artikel van de telegraaf zullen lezen. Morgen is alle aandacht rond deze zaak toch weer verdwenen en gaat alles weer terug naar de orde van de dag.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:24 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
En bijna 4600 followers voor @TelegraafBoycot
Eigenlijk wel, je leest het of je leest het niet.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:33 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Er wordt tenminste iets gedaan! Moeten we dan allemaal maar ons mond houden hierover?!
Inderdaadquote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:34 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, je leest het of je leest het niet.
Mooi spul he, dat internet!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:34 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, je leest het of je leest het niet.
Jouw reacties slaan echt nergens opquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:35 schreef woid het volgende:
[..]
zeg.. heb je een vuiltje in je oog? zal ik het er ff voor je uit halen?
en dat is eindredactie fok... oh boyquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:35 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Inderdaad
Kijk naar zijn postgedrag...niks na 8 uur 'savonds want dan moet ie op bed liggen
Dat is ook goed. Maar ook hierin slaat men weer door. Als in deze topics persoonlijke gegevens van mensen met dezelfde naam als die journalisten geplaatst worden dan is dat in mijn van een net zo laag niveau als de berichtgeving van de telegraaf. Vaak overdrijft men nogal.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:33 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Er wordt tenminste iets gedaan! Moeten we dan allemaal maar ons mond houden hierover?!
babbelen over dingen die nog wel ter discussie staanquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:36 schreef Toad het volgende:
[..]
Oke, wat doe jij dan op een discussieforum?
Ja, acht jaar geleden. Inmiddels woon ik op mezelf en mag ik me gelukkig prijzen met het feit dat ik nog nooit een Telegraaf heb gekocht.quote:
Als alles subjectief is, dan staat toch niets ter discussie. Dan heeft iedereen zijn eigen waarheid. En is het daarmee klaar. Of je moet vinden dat er wel degelijk sprake is van een moraal waar we het gezamenlijk over kunnen hebben. Dan snap ik wat je hier doet.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:37 schreef woid het volgende:
[..]
babbelen over dingen die nog wel ter discussie staan
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:35 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Inderdaad
Kijk naar zijn postgedrag...niks na 8 uur 'savonds want dan moet ie op bed liggen
ROTFLMAOquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:35 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Inderdaad
Joh, heel NL heeft of een vrije dag of zit zich zo vlak na Hemelvaart dood te vervelen op een of ander kantoor, dus we hebben lekker de tijd om massaal verontwaardigd te zijn. Paar flinke korrels zout erbij en volgende week leest elke pauper weer braaf zijn Telegraaf.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:37 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Ja maar kom op, het wordt zo overdreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |